Yks lihava nainen täällä on avautunut. Missä muut?
Vastaukset 23
- ,....,
Täällä ois toinen lihava nainen, mutta en kyllä ajatellut tehdä aloitusta. Ei ole mitään avautumisen aihetta.
- mustispeppers
Tässä vissiin kolmas, eikä mulla oo avautumisen aihetta. En etsi ketään, edes yhden yön panoksi.
- ........
Miksi syöt liikaa?
- ,....,
Tai voin avautua, että mulla on ollut vatsa ihan hemmetin kipeä koko päivän..Piti lähteä salillekin mutta vatsakipu pilasi koko päivä. Vähän lämpöäkin on.
- ..........
,...., kirjoitti:
Tai voin avautua, että mulla on ollut vatsa ihan hemmetin kipeä koko päivän..Piti lähteä salillekin mutta vatsakipu pilasi koko päivä. Vähän lämpöäkin on.
vuotaako tautinen huoranvittusi verta ? =x
- Voi kun söpö retardi
.......... kirjoitti:
vuotaako tautinen huoranvittusi verta ? =x
Huomaa ettei nämä ujot nörttipojut ole paljon kuunnelleet biologian tunnilla.
Siinä sulle mussukka vähän kotiläksyjä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuukautiskierto - asia selvä
Voi kun söpö retardi kirjoitti:
Huomaa ettei nämä ujot nörttipojut ole paljon kuunnelleet biologian tunnilla.
Siinä sulle mussukka vähän kotiläksyjä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuukautiskiertoeli vuotaa.
- ,....,
asia selvä kirjoitti:
eli vuotaa.
No mulla on kyllä ollut erittäin paha närästys. Siihen ei kai lämpö yleensä kyllä kuulu..
- selitys tämäkin
,...., kirjoitti:
No mulla on kyllä ollut erittäin paha närästys. Siihen ei kai lämpö yleensä kyllä kuulu..
tai vaihdevuodet.
- ,....,
selitys tämäkin kirjoitti:
tai vaihdevuodet.
Ei nyt ihan taida vielä vaihdevuodet olla. Ja kuuluuko vaihdevuosiin närästys, häh.
- .........
,...., kirjoitti:
Ei nyt ihan taida vielä vaihdevuodet olla. Ja kuuluuko vaihdevuosiin närästys, häh.
niin , naisen vaihdevuodethan alkavat siinä 30 vuoden iässä , jolloin nainen ei voi enää lisääntyä , mutta en tiedä ikääsi kunhan veikkasin.
- ,....,
......... kirjoitti:
niin , naisen vaihdevuodethan alkavat siinä 30 vuoden iässä , jolloin nainen ei voi enää lisääntyä , mutta en tiedä ikääsi kunhan veikkasin.
Luepa nyt se biologiasi uudelleen..Joo, kyllä sä nää jutut oikeasti tiedät, kunhan trollaat.
- "Kvääk-kvääk"
Ei viitsi. Lentoliskojen lauma hyökkää heti kimppuun, ja nokkii elävältä.
- Hulda-Martta
Mitäs näistä välittämään. Söpöjä poikia ovat. Vähän vaan on opettelemista vielä tuossa naisille puhumisessa.
- BMI...IMB
Onko täällä pelkästään lihavia naisia. Onko tässä todiste että vain lihavat naiset eivät saa miestä.
- tohtori sykerö
Mistäs palstan miehet ovat todiste?
- muori pippuri
tohtori sykerö kirjoitti:
Mistäs palstan miehet ovat todiste?
Että idiootit eivät ole haluttuja naisten keskuudessa.
- SinkkuN'
Täällä ei tosiaan tee mieli avautua...
Ihan vihoviimenen palsta naispuoliselle.- tämä vielä
oletko jo moenenkin käyttämä?
- Kyllästynyt N
tämä vielä kirjoitti:
oletko jo moenenkin käyttämä?
Ja sen lisäksi, että palsta on vihamielinen naisia kohtaan eivät palstalla roikkuvat miehet osaa kommentoida fiksusti ja rakentavasti mitään.
Josta on taidonnäyte "tämä vielä" -kommentissa klo 23:28 11.2.2012 - asia selvä
Kyllästynyt N kirjoitti:
Ja sen lisäksi, että palsta on vihamielinen naisia kohtaan eivät palstalla roikkuvat miehet osaa kommentoida fiksusti ja rakentavasti mitään.
Josta on taidonnäyte "tämä vielä" -kommentissa klo 23:28 11.2.2012mutta voisitko kuitenkin vastata sinulle edellä esitettyyn kysymykseen?
- Saatanan tytär!!!
asia selvä kirjoitti:
mutta voisitko kuitenkin vastata sinulle edellä esitettyyn kysymykseen?
Olen 666 pienen pirun käyttämä. Olet mulle 667:s????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861413
- 721214
- 821118
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois269903- 95899
- 30820
- 49777
- 79727
- 55713
- 45645