pitääkö miehen näyttää treenatulta

oon täs miettiny et kiinnostaako naisia enemmän treenatun näköiset vai treenaamattomat miehet. oon ite käyny salil jostain 15v asti ni kiinostais tietää et HOT/NOT

68

3473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sulle totuus:

      -makuja on niin paljon kuin on ihmisiäkin.

      Älä turhaan kuuntele sellaisia pellejä, jotka ykskantaan väittää, että KAIKKI naiset tykkää lihkasikkaista miehistä tms. Sellaista miestä ei olekkaan josta kaikki naiset tykkäisivät. Pääasia, että olet itse sujut kroppasi kanssa ja osaat kantaa sen oikein. Tämä yleensä välittyy myös ulospäin. Ja itsevarmuus (ei siis koppavuus ja ylimielisyys) on yleensä se mikä loppupeleissä ratkaisee ja tekee vaikutuksen.
      Ei se hauiksen koko. ;)

      • emili-a

        Tuohon ei tarvitse lisätä mitään.


      • toahtoaht

        Tämä on totta. Sama pätee niihin täälläkin toitottaviin pelleihin, jotka hokevat että kaikki miehet pitävät oikeasti laihoista naisista. Makuja on monia niin naisilla kuin miehilläkin.

        Itselleni lihaksikkuus on täysin sivuseikka. Niin moni muu asia menee edelle: luonne, pilke silmäkulmassa, huomioonottavuus, reippaus...


      • juu en mielestäni ainakaan mainosta sitä et pumppaan rautaa mut koitan näyttää paremmalta ku oon suhteellisen pieni kokoinen mut mielipide kysymyshän tämä on


      • oma mielipide

        siinä kaikki mitä voikaan sanoa. Esim itse en pidä lihaksikkaista miehistä. Pidän enemmän nörttipojista, jotka ovat hoikkia ja lihakset vain sana. (Kuten poikaystäväni) tosin tiedän tyttöjä, jotka eivät voi sietää miehiä, joilla ei ole lihaksia. Makuja on monia, toiset tykkää suklaasta, toiset lakusta ja toiselle kelpaa kumpikin. :>


      • uruuu
        oma mielipide kirjoitti:

        siinä kaikki mitä voikaan sanoa. Esim itse en pidä lihaksikkaista miehistä. Pidän enemmän nörttipojista, jotka ovat hoikkia ja lihakset vain sana. (Kuten poikaystäväni) tosin tiedän tyttöjä, jotka eivät voi sietää miehiä, joilla ei ole lihaksia. Makuja on monia, toiset tykkää suklaasta, toiset lakusta ja toiselle kelpaa kumpikin. :>

        "toiset tykkää suklaasta toiset lakusta.."

        Eli värillistä kuitenkin pitää olla?


    • hllooooo

      Juu no omaan makuuni kuuluvat pumpatut, laihat ja jonkin verran treenatut pojat/miehet.:) Mutta se on vaan mun mielipide.

    • mun maku

      Täytyy olla jonkin verran

      • zxz.

        Liikaa treenatut näyttävät tosi tyhmiltä.. Luulis ahdistavan sellaiset kovat lihakset..

        Jotenkin kivettyneiltä tuntuvat, ne muskeliäijät.


      • =D
        zxz. kirjoitti:

        Liikaa treenatut näyttävät tosi tyhmiltä.. Luulis ahdistavan sellaiset kovat lihakset..

        Jotenkin kivettyneiltä tuntuvat, ne muskeliäijät.

        olet siis kopeloinut useampaakin muskeliäijää kun tiedät.


      • zxz.
        =D kirjoitti:

        olet siis kopeloinut useampaakin muskeliäijää kun tiedät.

        Muskelimies hidas ja kankea.... Kun olen heikko olen väkevä..sanotaan.


      • zxz. kirjoitti:

        Muskelimies hidas ja kankea.... Kun olen heikko olen väkevä..sanotaan.

