ATM:n ongelmat
8
217
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Linkitin tuon jutun ujosta AT-miehestä tänne jo eilen, mutta jostain syystä se poistettiin. Ilmeisesti ei haluta puhua siitä, että ujo mies on aina ja automaattisesti ATM.
- ATM:lle jämät
Vanha sanonta on, että kaino mies ei kaunista naista saa.
Vaan käytetyn kurpan. - Go wolfwood!
Mukavasti on myös meidän vakio palstalainen saanut huomiota.
- ------------------
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2012/02/13/mukava-mies-pienempi-palkka/201223059/139
Mukava mies saa näköjään palkkaakin vähemmän.- Totta kai.
Tässä maailmassa röykeät syövät kiltit
- Naisasialooseri.
Itse olen aina ollut tiukka noissa palkkajutuissa. Sainkin kerrran enemmän palkkaa kuin muut ja työpaikkani naiset sanoivat, että onko se (naispuolinen)pomo alkanut maksaa palkkaa pärstäkertoimen mukaan.
- Reipas Mies
Kun miehen "kiltteyden" palkka on sama kuin rohkeammaan miehen toisille reilun vittuilun, niin tuntuu paremmalta olla syrjitty syystä jonka on itselleen aiheuttanut, toisin kuin omalla kiltteydellä.
ATM:än miehen perusongelmista suurin on se että he eivät osaa tarjoilla naisille sitä hyvää iskemis-show asiakaspalvelua miehenä romanttisessa mielessä mitä nämä laajemmin ps-kokemusta omaavat ktm, yt-miehet osaavat tarjoilla. Mies saa olla muiden miesten silmissä "paska" ja kusipää, kunhan iskettävälle naiselle mies on muuten dingle-okay- niin natsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1741941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1991212Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846