Hei, olen laihduttanut kymmeniä kiloja, alan pian olemaan ihannepainossani, siihen matkaa n. 5 kg. Laihtuminen on stoppaillut tähän ihan kivasti.. Urheilen 5 x viikossa, syön terveellisiä ruokia, itsetehtyjä, tomaattipohjaisia, huonot hiilarit oon jättäny ajat sitten, paljon keittoja, vettä, hedelmiä, kasviksia, pähkinöitä yms. :) Ongelma enää, joka mulla vielä tälläkin hetkellä, on se, että mulla on tapana hotkia ruoka. Olen muutenkin nopea liikkeissäni, ruokaillessa se kyllä näkyy myös, joka johtaa siihen että syön isoja määriä jos oon vaikka tylsistyneenä kotona. :/ Sellanen yksi pieni annos vaan ei mun "makuun" tunnu missään.. Tuntuu aina siltä, että pakko syödä vähintään 2 lautasellista jotain ruokaa. Kellään muulla samaa?
Äitillä myös tämä tapa, luulen että oon oppinu isot annoskoot jo pikkulapsena häneltä.
Miten päästä pois tästä viimisestä esteestä, vinkkejä? :D
ongelmana ahminen.
2
119
Vastaukset
- Neroon
Pienennä lautaskokoa tai syö vain lautasen keskiosallinen ruokaa, eikä sellaista reunoihin asti ulottuvaa, käytä tarkasti lautasmallia aina ja pidä pöydällä sellaista naposteltavaa jota saat syödä (vaikka omenanpaloja). Laita ruokailuväline lautaselle siksi aikaa kun pureskelet, niin et voi hotkia. Pure jokaista palaa tietyn määrän esim. 10 kertaa ennen nielaisua. Älä lue, kato telkkaria tai puuhaa muuta syödessäsi.
Onnea hienosta suorituksesta! - 7+18
Mulla oli kanssa toi annoskoko ongelma. Se ratkesi itellä sillä, että syön ruokani salaattilautaselta (halkasija joku 10-15 cm?). No semmonen puolet tavallista lautasta pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462