Valmistuin tekniikan alalle v. 2009 ja sen jälkeen sainkin ihan kivasti töitä ja tuossa keväällä 2011 loppui pidempiaikainen työ, koska firma muutti muualle.
Tämän jälkeen töiden löytäminen on laskenut kuin lehmän häntä! Olen 24-vuotias, yksinelävä nainen, maksan tällä hetkellä vuokria ym. menoja säästöilläni, mitä kertyi tuossa pidempiaikaisessa työpaikassani, asumistukea saan, mutta ei sekään kovin paljoa auta.
Olen NIIN kyllästynyt näihin vuokraformoihin ja heidän kusetuksiinsa! Joudun työskentelemään kaikenmaailman räkänokkien kanssa jotka eivät osaa mitään, ja itselläni olisi kokemusta ja intoa kunnon työhön (esim. vakkaripaikkaan). Onko muita saman 'kohtalon' kokeneita? Ja puhun nyt vähän vanhemmista työntekijöistä mitä näistä 20-vuotiaista, jotka edelleen asuvat vanhempiensa luona tms..
Miten pärjäätte ja miten jaksatte tällaista? Tällä hetkellä olen keikkahommassa, joudun heräämään klo4 aamulla jotta ehdin seitsemäksi töihin, homma loppuu jo viikon päästä.. Sielläkin työparina on 20 v. muija, joka asuu kotona ja valittaa kun haluaisi JO vakityön, niinkuin minä sitten en haluaisi!?! :/
Olen vain NIIN kyllästynyt...
Pätkätöihin kyllästynyt
Epätoivoinen_
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647