Kaveri ja kämppis ulkomaille!!!:)

roseaa.a

Elikkäs oon niin kyllästyny tähän suomeen ja täällä asumiseen. Haluttas nii kovasti vaa ottaa ja lähtee ulkomaille asumaan. Opiskelut jäi puolessa välissä kesken kun ala ei ollut kovin kiinnostava ja muutenkin olin nuori ja tyhmä ja tuli paljon typeryyksiä tehtyä, vaikken vanha ja viisas oo kyllä vieläkään :D Ois kiva saada ulkomailta vähän jotain duunii esim. baarimikon, tarjoilijan tai myyjän hommia. Ois nii kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa!
Oon hirveen sellanen seikkailuhenkinen ja aina valmis kokeilemaan uusia juttuja ja ois kiva jos löytys joku samanhenkinen jonka kans lähtee. Ja siis poltan ja tykkään bilettää eli kilttien, paheettomien ihmisten ei kantsi mun kanssa lähtee :)

Oon miettiny Ibizaa, Turkkia, Kreikkaa, Bulgariaa. Ois kyl tosi mahtava lähtee ja siksi koitan ettiä jotain kaveria mukaan ku ei ois kovin kiva yksin lähtee. Oon miettiny että lähtis tässä kevään aikana. Nyt ku on viel nuori nii elämästä pitää nauttia ja ottaa siitä kaikki irti!!;))

Ja viel piti sanoa että olen siis vasta täyttäny 19v ja naispulinen. Ja mielellään ottasin naispuolisen kämppikseksi ja kaveriksi mukaan mut ei se tietenkää haittaa jos on mies:)

Ottakee, pian yhteyttä!:) [email protected]

5

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

Vieläkö tarvisit kämppistä? :)

• ersa

Täällä ois yks ehdokas! 21v nainen, ja olen suunnitellut turkkiin muuttoa.

Ajattelitko paikan päältä etsiä töitä?

• vfduhgvliufhg

huomaa eettä tä'ääl on nuorii.... luulette noin vain lähtevänne ulkomaille asumaan. millä aioitte elää?? hei haloo tarvitte työ luvan, MIKÄ ei ole helppoa!

• okgsdopgjh

Turkkiin ainakaan ei pääse noin vain ulkomaalaisena töihin - paitsi pimeesti, josta voi seurata maahantulokielto... Että ottakaapa asioista ihan ensimmäisenä selvää ennen kuin innostutte liikaa!

• jajajajajaja

Eipä eu maihin tarvi työlupaa.
      Ite päätin että lähen ulkomaille no pian sitä olinkin Espanjassa, jossa olen vieläkin.
      Ei se vaikeaa ole :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe