Olenkohan törmännyt vääriin naisiin, mutta jollain kokemuksella rohkenen väittämään, että hyvin kauniit naiset ovat todennäköisesti huonoja sänkykumppaneita.
Otaksuisin asian johtuvan siitä, että kauniit naiset saavat helposti miehiä ja heidän seksitaidoillaan ei ole juuri väliä, kun taas tavallisemman näköiset joutuvat hieman "miellyttämään" jotta mies ei katoa seuraavan perään.
Onko kellään muulla vastaavia havaintoja?
Kauniit naiset ovat huonoja sängyssä
259
14376
Vastaukset
- havaintoja?
Ei se ihan noin mene.
Minusta itseään kauniina pitävät ovat huonoja, lieneekö jonkun sortin narsismia.
Kauniit naiset jotka ei ole omasta mielestään kauniita ovat ihan hyviä.
Minusta parhaita ovat tavikset jotka pitävät itseään rumina, mutta eivät anna sen häiritä.
Nämä naist osaavat nauttia ja ovat erityisen kauniita aamulla herätessään hyvin tyydytettyinä.
Rumat naiset on anteliaita ja usein hyviä, lieneekö ns sublimaatiota?- sinkkumies_65
Joo, tarkoitin juurikin noita naisia, jotka ovat omasta (ja usein myös miesten) mielestä kauniita, eli joilla on reilusti valinnanvaraa meidän miesten suhteen.
Muuten en ole pitänyt heitä kovin narsistisina, mutta ehkä helppo miesten saatavuus tekee naisen laiskaksi miehen huomioimisen suhteen - aina kun on uusi rakastaja tarjolla. - uskomatonta paskaa
Eli naiset, joilla on huono itsetunto, ovat hyviä sängyssä? :D Paskapuhetta mutta uskon T: Aku Ankka
- Nätti, narsistiko?
Siis nainen, joka pitää itseään kauniina, on narsisti?
Eikö ihminen siis saa olla itseensä tyytyväinen vaan aina pitää ajatella olevansa todella ruma, ei kukaan halua mua, ei musta ole mihinkään- periaatteella?
Olen tavallinen, pidän itseäni NÄTTINÄ enkä koe olevani narsisti mitenkään. Mieheni mielestä taas olen todella kaunis ja kuulemma hyvä sängyssä. Itse nyt en mene takuuseen omista taidoistani mutta hyvähän se on että mies on tyytyväinen. - herää idiootti
sinkkumies_65 kirjoitti:
Joo, tarkoitin juurikin noita naisia, jotka ovat omasta (ja usein myös miesten) mielestä kauniita, eli joilla on reilusti valinnanvaraa meidän miesten suhteen.
Muuten en ole pitänyt heitä kovin narsistisina, mutta ehkä helppo miesten saatavuus tekee naisen laiskaksi miehen huomioimisen suhteen - aina kun on uusi rakastaja tarjolla.Se on aivan sama miltä nainen näyttää toiminta timalleen samaa, mela mekkoon ja vauhtia, huohotusta, hikeä ja muuta jos haluaa. Turha inistä jonkun ulkonäöstä mitään, pillu ikä pillu sama hommassa ei mitään eroa. Vain totaaliset ääliöt ovat sinun kaltaisiasi, seksi seksinä yhdentekevää millaista on pääasia että sitä on millään muulla ei ole väliä mutta totakai idiootteja on tälläkin saralla kuten kun peiliin vilkaset sieltä näkyy just sinun typerä tohelo lärcvi.
- .........
Nätti, narsistiko? kirjoitti:
Eikö ihminen siis saa olla itseensä tyytyväinen vaan aina pitää ajatella olevansa todella ruma, ei kukaan halua mua, ei musta ole mihinkään- periaatteella?
Olen tavallinen, pidän itseäni NÄTTINÄ enkä koe olevani narsisti mitenkään. Mieheni mielestä taas olen todella kaunis ja kuulemma hyvä sängyssä. Itse nyt en mene takuuseen omista taidoistani mutta hyvähän se on että mies on tyytyväinen.ei suomessa, ainakaan mielellään , kiitos.
- Nätti, narsistiko?
......... kirjoitti:
ei suomessa, ainakaan mielellään , kiitos.
Aa niin, eihän Suomessa saa olla itseensä tyytyväinen koskaan.. Niin aivan. Noh, minä olen enkä silti ole narsisti. En jaksa kylpeä itsesäälissä koska asiani on hyvin.
Jos muut haluaa rypeä niin siitä vaan, ei ole minun ongelmani mutta sanonpa vaan että tyhmää se on, jos asiat on muuten hyvin. - Yybermäistä scheisse
uskomatonta paskaa kirjoitti:
Eli naiset, joilla on huono itsetunto, ovat hyviä sängyssä? :D Paskapuhetta mutta uskon T: Aku Ankka
Ei se mitään T: Kikki Hiiri
- Apina
herää idiootti kirjoitti:
Se on aivan sama miltä nainen näyttää toiminta timalleen samaa, mela mekkoon ja vauhtia, huohotusta, hikeä ja muuta jos haluaa. Turha inistä jonkun ulkonäöstä mitään, pillu ikä pillu sama hommassa ei mitään eroa. Vain totaaliset ääliöt ovat sinun kaltaisiasi, seksi seksinä yhdentekevää millaista on pääasia että sitä on millään muulla ei ole väliä mutta totakai idiootteja on tälläkin saralla kuten kun peiliin vilkaset sieltä näkyy just sinun typerä tohelo lärcvi.
Mitä vittua selität?
- huuhaatouhua
uskomatonta paskaa kirjoitti:
Juupa juu. Ihme, kun ei taasen haukuttut läskejä naisia huonoksi seksissä. Aivan tuulesta temmattu juttu. Onhan HYVIN kauniit naiset tietoisia kauneudestaan. Heidän seksitaidoistaan ei ole kyllä kokemusta naisena, mutta huuhaa puuhaa. T. Innes-Ankka
- taavetti 2.
paskapuhetta,kauniit on parempia kun niillä on parempi itsetunto ja ne voi irrotella bunkassa estottomasti ja rentona.Rumat kelaa koko ajan onkohan ne hyviä jne.
Kauneus on valttia. - Mooses Kotajärvi
Nätti, narsistiko? kirjoitti:
Olen tavallinen, pidän itseäni NÄTTINÄ enkä koe olevani narsisti mitenkään. Mieheni mielestä taas olen todella kaunis ja kuulemma hyvä sängyssä. Itse nyt en mene takuuseen omista taidoistani mutta hyvähän se on että mies on tyytyväinen.Tarkoittaa varmaan naisia jotka on "täynnä itseään".ei siinä pahemmin ole ulkonäöllä merkitystä,luuloilla sitäkin enemmän.tyypille ominaista on käytös,jolla annetaan ymmärtää kyseisen yksilön olevan muiden yläpuolella.yleensä kaunis nainen on itsevarma ja miellyttävä peti/elämänkumppani,ja se miten nainen sängyssä käyttäytyy on täysin riippuvaista omasta käytöksestämme."räplää ittes märäks,mä käyn pskalla"tyyliin ei välttämättä kannata odottaa partnerin olevan kovinkaan innostunut.oma juttunsa taas on yhden illan touhut,joissa lienee voittopuolisesti kysymys omasta tyydytyksen saannista eikä partnerin miellyttämisestä,joten siitä ei sen enempää kannattane odottaa tai reklamoida.
- selitykset
Mooses Kotajärvi kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan naisia jotka on "täynnä itseään".ei siinä pahemmin ole ulkonäöllä merkitystä,luuloilla sitäkin enemmän.tyypille ominaista on käytös,jolla annetaan ymmärtää kyseisen yksilön olevan muiden yläpuolella.yleensä kaunis nainen on itsevarma ja miellyttävä peti/elämänkumppani,ja se miten nainen sängyssä käyttäytyy on täysin riippuvaista omasta käytöksestämme."räplää ittes märäks,mä käyn pskalla"tyyliin ei välttämättä kannata odottaa partnerin olevan kovinkaan innostunut.oma juttunsa taas on yhden illan touhut,joissa lienee voittopuolisesti kysymys omasta tyydytyksen saannista eikä partnerin miellyttämisestä,joten siitä ei sen enempää kannattane odottaa tai reklamoida.
tällee se just menee. järkevä kommentti tuohon aiheeseen.
- t.itsekinnainen
taavetti 2. kirjoitti:
paskapuhetta,kauniit on parempia kun niillä on parempi itsetunto ja ne voi irrotella bunkassa estottomasti ja rentona.Rumat kelaa koko ajan onkohan ne hyviä jne.
Kauneus on valttia.Ööh, yli puolet oikeesti näteistä ja kauniista naisista tuntee olevansa rumia ja ällöttäviä siinä missä rumat ja lihavatkin naiset.. Joten ei toi kyl pidä paikkaansa, ei mitenkään.
- ruhhahhaa
Se on aivan sama miltä nainen näyttää toiminta timalleen samaa, mela mekkoon ja vauhtia, huohotusta, hikeä ja muuta jos haluaa. Turha inistä jonkun ulkonäöstä mitään, pillu ikä pillu sama hommassa ei mitään eroa. Vain totaaliset ääliöt ovat sinun kaltaisiasi, seksi seksinä yhdentekevää millaista on pääasia että sitä on millään muulla ei ole väliä mutta totakai idiootteja on tälläkin saralla kuten kun peiliin vilkaset sieltä näkyy just sinun typerä tohelo lärcvi.
Taidat olla kolmen työnnön tyyppi.
- Kuuntele ny ittees..
Huh mikä idiootti....
- Kuuntele ny ittees..
Mooses Kotajärvi kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan naisia jotka on "täynnä itseään".ei siinä pahemmin ole ulkonäöllä merkitystä,luuloilla sitäkin enemmän.tyypille ominaista on käytös,jolla annetaan ymmärtää kyseisen yksilön olevan muiden yläpuolella.yleensä kaunis nainen on itsevarma ja miellyttävä peti/elämänkumppani,ja se miten nainen sängyssä käyttäytyy on täysin riippuvaista omasta käytöksestämme."räplää ittes märäks,mä käyn pskalla"tyyliin ei välttämättä kannata odottaa partnerin olevan kovinkaan innostunut.oma juttunsa taas on yhden illan touhut,joissa lienee voittopuolisesti kysymys omasta tyydytyksen saannista eikä partnerin miellyttämisestä,joten siitä ei sen enempää kannattane odottaa tai reklamoida.
Niimpä, ja toi tyyppi ei varmaankaan ole saanu ku näitä satunnaisia yhen illan juttuja, liekkö säälistä. Kyllähän se niin on, näin naisena, että jos seksiä harrastaa miehen kanssa jonka tuntee, jota arvostaa ja johon luottaa, jolta saa vastakaikua ja joka tyydyttää naisen, pitää huolen siitä, että nainen nauttii seksistä, niin kyllä itse ainakin mielellään haluan antaa saman tyydytyksen tunteen myös miehelle. Sillon sitä laittaa peliin sellaisia kikkakolmosia joista tietää että mies nauttii, pistää itsensä likoon ja oikeasti antaa toiselle sen minkä osaa ja enemmänkin... Eikä mun kumppani ole silloin valittanut kertaakaan, päin vastoin...;)
- A
ei se nyt kyllä noin mene. ei voi yleistää. ja miten edes perustelee mikä on huono sängyssä? ehkä voi joskus jopa tuossa tilanteessa joutua katsomaan peiliin, ehkä se vika onkin itsessä. aina olisi myös fiksua sanoa toiselle mistä tykkää. ensimmäisellä kerralla mikään ei oikeastaan päde, koska sillon ollaan useimmiten hermostuneita. ja itse en lähtisi esimerkiksi yhdenillan kumppania miellytämään. en tekisi mitään, mikä ei tunnu luontevalle tai hyvälle. en vaikka toinen kuinka haluaisi.
- Ovenkahva
Siinä taas jälleen yksi tuohtunut netti kirjoittaja pätee elämäänsä, uskallanko väittää että et ole edes kertaakaan saanut.
- 18vtytsi
Yybermäistä scheisse kirjoitti:
Ei se mitään T: Kikki Hiiri
Loukkaus. Ei kaikki kauniit naiset ole huonoja sängyssä! >:o
- Tanjuska
18vtytsi kirjoitti:
Loukkaus. Ei kaikki kauniit naiset ole huonoja sängyssä! >:o
Oot tasan oikeassa ! Moni kaunis ( kauneus katsojan silmässä ) on huippu hyviä seksikumppaneita , vaan moniko mies tekee niin että sisään muutama työntö ja unta palloo ?
- kyllästynytkomeisiin
No hohhoi. Eikö se sitten ole myös sama homma toisinpäin. Hyvännäköiset miehet on huonoja sängyssä. Tai oikeastaan keskittyvät pelkästään siihen omaan tyydytykseen.
- sinkkumies_65
Tästä voisi joku nainen kertoa miten on? Olisi kiva kuulla, onko sama toisinpäin.
- homma toisinpäin
”Hyvännäköiset miehet on huonoja sängyssä”
Ei se noin mene, miehillä se ”sänkylaatu” tulee geeneissä, toisin kuin naisilla (onneksi).
Miehen ulkonäkö ei vaikuta kykyyn ja taitoon, mutta hyvännäköiset pojat saavat helpommin harjoittelutilaisuuksia ja ehkä siitä jonkinlaisen asennevamman. - dsddsds
olipas tyypillinen katkeran ja huonot sänkytaidot omaavan naisen vastaus.
ei kommentoinut käytännössä ollenkaan sitä, että onko oikein että kauniit naiset eivät välttämättä tee mitään tyydyttääkseen kumppaniaan....vaan hän yrittää kääntää tämänkin otsikon keskustelun miesten kritisoimiseen.
sinulla varmasti riittää miehä kun luonteesi on tuollainen. - nainen20
dsddsds kirjoitti:
olipas tyypillinen katkeran ja huonot sänkytaidot omaavan naisen vastaus.
ei kommentoinut käytännössä ollenkaan sitä, että onko oikein että kauniit naiset eivät välttämättä tee mitään tyydyttääkseen kumppaniaan....vaan hän yrittää kääntää tämänkin otsikon keskustelun miesten kritisoimiseen.
sinulla varmasti riittää miehä kun luonteesi on tuollainen.Joskus tullut vastaan erittäin itseään täynnä olevia miehiä, jotka kehuskelevat taidoillaan ja koollaan. Loppujen lopuksi koko homma on ollut miehen puolelta yhtä sähläystä ja vain miehen tarpeet on tyydytetty. Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
- Kärkölän neitsytkäin
nainen20 kirjoitti:
Joskus tullut vastaan erittäin itseään täynnä olevia miehiä, jotka kehuskelevat taidoillaan ja koollaan. Loppujen lopuksi koko homma on ollut miehen puolelta yhtä sähläystä ja vain miehen tarpeet on tyydytetty. Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
Hmm,ja minä kun olen aina luulut että tötterön suuruus on aina riippuvainen.Hmm,kesän kuumuudesta.
- KomeaMinusta.
No jaa, oma mies on mielestäni todella komea ja taivaallinen sängyssä joten tiiäppä häntä tuosta mitä väität.
- eesausko
nainen20 kirjoitti:
Joskus tullut vastaan erittäin itseään täynnä olevia miehiä, jotka kehuskelevat taidoillaan ja koollaan. Loppujen lopuksi koko homma on ollut miehen puolelta yhtä sähläystä ja vain miehen tarpeet on tyydytetty. Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
niin.Jospa sulla on liian iso pimpero.
- Nainen 1975
sinkkumies_65 kirjoitti:
Tästä voisi joku nainen kertoa miten on? Olisi kiva kuulla, onko sama toisinpäin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mitä paremman näköinen mies (ja etenkin jos on vielä iso penis), sitä huonompi on sängyssä. Luulevat pelkän ulkonäön ja varustuksensa riittävän. Sellaista pari pusua ja sisään meininkiä...
- mussuka31
kyllästynytkomeisiin, samaa mieltä olen!!
Minulla on ollut monenmoista kumppania ja sanon että moni komea mies luulee itsestään liikoja.
Itse olen kaunis nainen, mutta on myös jalat maassa ja sydän paikallaan, en kehuskele seksi taitojani ympäriini koska olen sitä mieltä että vähemmän puhetta enemmän tekoja. Usein olen kuullut mieheltä ekoilla/toisilla treffeillä "minä olen sitten sellanen don juan ja minulla on iso ja osaan kaikki temput, ei mua kukaan pysty käsittlee"
Se ei koskaan pie paikkaansa! Ne jotka pitää matalaa profiilii ja lesoilee vähemmän, ovat paljon taitavampia. Nykyään jos yksikään sanoo noin, niin seuraava mies kiitos! Minua ei myöskään tyhjäpäät kiinnosta!
Itse olen taitava, kokemuksen perusteella ja sen mitä sanotaan minusta seksikumppanina ja joo tiedän mistä mies tykkää ja myös mistä itse tykkään!
Turha paska puhe pois , loppujen lopuksi sen tietää miten hyvä on itse sen perusteella haluaako se sun sänkykumppani sinua uudestaan tai sinä häntä! - fasdasssa
nainen20 kirjoitti:
No jokainen hommatkoon itellensä orkut. Ei sen miehen sulle mitään tarvi antaa jos et osaa itse niitä hommata.
- katsojan silmä
sinkkumies_65 kirjoitti:
Joskus törmäsin huonoon naiseen, joka oli kaunis sängyssä.....
- njet iso
sinkkumies_65 kirjoitti:
Komeat ja isokaluset miehet on sietämättömiä narsisteja, kannattaa vältellä niin säästyy paljolta pahalta.
- Yli 30 senttiä
Nainen 1975 kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mitä paremman näköinen mies (ja etenkin jos on vielä iso penis), sitä huonompi on sängyssä. Luulevat pelkän ulkonäön ja varustuksensa riittävän. Sellaista pari pusua ja sisään meininkiä...
No mutta herramunjee, mitä sillä naisella on muka väliä? Itsehän antoi?
- Tussukka31
mussuka31 kirjoitti:
kyllästynytkomeisiin, samaa mieltä olen!!
Minulla on ollut monenmoista kumppania ja sanon että moni komea mies luulee itsestään liikoja.
Itse olen kaunis nainen, mutta on myös jalat maassa ja sydän paikallaan, en kehuskele seksi taitojani ympäriini koska olen sitä mieltä että vähemmän puhetta enemmän tekoja. Usein olen kuullut mieheltä ekoilla/toisilla treffeillä "minä olen sitten sellanen don juan ja minulla on iso ja osaan kaikki temput, ei mua kukaan pysty käsittlee"
Se ei koskaan pie paikkaansa! Ne jotka pitää matalaa profiilii ja lesoilee vähemmän, ovat paljon taitavampia. Nykyään jos yksikään sanoo noin, niin seuraava mies kiitos! Minua ei myöskään tyhjäpäät kiinnosta!
Itse olen taitava, kokemuksen perusteella ja sen mitä sanotaan minusta seksikumppanina ja joo tiedän mistä mies tykkää ja myös mistä itse tykkään!
Turha paska puhe pois , loppujen lopuksi sen tietää miten hyvä on itse sen perusteella haluaako se sun sänkykumppani sinua uudestaan tai sinä häntä!Voi mussukka mussukka... Sä olet ruma ämmä, joka ei osaa edes kirjoittaa. Kuka sulta toosaa vonkaisi muu, kuin kykenemätön?
- Nainen 1972
Nainen 1975 kirjoitti:
Joo, noin on, ihan saman kokenut ja niin lopullisesti kyllästynyt, että enää en tuollaisten miesten kanssa sekstaile. Voivat yhtä hyvin nussia pumpattavaa barbaraa.
- naiset tänne vaan
Nainen 1975 kirjoitti:
>>"paremman näköinen mies (ja etenkin jos on vielä iso penis), sitä
>>huonompi on sängyssä
Minä olen niin älyttömän ruma mies ja peniskin on vain keskikokoa, että olen aivan valtavan taitava sängyssä. Kaikki kauniit ja osaamattomat naiset voivat ottaa yhteyttä, niin opetan teidät naimaan hyvin. En ota edes paljoa maksua. - ISKÄ68
Nainen 1975 kirjoitti:
Mielestäni puhuttiin ns. paremman näköisistä naisista? Kyllä niitä ainakin pannaan enemmän kun mahdollisuudet keskivertoa paremmat, saada melaa mekkoon ja kokeemuksen kautta kehittyä levitteleen haarojaan viehättävämmällä tavalla.
Itse olen huomannut, että kyllä niille paremman näköisille naisillekkin se iso penis maistuu ja erittäin hyvin. Alkuun se reppu on vähän tiukan oloinen, mutta sopii kun sovittelee.
Pari pusua ja lastit sisään saattaapi kertoa, että et lukeudu näihin paremman näköisiin naisiin tai olet yh, köyhä, kuvittelet saavasi kuun taivaalta... Onko tullut mieleen tällainen mahdollisuus??? - Luonnonlapsinainen
sinkkumies_65 kirjoitti:
Ei ole yleispätevää vastausta; mikä yhdistelmä vain on mahdollista. Itselläni oli vuosia suhde todella upean näköiseen mieheen, ja hän piti kunnia-asianaan tehdä naisensa niin tyytyväiseksi kuin ikinä. Hän oli ihana. Itsellä juuri tuo kauniin naisen leima, mutta ei omasta mielestä.
- nolona
njet iso kirjoitti:
Komeat ja isokaluset miehet on sietämättömiä narsisteja, kannattaa vältellä niin säästyy paljolta pahalta.
Eihän se ihan noin mene!
Kun mulla on iso, tyttöjen pimpit ovat niin ihanan tiukkoja ja se johtaa nopeeseen lopputulokseen. - knoomik-12
katsojan silmä kirjoitti:
Joskus törmäsin huonoon naiseen, joka oli kaunis sängyssä.....
aawww.. :D
- Nätimpi puolisko?
Niin mutta ruma mieskään ei välttämättä ole hyvä sängyssä. Väittäisin, että ihan siitä syystä, että ruman on vaikeaa saada naisia, joitten kanssa kokemusta kertyisi ja kerkeäisi harjoitella kaikki niksit. Ja kun harvoin saa,se on sitten pari pukkausta ja siinä se.
- Ei kun sä et
nolona kirjoitti:
Eihän se ihan noin mene!
Kun mulla on iso, tyttöjen pimpit ovat niin ihanan tiukkoja ja se johtaa nopeeseen lopputulokseen.vaan kestä. Taidatkin olla vielä aivan kokematon poikanen, vai mitenkäs se on.
- höhöttäjä
KomeaMinusta. kirjoitti:
No jaa, oma mies on mielestäni todella komea ja taivaallinen sängyssä joten tiiäppä häntä tuosta mitä väität.
avausviestissä oli siis kyse naisista. Ja taidat olla itsekin mies ... höhö!
- noeikylläoo
homma toisinpäin kirjoitti:
”Hyvännäköiset miehet on huonoja sängyssä”
Ei se noin mene, miehillä se ”sänkylaatu” tulee geeneissä, toisin kuin naisilla (onneksi).
Miehen ulkonäkö ei vaikuta kykyyn ja taitoon, mutta hyvännäköiset pojat saavat helpommin harjoittelutilaisuuksia ja ehkä siitä jonkinlaisen asennevamman.Olet väärässä. Tietenkin asia on yksilöllistä, mutta omista kokemuksistani voisin hyvin väittää että hyvännäköset ovat keskittyneet vaan omaan tyydytykseensä. Uskon että on kuitenkin hyvännäköisiä ihmisiä jotka ovat myös mahtavia sängyssä, mutta varmaan vähemmän kuin näitä laiskureita. Meitä on moneksi.
Olet selkeästi mies, joten et voi edes väittää tietäväsi tällasen asian. Vaikka olisit homoiluakin harrastanut, se on eri asia kuin naisen ja miehen välinen seksi. - Nainen -85
Nainen 1975 kirjoitti:
No kieltämättä kyllä, kun tarkemmin kokemuksia ajattelee....
- Nainen -85
nolona kirjoitti:
Eihän se ihan noin mene!
Kun mulla on iso, tyttöjen pimpit ovat niin ihanan tiukkoja ja se johtaa nopeeseen lopputulokseen.Uhh, taas on yks itteensä täynnä oleva....hyi hitto.
naiset tänne vaan kirjoitti:
>>"paremman näköinen mies (ja etenkin jos on vielä iso penis), sitä
>>huonompi on sängyssä
Minä olen niin älyttömän ruma mies ja peniskin on vain keskikokoa, että olen aivan valtavan taitava sängyssä. Kaikki kauniit ja osaamattomat naiset voivat ottaa yhteyttä, niin opetan teidät naimaan hyvin. En ota edes paljoa maksua.Ai opetat naimaan? Siis tyydyttämään sinut. Luojan kiitos olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa minulla on tasapuolinen seksisuhde: kumpikin antaa ja saa. Valitettavasti minullakin on kokemusta näistä tyydytä minut -sankareista. Yök, yök.
- Jartsa
Luonnonlapsinainen kirjoitti:
Ei ole yleispätevää vastausta; mikä yhdistelmä vain on mahdollista. Itselläni oli vuosia suhde todella upean näköiseen mieheen, ja hän piti kunnia-asianaan tehdä naisensa niin tyytyväiseksi kuin ikinä. Hän oli ihana. Itsellä juuri tuo kauniin naisen leima, mutta ei omasta mielestä.
Moi vaan L..a !
Olet kaunis ja muistelen vieläkin noita upeita aikoja !
Kunpa ...
t. J..i - Kyllästynyt kehnoon
Oli komea tai ruma, lihava tai laiha, tavis tai originelli mies, lähes AINA keskittyy vain itseensä. Ne miehet, jotka osaavat jotain sängyssä, ovat opetelleet taitonsa, koska siten saavat naisen koukkuun ja elättämään itsensä.
- KomeaMinusta
höhöttäjä kirjoitti:
avausviestissä oli siis kyse naisista. Ja taidat olla itsekin mies ... höhö!
Minä vastasinkin naiselle nimim. KyllästynytKomeisiin ihan oman kokemuksen perusteella ja kyllä ihan nainen olen.
Lueppa tarkemmin ylöspäin niin huomaat kenelle vastasin. Kyllästynyt nainen väitti komeiden miesten olevan huonoja, vastasin siis siihen, en aloittajan kysymykseen. - dssdds
njet iso kirjoitti:
nimimerkki "njet iso":
tämän otsikon tarkoitus oli keskustella naisten seksitaidoista, ja sinä yrität kääntää keskustelun miesten seksitaitoihin?
nolottaako ajatus siitä, että naisten seksitaidoista puhutaan? - deed1
nainen20 kirjoitti:
nainen20, miten tuo sinun kommenttisi liittyy kauniiden NAISTEN seksitaitoihin?
- tänne vaan
elishe54 kirjoitti:
Ai opetat naimaan? Siis tyydyttämään sinut. Luojan kiitos olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa minulla on tasapuolinen seksisuhde: kumpikin antaa ja saa. Valitettavasti minullakin on kokemusta näistä tyydytä minut -sankareista. Yök, yök.
Moi elishe!
Savolaisilta otan tuplamaksun kun ne on niin älyttömän huonoja sängyssä että vaativat aina tukiopetusta. Kas kun savolaisnaiselle ihana mies on sellainen, joka löytää edes joskus sen oikean reiän eikä aina yritä sinne takaluukkuun. Savolaismiehelle taas hyvää seksiä on se kun nainen pysyy hereillä eikä nukahda kesken kaiken kun mies yrittää löytää sen saman reiän kuin viimeksikin.
Pohjois-Savolaisissa on vielä sitten se lisävika, että ovat niin jumalattoman tosikkoja....
- Sinkku_pano_mies 79
Tuo on niin totta!!
Kauniit muijat kuvittelee että riittää että on vaan nätti ja ei tarvitse sen enempää panostaa toiseen sängyssä.
Olen myös pannut paria tosi kaunista muijaa ja he ovat olleet itseasiassa myös kaikkein itsekkäimpiä.. Semmonen normi muija joka on vähän huolissaan omasta riittämättömyydestä, niin ovat ihan parhaita panna ja heidän kanssaan on tosi hauskaa :)- hahhaa
hahhaa :D eli ku meette baarii ni etitte semmosia hivenen itsetunto-ongelmaisia muijia sieltä. olispa hauska tietää mihin kategoriaan meikäläisen laittaisitte! : ) joskus olis niin siistiä päästä miehen pään sisälle ja tietää mitä se ajattelee.. vaik joskus tuntuu et on turhanki helppo tietää mitä siel liikkuu :D tosin niin kai kaikilla.
ja mitä miehiin tulee niin tuota noin. ehkä se on siinä(kin) vähän niin kyllä että jos on himohyvän näköinen niin sitten ollaan ehkä hivenen itsekeskeisiä, tai sit kundit usein alkaa kikkailla ku ne luulee et se on tosi jees muijan mielestä. ja tästä seuraa usein säätämistä mikä lopahduttaa omat halut kyl aika tehokkaasti. toki kaikkee voi kokeilla mut kikkailu on eri juttu.
ja sit taas sellasit "tavallisen" näköiset kundit saattaa olla hulluja panomiehiä. ehkä se on just sitä et ne haluu näyttää et niistä on johonki. eli siis olis iha sama ku teiä näkemykse mukaa muijissa. mut sit en kyl tiiä. ku se ulkonäkö on usein kuitenki se juttu joka antaa enemmä mielihyvää, esim jossai kertasessioissa kun se itse seksi joten kyl mieluummi otan hyvännäköisen ok panomiehen ku norminäkösen himo-panomiehen. pidempii juttuihi toisin päin sitte niin. että sanokoon hienostelijat mitä vaan niin kyllä se niin on että ei sitä rumaa lähe panee vaik mikä olis. laadussa on mahdollista kehittyä, ulkonäössä juurikaan ei. - GSGA
hahhaa kirjoitti:
hahhaa :D eli ku meette baarii ni etitte semmosia hivenen itsetunto-ongelmaisia muijia sieltä. olispa hauska tietää mihin kategoriaan meikäläisen laittaisitte! : ) joskus olis niin siistiä päästä miehen pään sisälle ja tietää mitä se ajattelee.. vaik joskus tuntuu et on turhanki helppo tietää mitä siel liikkuu :D tosin niin kai kaikilla.
ja mitä miehiin tulee niin tuota noin. ehkä se on siinä(kin) vähän niin kyllä että jos on himohyvän näköinen niin sitten ollaan ehkä hivenen itsekeskeisiä, tai sit kundit usein alkaa kikkailla ku ne luulee et se on tosi jees muijan mielestä. ja tästä seuraa usein säätämistä mikä lopahduttaa omat halut kyl aika tehokkaasti. toki kaikkee voi kokeilla mut kikkailu on eri juttu.
ja sit taas sellasit "tavallisen" näköiset kundit saattaa olla hulluja panomiehiä. ehkä se on just sitä et ne haluu näyttää et niistä on johonki. eli siis olis iha sama ku teiä näkemykse mukaa muijissa. mut sit en kyl tiiä. ku se ulkonäkö on usein kuitenki se juttu joka antaa enemmä mielihyvää, esim jossai kertasessioissa kun se itse seksi joten kyl mieluummi otan hyvännäköisen ok panomiehen ku norminäkösen himo-panomiehen. pidempii juttuihi toisin päin sitte niin. että sanokoon hienostelijat mitä vaan niin kyllä se niin on että ei sitä rumaa lähe panee vaik mikä olis. laadussa on mahdollista kehittyä, ulkonäössä juurikaan ei.hahah...laadussa ei näemmä voi kehittyä, kun kirjoitus on ihan amistasoa. Opettele kirjoittamaan ensin ja puhu laadusta sitten LOL
- Femmel.
Hohhoh.
Mä vain ihmettelen, että mitä te miehet sitten pidätte kauniina?
Minusta seksikäs nainen on itsevarma (ei sama asia kuin omahyväisyys), tasapainoinen, siisti ja naisellinen.
Mun on vaikea päästä tohon ajatukseen, että nauttisin toisesta ihmisestä, joka ei itse osaa nauttia itsestään tai omasta kehostaan. Turha huoliesim. juuri ulkonäöstä ainakin minun kokemukseni mukaan on sellainen tekijä, joka voi estää naista vapautumasta. Musta ainakin tuntuisi, että jotenkin kajoaisin toiseen, mikäli hän olisi kovin epävarma.
Lisäksi mun mielestä fyysinen viehättävyys on halun kannalta aika keskeinen seikka. Mun on ainakin tunnettava vetoa myös toisen ulkonäköön, jotta voisin kokea todellista halua. Ei tuollaisissa asioissa voi laskelmoida.. ellei sitten kyse ole pelkästään jostain jyystämisestä.
Epäilen, että jyystäjä on itsekään kovin hehkeä kumppani. Tosin mulla on naisista pitävänä naisena varmaan jotenkin vähän erilainen suhtautuminen seksiin ja naisiin kuin perus heteromiehellä.
Mullahan ei luonnollisestikaan ole kokemusta kauniista heteronaisista joten niistä en voi sanoa. Ainakaan muiden naisten kohdalla tuo rumuus-teoria ei tunnu pitävän paikkaansa. En oikein jaksa uskoa tuohon yleisemminkään. :) - Alfa Uros
Heikolla itsetunnolla varustettu nainen ei kyllä ole paras sänkykumppani. Ehkä olet vain vähän huono sängyssä ja siksi kauniit naiset tuntuvat olevan vähän itsekkäitä vaatien enemmän.
- oneliner
Femmel. kirjoitti:
Hohhoh.
Mä vain ihmettelen, että mitä te miehet sitten pidätte kauniina?
Minusta seksikäs nainen on itsevarma (ei sama asia kuin omahyväisyys), tasapainoinen, siisti ja naisellinen.
Mun on vaikea päästä tohon ajatukseen, että nauttisin toisesta ihmisestä, joka ei itse osaa nauttia itsestään tai omasta kehostaan. Turha huoliesim. juuri ulkonäöstä ainakin minun kokemukseni mukaan on sellainen tekijä, joka voi estää naista vapautumasta. Musta ainakin tuntuisi, että jotenkin kajoaisin toiseen, mikäli hän olisi kovin epävarma.
Lisäksi mun mielestä fyysinen viehättävyys on halun kannalta aika keskeinen seikka. Mun on ainakin tunnettava vetoa myös toisen ulkonäköön, jotta voisin kokea todellista halua. Ei tuollaisissa asioissa voi laskelmoida.. ellei sitten kyse ole pelkästään jostain jyystämisestä.
Epäilen, että jyystäjä on itsekään kovin hehkeä kumppani. Tosin mulla on naisista pitävänä naisena varmaan jotenkin vähän erilainen suhtautuminen seksiin ja naisiin kuin perus heteromiehellä.
Mullahan ei luonnollisestikaan ole kokemusta kauniista heteronaisista joten niistä en voi sanoa. Ainakaan muiden naisten kohdalla tuo rumuus-teoria ei tunnu pitävän paikkaansa. En oikein jaksa uskoa tuohon yleisemminkään. :)itsevarmuus tulkitaan usein (oikein) koppavuudeksi.
