lisää tärveltävää !11!

puskalisko

no niin, nyt olen tärvellyt terveyteni, ihmissuhteeni, perhesuhteeni, raha-asiani, ulkonäköni, aivoni (join raakaa viinaa liikaa), uudet rakennekynteni, välit naapurustoon, aloittamani ristipistotyön (siinä olisi ollut ruusukuvio), takapihani ja sen vihersisustuksen, hampaani ja urani.

Myös sisustus meni pieleen.

Onko mitään muuta, mitä voisin tärvellä?

terseisin iloinen, tärvelyorientoitunut lisko !!!11!!

18

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laardimies

      Liskon tärvellyt TÄRPÄTTI
      Tärpätti on aktiivin indikatiivin imperfektin yksikön kolmas persoona verbistä tärpättää !!!111!!!!

      • puskalisko

        onko kellään muuten mitään liuottimia?


      • laardimies
        puskalisko kirjoitti:

        onko kellään muuten mitään liuottimia?

        Lisko voisi kokeilla xyleeniä, tetraa, white spriteä ja syanidi on erinomaista kultaseppien käyttämää kullan puhdistus ja kiilloitus aine.


    • Miten olisi palsta?

      • puskalisko

        sen homman voisi hoitaa viikonloppuna


    • kalivornia triim

      Voisit vielä mällätä autosi (tai muun kulkupelisi), tuhota hiuksesi permiksellä, hankkia rikosrekisterin ja hankkia keinorusketuksen, sekä sukupuolitaudin.

      • laardimies

        Kisko on jo tärvellyt karvansa ja aivonsa vetusuperoksidilla
        Siinä kakkakyntisessä räpylässäkin näkyi satiaisten häätämisestä
        harmaasalvan aiheuttamaa kullan muuttumista hopean väriseksi, johtuen harmaasalvan sisäsltämän elohopean imeytymisestä kultaan...... sellaisen mokan voi korjata kuumentamalla sormus ja upottamalla rikkihappoon.


      • puskalisko

        olet selvästi oivaltanut homman idean.

        Auto itse asiassa hajosi muutama viikko sitten, moottorista kuului ihmeellinen ääni ja se oli sen viimeinen elonmerkki. Iskä oli jo luvannut, että saan kolhia sen, mutten ehtinyt !1!!! Voi viddu. Se on pakettiauto.

        Hiukset minä tuhosin viime viikolla.

        Rikosrekisteriä ei ole, mutta se johtuu vain siitä että osaan olla jäämättä kiinni. Ei ole mitään todisteita.

        Keinorusketus kuulostaa hyvältä !11!!11!


    • Aina yhtä

      positiivinen. Ja ihmetellään isoon ääneen jos liskosta jotain sanotaan...

    • Mutta ei ole hätää

      olen tärvellyt terveyteni - et ole terve ollutkaan kun täällä olet vuodesta toiseen hyppinyt

      ihmissuhteeni - ai suhteesi neiti buddy-loveen. se on varmasti kaameaa

      perhesuhteeni - syötät liskonpojillesi hiiren, niin se siitä

      raha-asiani - niissä tuskin oli mitään tärveltävää

      ulkonäköni - käsi oli ainakin ihan kaunis

      aivoni (join raakaa viinaa liikaa) - toivottavasti se tuhoaisi myös feministin sinusta

      uudet rakennekynteni - liskoilla ei ole rakennekynsiä, vaan luonnolliset kynnet, siis, ei hätä

      välit naapurustoon - muuta maalle

      aloittamani ristipistotyön (siinä olisi ollut ruusukuvio) - lue ylempi

      takapihani ja sen vihersisustuksen - lue alempi

      hampaani - ei liskoilla ole hampaita

      ja urani - halkeaa

      Myös sisustus meni pieleen - eikös neiti love ole jo sisustanut exänsä tavaroilla asuntosi

      har!

      • puskalisko

        "eikös neiti love ole jo sisustanut exänsä tavaroilla asuntosi"

        No minähän sanoin että sisustus meni pieleen.


    • tnecniV

      Voiko tähän väliin kertoa iloisen poliittisen uutisen?

      Olen päättänyt äänestää Paavo Väyrystä. Kuuntelin kotimatkalla radiosta Paven haastattelua. Mulla on poliittinen kanta hukassa, mutta tänään se sai iloisen uuden käänteen. Voi, miten helpottavaa.

      Olen aina inhonnut keskustaa ja erityisesti Väyrystä, mutta Väyrynenhän on kypsynyt miehen mittaan. Se mies puhui asiaa ja oli kanssani samaa mieltä. Se mies etenee kuin juna.

      :) sit ootellaan seuraavia vaaleja

    • miul iski vaan turvotus sekin kyl väärään paikkaan

    • ...
      • toi on kyl helvetinhyvä pätkä, jäädyttää päänsä :)


    • ~cissi~

      Tod. näköisesti et ole käynyt inttiä, muutenhan voisit vielä menettää sotilasarvosi

      • puskalisko

        luottotiedot !1!!! Ne !1!!


    • ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe