Phuketin Patongissa on lähellä Holiday Inn -hotellia pienellä sivukujalla karaokebaari - tai niin luulin. Pääkadulle nimittäin näkyy baarin kyltti, jossa lukee isoilla kirjaimilla "KARAOKE". Omistaja kuitenkin sanoi, että kyltti on paikallaan edellisen baarinpitäjän ajoilta, eikä baarissa enää lauleta karaokea.
Miksi ei? Vastaus: "Asiakkaat juoksevat karkuun, jos joku laulaa huonosti." :o) Minä tiedän erään pohjoisen maan, jossa näin ei tapahdu.
"Asiakkaat juoksevat karkuun..."
9-8
2
295
Vastaukset 2
- Onneksi on
olemassa tämmöinen maa, jossa osa ihmisistä ainakin ymmärtää, ettei kaikkien ihmisten tarvitse olla samanlaisia. Jossa laulaa voi sellainenkin, joka ei "oikeasti" osaa laulaa.
Jos karaoke-baariin eksyy henkilö, joka ei kestä tällaista laulamista, siitä ei voi syyttää kuin omaa tyhmyyttään. - jaIIikka
karaoke bar webcam
http://www.earthcam.com/usa/louisiana/neworleans/bourbonstreet/?cam=catsmeowkaraoke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 78748
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503