Mistä pienirintaiset naiset löydätte rintaliivinne? Olen noin kokoa 80A. Tosi huonosti löytyy normiliikkeistä tämän kokoisia rintsikoita. Seppälässä taitaa olla joitain malleja, mutta haluaisin laadukkaampia ja aikuismaisempia rintsikoita.
Mistä rintsikat pienirintaiselle?
4
179
Vastaukset
- asdpokpeihoijf
Change, Sokos, Stockmann jne.
- 70B
Mun koko on 70B, jota ei aina meinaa löytyä vaan kaikki joko 70A, 75A tai 75B, ja niistä mikään ei yleensä käy vaikka kuin puhutaan rinnakkaiskoosta ja yleisestikin viereisen koon sovittamisesta.
Olen kuitenkin löytänyt paljon mieleisiä, siis ihan aikuismaisia satiinisia/pitsisiä (eli ei mitään "hauskoja" piirrettyjä hupijuttuja). Jos tarpeeseen lähtee ostamaan niin saa varautua etsimään, mutta vaatekaupoilla liikkuessa tulee yleensä vilkastua liivipuoli läpi samalla, vaikkei tarvetta oliskaan. Parhaiten on löytynyt H&M ja Lindexiltä, tosin mistään kalliimmista paikoista en ole etsinytkään, eli niistä ainakin luulis löytyvän. Ja voin lisätä vielä senkin, että useimmat mun liiveistä on jostain tarjouksesta tai poisto tangosta, hintaan 7-10€. - Patjfdhfjfj
Lindexistä löytyy hyvin:)
- breastless
80A-kokoa löytyy kyllä ihan hyvin, mutta kun pitäisi saada vielä pienempää kuppikokoa kyseisessä ympärysmitassa niin ei löydy!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882367Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1352081Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131998- 1591461
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257- 85876
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193868- 174836
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 52602