Olen seurustellut noin 2 vuotta niin sanotun lepakon kanssa.
Nainen on kertonut minulle, juttuja kumppaneistaan. ja naisten välisistä orgioista.
Voinko olla varma, että nainen ei enää lesboille.
Rakastan häntä syvästi, mutta pelottaa, kun hän on ruvennut käymään. ladyfitness kuntosalilla missä on paljon hikisiä naisia. Kuulema saunovat aika pitkään.
Vakoilin hänen netti selainta. Jotain kaalimatoa oli käynyt katsomassa.
Voiko Lesbo muuttua
6
447
Vastaukset
- näin on.
Lebo on Lesbo vaikka voissa paistais.
- daaya
Oon samaa mieltä. Kyllä se naisia halajaa
- Voi ei taas
Jos tuolle sun itsetunnolles ei tapahdu mitään, on ihan sama muuttuuko toinen.
Kysymällä netissä et varmasti saa oikeaa vastausta siihen mitä toisen päässä liikkuun. PUHU naisesi kanssa! - Poets of the Fall
Voi hyvä kaveri älä jatka enää tuota reittiä. Taitaa olla jo kyllä myöhäistä. Itselle riitti vain puolen vuoden suhde, kunnes hän alkoi oirehtia ja halusi erota. Sitten vuoden päästä hän olikin jo julistautunut lesboksi - siis myöntänyt vihdoin itselleenkin. Olin yhä häneen pihkassa, mutta mitään vastinetta en tuntemuksilleni enää saanut.
Kesti kolme ja puoli vuotta että pääsin hänestä henkisesti eroon. Katkaisin kaikki suhteet, tuhosin kuvat, poltin sillat. Vaikka nytkin hänet muistan... :( - 10+7
Miten hän voi edes olla kanssasi jos on lesbo...
Lesbothan nimenomaan pitävät seksuaalisesti VAIN naisista.. - heteromies -78
Ihan pervolle biseksuaalille hän kuullostaa. Enemmän näkisin ongelmaksi juuri nuo orgiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673