13.2.2012 09:17 Whitney Houstonin ihailijat moittivat laitevalmistaja Applea törkeästä rahastuksesta tähden kuolemalla.
Laitevalmistaja Apple on nostanut reippaasti iTunes-kaupassaan Whitney Houstonin levyjen hintaa tämän kuoleman jälkeen. Houstonin ihailijat kertovat, että esimerkiksi Whitney Houstonin Ultimate Collection –albumin hinta nousi Applen kaupassa 4,7 dollarista 12,6 dollariin.
Houstonin ihailijat kertovat, että Applen iTunes-kauppa nosti levyjen hintaa vain puoli tuntia siitä, kun tuli tieto tähden kuolemasta. Hinta nousi niin nopeasti, ettei iTunes ehtinyt päivittää verkkokaupan hintatietoja.
Hintojen nousu ei ole vähentänyt levyjen kysyntää. ITunes-kaupan suosituin albumi on Whitney – The Greatest Hits
http://www.digitoday.fi/viihde/2012/02/13/apple-nosti-heti-whitney-houstonin-levyjen-hintaa/201223012/66
ihme ettei ne balsamoineet steave jobsia ja laittaneet näytille johonkin mauseleumiin, rahallista korvausta vastaan ois apple uskovaiset saaneet jumalaansa käydä katsomassa.
törkeääää
Apple nosti heti Whitney Houstonin levyjen hintaa
2
52
Vastaukset 2
- xn-8
Joo. - Ainahan kuolema myy...
On ollut ikävä katsella myös tanssia Topin haudalla :( Onkohan kokaiinin käyttö tai lapsiin sekaantuminen hyvä vai huono asia? Meinaan et jos noi laskee osakekurssia artistin eläessä niin kompensoiko kuolema sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520