Kannattaisi varmaan profiilissaan korostaa olevansa hetero, kun naamasta jo näkee että.. aivan niin.. hinehän sieltä kurkistaa :)
Vastaukset 3
- Hyvä aloitus!
Olen itse hyvännäköinen ja hoikka nuori nainen, ja voisin kiinnostua hahmotelman kaltaisesta miehestä, ellei hän niin suoraan kertoisi olevansa bi-seksuaali.
Se olisi pitemmän päälle kauheaa että joutuisi varomaan toisia naisia, että myös miehiä, joidenka perään mr. d-holbach joka välissä kuolaisi.
Mitä seuraavaksi? Apinan perään?
Muuten kyllä pitäisin kyseisestä lapsiin sekaan.... lapsista pitävästä miehestä :=)
Olen kaunis nuori nainen, minua sanotaan hyvännäköiseksi. Ai joo. Olen muuten tunnetusti se, johon homo haukku tehoaa kaikkein parhaiten. Auts auuu au au autss... !
Olen seksuaalisuuten kanssa niin epävarma kaveri, että en millään kestä aiheen puimista... Enkä edes vitsailisi homoudesta, kun en semmoinen hemmetti soikoon ole vaan 165% hetero... Auuts...
Et sä ole kovin hyvä tossa hommassas.Ei hänellä tunnu olevan sen suhteen mitään vaikeutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556