        Ei pidä yleistää.
        Itse esim treenaan nimenomaan räjähtävää voimaa. Ja notkeuttakin löytyy kosolti keskiverto miestä ja naista enempi. ;)


      • Säilä
        TheOne kirjoitti:

        Ei pidä yleistää.
        Itse esim treenaan nimenomaan räjähtävää voimaa. Ja notkeuttakin löytyy kosolti keskiverto miestä ja naista enempi. ;)

        Miekkailijana olisit kelvoton, sillä siinä pitää oikeasti olla nopea.


    • luomumiesonnami

      Ei treenattu vaan työllä hankitut lihakset, siis luonnoliset. Vatsaa saa olla, mutta ei KALJAMAHAA! Ja ehdoton EI saliaddiktionisteille!! Mielestäni olet NOT!
      En halua myöskään kuivaa kurppaa tyyliin 180 cm ja painoa 75! Tuulihan tuollaisen kukkakepin vie mukanaan! YÖK!

      • zxz.

        Toi paino on ihan sopiva 75kg. --180 cm.....80 kg olis jo vähän ylipainoa.


      • joo tottahan tuo mutta minkäs ite omalle painolle/pituudelle voin


      • zxz. kirjoitti:

        Toi paino on ihan sopiva 75kg. --180 cm.....80 kg olis jo vähän ylipainoa.

        Nojaa, musta ainakin 181/80 on ihan passeli, ei mitään ylipainoa, ainakaan 40 miehelle.
        Vaikka kaipa tuo haikailee nuoruusvuosien 70kg:oon..


      • vcxvcxvxcvcx
        zxz. kirjoitti:

        Toi paino on ihan sopiva 75kg. --180 cm.....80 kg olis jo vähän ylipainoa.

        Itse painan hieman yli 80kg ja pituutta 177cm enkä kyllä ole ylipainoinen ainakaan peilistä taikka valokuvasta katsottuna. Ennemminkin saisi olla enemmän lihasta eikä enempi rasvakaan näyttäisi vielä pahalta.


      • sori kiilaus

        75 kiloa on 185cm miehen normaali keskipaino.
        Kilpapyöräiliät, hiihtäjät yms kilpaurheiliat ovat monesti alle 70 kg.
        Olen 186cm pitkä ja parhaassa kunnossa olen ollut n 75 kiloinen.
        Tällä hetkellä yritän hankkia lisää massaa ja painan nyt n 80kg ja mahaa sekä pienet jenkkakahvat on.Rutistan sitten toukokuussa itseni kireäksi ja toivon että 1-2 kg on tullut lihasta lisää.
        Kuntoilen ja punnertelen noin 5h viikossa ja ikääkin on jo yli 40.
        Ruoka valio on kaikista tärkein asia hiilareilla lihoo ja kasvaa.
        Proteiineilla ja rasvalla laihtuu helposti.
        Taitaa monella olla harha käsitys normaalista painosta, 10 läskiä ei juuri näy ihmisessä 20 kiloa jo alkaa näkyä


      • gawgwer
        zxz. kirjoitti:

        Toi paino on ihan sopiva 75kg. --180 cm.....80 kg olis jo vähän ylipainoa.

        80kg on jo timmissä kunnossa oleva, sopivan lihaksikas eikä mikään ylipaino... T: 180cm ja 80kg


    • e5yj76rtk7u

      Tuskin kukaan kokee lihaksikkuutta negatiivisena asiana, muttei se läheskään kaikille mikään vaatimus ole.

      Tuo profiilikuvasi on kyllä aika nolo kieltämättä :D
      Tulee mieleen nuo jersey shoren idiootit.

      Vaikka olisi hyvä kroppa niin voi sen paidan silti pitää päällä ja housut jalassa.

      • no joo totta mut mielipide asia. olihan toi tyhmä veto ja vähän homion hakuine mut en kyl jaksa poistaakaa


    • mielipiteitäonmonia

      Mitä isompi, sen parempi. Kyllä ne järkälemäiset vahvamiehet vie tän naisen huomion! :) namnam

    • YÄK.

      Tuulihan tuollaisen kukkakepin vie mukanaan! YÖK!

