Itse askartelin kortin johon liitin sisälle kaksi lahjakorttia.
Toinen lahjakortti oikeuttaa kokovartalohierontaan happy endingillä ja toinen kokovartalopesun "suuhoidolla".
Ja minä siis toteutan puolisolleni lahjakortissa olevat teot.
Mitä muita ideoita löytyy?
Miten hemmottelette rakasta ystävänpäivänä?
7
128
Vastaukset 7
- kiva lahja
Timanttisormus ja kaulakoru 77.000 euroa.
- Ei materaiaa ja seks
Typerää on. kokovartalohieronta ja suuhoito eivät kuulu ystävyyteen ne ovat ihan toisella kategorialla olevia asioita.
Ystävänpäivä on välitämistä , kuuntelemista, yhteisiä retkiä, hetkiä, hyvä ystävä on ystävä myös niinä kaikkien vaikeimpina hetkinä. Niin hetkinä jolloin ei ole kokoartalohierontaa , suuseksiä en edes huolisi milloinkaan.
Ystäviä eivät todellakaan ole kaikki.
Timanttisormuskaan ei kuulu ystävänpäivään eikä ystävyyteen, ystävyys ei odota lahjontaa tai lahjoa, se on arvo, jota ei voi rinnastaa mihinkään materiaan se on
luottamus ja usko.- Cloetta...
Ystävänpäivä on Valentine's day eli rakastavaisten päivä. Hyviä ideoita ovat ja jokainenhan antaa omanlaisensa lahjan eikä kukaan ole oikeutettu sanomaan mikä on "oikea" lahja. Pääasia on, että lahjan saaja on onnellinen saamastaan huomiosta, olipa se mitä tahansa.
Luottamusta ja uskoa ei voi antaa kerran vuodessa vaan eivätköhän ne ole perusominaisuuksia toimivassa ihmissuhteessa.
- 8-6
Mä tilasin sydämen muotoisen kukkakimpun toimitettavaksi työpaikalle =)
- Vaimo
Suomessa päivä on tosiaan nimellä: Ystävän päivä. Minun rakas avio-puolisoni on minulla paljon enemmän kuin ystävä... En siksi katso aiheelliseksi muistaa häntä tuona päivänä ja toivon, että ei hänkään muista minua..
- Ottobre
Minun aviopuolisoni on paras ystäväni.
- Vaimo
Onko sinulla joku muu jota rakastat..ja rakastelet? En minä rakastelisi ystäväni kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532