oman vähemmistöasemansa kun Folktinget teki tämän neronleimauksensa ja palkkasi entisen presidentti Ahtisaaren vetämään uutta ohjelmaa jolla suomenkielisiä voitaisiin PAKOTTAA käyttämään ruotsia omassa kotimaassaan. Luultavasti tällainen sanelupolitiikka tulee täysin epäonnistumaan sillä eihän yksi ruotsinkielinen vastaa koskaan 19 suomenkielistä mistä tilastollisesti on kysymys.
Mutta saahan verovapaiden säätiöiden rahaa jakaa sinne minne halutaan mutta pitää muistaa, että ei toimita lainvastaisesti lahjuksia antamalla. Nyt taidetaan liikkua harmailla alueilla kun jonkun väestön taakaksi joillekin rahaa maksamalla sysätään lisää vastuksia kannettavaksi.
Folktinget uskoi ja uskoo yhä edelleen, että keräämällä arvovaltaista väkeä oman asiansa etua ajamaan saadaan enemmän uskottavuutta! Mutta kuten useasti on todettu koko homma taitaa valua hiekkaan sillä kansalla on oma tahtonsa jonka tämä arvovaltainen joukko on unohtanut.
Suomenruotsalaiset olivat jo melkein valmiita hyväksymään
2
68
Vastaukset 2
- Jep!
Huipuksi Ahtisaari veti(typeryyttään vai oveluuttaan?) heti maton alta omalta tehtävältään kirjoittamalla lehden pääkirjoituksessa, että Suomi "ei enää pitkään aikaan ole ollut todellisuudessa kaksikielinen" !
On se kuitenkin surullista, kuinka paljon oman kansansa ja juurtensa halveksijoita maasta löytyy. Ottaen huomioon, että nuo luopiot ovat saaneet KAIKEN tuolta kansalta, joka on heidät korkeisiin asemiin äänestänyt!- Siellä muhii sotku
Siinä oli selvä osoitus rahoituksesta koska Ahtisaari muutti mielipidettään.
Ensin mies puhuu ihan vastaista ja pian oli käsitykset muuttuneet kun lahjus
rahaa alkoi tulla tilille, mutta olisipa melkoinen jytky jos kaikki tulisikin ilmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.137813Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja264460Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24376- 29374