      • janzon

        KYSYMYS EI OLE HENKILÖKOHTAINEN


      • janzon kirjoitti:

        KYSYMYS EI OLE HENKILÖKOHTAINEN

        siis ei kovin henkilökohtainen


    • kokojjhhllkjhbhiiji

      Treenattujakin on monenlaisia. Minulle kaikista tärkein kriteeri on hyvä ryhti. Treenattu saa olla ja mielellään iso hauis ja treenattu ylävartalo. En pidä hoikasta kukkakepistä jolla on vatsalihakset muttei juuri muuta.

      • kiitos


    • Kokemusta_on

      Minun makuuni olisit liian kukkakeppi. Miehellä pitää olla sekä pituutta että massaa. Ja massalla en tarkoita salilla pumpattuja pallolihaksia, vaan sitä, että lihasta on koko kropassa ja päälläkin vielä terve rasvakerros.

      Mieluummin hieman enemmän painoa kuin liian vähän.

      Harrastan itsekin todella paljon liikuntaa ja haluan myös miehen urheilevan.

      • no joo mut en hae ihan tollasta kroppaa vaan et jaksais toissä nostella rautoja sekä hyvää perus kuntoa ja tietty et kehtaa kävellä rannalla ilman paitaa
        ku esim just ennen ku rupesin treenaa ni en kehannu ku olin ruipelo kukka keppi


      • emili-a
        janzon kirjoitti:

        no joo mut en hae ihan tollasta kroppaa vaan et jaksais toissä nostella rautoja sekä hyvää perus kuntoa ja tietty et kehtaa kävellä rannalla ilman paitaa
        ku esim just ennen ku rupesin treenaa ni en kehannu ku olin ruipelo kukka keppi

        Sä olet vielä kasvuiässä ja olet tehny jo hyvät lihakset. Mut muista että linkittämäsi (googlatun) kuvan kaltaisiin lihaksiin tarvitaan vuosien työ. Take your time. Sulla on aikaa.

        Sitten tullaan selkäasiaan. Sulla on miehen lihakset ja voit saada lisää voimaa, mutta sun ranka kestää vain tietyn rasituksen. Lihasjumi voi olla yllättävän kova. Se ja rasitus voi rikkoa välilevyjä ja ne on pitkiä paranneltavia. Sulla on vain yksi selkäranka. Samaten pitkiä ovat rasitusvammat. Joten ole myös armollinen itsellesi. Kuntoilu on hyvä, mutta olet vasta alussa joten muista kohtuullisuus.

        Palautumisaikaa, lepopäiviä ja muista Ca. Myös lepo kasvattaa lihaksia ja Ca (tai paremminkin ca d) vahvistaa luustoa. Pelkkä lihasten vahvistus ei riitä.


      • emili-a kirjoitti:

        Sä olet vielä kasvuiässä ja olet tehny jo hyvät lihakset. Mut muista että linkittämäsi (googlatun) kuvan kaltaisiin lihaksiin tarvitaan vuosien työ. Take your time. Sulla on aikaa.

        Sitten tullaan selkäasiaan. Sulla on miehen lihakset ja voit saada lisää voimaa, mutta sun ranka kestää vain tietyn rasituksen. Lihasjumi voi olla yllättävän kova. Se ja rasitus voi rikkoa välilevyjä ja ne on pitkiä paranneltavia. Sulla on vain yksi selkäranka. Samaten pitkiä ovat rasitusvammat. Joten ole myös armollinen itsellesi. Kuntoilu on hyvä, mutta olet vasta alussa joten muista kohtuullisuus.

        Palautumisaikaa, lepopäiviä ja muista Ca. Myös lepo kasvattaa lihaksia ja Ca (tai paremminkin ca d) vahvistaa luustoa. Pelkkä lihasten vahvistus ei riitä.

        kiitos ja joo treenaan pitkiä selkälihaksia koska mul on skolioosi eli mutka selkärangassa ja en edes koita nostaa mitään ennätys nostoja


      • emili-a
        janzon kirjoitti:

        kiitos ja joo treenaan pitkiä selkälihaksia koska mul on skolioosi eli mutka selkärangassa ja en edes koita nostaa mitään ennätys nostoja

        Pahoittelen, mut toisaalta hyvä jos tiedät jo asiasta. Monet miehet luulee tulleensa maailman vahvimmiksi ja reuhtoo nikamansa rikki. Hyvä opetella turvallinen työtapa ja rytmi jo heti alkuun.

