Täällä olis keski-ikäinen ukko, joka vielä vanhoilla päivilläkin tykkäisi harrastaa pöytätennistä. Ongelmana vain, ettei ole pelikaveria, eikä paikkaa missä pelailla. Nuorena opitut taidot vielä hyvässä tallessa. Uskon antavani hyvän vastuksen nuoremmillekin lajista kiinnostuneille.
Löytyykö Hämeenlinnasta pelikaveria tai paikkaa missä pelailla?
6
2199
Vastaukset
- Pingdong
Tule Helsinkiin pelaamaan :)
- peliseuraa vailla
Tulee kalliiksi harrastus, jos pitää aina Hesassa käydä. Ennen oli Hämeenlinnassakin peliseura pingikselle. Vaan ei ole enää.
- peliseuraa vailla
Onko tosiaan niin, ettei Hämeenlinnasta löydy pelaajia?
- Earl Grey
Minä myös pelaisin pöydätennista Hml:ssa. Onko elämää tässa aihessa?
- peliseuraa vailla
Kas vain! Joku sentään huomasi viestini. Pingispöytä löytyy, ja kesällä tuli pari kertaa pelailtua pihamaalla, mutta nyt pitäis päästä johonkin sisälle jatkamaan tätä jaloa harrastusta. Pistä viestiä [email protected]:iin niin mietitään miten jatkossa onnistuis pingiksen peluu...
- Pingispelaaja
Hämeenlinnasta löytyy yksi pöytätennisseura eli Hämeenlinnan Kisa.
Jos seura kiinnostaa, niin saat lisätietoa osoitteesta www.sptl.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049104
- 474439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421721- 241550
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131271Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341229Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53897Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31882Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30863