- fsshshtrhsethseth
oneliner kirjoitti:
itsevarmuus tulkitaan usein (oikein) koppavuudeksi.
niin tai heikko itsetunto näyttäytyy (usein) koppavuutena.
- eirong
Kaunista naista kun saa nussia niin se tuntuu taivaalliselta. Ehkä olen havainnut hieman enemmän itsekkyyttä mutta kyyti on ollut hyvää ja voin sanoa tunteneeni että nyt saan todella hyvää pillua. On se vaan eri hienoa panna kaunista naista.
- dssdds
onneksi kaikki miehet eivät ole kuten eirong.
eirongia ei selvästikään haittaa vaikka nainen ei tekisi mitään sängyssä, kunhan nainen vaan on todella hyvännäköinen.
onneksi monet miehet kuitenkin ottavat mieluummin vaikka sitten vähän rumemman naisen, jos tämä nainen onkin sitten aktiivisempi sängyssä. - Tommijuhani
dssdds kirjoitti:
eirongia ei selvästikään haittaa vaikka nainen ei tekisi mitään sängyssä, kunhan nainen vaan on todella hyvännäköinen.
onneksi monet miehet kuitenkin ottavat mieluummin vaikka sitten vähän rumemman naisen, jos tämä nainen onkin sitten aktiivisempi sängyssä.Parhaita on kauniit, kireäreikäiset lahnat. Ei vituta niin lujaa aamulla.
- Eirong vaan
dssdds kirjoitti:
onneksi monet miehet kuitenkin ottavat mieluummin vaikka sitten vähän rumemman naisen, jos tämä nainen onkin sitten aktiivisempi sängyssä.haaveilee että joskus aikuisena pääsisi sillai kauniin naisen kanssa kuin pornovideoilla. Niitähän se kaiket illat katselee.
- eirong
Eirong vaan kirjoitti:
haaveilee että joskus aikuisena pääsisi sillai kauniin naisen kanssa kuin pornovideoilla. Niitähän se kaiket illat katselee.
"dssdds": kyllä itse asiassa haittaa jos nainen ei tee yhtään mitään sängyssä. Onneksi nykyinen naiseni on kohtuullisen aktiivinen. Kuitenkin kuten jo totesin, kyyti on ollut kauniiden naisten kanssa hyvää ja onhan aivan eri fiilis panna kaunista naista kuin rumaa. Tuntuu hyvältä kun saa "laadukasta pillua". Ruman kanssa en ole vielä mennyt sänkyyn (enkä edes erään laulun sanoja mukaillen koskaan herää ruman naisen sängystä) koska luulen etten todennäköisesti pystyisi kiihottumaan sellaisesta ihmisestä. En tiedä sitten noista sinun mainitsemistasi "monista muista miehistä", itse kirjoitan vain omasta puolestani.
"Eirong vaan": en katsele pornovideoita kaiket illat, vaikka varmaan olet jo vetoa löynyt asiasta (toivottavasti et hävinnyt rahojasi...). Nykyinen kaunis isorintainen avopuolisoni on vielä riittänyt PK-seuraksi ja iltaviihteeksi toistaiseksi.
Yleisesti ottaen: onhan ihan kiva joskus katsoa sitten sitä pornoakin joko yksin tai yhdessä. Molemmat saavat siitä uusia virikkeitä. Voin myöntää että porno kiinnostaa, en liene ainoa. Niin ja aika moni nainen tykkää pornosta. Moni vaan ei sitä myönnä. Tietysti naisten ja miesten pornomaku voi olla erilainen. - beauteeeeeeeeeeeeeee
dssdds kirjoitti:
onneksi monet miehet kuitenkin ottavat mieluummin vaikka sitten vähän rumemman naisen, jos tämä nainen onkin sitten aktiivisempi sängyssä.Hyvä niinkin sitten... Itellä viimein todella kaunis nainen, on passiivinen sängyssä, (vieläpä omaan ulkonäköönsä tyytymätön) mutta niin jumalattoman n**tava, että se voittaa kaiken maailman nitkuttelut ja ketkuttelut. Mutta tää on vaan mun mielipide. Ite oon just isokaluinen, kehnotkot seksitaidot ja keston omaava mies, vielä jokseenkin hyvännäköinen.
- so true
pitää paikkansa. kauniit naiset olettaa et mies hoitaa homman tosta vaan kun nainen itse vaan makaa
- erkkikin tietää
Tämä on totta, kokemusta on jo lähes 40 v, ja aina on ""tavalliset" naiiset ehdottomasti parempia sängyssä.
- kaunisnaikkone
pitää paikkansa, ainakin jos on tavallisemman näkönen mies ja kaunis nainen. itse kaunis nainen, ja joo, mulla ei ole semmosta miellyttämishalua, koska tiedän olevani sitä ja tätä.... tosin, olen tarpeeksi fiksu ymmärtääkseni, että ulkonäkö ei ole se tärkein juttu. mutta aina teiltä miehiltä vaan saa kuulla siitä ulkonäöstä, lopettakaa se ensin ni ei nouse kusi päähän. :D
kun oon ollu tavallisemman näkösten miesten kanssa, ja ne palvoo niin eipä siin kauheesti tunnu että tarttis tehä muuta ku näyttää nättii naamaa ollakseen ihana. mutta kyllä jos tulee mies, joka saa myös "kenet haluaa", niin on ihan eri meininki. :D
sori. paska pano olen. - yks vaan.
Kuka sanoo mikä on kaunista. Muitta varmaa joku on saanut päähänsä sen että on kaunis, joku on sanonut niin....
Mut yleensänkin ihmiset jotka kuvittelee jotain, nii on huonoja kaikessa mitä ne kuvittelee! - sinkkumies_65
Kiitoksia vastaajille. Tulipahan tämäkin asia selvitettyä.
Sitä mä vielä jaksan ihmetellä, että miksi yhä etsin sitä kaunista naista, vaikka tosiasiat sanovat suoraan näin. En kai ole ihan vielä täydellinen, tai sitten kaunis nainen tyydyttää enemmän jotain muuta viettiä miehessä kun seksinautintoa.- Nobody'sPerfect
Kukaan ei ole täydellinen eikä tuu olemaankaan.
- ghyckjj
Nobody'sPerfect kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen eikä tuu olemaankaan.
Ihminen on sitä täydellisempi mitä vajaisempi uskaltaa olla.
- knoomik-12
Valitettavast miehille se visuaalinen nautinto on tärkee. Eiköhä jotkut kauniit muijatki oo kuitenki mukiinmenevii sängys. Jos sellast haet, ni hae. Ja onnee etsintöihin.
- hihihahhah
Huvittavia juttuja täällä. Tekstissä nyt vain on niin, että kauneus on hyvin epämääräinen käsite sanoin ilmaistuna (jos fyysisestä kauneudesta puhutaan). Mikäli täällä puhutaan kauniista ihmisistä yhtäsuurimerkillä laihat (nätimmin sanottuna mallivartalot), niin enpä ihmettele miesten murheita. Ja: kaikki riippuu myös yksilöistä, ei yleistetä.
- kokjep
Osin miesten omaa syytä, osin legendaa. Kaunis tyttö saa kehuja vain ulkonäöstään ja siinä minäkuva vääristyy (k… nousee päähän). Vanhempana sitten hankitaan kauneutta meikeillä, kirurgilta (silikonia ja botoxia) ja keski-iässä itsetunto romahtaa.
Kaunis nainenkin voi jumpata pc lihaksensa huippukuntoon ja oppia ja tosihyväksi p…ksi jos haluaa ja mies osaa motivoida ja opettaa (miehet taas on sopeutumattomia, huono mies ei parane opettamalla). Törkeintä tässä on naisen asenne ja mitä hän tosissaan haluaa.
”… miksi yhä etsin sitä kaunista naista, vaikka tosiasiat sanovat suoraan näin. En kai ole ihan vielä täydellinen, tai sitten kaunis nainen tyydyttää enemmän jotain muuta viettiä miehessä”
Ensinnäkin kauniilla seuralaisella on enemmän näyttöarvoa (miehen turhamaisuutta). Kalamieskin esittelee mieluummin komeaa saalista kuin mitätöntä sinttiä.
Aloituksen kaltaisia ”totuuksia” on paljon lisää, mm.
> kauniiden p… haisee pahalle (liian usein totta), väärin pesty?
> kaunniilla on kuiva p… (usein totta),
> kauniit (blondit) on tyhmiä (lienee paljolti opittu tapa) = kauniit käyttäytyy tyhmästi.
> jne
Kuka sanoo mikä on kaunista?
> sen sanoo aina katsoja (kauneus on aina ”katsojan silmässä») - beauty_itself
Huhhuh mitä yleistämistä! Itse olen kaunis nuori nainen, mutta myös hyvä sängyssä, ja olen kuullut sen monesti. Jopa parhaaksi sanottu monesti. Itse olettaisin, että kauniit naiset ovat sängyssä itsevarmoja, uskaltavat nauttia avoimesti kehostaan ja toisesta, sekä tahtovat tuottaa iloa ja nautintoa, uusiakin elämyksiä kumppanilleen. En sitten tiedä millaisia kokemuksia teillä on ollut..
- sinkkumies_65
No yleistämistä hieman toki, mutta kysyinkin juuri yleistä kokemusta asiasta, erikoistapauksia on aina.
On varmasti olemassa kauniita naisia, jotka ovat aivan mahtavia sängyssä, en epäile hetkeäkään. Mutta jostain syytä kohdalleni on osunut vain sellaisia kauniita, jotka ovat seksin suhteen melkoisen passiivisia.
Vika voi toki olla minussakin (en ehkä täytä heidän korkeampia vaatimuksiaan) mutta silti ihmettelen asiaa. Ja kuten tämä ketju antaa ymmärtää, en ole ainoa, joka näin kokee. Ehkä tälle yleistykselle on siis jotain perusteitakin. - ja toisesta
Ei kai omien kokemusten ja totuuden kertominen ole ”Huhhuh mitä yleistämistä!”.
Sinultakin on jäänyt ymmärtämättä mitä tarkoittaa, että on ”omasta mielestään kaunis” ja miksi joku on sanonut ”parhaaksi”.
Ei täällä kukaan ole sinua huonoksi väittänyt, jos siltä tuntuu niin voi, voi.
”kauniit naiset ovat sängyssä itsevarmoja … uskaltavat nauttia avoimesti kehostaan”
Sinulla lienee vahvat perustelut tai/ja runsaasti kokemusksia olettamuksesi perusteina?
Mitähän mahtaa tarkoittaa omasta kehosta nauttiminen?
Minusta naisen terve itsetunto on ehdoton edellytys parhaille eikä se vähääkään johdu kauneudesta. Niinkuin kesän lämpö ei vähäisimmässäkään määrin johdu jäätelön syönnistä.
Korrelaatio ei ole sama kuin syy ja seuraus. - Ariel 101
Olen itse 49v ja( varmaan) ihan kaunis,ainakin niin on sanottu.Trimmattu kroppa myös,ihan kunnon rääkillä.Mutta vitsi onkin siinä etten anna sen nousta päähän vaan pidän itseäni ja olenkin ihan tavallinen tallaaja,ei se ulkonäkö minusta parempaa tee.Nautin kovasti seksistä ja uskoisin että osaankin sen aika hyvin.Ja tietysti haluan myös miellyttää miestäkin..en todellakaan makaa kuin laho lahna .Että ihan turha yleistää mitään=)
- enmäävaantiärä
Noh itselläni on monenlaisista naisista kokemusta ja kyllä ne villit enemmän tavallisen naisen näköiset on ollut parhaimpia sängyssä. Mitä kauniimpi on ollut, sitä enemmän lahnamaisempi on ollut ja kun se pelkkä hyvä kroppa ei petihommissa pelkästään riitä. Niin ja ne tavallisemman näköiset naiset ovat välillä yllättäneet positiivisesti kropaltaan kun vaatteet on riisuttu.
- Timmi&tavallinen
Tavallaiset naiset yllättäneet positiivisesti kropallaan? Kuulostaa siltä, että yleensä tavallisen näköisillä naisilma olisi huono kroppa eli siis olisi ylimääräisiä makkaroita jne. Ja sitten vain kauniilla naisilla olisi viimisen päälle timmi kroppa..
- Vitostien ajaja
En tiedä päteekö muihin, puhun vaan omasta puolestani ja minä oon taviksen fiksun näköinen. Tukka ei ole värjätty, en käytä hirveen paljastavia vaatteita ja pimpsa ei ole posliini. Mulla on ainakin välillä kausia kun ei ole seksiä saatavilla(nyt on juuri hiukan pitempi kausi) Sitten kun minä tavis pääsen miehen kans käyn varmasti kuumana, ja oon valmis moneen junaan. Jos on taas sitten hirveän kaunis ja viimeisen päälle kaikki laitettu on enemmän seksiä tarjolla. Tietää saavansa pian kuitenkin vaikka oisin nyt vähä laiskempi.
- harvoin saava
Luultavasti vanhemmat naiset ovat hyviä sängyssä. Ehkä parhaita sellaiset, jotka pelkäävät että tämä voi olla viimeinen kerta. He osaavat nauttia täysillä ja jos nainen nauttii täysillä, niin kyllä siitä mieskin silolin osansa saa.
Mutta aika sovinistikeskeinen keskustelu tämäkin on. Luultvasti keskustelijoiden joukossa on niitäkin, jotka laukeavat alta aikayksikön, eivätkä anna naiselleen edes mahdolilsuutta nautiskeluun.- sinkkumies_65
"Mutta aika sovinistikeskeinen keskustelu tämäkin on"
Ei kai tämä sovinismia ole? Eihän tässä naista ole mitenkään halveerattu. On vain todettu tosiasiat (monen kokemana) että kauniit naiset eivät ole yleensä niin kiinnostuneita partnereidensa tyytyväisyydestä kuin tavallisen näköiset naiset.
Toki tämä on raaka yleistys ja siitä ei voi vetää yksilöön meneviä johtopäätöksiä. Mutta on silti mielenkiintoista, että moni muukin on huomannut saman "trendin". Jo sen perusteella voin uskoa, ettei havaintoni ole ihan tuulesta temmattu.
Uskoisin myös, että ihan sama ilmiö löytyy miehistä, jotka saavat helposti naisia. He ovat ehkä hyviä sängyssä (niin kuin joku kirjoitti) mutta ehkä laiskoja jollain muulla parisuhteen osa-alueella. - osansa saa
”Luultavasti vanhemmat naiset …”
Joo tai ei, mikä on vanhempi nainen? Minusta sellainen luulo ei ole tosimiehen sanavarastossa ja tuollainen on pelkästään naisia loukkaava.
Paitsi jos tarkoitat että 23v on vanhempi kuin 16v ja siksi myös parempi sängyssä. Ehkä on, mutta hölmö luulo sekin.
Minusta aikuisen naisen ikä ei ole ”laadun” tae. Mutta ikä ja kokemus näyttää vaikuttavan naisen jaksamiseen ja rohkeuteen aloitteiden tekemisessä. Saattaapa jollai vaikuttaa vaativuuteenkin.
Näkyykö tässä keskustelussa se, että kovin harva mies on tavannut ”parasta A-laatua ja useimmille naisille asia ei ole niin merkittävä, että kannattaisi ”kiivetä huipulle”.
Luulen, että ylivooimaisesti parhaat naiset on saaneet ”hyvän” äidinmaidossa (geeneissä) ja tietävät mitä viisas, hyvän itsetunnon omaava voi saada. - Tavis joo
sinkkumies_65 kirjoitti:
"Mutta aika sovinistikeskeinen keskustelu tämäkin on"
Ei kai tämä sovinismia ole? Eihän tässä naista ole mitenkään halveerattu. On vain todettu tosiasiat (monen kokemana) että kauniit naiset eivät ole yleensä niin kiinnostuneita partnereidensa tyytyväisyydestä kuin tavallisen näköiset naiset.
Toki tämä on raaka yleistys ja siitä ei voi vetää yksilöön meneviä johtopäätöksiä. Mutta on silti mielenkiintoista, että moni muukin on huomannut saman "trendin". Jo sen perusteella voin uskoa, ettei havaintoni ole ihan tuulesta temmattu.
Uskoisin myös, että ihan sama ilmiö löytyy miehistä, jotka saavat helposti naisia. He ovat ehkä hyviä sängyssä (niin kuin joku kirjoitti) mutta ehkä laiskoja jollain muulla parisuhteen osa-alueella.Rohkenen vastata, minä yh-äitikin tähän keskusteluun, vaikka seksi on aihe johon en koskaan puutu. En ole ruma, enkä kaunis, en meikkaa enkä laittaudu koska voin lähteä ulos omana itsenäni enkä pelkää sitä miltä näytän aamulla. Ehkä mies joka lähtee "kauniin" naisen mukaan kauhistuu sitä mitä näkee aamulla kun nainen ei ole kauneimmillaan. Silloin voi tulla tulokseen että kauniit naiset ovat huonoja sängyssä. Tavisnaiset ovat omina itseinään liikkeellä eikä käy niin kuin silloin kun pakkelikerrosten ja viettelevien vaatteiden alta paljastuu ei tavis vaan pahempi nainen joka ei voi olla ulkona omana itsenään.
- lmj2010@s
Varmasti vanhemmat naiset ovat parempia!
Olen ihan hyvännäköinen, nuorena tein mallikeikkoja, mutta olin ujo.
Nykyisin uskallan elää, olla ja tehdä, mitä itse haluan, uskallan nauttia.
Elämä ja seksi tuntuu paljon paremmalta.