        Olen kans treenannut ikäni ja valitettavasti selkäasiat on tuttuja.
        Muista myös syvät vatsalihakset (tukee rankaa) ...ja ergonomia. Alaselkä on ihmisen yksi heikoimmista kohdista.

        Mut se siitä pelottelusta. Ei muuta kuin liikunnan iloakin. Salin lisäksi voi ottaa tarpeen mukaan ulkoilua tai mitä tahansa jos vuosien saatossa jokin laji kyllästyttää.


    • ooofoo

      Persoona, kasvot ja muut asiat vaikuttavat paljon, ei sitä pelkän kropan perusteella voi mitään sanoa. Ja makuja on monia. Joidenkin mielestä salilla pumpattu kaappi on ihana, mä taas en kestä sellaisia. Eli vaikka kroppa ei määrää kaikkea niin jotakin rajaa on munkin mieltymyksissä. Kaikista häiritsevintä ja luotaantyöntävintä miehessä on kuitenkin se, jos mies kyttää, tarkkailee, syynää ja mittailee sitä kroppaansa koko ajan. Vähän liian feminiininen piirre miehelle sellainen. Ja muutenkin, jos tulee sellainen vaikutelma, että mies käyttää valtaosan vapaa-ajastaan salilla, niin ei kiitos... "Ei" pumpatun ulkonäön takia ja "ei" pakkomielteisyyden takia. Nämä kaksi syytä, joista jälkimmäinen on se pahempi.

      • ooofoo

        Ja tarkennan vielä: mies käyttää valtaosan vapaa-ajastaan salilla -ja loput peilin edessä -ei kiitos...


      • ooofoo kirjoitti:

        Ja tarkennan vielä: mies käyttää valtaosan vapaa-ajastaan salilla -ja loput peilin edessä -ei kiitos...

        no siis en käy salilla vain ulkonäköni takia. sekä ammattini ja menneisyyteni.
        varsinkin ammattini tai no tarkemmin tulevan ammattini takia


    • Ihan aluksi, kivalta näytät, kävin kattomassa, kun kerran mainostit ;)

      Mutta mä luulen, että sinänsä treenaaminen ei vaikuta suurelta osin naismenestykseen, ellet sitten käy tyttöihin tutustumassa uimarannalla.. En ole itse seurustellut koskaan "treenatun" kanssa, enkä lihaksien mukaan valinnut seurustelukumppania. Lihakset, jos niitä on ollut, on paljastuneet vasta kun seurustelu on ollut jo alkanut ;)

      Mutta liikunnan harrastaminen ja kohtuullisen terveelliset elämäntavat on plussaa. Ne sitten näkyy vanhempana kropassa sopusuhtaisuutena, silloin itse asiassa erityisesti..

      Tässä tällainen vanhemman naisen mielipide ;)

      • Arska vaan

        Kokeneelta hyvä miete.

        Mä ite aattelen että en koskaan mee salille saadakseni lihaksiin ulkonäköä. se tulee siinä sivutuotteena, ainoa mitä teen kropaani ulkonäön eteen on kuukauden dietti joulun jälkeen. Eli totuttelen taas normiruokaan.

        Se puntilla käynti tähtää vain ja ainoastaan päälajissa pärjäämiseen, ja siinä kyllä kalorit palaa niin ettei tarvi normitreenikaudella kauheesti miettiä tuota kehonkoostumusta.

        Menkääpä ihmiset treenaamaan vaikka yleisurheilua, kamppailu-urheilua mitä vain, älkää nyt vain muskeleita isommiksi reenantko siellä puntilla. Se olis aika yksipuolista voimaa ja kuntoa. Monipuolisuus astuu mukaan heti kun on mukana jokin tietty urheilulaji.

