13.2.2012 09:17 Whitney Houstonin ihailijat moittivat laitevalmistaja Applea törkeästä rahastuksesta tähden kuolemalla.
Laitevalmistaja Apple on nostanut reippaasti iTunes-kaupassaan Whitney Houstonin levyjen hintaa tämän kuoleman jälkeen. Houstonin ihailijat kertovat, että esimerkiksi Whitney Houstonin Ultimate Collection –albumin hinta nousi Applen kaupassa 4,7 dollarista 12,6 dollariin.
Houstonin ihailijat kertovat, että Applen iTunes-kauppa nosti levyjen hintaa vain puoli tuntia siitä, kun tuli tieto tähden kuolemasta. Hinta nousi niin nopeasti, ettei iTunes ehtinyt päivittää verkkokaupan hintatietoja.
Hintojen nousu ei ole vähentänyt levyjen kysyntää. ITunes-kaupan suosituin albumi on Whitney – The Greatest Hits
http://www.digitoday.fi/viihde/2012/02/13/apple-nosti-heti-whitney-houstonin-levyjen-hintaa/201223012/66
ihme ettei ne balsamoineet steave jobsia ja laittaneet näytille johonkin mauseleumiin, rahallista korvausta vastaan ois apple uskovaiset saaneet jumalaansa käydä katsomassa.
törkeääää
Apple nosti heti Whitney Houstonin levyjen hintaa
2
<50
Vastaukset
- xn-8
Joo. - Ainahan kuolema myy...
On ollut ikävä katsella myös tanssia Topin haudalla :( Onkohan kokaiinin käyttö tai lapsiin sekaantuminen hyvä vai huono asia? Meinaan et jos noi laskee osakekurssia artistin eläessä niin kompensoiko kuolema sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074