Onko tämä mies ATM?

no eiköhän

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Ainakin näyttää ATM:ltä.

    • Naisasialooseri.

      Ulkonäön perusteella on mahdotonta sanoa miehen tasosta mitään, mutta minusta tuo näyttäisi KTM perheenisältä.

      • Älä ala taas

        ROSKAA.

        Ulkonäön perusteella ne naisetkin valitsevat ja jos väität muuta niin et tajua asiasta yhtään mitään.

        Äläkä vain aloita "no mä tiedän sen yhden ruman ja lyhyen tyypin jolla on, mut mulla ei oo kun oon niin ujo blah-blah".

        Miehen tasoon vaikuttaa aivan helvetisti hänen ulkonäkönsä ja sillä saa automaattisesti etumatkaa muihin miehiin nähden jos se on sopivan miehekäs. Sen jälkeen naiset mielellään mm. juttelevat miehelle joka näyttää heidän silmiinsä hyvälle, miehekkäälle ja seksikkäälle kuin miehelle joka heidän mielestään on joko etova tai seksitön.

        Ehkä sinäkään et ole niin komea kuin kuvittelet olevasi ja osasyynä siis naisettomuuteesi on ulkonäkösi.


      • Naisasialooseri.
        Älä ala taas kirjoitti:

        ROSKAA.

        Ulkonäön perusteella ne naisetkin valitsevat ja jos väität muuta niin et tajua asiasta yhtään mitään.

        Äläkä vain aloita "no mä tiedän sen yhden ruman ja lyhyen tyypin jolla on, mut mulla ei oo kun oon niin ujo blah-blah".

        Miehen tasoon vaikuttaa aivan helvetisti hänen ulkonäkönsä ja sillä saa automaattisesti etumatkaa muihin miehiin nähden jos se on sopivan miehekäs. Sen jälkeen naiset mielellään mm. juttelevat miehelle joka näyttää heidän silmiinsä hyvälle, miehekkäälle ja seksikkäälle kuin miehelle joka heidän mielestään on joko etova tai seksitön.

        Ehkä sinäkään et ole niin komea kuin kuvittelet olevasi ja osasyynä siis naisettomuuteesi on ulkonäkösi.

        Höpö höpö, vain naisen ulkonäöllä on väliä, mutta siinä olet oikeassa että naiset saattavat joskus tulla komean miehen juttusille baarissa kuten minun, mutta jos se mies ei tee heti puheillaan ja eleillään vaikutusta tai osoittaa huonoa itsetuntoa niin peli on menetetty.

        Miehen ulkonäkö saattaa ratkaista siinä vaiheessa jos kaksi miestä on muilta ominaisuuksiltaan samalla viivalla, mutta toinen on komeampi.

        Vähän sama jos ostaisi tietokonetta ja saa samaan hintaan hienosti maalatut kuoret tai harmaat kuoret niin tulee otettua ne maalatut, mutta vain silloin jos suorituskyky on kummallakin tasan sama.

        Klassisen komea mies kuten minä vetoaa sekä nuoriin, että vanhempiin naisiin ja sekä kotimaisiin että ulkomaisiin. Naiselta tullessa tekstarissakin lukee"komea mies olet"

        Komealla miehellä on seksuaalista valtaa myös homoihin, koska nämä ovat ulkonäkökeskeisiä, miehiä kun hekin ovat.

        Sen sijaan tunnen montaa rumaa ja lyhyttä miestä, joilla on nätit naiset koska he eivät ole ujoja ja osaavat puhua naisille.


    • on tai ei

      Ainakin hän näyttää tunteensa rehellisesti. Ja hän on mies, jolla on varaa autoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe