Täällä olis keski-ikäinen ukko, joka vielä vanhoilla päivilläkin tykkäisi harrastaa pöytätennistä. Ongelmana vain, ettei ole pelikaveria, eikä paikkaa missä pelailla. Nuorena opitut taidot vielä hyvässä tallessa. Uskon antavani hyvän vastuksen nuoremmillekin lajista kiinnostuneille.
Löytyykö Hämeenlinnasta pelikaveria tai paikkaa missä pelailla?
6
2181
Vastaukset
- Pingdong
Tule Helsinkiin pelaamaan :)
- peliseuraa vailla
Tulee kalliiksi harrastus, jos pitää aina Hesassa käydä. Ennen oli Hämeenlinnassakin peliseura pingikselle. Vaan ei ole enää.
- peliseuraa vailla
Onko tosiaan niin, ettei Hämeenlinnasta löydy pelaajia?
- Earl Grey
Minä myös pelaisin pöydätennista Hml:ssa. Onko elämää tässa aihessa?
- peliseuraa vailla
Kas vain! Joku sentään huomasi viestini. Pingispöytä löytyy, ja kesällä tuli pari kertaa pelailtua pihamaalla, mutta nyt pitäis päästä johonkin sisälle jatkamaan tätä jaloa harrastusta. Pistä viestiä [email protected]:iin niin mietitään miten jatkossa onnistuis pingiksen peluu...
- Pingispelaaja
Hämeenlinnasta löytyy yksi pöytätennisseura eli Hämeenlinnan Kisa.
Jos seura kiinnostaa, niin saat lisätietoa osoitteesta www.sptl.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466985
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505906- 1255076
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444627Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 663185
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553120Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252802- 422384
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162303