- Vitostien ajaja
Päädyin kerran sänkyyn miehen kans jolla aikaa ed. kerrasta, itse myös hiukan puutteessa. Mies ei ollu mikään komea, seksissä huomaavainen ja tärkeintä, että minä nauttisin. Mies nuoli kuin viimeistä päivää ja itsekin ratsastin kuin viímeinen kerta ois. Herranjestas sitä ääntä kun mies laukesi, se oli jo niin kiihottavaa, että piti uusinta ottaa aamusta.
- NäinsemeneeJonnet
Väärin.
Huonot naiset ovat kauniita sängyssä ;) - vajaa
Tämä ei kuulu tänne, mutta sanon.
Itsellä ei ole oikee omassa fasaadissa varaa sanoa mitää, kun on asioita jotka vaikuttaa ihmissuhteissa aika sikana.
Mutta vaikka itse olen kuin vajaa ja liikuntavikainen, niin itse kyllä katson naista ja arvostan sitä jos hänessä on ulkonäöllisesti asioita joista itse pidän.
Mutta yleisesti annan heidän olla rauhassa. Se on mielestäni vain niin, että jos ihminen on mielestäni "kivan näköinen", ja huomoiva minua kohtaa, eli siis sanoo sen ekan sanan joka on muutakin kuin pakollinen päivää!
Se on sitä älkykkyyttä, eli siis kohtuullinen fasaafi ja se syvempi ihmisyys. - osansa saa
Onko myös niin, että maailman seksikkäimmät naiset on äitejä?
Alessandra Ambrosio, Gisele Bundche, Cindy Crawford, Helena Christensen , Milla Jovovich, Heidi Klum, Karolina Kurkova, Adriana Lima, Kate Moss, Natalia Vodianova jne
esim
http://3.bp.blogspot.com/_FdMipHpt0wo/TAEA7vmhz2I/AAAAAAAAA1w/Ti4UT2PSXIE/s1600/Patrick Demarchelier - Helena Christensen 01.jpg - saariston mies
Jokainen nainen on kyllä yksilö. On niitä hyviä ja huonoja sängyssä ja minun kohdalleni on kyllä nuo mallitytöt todella hyviä petikumppaneita. Vahinko vain että ovat niin aktiivisia etten saa välillä juuri nukkuakaan. Välillä saa mennä paattiin karkuun jotta saa nukkua. Nuorilla tytöillä ei ole kuin usein rivakka seksi mielessä. Onko teillä muilla tällaisia kokemuksia?
- panomies
Olisiko myös niin, että ns. tavallisen naisen kanssa on helpompi rentoutua ja nauttia seksistä, mutta jos sekstaa kauniin ja tavoitellun naisen kanssa, niin siinä tulee kiirehdittyä, että saisi homman nopeasti hoidettua. Olen usein ajatellut sillä lailla, että erittäin halutun naisen kanssa halutaan seksiä lähinnä siksi, että päästään kehuskelemaan ja tekemään muut miehet kateellisiksi, ei niinkään oman nautinnon takia. Itse tykkään eniten sellaisista tavallisista vähän söpöistä ja ujoista naisista. Kuvankauniit mallit eivät kiihota, mutta olisihan sellaista mukava panna, jotta oma status nousisi muiden silmissä. Ulkonäköä tärkeämpi ominaisuus naisessa on se, miten hän suhtautuu minuun. Jos hän kuuntelee ja vaikuttaa kiinnostuneelta minusta, minäkin todennäköisesti pidän hänestä ja olen hänestä kiinnostunut. Jos hän ei edes vaivaudu sulkemaan puhelintaan seksin ajaksi, niin ei hän kovin hyvää kuvaa itsestään jätä.
- Nainen -69
Minä taas väittäisin että ikä on paljon merkittävämpi tekijä. Minä en teini-ikäisenä edes tiennyt että kun yhdyntä on tapahtunut, että siiheen liittyy jotain liikettäkin :) Nykyään on tietysti toisin, kun lapsetkin katselevat nettipornoa.
- Jatkan
Porno varmasti luo myös kaikenlaisia paineita ja sitä kautta estoja. Siinä missä ennen ei tiedetty paljon mitään, niin nyt taas on kaikki mahdolliset reiät ja temput levitetty silmien eteen.
Ollaan menty ojasta allikkoon. - no jaa
Minulla taas päinvastoin. Nuorena kokemattomana sitä oli kiinnostunut kokeilemaan ja oppimaan erilaisia juttuja. En tiedä onko minun kohdalleni sattunut vain huonoja miehiä, mutta yksikään ei ole ollut erinomainen sängyssä ja harva edes tietää/kysyy, tuliko nainen valmiiksi. Tämän takia minusta on suoraan sanottuna tullut sellainen lahna, etten välitä miehen nautinnoista juurikaan. Pääasia että minusta tuntuu hyvältä ja monesti hoidan itse itseni loppuun asti. Järkevämpää olisikin elää ilman sukupuolikontaktia ja masturboida. Mutta minkäs teet kun miehiä on tullut ovista ja ikkunoista, ängenneet seuraan......... Ja mukavaa seura aina on, sekä muu läheisyys.
- voi typeryyden typer
Voi taas tällästa populismia,että näitä äläykääpiöitä riittää.Olet varmaan saanut pakit kauniilta naiselta ja tulet tänne purkamaan turhautumisia.Hiusten värillä tai edes koulutuksella ei ole älykkyyden kanssa mitään tekemistä,seksi on kahden kauppa ja taitolaji:)
- Kyllä näin on
Ei rakastelu ole mikään tekniikalaji. Jos mies on naiseen rakastunut tai ihastunut, niin ei ole mitään väliä vaikka nainen olis vaan ihan hiljaa ja liikkumatta ja kuuntelisi. Jos taas nainen ei ole mieleinen, niin vaikka millaset kevätjuhlaliikkeet taitaisi ja ääntelykin olisi kuin suoraan alan filmistä, niin eipä siitä tule kuin paha mieli ja morkkis.
- Lähes30VuotiasNainen
Luulenpa että.. Kaunis nainen ajattelee kokoajan miltä näyttää jopa aktin aikana joten ei voi täysin antautua menoon, täten saattaa jäädä vähän vajaaksi ja tylsäksi koko homma. Olen ystävä piirissä kuullut; kuinka ei takaa voi, kun on näppy pakarassa, ei voi selällään kun menee hiukset huonosti, liian pitkät kynnet, näytänkö lihavalta tässä ja tuossa asennossa jne tai että jopa sattuu. itse tuota kuunnellessa mietin vain että mitä ihmettä, ei tuossa vaiheessa pitäisi muuta tehdä kun antaa mennä vain!
Ns. tavis nainen on sinut itsensä kanssa ja mikä sen seksikkäämpää kuin itsevarma nainen, on sitten kaunis ja tavis.
Rehti hyvä itsetunto tuo nautintoa molemmille. Itse henk. koht. en turhia murehdi, ei suoritus paineita, sillä seksin pitää olla hauskaa! - Mielestäni on,
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, mutta mielestäni kyseessä on hormoonijuttu
- Viuhkapoika
Olipa miten oli,mutta sika se ei kauniita tähtiä näe.
- punahilikka
Viuhkapoika kirjoitti:
Olipa miten oli,mutta sika se ei kauniita tähtiä näe.
Sikapa naikin silmät kiinni! Ja olen susiruma nainen ja peto sängyssä. Mieheni on huono sängyssä vaikka kuinka on ruma myös. mutta on muuten kunnon mies niin eipä kannata vaihtamaan ruveta, saattas saada huonomman vainhdossa...
- KT
Hektinen... Ei noin voida yleistää että kauniit naiset ovat huonoja sängyssä. Ei ne sänkytaidot siitä ulkonäöstä ole kiinni. Joko sinulla on ollut huonoa tuuria tai tunnet jostain syystä ehkä katkeruutta kauniita naisia kohtaan..?
Ei seksitaitoja opita ulkonäöllisillä kriteereillä tai kirjoista lukemalla, vaan jokainen joutuu harjoittelemaan sekstaamista tullakseen mestariksi.
Ja ehkäpä sinun omat antisi seksuaalisella saralla ovat olleet niin mitättömiä, ettet sinä ole ansainnut mitään extraa vaan olet saanut sellaista seksiä kuin sinä itse olet antanut. Jos miehen antama seksi on surkeaa, mä annan hänelle sitä samaa vain päästäkseni hänestä nopeammin eroon.- nuorimuttakokenut
Noin 150 naisen kokemuksella voin sanoa että kyllä tuo läheltä liippaa. Jos pitää jonkinlainen johtopäätös vetää.
- 150 on kk-palkkasi
149 lapasen laulatusta ja toimiston siivoojaämmä kokemuspohjana?
- Olen ollut rakastunu
En tiedä siitä kauneudesta tai komeudesta mutta jos on toiseen ihastunut tai peräti rakastunut,niin kyllä se kyytikin tuntuu helvetin hyvältä, vaikkei mitään ihmetemppuja tehtäiskään, kyllä ne temput ehtii sit myöhemminkin,tarviiko sitä kaikkea heti ensimmäisellä kerralla tehdäkään?
- äijjjjä
Exäni on ehdottomasti parhaimman näköinen nainen jonka olen eläessäni nähnyt (yhä ihmettelen, että minä kaljamahainen äijä olen hänet joskus saanut, vaikka menetinkin) ja on myös ollut paras sängyssä. Hänellä tosin oli edellisestä miesystävästään johtuen pieniä itsetunto-ongelmia. (kuulemma haukkui tätä aika ajoin ja vertasi muihin) Piti itseään "ehkä vähän keskivertoa rumempana", vaikka todellisuudessa myös kaikkien miespuolisten kavereitteni mielestä erittäin hyvännäköinen leidi. Mun kokemuksella ne itsestään liikoja ajattelevat ja itseään erittäin kauniina pitävät naiset ovat kaikista huonoimpia sängyssä ja myös seurustelemaan.
- Varmaan haukkuu
ja nauraa sinutkin seuraaville kumppaneilleen. Luulisi harmittavan.
- reikä kuin reikä
Pitääkö sängyssä olla erityisen hyväkin? Kuinka paljon taitoa vaatii, että osaa nostaa perseen esille?
- aktiivinen tyllerö
Olen mielestäni ihan tavallinen, enkä oikein ymmärrä miesten minuun ihastumista mitä sattuu kuitenkin usein. Ja iän myötä vaan useammin ja ole jo yli 40v. !
Ja olen aktiivinen sänkykaveri, ja hauskaa on ollut. Olen mielestäni huomioonottava ja aika moneen valmis, kaikenlaista on tullut kokeiltua ;-) Ja osaan antautua tilaanteeseen, onhan se molemmille kiva kuulla ja nähdä missä mennään.... ;-) Ja kyllä minua yhä vieläkin kauniiksi kehutaan. Mutta jospa se onkin se, ettei mulla ole kehut nousseet päähän. Kyllä se kauneus on katsojan silmissä, onkin sitten eri asia meneekö se pintaa syvemmälle.
Tavallinenkin mies komistuu kun osaa olla huomaavainen ja pitää huolta itsestään. - en ole palvelija
Ei se ulkonäkö niinkään, vaan korvien väli. Sellaisetylimieliset prinsessat on huonoja kaikessa.
- kylmä lahna
Naisen aktiivisuus sängyssä riippuu tasan tarkkaan siitä minkä arvoiseksi hän kokee kumppaninsa. Kun nainen ei näe yhteistä tulevaisuutta kumppaninsa kanssa, niin hän käyttäytyy passiivisesti. Sillä tavalla nainen pääsee liukenemaan toivottomasta kanssakäymisestä ihan siististi ja mies ei tunne menettäneensä mitään. Kauniilla naisella on enemmän valinnanvaraa ja hän joutuu lopettamaan useampia suhteita. Toisin sanoen, jos nainen ei "anna", niin et ole hänen tasoaan.
- kokeillut
Mul on oikein tosi hyvän näkönen muija ja on kyllä viimmesen päälle hyvä pano hommissa jos kaikessa muussakin,olen joskus erehtynyt loikkaamaan yli aidan tavallisen näkösen miujan kanssa,hyvää oli silläkin mut ei kuitenkaan oman verosta.
- Kysymys
Kertokaa mulle miten nainen voi olla huono sängyssä? Mullei meinaa oo viel tullu sellasta naista vastaan. Tarkoittaako se että nainen vaan maakaa lahnana ja tuppi suuna aktin aikana. Mun mielest sitäkään ei voi laskea huonon piikkiin koska jos mul olis joku porno mimmi alla joka olis vaan hiljaa ni kyl mää silti saisin tyydytyksen. Joten kertokaas mulle miten nainen voi olla huono sängyssä?
- Lahana
Lahna on aika paha, voi myös olla huono suutelemaan (syö korvat samantien ja kuolaa naamat) sekä voi olla myös onneton ottamaan suihin. Ei kaikki vaan osaa!
- Puurojurpo
Kyse on enemmänkin seksuaalisesta aktiivisuudesta kuin ulkonäöstä. Asiasta kiinnostunut antaa kaikkensa, kun joku taas ei ymmärrä ollenkaan mitä tapahtuu. Ulkonäkö ei mien kokemusteni mukaan vaikuta asiaan.
Sekin kannattaa muistaa, että tuskin nainenkaan antaa kaikkeansa kun kohdalle sattuu mies joka "tyydyttää" naisen kuin naisen suurella kalullaan. - ie
Kaikki naiset ovat muuten kauniita, mutta osalla tekee heidän käytöksensä niistä rumia.
- väärin!
Periaatetasolla oon samaa mieltä, mutta totuus on ikävä kyllä toinen. Oon nähnyt elämäni varrella monta rumaa ja monta kaunista naista, ja osa on oikeesti ollut rumia.
- Rumahtava m
Toivottavasti tuo väite kauneus/seksinlaatu on totta. Eipä tarvitsisi aina kesäisin katsella niitä kauniita minihamepirkkoja =D Voi mieluummin opetella katsomaan niitä pikkasen virheitä ja säärikarvoja omaavia taviksia halpahallin lenkkareissa ja kaprihousuissa. =P
- Makuasia
Voihan tuossa ollakin perää,esimerkikisi isokyrpäiset miehet tuntuvat usein kuvittelevan että naisen pitäisi olla housumärkänä jo kyrvän näkemisestä,ja ovat itsekkäitä rakastajia,kun taas pienimunaiset joutuvat yrittämään enemmän ja heistä on enemmän iloa. Mutta että "kauniit/komeat" olisivat "huonoja sängyssä" on aikamoinen yleistys,koska makuasioistahan on turha kiistellä. Kuka sitten määrittelee millainen on kaunis tai komea? Tai mitä tarkoittaa huono sängyssä?Itsekäs,lahna vai kokematon?
- SaakelinRUMAtaijotai
Voi jessus mikä väite!!!
Ei kuule katso ikää, sukupuolta, näköä tai mitään muutakaan joka takaisi seksitaidot. Se riippuu ihan henkilöistä ja yhteensopivuudesta. Kaikki eivät pidä samanlaisesta kosketuksesta!!!
Miehistä pornoa katsovat ovat surkeimpia sängyssä! Luulevat, että läheisyyden taidot opetellaan siitä. Se todellisuudessa vieraannuttaa aidosta läheisyydestä. - lk,jmhnbgvfcvb
kyllä näin vaan on, pari prinsessan näköistä joskus painaneena voin sanoa että silloin kaverien väitteissä oli perää, kuvankauniita nääamltaan ja rungoltaan mutta lahnoja sängyssä, eväkään ei värähdä, lähetyssarnaajaa vaan, ei suihinottoa ei mitään, mutta sit ei ihan niin just naiset niin kyllä kyytiä on ja mällit lentää kitalakeen
- jk
ei ole
- pp
pusipusi
- Tarpeet naisellakin
Kannattaako arvostella naisen ulkonäköä, jos ei saa naistaan lämpenemään? Ehkä kannattaisi pohtia mitä pitäisi tehdä asian eteen saadakseen tuotettua nautintoa toiselle.
- Pääasia, että nainen
Kauniit naiset ovat huonoja naisia sängyssä? Mutta eivätkö huonot naiset ole yleensä hyviä naisia, siinä asiassa kokemuksesta johtuen? Menikö minulta nyt jotain ohi?
- phumba
Osa kauniista ihmisistä, sekä naiset että miehet, ovat epävarmoja seksin suhteen. Se voi liittyä johonkin lapsuuden tai nuoruuden traumaan, heitä on ehkä kiusattu tai lähennelty. Olen itse ns kaunis mies ja aika levoton ja pihalla seksiasioissa.
- No niin
Totta, minullakin on pari sellaista kokemusta. Heillä menee enemmän energiaa olemuksensa kehenteluun kuin mihinkään muuhun jopa arkiaskareiden tekemiseen.
- G.C.
Itsekin luulin pitkään että asia olisi noin, kun saatui kohdalle muutama hyvännäköinen lahna. Mutta ei se niin ole. Nyt kun on enemmän kokemusta erilaisista naisista niin onpa niitä sellaisia vähemmän kauniitakin tullut pantua, jotka ovat olleet todella laiskoja sängyssä.
Asia on kuitenkin niin, että kauniin naisen kanssa saa aina tyydytyksen, oli se kuinka lahna tahansa. Mutta jos nainen on ruma, läski ja lahna niin siitä ei kyllä tyydytystä meikäpoika saa.
Kaunis ja hyväkroppainen nainen tuntuu vain niin hyvältä, vaikka joskus nuorempana luulin että kauneudella ei olisi sänkyhommissa merkitystä.- Joopa, jännä
juttu mutta treenattu, aktiivitreenin lopettanut mutta yhä liikkuva nainen tuntuu sängyssä paljon paremmalta kuin pyöreähkö tai edes normaalivartaloinen. Ainakin minun mielestäni. Ei tarvitse olla edes kuvankaunis.