        Itellä enne oli yu, nykysin harrastelen kamppailua eri muodoissaan. Mies miestä vastaan joutuu laittamaan koko kehon töihin. Se voittaa kaikki punttisalin treenimetodit mennen tullen!


    • :DDD
    • =D

      puolet vastaajista on pekkahaavistoja. Naisen mielipide ei ehkä välity.

    • Itselleni ei ole niinkään väliä, mutta mielummin sopusuhtainen kuin makkaraa syövä ja kaljanjuonnista turvonnut mötikkä. Kunhan jaksaa hoitaa hommat ja muutenkin voi hyvin. (: AInahan se haba olis extraa että edes jostaa jaksaisi oman tyttöystävänsä, aika noloahan se olisi hääalttarilla jos roolit menisivät toisinpäin. Mutta siis, piukkaa ja voimakasta !

    • Eri ihmisillä

      on eri mielipiteet, kuten jo mainittiin... Riippuu henkilöstä, makunsa kullakin. Tuskin sitä niihin pelkkiin lihaksiin ihastuu kuitenkaan.

      • zxz.

        Kehonrakentajat näyttävät tyhmiltä... Monet nyrkkeilijät ovat aika sopusuhtaisia, ei liikaa turhia lihaksia.


    • paitapäälle

      Ei helvetti :D miten nii et mainosta salilla käyntiäs jos otat itestäs kuvia ilman paitaa ja esittelet sitä sit jollain foorumilla?

      • joo o se on sun mielipitees ja onko väärin et kysyn yleistä mielipidettä.
        no oisin tietty voinut ottaa tuon kuvan paita pääl mut en ottanu ja en kyl
        vaiha sit enää et jos häiritsee ni ei tarvi olla keskustelus mukana!!
        MITÄ VÄLIÄ se on vaa kuva


      • janzon kirjoitti:

        joo o se on sun mielipitees ja onko väärin et kysyn yleistä mielipidettä.
        no oisin tietty voinut ottaa tuon kuvan paita pääl mut en ottanu ja en kyl
        vaiha sit enää et jos häiritsee ni ei tarvi olla keskustelus mukana!!
        MITÄ VÄLIÄ se on vaa kuva

        ai nii unohdin mainita kyseessä on yleinen mielipide
        mut ei tarvi vaivautua kirjottaa mitää sontaa tost mun profiili kuvasta
        KYSYN VAIN ET KUMPI PAREMPI TREENATTU/TREENAAMATON


      • lllllgg
        janzon kirjoitti:

        ai nii unohdin mainita kyseessä on yleinen mielipide
        mut ei tarvi vaivautua kirjottaa mitää sontaa tost mun profiili kuvasta
        KYSYN VAIN ET KUMPI PAREMPI TREENATTU/TREENAAMATON

        Riippuu ihan siitä miten treenattu. Harvemmin pikkusen treenattu huono on kenenkään mielestä, liian treenattu taas voi olla. Ja sekin riippuu ihan siitä keneltä kysytään, eli makuja on monia. Eli tuohon kysymykseen on aika mahdotonta vastata.


    • pistin peukkua

      Ihan vain siksi, kun jotkut kateelliset on miinustaneet. Ja tottakai treenattu näyttää paremmalta - kunhan ei muutu pumpatun kumiukon näköiseksi.

    • vxxx

      Oletko jossain perunakellari puntiksella viettänyt viimeiset 3 vuotta? Luulisi että tiedät jo mitä naiset mieltä. Makunsa kullakin, sopusuhtaisuutta..

      • no siis kuhan kysyn yleisesti ku oon kuullu kaikelaista juttuu esim just omasta kropasta


    • nainen vastaa

      Vastaus: Riippuu täysin miehen itsetunnosta. Eli jos miehellä on heikko itsetunto, niin hänen olisi hyvä olla vähintään 100 kiloinen bodari. Jos hänellä on hyvä itsetunto, niin hän voi olla tuhti tai ihan vain läski.

