..salakapakassa? :)
Minä olen, 90-luvulla Lieksassa. Kerrostalon alakertaan oli yhdistetty autotalli- ja kerhotilat, joihin oli perustettu ihan kunnollisen kokoinen baari. Tarjolla oli lähialueiden, eli itärajan takaista virvoketta ja tunnelma rento ja välitön.
Sisustuksessa oli joitain puutteita, eivätkä oranssit muovituolit juuri takalistoa hivelleet, mutta mitäs väliä - aito salakapakka se silti oli :) Inspiraatio perustamiseen oli ilmeisesti saatu silkasta kapinahengestä, koska ainakin silloin Lieksassa oli suhteellisen paljon rebel-henkistä fiftariporukkaa ja he olivat vahvasti edustettuina asiakkaissa. Mikähän lie kapinallisten ja salakapakoiden tila siellä nykyään, oisko täällä Lieksan suunnalta ketään, joka osaisi kertoa?
Taitaa olla nykyään kutistunut jengiläisten kerhotoiminnaksi salakapakkailu, niinkuin tämäkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021315197532_uu.shtml
Oletko koskaan käynyt...
Lolli POP
2
<50
Vastaukset
- sähkörollaattori
En ole, mutta salahuoltiksella kävisin, jos sieltä sais halvempaa pensaa.
vastaan etten kerro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773