- ruma on kiva
Toi sama pätee muuten miehiinkin. Pelimiehen nimikkeellä ja voi pieni mikä sieltä siten paljastukaan.
lämmittelystä ei tietoakaan ja heti piti saada panna. joo vastakohtana ihan hirveä
rumanaama mutta kyllä oli tyydyttävä kyyti. - junnu mainio
Nykyään on paljon kauniita naisia, joilla on tyhjä katse. He eivät ole eroottisia.
- Erotiikan ja
eroottisen naisen tunnistaa usein jo eloisista silmistä.
- cookiesss
Kauniit naiset ovat usein, yllättäen, todella epävarmoja itsestään. Tämä sitten näkyy sängyssä niin, että ne eivät juuri uskalla tehdä mitään. Kauniit naiset ovat myös tottuneet saamaan kaiken haluamansa miehiltä, joten he helposti ajattelevat, että miehen tehtävä on vain tyydyttää hänet. Vika on myös miehissä, jotka kehuvat huonojakin petikumppaneja maasta taivaisiin, koska eivät halua loukata näitä (plus että haluavat sitä huonoakin seksiä jatkossa).
Keskivertonaisilla on usein paljon enemmän rohkeutta ja asennetta. He myös tietävät, että seksissä on kaksi osapuolta.- ihmeellinenhöpöttäjä
Halu osata enemmän, se ettei ole liian itsekäs, kontakti toisen kanssa muutenkin kuin on vain sisäkkäin tulee mieleen kun puhutaan hyvästä seksistä... Olen ollut todella hyvännäköisenkin naisen (tarkoittaen tällä sitä että hän vastaa niitä kriteereitä jotka minä koen haluttaviksi ja kiinnostaviksi, ei niitä joita yleisesti pidetään kauneuden kriteereinä) kanssa ja seksi hänen kanssaan oli upeaa. Tässä ketjussa esiintyvästä yleistyksestä poiketen hän oli siis hyvä, monipuolinen ja aloitteellinen sängyssä, mutta niin kuin aikaisemmin mainittiin hänkään ei pitänyt itseään erityisen kauniina.
Tuntuu että monesti unohdetaan se että miehet ovat usein melko visuaalisia ja tietyt asiat vain "tarttuvat" katsellessa ympäristöä. Henkilökohtaisesti tunnen etten voi olla naisen kanssa - ainakaan helposti - jota en pidä jollakin tapaa kauniina. En etsi mitään prinsessaa vaan kontaktia. Jos sellainen löytyy yleensä sängyssäkin on mukavaa... koska tapana on ollut kiinnittää huomiota toiseen ja varmistaa hänen nautintonsa ennen omaa niin jopa keskustelu onnistuu vaikka touhut on kesken. On tietysti eri asia onko kyseessä ns. yhden illan juttu jolloin kaikki on niin uutta (jokainenhan meistä on erilainen) tai sitten vanha tuttu jonka kanssa homma on eri lailla hanskassa.
Itse ajattelen että seksi on ja pitäisi olla iloista leikkiä kahden ihmisen välillä. Sen ei tarvitse olla kaunista tai rumaa tai mitenkään rajattua, mutta jotenkin oman kokemuksen perusteella näkisin että parhaan seksin saa tuntemalla kumppaninsa edes jollain tavalla. On se sitten ajan kanssa tapahtunut ymmärrys tai sitten kipinä joka syttyy kahden ihmisen välille ensi kertaa keskustellessa.
Onnistuminen seksissä on mielestäni kiinni halusta saada se onnistumaan ja siihen vaaditaan kaksi. Jos toinen mielestäsi "sählää" on ehkä se ongelma siinä että hän on yksin siinä touhussa. Jos kumppani on "lahna" on ehkä aiheellista etsiä toisenlainen pyydys ja saada hänet heräämään. Niin paljon on kiinni siitä mitä itse olet, mitä toinen on ja mitä olette yhdessä.
Tämä on mun ehkä naivikin mielipiteeni. :)
- SonniS
En tiedä moisesta kun en ole sekstaillut kauniiden naisten kanssa. Rumat ovatkin olleet aika lahnoja sängyssä. Ei paljon mielikuvitusta. Johtuneeko siitä että en oikein tykkää esielikeistä vaan menen suoraan asiaan ja laukean melko nopeasti, ehkä minuutissa.
Pitää varmaan kokeilla seuraavan kerran kauniin naisen kanssa. ehkä jo tulevana viikonloppuna- Äkkilämmin
Mies ei ymmärrä kun MINÄ haluaisin mennä suoraan asiaan ja tahdon usein pikapanoja. Ite haluais leikitellä ja pitkitellä, minkä koen vain kiusallisena.
- hiekkiss
Äkkilämmin kirjoitti:
Mies ei ymmärrä kun MINÄ haluaisin mennä suoraan asiaan ja tahdon usein pikapanoja. Ite haluais leikitellä ja pitkitellä, minkä koen vain kiusallisena.
Naisen äkkilämpimyys ja nopea kostuminen on ominaisuus, jota kokenut (tai kokeneempaa kertojaa kuunnellut ja kuulemansa ymmärtänyt ja ymmärtämänsä asian sisäistänyt) mies arvostaa. Ei mikään niin turhauta kuin hitaasti lämpiävä naikkonen jota saat hiveltää ja kyöhnätä koko illan, ja sit vielä ½ tuntia pitäis olla muna pystyssä muka pelkästä hiveltämisen ilosta. Mulla muna seisoo kun tiedän että pesä on valmis ottamaan patongin sisään. En kiihotu pillun nuolennasta.
- SonniS
En tiedä moisesta kun en ole sekstaillut kauniiden naisten kanssa. Rumat ovatkin olleet aika lahnoja sängyssä. Ei paljon mielikuvitusta. Johtuneeko siitä että en oikein tykkää esielikeistä vaan menen suoraan asiaan ja laukean melko nopeasti, ehkä minuutissa.
Pitää varmaan kokeilla seuraavan kerran kauniin naisen kanssa. ehkä jo tulevana viikonloppuna - Panomiespena
Pitää paikaansa ja voi jopa tehdä yleistyksen. Mutta on poikkeuksiakin.
Tavallisen soman näköiset naiset jotka hiukka sporttisia/ sporttisia ovat minun kokemuksella olleet parhaita.
Mallejakin monia ja yhteensä naisia noin 300 olen alle 40v.
Paras pimppi ollut 41v 3 lapsen äidillä joka tanssinut ikänsä ja viimeiset 7v napatanssia.
Se sattui peniksestä kun hän sillä pimpillään puristi! :)
Ei mitään jakoa 16v pikkupimpeillä, niitäkin tullut kokeiltua useampia.
Onnea pimpin ja hyvän seksikumppanin löytämiseen kaikille. - tykkäisin tietää
Voisiko kyse olla siitä, että sulla on kovemmat ennakko odotukset sitä kauniimpaa naista kohtaa kuin sitä "tavista" kohtaa?
Ja siksi kauniiden naisten kanssa on ollut pettymyksiä. - kaunis ja ruma
Kauneus on jonkun mielestä rumuutta ja rumuus jonkun mielestä kauneutta. Siksi koko aloitus on naurettava.
- antanut ja saanut
kaunis tai ruma,molemmat ajavat saman asian tarpeilleen.
meilläkin emäntä on kuin enkeli edestä,takaanta kuin mankeli,sivusta ei auta maamme laulukaan,mutta ah niin ihanaa seksiä on että,vie mehut miehestä.
itselläni on vehkeet kunnossa,norsun vehkeet,etanan tahti. hmm vai olikohan lie toisinpäin sittenkin ??. mutta seksi sujuu emäntä tykkää,vallan villiksi heittäytyy.
muistakaa vain hyvät ystävät kauneus on katsojan silmässä,ja toisaalta makuasioista ei voi kuin kiistellä. - Jukkaeetu
Kaikki kohtaamani naiset ovat olleet hyviä sängyssä. Jokaisen kanssa on tyydytys tullut ja makeeta tehnyt.
Joskus on tosin täytynyt jäkeen päin käydä piikillä...mutta piikittänä hoitsu lohdutti sanomalla. "kärsi liha kun olet nauttinutkin" - vain parasta kiitos
Mä taas oon huomannut että mitä enemmän nainen on koulutettu sen laiskempi ja haluttomampi.Tavallinen nainen taas on oikea peto sängyssä varsinkin siivoojat ja sellaiset joita monikaan ei edes huomaa.
- kokeillut
Köyhät ja rumat miehet ovat kaikkein parempia rakastajia, koska ne haluaa antaa kaikkensa sängyssä ja ne kestävät. Kaunis mies on niin täynnä itseensä ettei tosikaan. Pari kertaa sisään ulos siinä naimisen tulos.
- vähemmänkaunis
Sellaaset naikkoset jokka peilaa vain ittiään ovat todella surkeita lahnoja petihommisa !!! Kokemusta on,vähemmän kauniit antaa kunnon kyydit ja kakkoseen saa panna surutta ;)
Siskoni aikoinaan sanoi että "hiljaisissa vesissä ne isot kalat ui" ja paikkansa on pitänyt, mitä isompi meteli ja itsekehu sitä köyhempi sängyssä :)
- Haniliini
Mä taasen olen sitä mieltä, että jos nauttii seksistä, niin tekee sängyssä myös jotain. Nautintoahan siellä haetaan ja ei sillä merkitystä ole onko kauniimpi tahi rumempi. En tiedä onko rumemmilta sen fiksumpaa tehdä asioita vain siksi, että kelpaisivat toisenkin kerran, jos siinä jutussa ei ole mukana koko kehollaan.
- kokemus merkkaa
Mielestäni komeat miehet eivät ole mitenkään kovin hyviä seksiä, tai oikeastaan sellaiset komeat, jotka kuvittelevat itsestään liikoja, ovat sängyssä aika omahyväisiä, ja tärkeintä on itsetyydytys, ei naisen nautinto.
Mutta väittäisin kuitenkin, että kyllä se on kokemuksesta kiinni. Hyvännäköinen nainen tai mies on kokemattomana huono sängyssä - ei voi mitään. Parhaimpia ovat sellaiset, jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa, siis naimissa olevat tai avoparit, oli kyse sitten naisesta tai miehestä, siinä ulkonäöllä ei ole merkitystä, vaan kokemuksella. Kyllä jokainen tietää, että nuori komea kokematon mies tai nainen on aika surkea, mutta kokenut komea tai kaunis on matkan varrella oppinut jotain....tai joku on opettanut, eli kokemus ratkaisee pikemminkin kuin ulkonäkö, joten ei hirveästi kannata yleistää. Kokeneemmat ja kypsemmät ovat myös enemmän sinut itsensä ja kroppansa kanssa, joten antavat palaa, eikä ole estoja, ja tuntevat oman seksuaalisuutensa, ja osaavat ohjailla.... - Aki 50
Moi!
Olen lukenut kaikki viestit ja itse en ole mikään komea ja pitkä mies 170 cm ja 73 kg, tosin pirun hyvässä kunnossa, mutta olis kiva tietää missä nämä kyseiset naiset liikkuu, jotka haukkuu komeita miehiä. Yleensä ne aina iskee juuri niitä pitkiä hontelojalkaisia ja epäsuhtaisia yli itsetuntoisia köriläitä. Olen sitä mieltä
että sekä miehissä ja naisissa ne ei niin kauniit, vaan tavalliset tai vähän erikoisen näköiset on yleensä niitä parhaita sängyssä ja halukkaita sekä sinkkusuhteissa, että myös parisuhteissa.
Mutta miksi naiset aina haluaa näitä....no köriläitä. Sekä ravintolassa, netissä
meikäläiset normaalit on aika heikoilla. Aina naiset voi puhua mutta totuus on toinen. Totuus kuitenkin on, että yleensä ne jotka on muutenkin elämässä itseään täynnä on sitä myös sängyssä. Opetelkaa kaikki pienet vivahteet, yleensä varsinkin naisilla aina toinen puoli herkempi sama myös miehillä.
Jutelkaa, hyväilkää, tutkikaa niin kyllä se itsekeskeisyyskin häviää..., ehkä! - Hyvästi Jochum
Mä olen sellainen "ruisnäkkäri" - hiirulaismäinen brunette ja klassisen kauniina pidetty mustanruskeaverikkö ihan samassa paketissa.
Ne pärjää seksikentillä, jotka osaavat tuoda esiin hienoja asioita.Kuten tyylikäs dekoltee, kaunis meikki, räväkkä kynsilakkaus, muodikas hame...
Lisäksi persoona on hyvä pelikortti.
Mulla on aika ujo, arka ja hidas luonne.En siksi saanut yhtä miestä kesällä itselleni vaan hän suoranaisesti valitti minusta, surkeudestani, sanoi kyllä kauniiksikin, mutta katosi, maksettuaan mulle "normipalkkion" yhdestä yöstä - ilman että teimme mitään. - totuudentorvensoitto
Jos olisi keino mitata "petitaitoja", veikkaisin kauniiden olevan keskimäärin parempia sängyssä ihan jo siitä syystä, että he varmaan harrastavat keskimääräistä useammin seksiä. Se, että hyvännäköisyys jotenkin hävittäisi miellyttämisenhalun, on pahimman luokan keittiöpsykologiapaskaa, todennäköisesti sellaisen suusta, joka ei kauniita naisia/miehiä pääse kokemaan...
Vähän sama juttu kun se 13.52:n hokeminen kun joku ilmoittaa vaikkapa kumppaninsa omaavan tavallista isomman meisselin ja sen vielä tekevän gutaa... - Kaunis nainen... =)
Höpö höpö!!!! Kaunis nainen HARVEMMIN haluaa panostaa sängyssä miehen miellyttämiseksi jos miehellä itsellään on puutteeliset ( taidot )
Yleensä miehet haluavat heti asiaan!!!!!!!!!!!!!! HUOMATTU ON
En itse ainakaan näe mitään syytä panostaa petipuuhiin mikäli miehellä ei ole taitoja petipuuhissa. - Kerran saanut
Kaikkea sitä joutuu ihminen miettimään! Miksi takerrutte pikku asioihin, jos saatte mahtavaa seksiä niin olkaa onnellisia. Ja jos kumppani muutenkin miellyttää niin turha näitä asioita miettiä. Tuskin kukaan pakolla sinne sänkyyn menee, tai ainakaan tule tänne valittamaan että on saanut kaunista naista tai komeaa miestä. Tottahan toki kaunis nainen vetää miehiä puoleensa mutta turha sitä tulla tänne valittamaan jos on saanut sellaisen sänkyynsä. Eikö mikään ole enää yksityistä! Pitää olla naimatta jos pitää valittaa!!!
- apfokasm
Kerron oman versioni. Kokemusta on tasan kahdesta naisesta. Toinen on aivan jumalattoman nätti blondi, tosin hän oli todella kokematon silloin. Hänellä oli kyllä todella hyvä itsetunto, narsistisia piirteitäkin, mutta en häntä narsistiksi moiti.
Toinen on myös söpö brunette. Hän ei pidä itseään hyvännäköisenä, vaikka on hyvännäköinen. Hänellä on terve itsetunto. Hän on nykyiseni. Rakastan häntä yli kaiken, juuri tästä syystä.
Suuteleminen:
Edellä mainittu oli jäätävän huono suutelija, mikä menee mielestäni kokemattomuuden piikkiin. Nykyinen taas on todella hyvä suutelemaan, pitkällä kielellä, hitaasti, tunteella... Tykkään.
Seksi:
Ensin mainitun kanssa ei ikinä oikein löydetty yhteyttä. Hän oli jotenkin jännittynyt, kokemattomuudestahan tuo johtui edelleen, mutta en ollut itsekään sen kokeneempi. Oli myös todella kovakourainen nainen, penisparkani.
Nykyinen on todella hyvä. Homma vaan skulaa. Ei muuta.
Tuomio:
Ei tuomiota mihinkään suuntaan. Yleistäminen on typerää tällaisessa tilanteessa. Itse miehenä ainakin saan puuhastelusta paljon enemmän irti, jos siinä on tunteita mukana. Minusta ne ratkaisevat. Eivätkä ne saa olla narsistisia tunteita, vaan aitoa välittämistä.
Tai vielä yksinkertaisemmin: kemiat toimii tai kemiat ei toimi.
Mies, 22 vuotta. - zbxvzcvb
No väitä mitä väität mutta en ole samaa mieltä. Ihan fuulaa tämäkin, mitä suomi24-promot yleensäkin.
- Piiponen A
Kaikki naiset ovat kauniita ja haluttavia, Ja mieshän saa aina nautintonsa. Itsellä ainakaan ei ole koskaan jäänyt paitsi.
- vai..?
voisko vika sittenkin olla omissa sänkytaidoissasi?
- oukkidoukki
Olipa jutut. Löysin sellaisen vanhanpiian 63vuotiaan, Kauniskin, ainakin omasta mielestään, pitää asiasta mainita kun juttelemme. Ei ole erikoinen vartalo, tissit hyvin säilyneet kun ei ole imettänyt. On iteppäinen ja heikko itsetuntoinen.
Tavarakaan ei ole kovin kaksinen, koska siellä on käynyt "vain"viisi polkijaa ennen minua. Pitää jokaisena päivänä kertoa miten kauniit sääret hänellä (länki) Ja muitakin ylistyksiä.lämmitys kestää kauan ja sittenkin onkuin keväinen lahna nurmikolla, KAUNIS, mutta aika yksinkertaisilla hoksottimilla varsustettu.
