Mies, kumpaa nus-si-sit?

putousbeibet

25

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtakäyttöinenkettu

      Jos mä olisin mies, laittaisin joko Hieno Åhlgrenia tai Pastori Luttista.

      • miimiimiimiiimiiiii

        Palstan ainoat kurppafanit löytyvät siis naisista, jotka toivoisivat olevansa miehiä.


    • NJEODJIETM

      Kumpi osaa derivoida ja integroida?

      • Tyhmyyden haamu

        Toinen derivoi ja toinen integroi. En tosin tiedä kumpi tekee kumpaa.


    • zxcvernn

      2 aivan sekunnissa, 1 näyttää justiinalta.

      • ylettäisitkö?

        kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD


      • te3eqwat5e
        ylettäisitkö? kirjoitti:

        kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD

        Mikä pituusfetisisti täällä oikein tänään kirjoittelee?


      • mies= yli 180 cm
        te3eqwat5e kirjoitti:

        Mikä pituusfetisisti täällä oikein tänään kirjoittelee?

        jokainen normaali nainen pitää pitkistä miehistä. lyhyillä ei tee mitään, siksi atm= atm.


      • gtesw3gw4sgs
        mies= yli 180 cm kirjoitti:

        jokainen normaali nainen pitää pitkistä miehistä. lyhyillä ei tee mitään, siksi atm= atm.

        Ai jaa. Minä olen 183cm.

        Ei mee jakeluun nuo "kaikki tänne kirjoittavat ovat lyhyitä" heitot.


      • lehden mukaan hän on
        ylettäisitkö? kirjoitti:

        kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD

        178 pitkä

        ei sen pituinen mieskään saane esiintyä 180 senttisenä


      • pressan itsepetos
        lehden mukaan hän on kirjoitti:

        178 pitkä

        ei sen pituinen mieskään saane esiintyä 180 senttisenä

        esiintyyhän n. 170 cm salekin 177 senttisenä


      • zxcvernn
        ylettäisitkö? kirjoitti:

        kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD

        172 olen. En kyllä siinä tapauksessa panisikaan, jos tuo nainen olisi joku pituusrasisti. Naisen pituus ei ole minulle ongelma.


    • mies ilman naista

      En kumpaakaan. Kyllä sentään jotain tasoa pitää ola ketä nus..sii

    • Neiti A

    • teen-lover-MAN

      Molemmat liian vanhoja.

    • 40 pillun mies

      Molempia voisin nusasta.

    • Naisasialooseri.

      Liian vanhoja ovat, vaikka toinen näyttää vähän kamunaiseltani.

    • Suuri isä

      Monenkohan käyttämiä ovat?

    • Kunnian mies

      En kumpaakaan!

      Puhtaudestani en luovu!

    • suomihuora=15nussima

      Iha sama. Ei ne antais mulle kuiteskaa.

    • m23v.

      Jälkimmäistä.
      Iinalla on jotenkin ärsyttävä naama(Vaikka onkin nätti) ja muutenkin turhan lyhyt.

    • 1+1=3?

      katsokaa tämän viestiketjun kommentteja 10.2.2012 klo 19.43 - 19.46.

      Onko riittävästi todistetta siitä, että tätä Sinkut-palstaa sabotoi yksi ja sama höyrypää, joka käyttää useampaa nikkiä ja tänään on unohtanut lääkityksensä kun kerran menee niin lujaa?

      • Hah.

        Hyvä huomio.


      • jees siinähän se

        Haha, ai hitto nyt jäi kiinni.


      • jees siinähän se
        jees siinähän se kirjoitti:

        Haha, ai hitto nyt jäi kiinni.

        Naisasialooseri saattaa kyllä olla erillinen henkilö, sattui vaan noiden muiden joukkoon. Vähän liian erilaista tekstiä normaalisti. Nuo muut viisi sitten saman henkilön kehittämiä. Toisaalta Naisasialooseri voi kyllä olla myös tyypin ns. oikea persoona ja loput niitä keksittyjä, joilla on aika samantyyppiset jutut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe