Kaveri ja kämppis ulkomaille!!!:)

roseaa.a

Elikkäs oon niin kyllästyny tähän suomeen ja täällä asumiseen. Haluttas nii kovasti vaa ottaa ja lähtee ulkomaille asumaan. Opiskelut jäi puolessa välissä kesken kun ala ei ollut kovin kiinnostava ja muutenkin olin nuori ja tyhmä ja tuli paljon typeryyksiä tehtyä, vaikken vanha ja viisas oo kyllä vieläkään :D Ois kiva saada ulkomailta vähän jotain duunii esim. baarimikon, tarjoilijan tai myyjän hommia. Ois nii kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa!
Oon hirveen sellanen seikkailuhenkinen ja aina valmis kokeilemaan uusia juttuja ja ois kiva jos löytys joku samanhenkinen jonka kans lähtee. Ja siis poltan ja tykkään bilettää eli kilttien, paheettomien ihmisten ei kantsi mun kanssa lähtee :)

Oon miettiny Ibizaa, Turkkia, Kreikkaa, Bulgariaa. Ois kyl tosi mahtava lähtee ja siksi koitan ettiä jotain kaveria mukaan ku ei ois kovin kiva yksin lähtee. Oon miettiny että lähtis tässä kevään aikana. Nyt ku on viel nuori nii elämästä pitää nauttia ja ottaa siitä kaikki irti!!;))

Ja viel piti sanoa että olen siis vasta täyttäny 19v ja naispulinen. Ja mielellään ottasin naispuolisen kämppikseksi ja kaveriksi mukaan mut ei se tietenkää haittaa jos on mies:)

Ottakee, pian yhteyttä!:) [email protected]

5

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

Vieläkö tarvisit kämppistä? :)

• ersa

Täällä ois yks ehdokas! 21v nainen, ja olen suunnitellut turkkiin muuttoa.

Ajattelitko paikan päältä etsiä töitä?

• vfduhgvliufhg

huomaa eettä tä'ääl on nuorii.... luulette noin vain lähtevänne ulkomaille asumaan. millä aioitte elää?? hei haloo tarvitte työ luvan, MIKÄ ei ole helppoa!

• okgsdopgjh

Turkkiin ainakaan ei pääse noin vain ulkomaalaisena töihin - paitsi pimeesti, josta voi seurata maahantulokielto... Että ottakaapa asioista ihan ensimmäisenä selvää ennen kuin innostutte liikaa!

• jajajajajaja

Eipä eu maihin tarvi työlupaa.
      Ite päätin että lähen ulkomaille no pian sitä olinkin Espanjassa, jossa olen vieläkin.
      Ei se vaikeaa ole :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22