Mielestäni mukavan näköinen, kauhistelee peniksen näkemistä, eikä varmasti koske.....KAMALAAAAAA.
...kaunis nainen...
- PihlaKukkaOmena
No isomunaiset jätkä on maailman surkeimpia sängyssä, ne luulee et kun on jumalaton mela ja sitä survoo kovaa ni kaikki naiset tykkää...huoh! Keskikoko on ehdottomasti paras ja sellanen söpö nuori mies sen jatkeena...hellänä ja kiihkeänä..
Minua on monesti sanottu nätiksi, vaikka omasta mielestäni en ole...itsetunto on kyl kohdillaan. Hyvä sängyssä kuulemma ja ole kaikki ovat kehuneet kuinka hyvä olen ottamaan suihin.....ja sen taidon opetti pienimunainen mies ...tosin se itse oli saatanan komee ja helvetin hyvä itsetuntokin :)mut en mä sen kaa voinu alkaa seukkaa koska en ois voinu kestää ajatusta pienimunaisesta miehestä. Mut et ehkä kauhean kauniit naiset on sit huonoja sängyssä kun ne luulee muutenkin itsestään liikaa!- Et silleen...
Mistäs tiedät kaikkien isomunaisten olevan surkeita sängyssä?
Omalla miehellä on aika paksu muna ja minusta hän kaikkea muuta kuin surkea. - hehe
Et silleen... kirjoitti:
Mistäs tiedät kaikkien isomunaisten olevan surkeita sängyssä?
Omalla miehellä on aika paksu muna ja minusta hän kaikkea muuta kuin surkea.tärkeinta ei ole kuinka paksu muna vaan millainen on sisältä.
- olen väärässä?
ap=nainen , ap olettaa näkemänsä ei kokemansa perusteella , joka joillekkin voi jotain jo kertoakin.
- Revi siitä
Kauneus/komeus tekee omahyväiseksi ja itsekkääksi, jos ihminen ei ole älykäs ja henkisesti kehittynyt.
- Rakkaus kiihottaa
Rakkaus on seksikästä, sydämellä näkee parhaiten.
- kulli pilluun
olen itse 33v pullea mies ja todella hyvä pano.naisissa on eroa,ottaako suihin vai ei.osa ottaa ,osa ei.lahnojakin olen pannut.osa on huippumalleja ,jotkut koti äitejä.kotiäidit olleet parhaita panoja.
- flayer68
Kyllä olet niin hakoteillä, tai älä ainakaan yleistä. onko nyt niin et on tänä päivänä ollaan niin pinnallisia? Plaa plaa *piip* Ottakaa se maalasijärki taas käyttöön ja turhat kitinät pois...
- kaunis jalatmaassa?
Ensinnäkin, sano tai näytä mulle yksikin todella häikäisevä kaunotar, millä olisi muka jalat maassa, suhteellisuuden tajua, terve minäkuva ja tasa-arvoinen suhtautuminen muihin ihmisiin. Siis tuota naurettavampaa väitettä en ole eläissäni nähnyt.
Siis oikeasti kauniille pikkutytölle aletaan jo tarhassa tai viimeistään ala-asteella lässyttämään, miten kaunis jo on ja tulee isona ja miten tulee pistämään kaikkien poikien pään pyörälle ja nyt on jo oma isäkin pikkurillinsä ympärillä ja ostattaa tällä vaikka mitä milloin mihinkin tarpeeseen vedoten. Viimeistään murrosiän alkuvaiheessa huomaa poikien kiinnostuksen ja pystyy manipuloimaan ihmissuhteita mennen tullen, kunnes huomaa, miten kateelliset kaverit alkavat puhua paskaa selän takana ja levittävät todella kipeitä juoruja ja saa huoran maineen aiheetta jne.
Sitten törmää tosiasiaan, että ensinnäkin monet pelkäävät todella kaunista naista, ihan kuin se olisi jokin yli-ihminen tai superlahjakas, kun on veistokselliset kasvot ja kroppa kuosissa. Viimeistään lukee palstoilta kohtalotovereistaan, jotka oikeasti väittävät olevansa ihan tavallisia jalat maassa tyyppejä, mutta liian kauniita ja kukaan ei uskalla tulla juttusille tai ovat etukäteen satavarmoja, että nainen on jo varattu ja vaikkei olisi, koko ajan saa pelätä jonkun iskevän naisensa. Sellaista jatkuvaa helvettiä ei heikkohermoinen kestä yhtä ravintolaviikonloppua eri menomestoissa pidempään.- FionaMell
Täällä on tosi katkeran kuuloista porukkaa. Harmillista. :)
Mä olen juuri tuollainen tyttö, jolle on jo lapsesta asti huomauteltu kauneudesta. Oma äiti ei ole ollut ylistäjänä vaan vieraat ihmiset.
Sama on jatkunut läpi elämän ja yhä jotkut ystävälliset ihmiset jaksavat mua ilahduttaa joskus kehumalla. Kyllä se mieltä piristää ja herättää lämpimiä tunteita ihmisiä kohtaan.
Ei kehut mene koskaan yhteen suuntaan kuitenkaan. Minun on myös helppo nähdä toisissa ihmisissä hyvää ja minun on luontevaa myös antaa toisille kiitosta ja kannustusta. Ehkä juuri siksi, kun minäkin olen sellaista muilta saanut (hyvä itsetunto?).
En minä ainakaan kuvittele olevani parempi kuin muut enkä todellakaan ole ainoa kaunis nainen maailmassa, onneksi! Toki tiedän myös, että kaikki eivät suinkaan mua kumppaniksi huolisi, ihmiset etsivät niin erilaisia asioita. Ja elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Minulle ei myöskään kumppanissa ole ulkonäkö tärkeintä, vaan usein kiinnostun ihmisestä, jonka kanssa mun on luontevaa olla ja hassutella sekä keskustella. Itseasiassa suvaitsevaisuus ja sivistys ovat ihan avaintekijöitä, jotta toista voi edes pitää kiinnostavana.
Nuo tekijät eivät ainakaan tältä palstalta välity juuri nimeksikään.
Onneksi tosielämässä ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä. - kaunis jalatmaassa
FionaMell kirjoitti:
Täällä on tosi katkeran kuuloista porukkaa. Harmillista. :)
Mä olen juuri tuollainen tyttö, jolle on jo lapsesta asti huomauteltu kauneudesta. Oma äiti ei ole ollut ylistäjänä vaan vieraat ihmiset.
Sama on jatkunut läpi elämän ja yhä jotkut ystävälliset ihmiset jaksavat mua ilahduttaa joskus kehumalla. Kyllä se mieltä piristää ja herättää lämpimiä tunteita ihmisiä kohtaan.
Ei kehut mene koskaan yhteen suuntaan kuitenkaan. Minun on myös helppo nähdä toisissa ihmisissä hyvää ja minun on luontevaa myös antaa toisille kiitosta ja kannustusta. Ehkä juuri siksi, kun minäkin olen sellaista muilta saanut (hyvä itsetunto?).
En minä ainakaan kuvittele olevani parempi kuin muut enkä todellakaan ole ainoa kaunis nainen maailmassa, onneksi! Toki tiedän myös, että kaikki eivät suinkaan mua kumppaniksi huolisi, ihmiset etsivät niin erilaisia asioita. Ja elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Minulle ei myöskään kumppanissa ole ulkonäkö tärkeintä, vaan usein kiinnostun ihmisestä, jonka kanssa mun on luontevaa olla ja hassutella sekä keskustella. Itseasiassa suvaitsevaisuus ja sivistys ovat ihan avaintekijöitä, jotta toista voi edes pitää kiinnostavana.
Nuo tekijät eivät ainakaan tältä palstalta välity juuri nimeksikään.
Onneksi tosielämässä ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä.Tuota just tarkoitin, itse kyllä tiedostaa olevansa muita kauniimpi, ei vain voi täällä myöntää ylemmyyden tunnetta niihin taviksiin, joille ei ulkonäköä ole siunaantunut pennin vertaa. Vähän vaikea uskoa, että valitsisi kumppania ilman, etteikö ulkonäkö merkkaisi. Yllättäen aika monella missillä tai mallilla tai muuten vaan hyvän näköisellä on ihan vaan puhtaasti sattumalta suurinpiirtein mallivartaloinen tai muuten vaan komea mies tai ainakin tili kuin NHL tähdellä. Kyllä sitä sietää isompaakin kusipää juoppoa, uransa lopettanutta kotona kiukuttelevaa pelaajaa, kun tilillä on pelimerkkejä ja pääsee shoppaamaan ja täyttämään tyhjää elämäänsä krääsällä.
Sivistys tarkoittanee edellisellä tyhjäpäällä sitä, että on korkeasti koulutettu, ettei tarvitse hävetä amiskundia ja muutenkin tienaa hyvin. Sitten on mukava hassutella.
Kyllä sitä huomaa, miten on nuppi seonnut ja mennyt pissa päähän, kun on tiedostanut, miten oiva ja samalla mitätön kauppaväline ulkonäkö voi olla eri elämän vaiheissa. Tuolla tyypillä ei ole jalat maassa ollut lapsestakaan asti, kun on alettu hokea, miten nätti on ja tulee vaikka mitä. Silloin on jo peli menetetty, kun teini tulee tiedostavaan vaiheeseen. Ja juuri sen takia ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka olisi mikä kaunotar tai nokkospuska.
- vihainenzmurzinov
kauniit naiset on yhtä tyhmiä ku mitä ne on kauniita. ei ne osaa harrastaa seksiä ! >:( luulee et riittää et ne on kauniita, ei saakeli. http://manbl0g.blogspot.com/
- flayer68
Ei tarvinnut lukea rivien välistä edes, pessimisti ei pety, ja katkeruus paistaa...
- ankara totuus
Kauniit naiset ei syty rumista miehistä.
Eikä viitsi panostaa silloin seksiinkään täysillä.
- Niiu-66
Taidat olla niitä tumpuloita, jotka kuvittelevat olevensa Luojan lahja naisille ;)
Tuskinpa kannattaa murhetta asiasta ottaa.
- toomuchtohandle
Yksi syy miksi kaunis nainen saattaa olla "huono" sängyssä on nuoruuden kokemukset. Sain itse miehiltä huomiota teini-ikäisenä vain ulkonäköni vuoksi ja jouduin usein tilanteisiin,jossa minua kähmittiin tai yritettiin saada harrastamaan seksiä lähes tuntemattomien ihmisten kanssa.
Samat pojat jotka pussailivat ujosti ystäviäni kotibileissä yrittivät survoa likaisia sormiaan pilluuni ja saada minut ottamaan suihin itseltään.
Sitten vähän vanhempana oli ikävää kun kundi kävi ensin hullun kuumana mutta sitten sai jo muutaman työnnön jälkeen ja homma oli ohi kymmenessä sekunnissa. Tälläiset kokemukset aiheuttavat helposti lahnamaista käytöstä kun olet tottunut siihen ettei voi liikkua tai äännähtääkään ettei kundi vain innostuisi liikaa. Vähän vanhempana tilanne ei ehkä ole enää sama,mutta kestää aikansa,että pystyy muuttamaan tapojaan. - Tavis
Olen aina ollut,haluttavan näköinen,sekä hyvä luonteinen..en kaunis,mutta "haluttava". Mieheni rakastaa ja jumaloi minua.Sänky asiat aina onnistuu:D Älä hae kuuta taivaalta;)
- Onhan jutut
Enhän minä kaikkia noita edes jaksanut lukea, eikä tätäkään moni! Ihan höölmöjä väännätte, noinkin pitkään, Kaunis nainen on hyvä ihan missä vaan...aika laila riippuu teistä hyvät "noonhan minä" Jokahiselle on se kaunistus jossakin, ei tarvii tänne tulla sen enempää kertomaan kaikenlaisista mielipiteistään, kun ei sitä koskaan edes kysytty!
Siis, jos nainen on silmissäsi kaunis???
- sinkkunainen_89
Hyvännäköiset miehet on todella paskoja sängyssä. Johtuu varmaan siitä, että niiden ei ikinä ole juurikaan tarvinnut vaivautua iskemään naisia. He saavat naisen kun naisen tuosta noin vaan.
Tavallisen näköiset miehet ovat taas todella loistavia sängyssä.- Tavismiehet rocks
Joo. Olen huomannut saman. Mutta olen aina miettinyt sen niin, että koska ovat huonoja sängyssä niin yrittävät paikata tätä puutetta treenaamalla ja pitämällä huolta ulkonäöstään.
Kehonrakentajat kannattaa muuten myös kiertää kaukaa samasta syystä. - Entäs jos käy
Tavismiehet rocks kirjoitti:
Joo. Olen huomannut saman. Mutta olen aina miettinyt sen niin, että koska ovat huonoja sängyssä niin yrittävät paikata tätä puutetta treenaamalla ja pitämällä huolta ulkonäöstään.
Kehonrakentajat kannattaa muuten myös kiertää kaukaa samasta syystä.vaan salilla vain kunnon ja hyvän olon vuoksi ilman tarkoitusta paisua sikaniskaksi.
- teitsi1
eiköhä se oo tossavaiheessa vika korvien välissä. voi omistaa vaikka mimmosen ja vaikka mimmosen vartalon ja naaman. vaik se seksi ei mitään rakettitiedettä olekaan, niin kyl siihen panostaa pitää.
monel miehel tai varmaan enemmän miehillä veikkaisin, on ongelmana se oma perse. joka on ofcourse tärkein. itel joskus on seksi ihan turhaa jos ei nainen nauti mitään, tulemisen jälkee tuntuu et jahas, oliks tää niiku tässä.
ja voin väittää että hyvä seksi voittaa sen, että vastapuoli runkkaa itsensä sinulla-.
huh olipas piitkä keskustelu :D
huomaa että mielipiteitä on moneksi mikä on todella hyvä juttu :D ajatelkaas jos kaikki olisivatkin samaa mieltä joka asiasta missä me silloin oltaissiin?
olisimmekos saman laisia kaikki siis meinaan samasta muotista?
minusta on se ja sama kuka on hyvä ja missä kun niin se menee että tekemällä ja kokemalla oppii, voi ola että sinun kohdallesi on vaan sattunut joku kokemattomampia tapaus ehkä sen parikin kertaa tai jokseenkin ujo vaikka kauniskin tai omaan kroppaansa tyytyväinen . en myöskään väitä meitä "rumia" tyttöjä yhtään sen paremmiksi kuin "kauniita" ihan siinä samassa veneessä me olemme ja jos itse tunto on ongelma ja rajoittava tekijä niin on myös paljolti kumppanista kiinni miten sen asian kanssa on tai rajoittaako se esim uuden kokeilua ja taitojen hiomista :D mutta enempiä en jaksa rustata kun on joo muutoinkin pitkää tekstiä :_D sen viellä sanot olit " hyvä" taikka "huono" pano "kaunis" taikka "ruma" niin nauti seksistä täysin rinnoin :D- miäs35
Pitää paikkansa. Itellä on ihan henk.koht kokemusta asiasta ja siihen voisi lisätä vielä sen, että seksiä saa heiltä tosi harvoin ja ainoa asia mikä heitä tuntuu kiinnostavan on että onko tukka hyvin ja näytänkö mä nyt hyvältä... no siinä oli jo kaks asiaa.
- teitsi1
joskus aikoinaan hamassa historiassa, kauneus oli melkeinpä synnillistä.
en tiedä oletko nähnyt kaikki maailman naiset kun voit varmasti sanoa. mutta on niitä kauniitakin jotka vähemmän katsoo sitä miten tukka on, millaiset vaatteet on paljonko värejä värikartastasi löytyy, yms.
sitä puolta taas sattuu enemmän olee ne ei niin kauniit vaan ne semit, joiden on hirveä tarve näyttää hyvältä.
no tuo on sinun oma henk.koht kokemuksesi, tunnen monta naista jotka on helvetin hyvännäkösi eikä niil mee ku ehkä joskus vähän värii silmiin. toki myös tunnen niit joil kestää kaks tuntii lähtö .D sit tunnen niit jotka, en tiedä onko ne meikit pilannu ihon vai mitä, mut näyttää melkeimpä zombielta ilman meikkii ja meikin kanssa kaunottarilta.
mut toi kauneus ja sen ylläpitäminen on ollu naisella semmoset 500vuotta ihan yleinen juttu ainakin aatelisilla naisilla. mut kyl ymmärrän miks nykyää valitetaan liiasta laittautumisesta, kun joka akka on omaksunut sen ihanan amerikkamallin, enään ei näytetä hyvältä vaan jenkiltä.
- Jarppamies
Vaikka ois kuinka hyvä sängyssä, mutta jos ulkonäkö ei miellytä niin ei se seksikään onnistu koska tää henkilö ei yksinkertaisesti kihota. Kyllä se kaunis ja hyvävartaloinen nainen kiihottaa ja ihan sama osaako se mitään, sellaisen kanssa on lysti sekstailla kun heppi seisoo ihan toisella lailla!
- Vanhenpi parenpi
Oman kokemukseni mukaan kaunis nainen on kyllä hyvä sängyssä jos hän haluaa sitä.Kuitenkin parhaita kumppaneita ainakin minulla ovat olleet itseäni huomattavasti vanhemmat ja elämää kokeneet naiset.Tosin menetin poikuutenikin yli 30v itseäni vanhemmalle naiselle,joten oliskohan sillä osuutta asiaan.
- m
Niin sinusta, mutta onko naisesta?
Mutta pitäähän kauniidenkin saada:)
He esittelevät itseään sen sijaan että paneutuisivat koko tarmollaan sänkyhommiin.
- Komioita kaikki
Mitä noist ynnäämään eiks kaikki ole kauniita, näkö on kuin luoja luo.
Ja hommat hoituu kun ottaa saman kannan kuin pohojesen mies eka reissullaan kauniin naisen kans hotel huonehessa,lykkäs viereiseen naisensa vastustellessa tuumas vaan et " samahan se ku on katon alla". - kaunotar itsekin
Kaunis nainen ei viitsi panostaa mieheen joka on hanen "alapuolellaan." Ainoastaan yhta haluttava mies saa naiselta tayden panostuksen. Joten aloittaja tai hanen kanssaan samaa mielta olleet ei varmaan ole kovinkaan komeita miehia, tai muuten vaan saanut kaunista naista innostumaan heista. Ties miksi nainen on ruvennut sankypuuhiin heidan kanssaan ylipaataan, mutta tosiasia on, etta kaunis nainen aina vaheksyy itseaan huonomman nakoisia miehia tai sellaisia jotka muuten vaan ihailevat hanta hivenen liikaa.
- Aloittaja.
On väitteensä kanssa pihalla, kuin lumiukko. Rumilla naisilla on ulkonäöstään paineita,silloin ei myöskään sänkyhommat suju ja harva mies kokee ruman naisen kiihottavaksi. Jokainen voi kuvitella,miten joku yli sata kiloinen läski voi olla taitavampi sängyssä,jos verrataan normaali vartaloiseen kauniiseen naiseen. Ei mitenkään,koska ylipainoiselle se on jo fyysisesti mahdotonta.
- hiekkaa pilus?
Onko kuivaa? Pissis Frigidi Vaginosis Prognosis.
- niijoojust
Ulkonäöllä ei ole tekemistä sänkytaitojen kanssa. Vähempi kokemus siihen varmaan vaikuttaa jonkun verran, samoin kuin se, että toiset tietävät paremmin miten kumppania miellytetään. Sitäpaitsi ihmisillä on erilaiset tarpeet ja toiveet. Kukaan ei ole ajatustenlukija jos toinen ei näytä/kerro mitä haluaisi kumppanin hänelle tekevän.
Ja kaikki eivät ole valmiita tai suostu tekemään kaikkea mitä taas toiset. Sellaista ei voi vaatia mitä toinen ei missään nimessä halua tehdä.
Ja joillain saattaa olla halu miellyttää vain itseään...kumppanista viis. - liisukki
Miten selität sen että miehet laukeavat heti(kirjaimellisesti heti), jotku jopa omiin housuihinsa, kun panevat kaunista naista.. miehet on kertakäyttö tavaraa, niitä tulee aina uusia ja seksikokemukset vain karttuvat, buahahaaaa;))
nim.merk. kaunis hetero nainen, helvetin hyvä sängyssä ja pannut myös kauniita ja helvetin hyvännäköisiä naisia;) En osaa sanoa, jos nainen on hyvä tyydyttämään miehen tarpeita. niin takuu varmasti sillä saa paljon anteeksi. En kuitenkaan allekirjoita kokonaan aloittajan väitettä. Sillä jos nainen on kaunis ja kaunistautuu eli huolehtii itsestään. Niin uskon myös, että nainen tällöin haluaa myös huolehtia miehen tarpeista. Sillä sehän palvelee myös naisen asemaa.
- Vanha V
Sinkkumiehelle
Yli 100 naisen kanssa kokemieni rakastelujen jälkeen voin todeta, että ei ole naista ulkonäköön katsomista. Hyvät kyydit saa kaikilta.
Ulkonäöltään hyvin kaunis nainen on tietysti lähes kaikkien kohde, mutta jos yhtään epäilet hänen sosiaalista älykkyyttään (lue: rakastelutaitojaan/seurusteluhalukkuuttaan), niin yritä "sitä toiseksi parhaimman näköistä". Hän joutuu elämään "prinsessan" varjossa, ja on hyvin imarreltu, kun HÄNTÄ kehutaan kauniiksi. (Uskon, että monet ottavat tästä nokkiinsa, mutta näin se vain menee...)
Onnea naisrintamalle, ja muista: jos haluu saada, on pakko antaa.
Etsi parisuhdetta, jossa olette samanarvoisia ja avoimia! - Amorinkaari
Pitää muistaa,kauneus on aina katsojien silmissä. Seksikkyys ei ole kiini naisen ulkonäöstä,vaan luontaisesta seksuaalisuudesta.Minulla on ollut aina hyvä onni nais-suhteissani,nautinto ja sen tuoma mielihyvä on ollut aina valtavan ihanaa ja rentouttavaa. Turha on kenenkään arvostella kenenkään seksuaalisuuttta,koska siinä on aina kaksipuolta. Kannattaa katsoa itseään peiliin ja vähän miettiä,millainen hurmuri sieltä kurkistaa,ennenkuin on arvostelemassa toisten seksuaalisuutta.
- mooses2
Totta on. Useiden vuosien ja seksikumppaneiden kokemuksella voin kertoa, että itseään kauniina pitävät naset ovat laiskoja rakastelupuuhissa. Yleensä vielä lisäksi laihoja luukasoja, jotenka sielläkään ei ole puhtia, kuin porttikopngissa hosuisi ongenvavalla.
Lihaksikkaat hiihtäjätytöt ovat parhaita, nam... - MMies
Kaikki naiset ovat hyviä sängyssä. Nainen pitää osata ottaa eikä itkua tuhertaen odotettava että joku antaa tai olisi hyvä sängyssä. Naiset haluavat seksiä ja sitä niille pitää myös antaa. Mutta jos haluaa antaa naiselle nautinnon kannattaa unohtaa tasa-arvo ja feministien höpinät. Kun mies johtaa nainen tuntee olonsa turvalliseksi antautuu seksiin ja nautti siitä. Kannattaa pikemminkin opetella näitä johtamistapoja kuin seksitekniikoita. Johtamisella en tarkoita mitään turpiin vaan ja onnea juttuja. Kauniita naisia ei saa lyödä eikä rumiakaan, jos niin tekee ei ole miehellä muniakaan.
- Alfa Uros
Epävarma mies mikä mikä ei uskalla olla mies ei kyllä millään voi olla seksuaalinen kovinkaan monen naisen mielestä. Suosittelisin myöskin unohtamaan monet turhanpäiväiset muka hyvä seksitekniikat. Jos halutaan halailla tuntitolkulla niin sitten halaillaan. Joku tantraseksi on kyllä suunniteltu hihhuli halinalleille jotka eivät haluaa mitään mekaanista liikettä.
- joopajoo8j0en´w
Lyhyesti totean, että hyvällä tai huonolla ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvä tai huono on sängyssä.
En ymmärrä, että tälläistä paskaa kukaan edes väittää. - Munattomat
Enemmänkin se on miehestä kiini ,mitä hän osaa ja miltä se kulli näyttää.Liikaa olen tavannut pikkukullisia miehiä ja lisäksi ei ota eteen,eli ei seiso.Turhaa sitä velttoa kullia on mihinkään kosteaan ja kiimaiseen pilluun yrittää tunkea,siitä tulee vain paha mieli.
- Alfa Uros
Niin enemmän se erektion on miehestä kiinni kun se penis on kiinnitetty meidän vartaloomme. Ei erektion saaminen pitäisi normaali miehelle olla mitenkään ongelmallista. Tietenkin nainen voi olla ihan hemmetin arvelluttava, ärsyttävä ja kaikkea mahdollista, niin se erektion kanssa voisi tulla ongelmia :) Suoraan sanottuna kyllä mies saa olla ihan hemmetin kännissäkin jos muka ei seiso. Niin ja miksi edes yrittää harrastaa seksiä jos kerran ei kiinnosta (kyllä se nyt pitäisi tietää että seisoisiko vai ei).
- Alfa Uros
Ei naisen ulkonäöllä tai koolla ole merkitystä seksitaitoihin. Tottakai jos nainen on reilusti ylipainoinen ja valtavan kokoinen, niin se voisi rajoittaa seksiasentoja (miehillä sama homma ja vaikka pikkuriikkinen penis rajoittaa).
Eli sanon että ei ole vastaavia havaintoja, enkä ole kenenkään kuullut koskaan väittävänkään noin. - matti63
JUU ON. olen 63 v ja samanlaisia kokemuksia on et, parhaat sängyssä ei ole ollu ne parhaan näköiset. Fiilistä usein vienyt se , et olettanut kun on naama, rinnat, vyötärö, peppu ja jalaat aivan kohdallaan , et nyt saa kunnon kyydit, ni ei pettymys.
Lihvahkot usein erit kiihkeitä heille käy kaikki versiot, no kai luonto tasaa tällä saatavuuden molemmila.
Niin naiset vois vastata onko sama suuntaus miehissä vaiko ei? - Nai normaali !
Kaunis nainen on niin täynnä omaa kauneuttaan että kaikki muu sitten jääkin siihen. Kaunis nainen on miehen kannalta suoranainen painajainen ja siitä syystä kauniit naiset ei kunnon miehiä koskaan saakaan.
- Hetkinen
Hei! Ihan totta.
Mieti nyt vähän sinkkumies.
Useimmilla meistä niin sanotuista tavallisillaa ihmisillä on täysin päinvastainen ongelma kuin sinulla. Normaalisti ihmiset valitsevat jo nuoresta pitäen OMAN kumppanin.
Siihen ei todellakaan kuulu se, että hypätään vällyjen alle jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos niin on voit olla varma, että olet opetellut sellaisen elämäntavan mihin ei voi kyllä vastaisuudessakaan luottaa yhtään tippaa.
Eihän sellaista kumppania kukaan täysjärkinen halua, joka on tottunut hyppimään sängystä toiseen vaan sellaisen, jonka kanssa on yhteisiä harrastuksia. Mahtaa olla hauskaa keräillä tulevaisuudessa tavaroitaan kasaan ja ihmetellä minne se kumppani nyt on kadonnut. Ihminen kun sattuu vaan olemaan tapojensa orja.
Niin, että hyvää jatkoa vaan sulle. Taidat kertoilla noita koulupojan juttujasi vielä 50 vuotiaana !- yksi kaunotar
Asiaa!
Hyvin kirjoitettu terkstinpätkä :)
Ihmettelen kovasti tällaisia keskusteluja. Jotenkin pelottavaa, että on niin paljon ihmisiä, jotka ns. masturboivat toisten ihmizsten kehoihin, eli harrastavat kylmiä irtosuhteita.
Onneksi olen löytänyt oman, komea ja maailman seksikkäimmän ja taitavimman rakkaan ihan loppuelämäkseni, ei tarvitse vertailla miehiä. Oli ne sitten komeita tai rumia :)
- No reservations
Ulkonäöstä en tiedä, mutta itse olen huomannut että ne kaikista hiljaisimmat ja kiltit naiset on kaikista villeimpiä sängyssä. En tiedä miksi.
Yksi naispuolinen tuttavani oli kuulemma itse tehnyt samankaltaisen havainnon miestenkin puolella, eli vähän ujommat ja hyvätapaiset miehet olivat hänen mukaansa niitä ''onnistuneita öitä''...
Itse en siis seuraa hakiessa katso vain pintaa, vaan pyrin saamaan jonkinlaisen hahmotelman naishenkilän luonteesta.
Enpähän ole kertaakaan lahnaa kohdannut kalatiskin ulkopuolella, vaikka mielestäni tapaamani naiset ovat olleet henkeäsalpaavan kauniita.
Kai mulla on vaan käyny hyvä tuuri joka kerta, en tiedä...
Mutta siis aloittajan väite on kuraa.- Toinen naispuolinen
On muuten erittäin oikeassa tuo naispuolinen tuttavasi.
- Just joo
Mikä erottaa kauniin, taviksen ja ruman ? Vissii päättää ite jokainen eikö ? Kuka on hyvä sängyssä ja kuka ei ? Vissii sama juttu siinäkin ? On ihmiset sitte vajaita.
- Tekeeks se musta nyt
Mä olen kaunis, ja törkeän hyvä seksikumppani. ;)
KUULEMMA!
Se johtunee sitä, että olen estoton, sinut itseni kanssa, kiinnitän huomiota esteettisiin seikkoihin, kokeilen rohkeasti uusia juttuja ja tykkään viedä miestä kuin pässiä narussa.
Mä en harrasta seksiä miellyttääkseni ketään, vaan koska nautin siitä. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, että saan seksistä eniten irti olemalla aktiivinen, lahnailu ei ole mun juttu... Eikä yhdenkään mun kauniin ystävättärenkään! - naikkonen
Se, että onko hyvä sängyssä riippuu siitä kuinka kiihottava kumppani on ja millä fiiliksillä sitä seksiä harrastaa.
Minä voin naisena sanoa, että oon ollut sekä huono, että hyvä sängyssä. Sellanen mies joka saa polvet heikoiksi ja veren kohisemaan suonissa niin sellaisen miehen kanssa olen hyvä sängyssä. Koska yleensä olen niin kiihottunut ja kiimainen, että kaikki asennot ja jutut tulee ihan luonnostaan. Mutta sitten taas sellaisen miehen kanssa joka ei saa värähdystäkään aikaiseksi niin tietysti ei siinä huvita paljon mitään ylimääräistä tehdä.
Joo ja miksi pitää harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei kiihota...niin sitä minäkään en tajua :)
Eli olosiko ongelmana se, että nämä kauniit naiset eivät ole pitäneet sinua tarpeeksi kiihottavana? - eiiijei
Väärä tulkinta. Olen huomiota herättävän hyvännäköinen nainen ja sängyssä super hot !! ! Siellä voi olla niin aito ja suora kaikessa kuumuudessaan, täytyy tietty olla oikea toinenpuolisko... Mieheni on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin minä, jos nyt voi verrata, treenattu ja itsestään huolta pitävä, kaikki naiset aina kuolaavat! :o Jos osoitamme toisillemme lempeä yleisellä paikalla(vaikka ihan vaan viaton pusu), niin se tuntuu aika kiusalliselta kun herätämme niin paljon huomiota:D Mutta tosiaan, jos meidän makuuhuoneessa tehtäisiin aikuisviihdettä, niin takuulla myis... :D heh...
- tumppuun
kantsuu vetää käteen, tietää mitä saa, eikä pety...:) ;)
- näin se vaan on
Se on harmi että nykyaikana vain ulkonäkö ratkaisee jo sängyssäkin. Kauniit saavat huomiota ja saavat paremman itsetunnon. Ja silloin ihan sama miltä siitä toisesta tuntuu kunhan itse saa tyydytyksen. Ja tämä pätee niin naisiin kuin miehiin jotka ovat mielestään hyvännäköisiä. Tavallisen näköinen panostaa enemmän toiseen ja yhteiseen hyvään oloon.
- teitsi1
yleistäjät vois nyt täs keskustelus oppii panee ja sit vast aukoo tyhmää turpaansa.
- teitsi1
repesin kyl totaalisesti.
siis, miten helvetissä ulkonäkö voi enempää vaikuttaa asiaan? uskoisin että pidemmissä suhteissa olleet ihmiset ovat mahdollisesti parempia seksissä kuin sinkkuilijat ja yhden yön suhteiden harrastelijat. se taas että oletko ollut pidemmässä suhteessa ei pahemmin vaikuta ulkonäköön.
tottakai uskon myös siihen, että hieman rumemmat ja läskit joutuu vähä taikoo siel sängys just sen takii et ne on mahdollisesti haluttavia tulevaisuudessakin. mut miks nainen joka on harrastanut paljon seksii ei ois oppinu mitään?
jotenki käsittämätöntä paskaa tää homma nyt. - Palvikinkkutar
Huonous sängyssä, mitä se sitten onkaan, riippuu niin monesta tekijästä. Joku tykkää että nainen vain on kohteena ja nauttii, joku toinen taas siitä että nainen on se aktiivinen osapuoli, tekee kaikkensa miehen tyydytyksen vuoksi ja jää itse vaille tai ei edes välitä omasta tyydytyksestään. Naisissa on nämä kaksi perustyyppiä, mitä tykkäävät itse olla, variaatioita ja välimuotojakin tietty löytyy. Itse olen enemmänkin nauttija, haluan olla se jota hyväillään ja keskittyä omiin orgasmeihini. Nautin seksistä, enkä nauttisi siitä niin kovin, jos pääasia olisi akrobatia ja niskan väsyttäminen k*llin pitkäaikaisessa imeskelyssä miettien miten se menee teknisesti oikein.
Tämän mukaan sitten se kumppanikin valikoituu: tuskin olisin miehen kanssa, jolla olisi korkeat tekniset vaatimukset toiselta osapuolelta seksin suhteen. Tällaisen tyypin mielestä olisin varmasti "huono sängyssä". Itsenilaisena koen kuitenkin olevani parempi tällaisena kuin olen, seksistä nauttivana, halukkaana, aina valmiina. Tekniikkaan ja toiseen keskittyneenä koen että suorituspaineet veisivät omalta nautinnoltani terää turhan paljon. Eikä se toki sitä tarkoita etten koskaan ottaisi suihkin tai hyväilisi ollenkaan, toki se kosketus on tärkeä osa omaakin kiihotusta. (Eikä tarvitse ihan lahnaksi käsittää: oma nautinto vaatii joskus hyvinkin aktiivista otetta, päällä oloa yms. ;) ) Siksi kumppaneikseni on aina valikoitunut miehiä, jotka nauttivat nähdä naisen nautinnon ja kiihtyvät siitä itsekin. Moni mies tykkää olla aktiivinen ja määrätä tahdin enimmäkseen, se sopii minulle.
Mitä sitten ulkonäköön tulee, ainakaan oman kokemukseni perusteella en osaa sen korreloitumiseen sanoa juuta enkä jaata. Omat kumppanini ovat olleet kenties keskitason komeita keskimäärin, ja monenlaista asennetta on löytynyt. Kaksi omasta mielestäni komeinta: toinen keskittyi ehkä vähän liikaakin vain panemaan piiitkään ja antamaan minulle orkkuja, ei välittänyt itse aina edes laueta. Toisaalta se oli ihan kivaa, mutta toisaalta olisin tykännyt nähdä ja tuntea toisenkin nautintoa enemmän. Toisella oli melkoisen iso, tuntui hyvältä, mutta laukesi vähän turhan nopeaan. Kaavamaisesti aina kaksi naintia peräkkäin. Nyt on ihan paras kumppani, omasta mielestäni komea ja haluttavan näköinenkin, muttei ilmeisesti ihan kuuminta hottia naismaailmassa. Ollaan kehitytty tuntemaan toisemme seksuaalisesti tarpeeksi hyvin, ja huomattu että pidetään samantyyppisistä asioista, lauetaankin useasti samaan aikaan. Täydellistä - meille. Ollaan hyviä sängyssä toisillemme, emme välttämättä olisi muille. - juGib
Miten pidemmät suhteet tekee ihmisestä paremman sängyssä? Sehän vasta naurettava väite onkin. Joku on saattanut olla suhteessa vaikka kuinka kauan mutta seksiä on aina harrastettu tylsällä tavalla tai sitä on ollut hyvin vähän tai siitä ei ole edes nautittu. Monet on ollu koko elämän saman tyypin kanssa kokeilematta muita ihmisiä ja juttuja. He ovat tottuneet vaan yhteen ihmiseen ja sen tapaan toimia sängyssä. Ja siitäkö tulee väistämättä hyvä sänkykumppani? Hahhhhaaaaa! Toi on naurettava väite ja täyttä potaskaa! Samaa potaskaa kuin aloittajan väite.
Eiköhän sänkytaidot ole vain yksilöstä kiinni ja siitä miten seksiin ja itseensä suhtautuu. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen ollut pitkässä suhteessa, sinkkuna, kaunis, ruma tms. Lisäksi jonkun kanssa sängyssä on vain yksinkertaisesti mukavempi olla kuin toisen ja silloin seksiin haluaa panostaakin eri lailla. kaikkien kanssa ei edes viitti panostaa jos toinen osapuolikin on tylsä sängyssä. Kemia ihmisten välillä voi myös olla tekijä, joka tekee seksistä taivaallista. sama kemia joka rakastuttaa tai ihastuttaa ihmiset toisiinsa. jotkut on luonnostaan vaan seksuaalisempia kuin toiset ja se näkyy päällepäin. Kylllä mulla on ollu kaunis nainen ssängyssä, josta tihkui seksi ja taidot. meillä natsas vaan samanlaiset kemiat, himo ja odotukset yhteen. Tiedettiin mitä toinen tahtoo ja anneettiin se toiselle himolla. Miettikää aivoillanne ihmiset!- Terimesos
Ulkonäkö ei ole mikään määrääjä. Ajatelkaa nyt noita pornonäyttelijöitä. Ei siellä rumia olekkaan ja eiköhän noin osaa remuta sängyssä. Vai osaako ? Hirveetä roolia ja suoritusta. Tuhina ja pihinä on kuin astmaatikoilla. Ja sitä paitsi koko pornofgilmimaailma on ihan sairasta.
Kyllä ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan kahden pään liittymästä. Siis ylä- ja alapään.
Naiset on yleensä huonoja rakastelijoita. Itsekkäitä ja mielikuvituksettomia. Mutta niin on miehiäkin herjattu: ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Vain oma tarve on tärkein.
Eiköhän panna sukset oikeaan suuntaan: millainen minä olen ? Siten voi oppia. Eikä ole kiinni ulkonäöstä.
- dapani
Ikinä ei pitäisi yleistää, mutta mun parhaat (aivan loistavat jopa) seksikokemukset on kyllä olleet pikkaisen ylipainoisten naisten kanssa... no näillä nimenomaisilla naisilla on hyvä itsetunto, vaikkei mitään kukkasia olekaan, se ratkaisee paljon.
Sitä paitsi: koirat luitten perässä juoksee, kyllä naisella pitää muotoja olla... - David777
Paskanmarjat. Läskien ja rumien naisten kanssa seksi on aivan kamalaa. Ei auta vaikka kuinka sulkisi valoja tai pitäisi silmiä kiinni etc., koska pimperokin on usein niin helvetin löysä että edes minun 20x5cm melallani ei juuri seiniä tunne. Sen sijaan ehdottomasti parhaat sekstaukset ovat kyllä harrastettu timmissä kunnossa olevien hyvännäköisten naisten kanssa, joissa on tiukka alakerta ja hyvät lantionpohjan lihakset. Se on asia jonka näkee naisesta km päähän ulospäin :D
Sen kun menette paneskelemaan niin löysäpilluisia läskejänne. Ne jotka avaajan kanssa ovat samaa mieltä eivät todennäköisesti ole koskaan pääseen hyvännäköisen naisen kanssa vällyjen alle :D Jos ette saa hyvännäköistä Suomalaista niin käykääpä hyvät miehet kokeilemassa Virolaista tai Venäläistä kaunotarta. Aivan loistavia panoja yleisesti ottaen. Omien kokemusten perusteella huonon itsetunnon omaavat naiset ovat muita huonompia sängyssä. Monet pelkäävät miltä näyttävät alastomana tai osaavatko tehdä mitään oikein ja lopputulos on usein lahnailua. Toinen heikko ryhmä on itsekkäät naiset, jotka hakevat vain omaa nautintoa toisesta piittaamatta.
Onko kauniilla naisilla sitten huono itsetunto tai ovatko he itsekkäitä? Tuskin sen enempää kuin muutkaan naiset. Kaunis, hyvän itsetunnon omaava, ajattelevainen ja sängyssä hyvä nainen on sen verran hyvää riistaa, että todennäköisemmin on jo varattu, eikä heihin niin helposti törmää.- oldpukki yhdelle 56v
Höpinää, sexin hyvyys johtuu kahdesta, eli heteroilla miehestä ja naisesta.
pippeli ja pimppi ja oikea kemia, ulkonäöllä ei ole sen jälkeen merkitystä, toki
rakkaus lisää kauneutta ja intohimoa. - sinulle antaisin
Miehenä mä tykkään mieluummin tuottaa sellaiselle kauniille ja normaalivartaloiselle seksuaalista nautintoa. Kaunotarta naidessa mies kokee todella elävänsä. Mulle reilusti ylipainoinen nainen ei herätä mitään seksuaalista kiinnostusta, vaikka olisi älykäskin. Mutta jos on sellainen normaalisti naisellisesti kurvikas, riittävän älykäs, sopivat hiukset (pitkät vaaleat tai puolivaaleat), kauniit kasvot, suurten yläluomien koristamat ihanat silmät ja vastustamattoman flirtti. Todellakin nappaa. Miehenä suorastaan pakahtuu himosta jo pelkästä ajatuksestakin. Elämässä ovat parasta juuri sellaiset naiset, etenkin jos vielä ovat sellaisia ihania nautiskelijoita.
- Janne.
Mitä sinä pölvästi siitä älykkyydestä saat? seksissä ei tee mitään älykkyydellä
ja kauniit kasvot tulee vain laittautumalla.
Sopivat hiukset ja suuret yläluomet? Ahhaha anna mun kaikki kestää. Sinä nyt et ainakaan tunnu olevan edes riittävästi älykäs. :D
- sinulle antaisin
No, jos et yliopistotason miestä älykkäänä pidä, niin olkoon sitten niin.
- Janne.
Et sinäkään sen enempää, eikä yleensäkään monikaan pikkuh*ora 0-25v.
- Panis Kunsais
Nainen on haluttava kun iloitsee ja nauttii avoimesti seksistä. On aktiivinen eikä häpeile yhteistä nautintoa. Ei tarvitse olla kaunis.
- yleistämistä....
tää on taas tämmöne niiku netissä oli tehty joku tutkimus että kaljut miehet on parempia sängyssä... juhuu! miehet leikatkaa kaljuksii...diibadaaba.....
- zzzZZZzzzZZZzzzZZZzz
Seksi on kuin kiinalainen illallinen, se on ohi vasta kun molemmat ovat saaneet onnenkeksin. Vai miten se meni. Tätä ei kaikki miehet siis hiffaa... Jos ite saat mut kumppanis ei, niin asialle voi vielä tehdä jotain, vaikka käsin tms.
- Mitä välii?
Kaikki naiset on ihan samanlaisii hei. Paineet on miehillä, meidän pitää tehdä kaikki duuni ja suorittaa. Muijat voi vaan maata selällään ja vaikka lukee Me Naisii jos ei muuta keksi. Muijii ei kiinnosta pätkääkään, saako mies tyydytyksen ja miltä miehestä tuntuu. Olisinpa homo.
- Minun mielipiteeni
Kun on väärä -> huono. Kun oikea-> hyvä. That's it.
- scarlet--
Naisen ulkonäkö voi olla yksi tekijä seksitaitojen suhteen, mutta ei varmastikaan ainut. Itselläni tuo aktiivisuus ainakin riippuu pitkälti siitä, minkälainen suhde muuten on. Kyllä minä kauniina tyttönä yritän omaa miestäni miellyttää parhaani mukaan. Toinen asia on kieltämättä yhdenyönjutut. Silloin miehen asenne minuun ratkaisee paljon. Jos mies osaa kohdella hyvin, niin saa kyllä hyvää kohtelua takaisinkin. Poikkeus ovat ne miehet, joista jossain vaiheessa tajuaa, että lähtivät mukaan vain kehuskellakseen seuraavana päivänä kavereilleen, että tulipa saatua kaunista naista. Ei sellaisia viitti viihdyttä. Eli ei noissa seksitaidoissa niin suurta sidosta ole ulkonäköön, vaan enemmänkin keskinäisiin kemioihin. Partnerin ulkonäkö vaikuttaa kemiaan, mutta ei se ole sama asia.
Mihin seksitaitoja tarvitsee?
Ei naisen tarvitse muuta kuin olla kaunis.- Janne.
mutta se kauneus pitää jokaisen tehdä. eihän kukaan nainen ole kaunis ilman hiuksia ja sen myötä kampausta, monia juttuja mitkä naiset tietää....
Kaunis nainen on h*uora joka luulee itsestään liikaa... mitä oikeasti on.
- välikysymys
oonks mä ainut kenestä tuntuu vähä sairaalt tää "seksi taitoje" vertailu ihan ku puhuttas jostai pingiksestä... kaikki vaa haluu olla hyviä seksissä et voi kertoo siit sit eteenpäi.. mitä vittua :D tai sit oon vaa ite auttamatta vanhan aikane..
- niin turhaa
Voiko olla turhempaa asiaa kuin sanoa ventovieraalle ravintolassa, kadulla tai missä vaan seurassa tai yksinään, miten kaunis tämä on. Ei tulisi mieleenkään mennä kellekään möläyttämään, vaikka kuinka suorastaan säteilisi kauneutta ja hehkua.
Luuleeko joku tosiaan, etteikö tämä sitä jo tietäisi? Ja mitä tämä tällä mukatiedolla tekisi? Kahta enemmän kusi velloo kuupassa...
- -Mies78.
"Otaksuisin asian johtuvan siitä, että kauniit naiset saavat helposti miehiä ja heidän seksitaidoillaan ei ole juuri väliä, kun taas tavallisemman näköiset joutuvat hieman "miellyttämään" jotta mies ei katoa seuraavan perään."
Ne sun "tavallises" ovat vain samoja akkoja jotka eivät ole laittautuneet eli käyneet kampaamolla, hoitaneet hiuksiaan, värjänneet niitä, laittaneet kulmiaan, ripsiään, ripsivärejään, huulimeikkejään jne. jne. sekä sitä kropan yleiskuntoa..
Otaksuisin että tyhmät miehet eivät ymmärrä että kukaan nainen ei ole luonnostaan kaunis ennenkuin tekee itselleen kauneudenhoitoa.
Akkoja palvotaan liikaa, ovat liian ylpeitä. Etenkin ne jotka laittautuvat ja luulevat itsestään liikoja - Tiedän sen itsekkin
Mä oon kolmekymppinen kaunis nainen ja hyvä sängyssä.
- sinulle antaisin
Se mun juttu niistä naisen suurista yläluomista ja kauniista ulkonäöstä yms. ei todellakaan ollut ihan tuulesta temmattua, vaan ihan tieteelliseen näyttöön perustuvaa. Lisäksi voisi laittaa myös miellyttävän äänen. On tosiaankin tutkittu juttu, että kauniit kasvonpiirteet (symmetriset) ja naisen suuret yläluomet vaikuttavat miehiin ihan yleisesti pariutumista edistävästi. Osa tosta mun jutusta oli toki vain yhden miehen mielipidettä. Näillä on kumminkin yhteyttä ihmisen hormonituotantoon (serotoniini, dopamiini, endorfiini, feromonit), jotka puolestaan on sen seksuaalisen kiinnostuksen takana. Siis lyhyesti: mun hormonit laittaa hyrräämään kuvailemani naistyyppi.
- ....................
NO en oo koskaan kuullut että kukaan mies pitäisi erityisesti lerppaluomisista naisista.
- naenen007
.................... kirjoitti:
NO en oo koskaan kuullut että kukaan mies pitäisi erityisesti lerppaluomisista naisista.
Mulla on suuret yläluomet, mut en ole mikään lerppaluomi :-) Tasaiset ja kiiteät ovat, mut vähän raukean näköiseksi tekee ilmeen.
- Mirryss
Pätee myös miehiin tuo aloittajan esittämä väite. Ainakin näin omasta kokemuskestani.
- Hetkinen
Kyllä täytyy olla aika pimeä tyyppi, jos haluaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, jolla ei ole mitään yhteisiä harrastuksia. Tulee lähinnä mieleen että toimiiko yhdistävänä tekijänä alkoholi, ravintola elämä ja epäluotettavuus. Jos joku etsii sellaista seuraa semmoisista ympyröistä niin siitä ei tuu kyllä muuta kuin ongelmia.
On nimittäin varsin todennäköistä että elämä sellaisten kanssa johtaa tulevaisuudessa avioeroon ja joskus jopa perheväkivaltaan. Toinen mahdollisuus on jäädä yksin etsimään äijiä tai naisia ilta toisensa jälkeen. Eipä houkuttelevalta kuulosta.
Rakkauselämään kuuluu paljon muutakin kuin omituisten tyyppien seksihalujen tyydyttäminen. Jos sellaiset asiat ei ole kunnossa ei pitäisi hypätä punkkaan ollenkaan.
Paitsi ehkä kovassa rahan puutteessa se voi olla ymmärrettävää. Silloinhan vois jopa löytää ihan järkevän ja varakkaan miehen !- Hei haloo....
Ne "sellaiset" on ihan ihmisiä. Kyllä moni tapaa raflassa ihmisen, josta tulee ihan hyvä kumppani. Ei yhteinen harrastus ole mikään tae onnelliselle parisuhteelle, paskiaisia voi tavata kuka tahansa missä tahansa, ja mukavakin ihminen voi myöhemmin paljastua kuspääksi. Elämä opettaa, kun vähän seurailee.
Ja seksiinhän ei mitään yhteistä tarvita, ei ole mitään pahaa siinä jos joskus harjoittelee seksielämää jonkun satunnaisenkin kumppanin kanssa, harvalla ei tällaisia kokemuksia ole.
- Hetkinen
Hei Rakas "Hei Haloo" !
Joo hyvä....Periaattenasi näyttää olevan: "Kyllä se sokea kanakin jyvän löytää".
Tosiasia vain sattuu olemaan, ettei se sokea kana kyllä löydä yhtään mitään !
Kyllä kait sen pitäisi olla itsestäänselvää, että elämässä onnistumismahdollisuudet kasvaa yhteisten harrastusten myötä. Niiden kanssa saavuttaa varmasti todennäköisemmin onnea, arvostusta ja luottamusta kuin kokeilemalla erilaisia tyyppejä raflassa ja toivomalla että nyt sattuis kohdalle.
Silloin on kyllä onnistumisedellytykset samaa luokkaa kuin pelaisi vanäläistä rulettia ja kokelisi milloin se ase laukeaa ja milloin se luoti osuu suoraan päähän. - pööööömörrrrr
Otanpa kantaa tähän yhteisten harrastusten asiaan. Erottuani olin viisi vuotta sinkku, mitä nyt joskus lentelin kukasta kukkaan. Sitten tapasin nykyisen vaimoni, kuinka ollakaan harrastukseni parista eräässä tapahtumassa. Kyllä se tuntuu meitä yhdistävän, että voimme jakaa samoja kokemuksia.
Sitten siitä ulkonäöstä. Mulla on ainoastaan yksi kokemus sellaisesta missin näköisestä naisesta. Oli aivan uskomaton kone sängyssä. Osasi ottaa suihinkin todella hyvin. Mutta oli tavattoman itsellinen ja omapäinen, ihan älyttömyyteen asti.
Eihän siitä mitään siis tullut. En tiedä johtuiko sitten ulkonäöstä, vai mistä.
Nyksäni on suht tavallinen, mutta antaa ja haluaa panna. Mutta ennen kaikkea, ei ole niin hel.....tin kiukkuinen ja vaativa. - oikeassa olet
>Olet ihan oikeassa ,kun mietin omia panoja. Kaunis nainen luulee itsestä
ihan liikaa. - Mun mielipide
Eiköhän se ole rakkaat kansalaiset ihan yksinkertaistettuna niin, että NAINEN JOKA EI OSAA NAUTTIA SEKSISTÄ on huono sängyssä. Miehellä on siihen nautintoon paljon sanomista :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505619Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444342Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443776Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261646Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut391635Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä311418