      • tottahan tuokin on ja voin myontää ettei mun itsetunto oo kyl mikää paras mut
        kysymyshän ei koske minua vaan yleistä mielipidettä ja sitä kumpi on haluttavampi


      • kskdkkds
        janzon kirjoitti:

        tottahan tuokin on ja voin myontää ettei mun itsetunto oo kyl mikää paras mut
        kysymyshän ei koske minua vaan yleistä mielipidettä ja sitä kumpi on haluttavampi

        Ei tota nyt kukaan usko, etteikö kysymys liittyisi suhun itseesi :)

        Mutta oot vielä nuori, kun itseluottamukses kasvaa niin huomaat ettei tollasia tarvi pähkäillä. Kunhan olet oma itsesi vaan. Mikä sua itseäs miellyttää, se on oleellisinta. Silloin sä olet itse tyytyväinen itsees etkä stressaa mitä naiset tykkää. Etenkin kun yksiselitteistä vastausta ei ole niin kuin tässä on jo monessa vastauksessa tullut esiin, joukkoon "naiset" kun kuuluu makuja laidasta toiseen.


    • .....

      Itse olen seurustellut niin 40 kiloa ylipainoisen miehen kanssa, kuin treenatut ammattiurheilijankin kanssa. Kummassakin heissä parasta oli heidän LUONTEENSA ja persoonansa, kroppa ei liittynyt siihen mitenkään.

      Toki terve kroppa on aika parempi, kuin epäterve. Ja runsas ylipaino on epätervettä. Mutta jos se tyyppi on tosi kiva ja ihana, niin en mä siinä vaiheessa kiinnitä edes huomiota ylimääräiseen rasvaan.. Riippuu nimittäin siitä paljolti, mitä sen miehen suusta tulee, kun se puhuu!

      Mutta joo, paras kroppa.. Noh, sanoisin että sellainen normaali, terve ja HIEMAN lihaksikas. Ei silti mikään himotreenaajan kroppa. Sellainen normaali, saa vähän masu rypistyä kun istuu, mutta silti sellainen kiinteä. Eli - normaali keho :)

    • ex_pelimies

      Kaikki on kiinni sinun arvoistasi elämässä ja asenteissa ja yhtäpaljon sen naisen arvoista ketä isket/haluat. On olemassa jokalähtöön pintaliitoa (jotka eivät kanna kauas ) ja on olemassa persoonia jotka rakastavat 110% ilman suurinta pintaliito villitystä. On tullut itse nähtyä naisten saralla kaikenlaista ja paras neuvo minkä joskus sain on " älä etsi silmänruokaa vaan etsi sielunystävää " kun olet hakemassasi eläämäsi naista nro yksi. Trust me..

      terv. e x- pelimies ( nähnyt sen puolen kun etsiin silmänruokaa eikä sielunystävää myös )

    • totta totta
      kiitäisin neuvoista jos kysymys ei olis niin urpomainen ku se on

    • kääpiö

      Vitun homo

      • Anonyymi

        Ai ootko


    • Ihme Jamppa

      Ja nyt sä sitten olet 15 ja puoli ja olet käynyt salilla ½ vuotta? No HOOOOOOOT tietenkin.

    • mr nakki

      Älä alistu treenaamaan vaan ole ole muodokas ylipainoinen mies. Naiset jotka haluavat treenattuja miehiä ovat pedofiilejä ja epärealistisia.

      • Anonyymi

        Ja sulla ei oo mitää oikeutta sanoo noin, ihmisillä on eri mp:t asiasta


    • 111526

      Persjalkaisen suomi24 valaan laiskuutta vain alleviivaa salilla ähkivä adonis. Etsi kaltaistasi seuraa.

    • jonne933

      es on paras

    • Anonyymi

      Siis en koe että laihat ja luhisevat miehet olis ees miehiä, kyllä miehellä pitää olla lihasta

      • Anonyymi

        Itse olin aika lailla samaa mieltä. Laiha ja luiseva ei innosta, varsinkin, kun itse olen pyöreä ja pehmeä.
        ...Kunnes sitten tapasin laihan ja luisevan miehen, joka on fiksu, lukenut, lämmin ja ihana kaikin puolin. En enää näe hänessä laihuutta tai luisevuutta. Näen vain hyvän miehen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe