Onko kukaan ostanut tuolta Zazabellasta peruukkeja, onko hyvänlaatuisia ja aidonnäköisiä?
Zazabellan peruukit
2
68
Vastaukset
- jundskga.
Sen miltä ne näyttää näet ihan itse(verkkokauppa kuvineen), ei tarvitse kysellä. Se mikä on aito on eriasia.. nuokun ei ole tehty AIDOSTA hiuksesta vaan synteettisestä hiuksesta.
Luonnottoman kiiltävä pinta noissa peruukeissa kuten kaikissa feikkiperuukeissa/halpaperuukeissa.... luonnoton siis on.
Mitä jos ostaisit kalliin, hyvälaatuisen, aidonnäköinen - aidosta hiuksesta tehdyn peruukin? Maksaa vallan v*tusti mutta on sen arvoista. (: - tuula-neiti
Kuvassa peruukit eivät ole ollenkaan sen näköisiä kuin ne ovat luonnossa koska kameran valo saa peruukit kiiltämään ja kyllä olen todellakin katsellut verkkokaupan sivuilta niitä kuvia mutta halusin tietää onko kenelläkään omakohtaista kokemusta niistä. Minulla on ollut myös oikeita peruukkiliikkeistä ostettuja keinokuituperuukkeja. Keinokuituperuukkien etuja on paitsi edullisempi hinta, helppohoitoisuus ja kampauksen kestävyys. Oikeista hiuksista tehtyjä peruukkeja joudut laittamaan samoin kuin omia hiuksia. Keinokuituperuukin voit vaan vetää päähän kuin pipon aamulla, ei tarvitse kampailla, kiharrella ja laitella mitään muotoilutuotteita. Joka tapauksessa peruukki on nyt tilauksessa tuosta verkkokaupasta. Olen löytänyt myös pilailukaupoista täysin aitoja hiuksia muistuttavia peruukkeja, ei edes hiuksia tunnustelemalla pystynyt sanomaan että kyseessä olisi peruukki. Halvallakin voi löytää laatutavaraa joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558