Miltä ensimmäinen suudelma maistui?
Suuteleeko nainen aina miehen alahuulta ja mies taas naisen ylähuulta?
Missä tilanteessa sait ensimmäisen suudelman?
(sori nää kysymykset)
Suudelma♥
5
531
Vastaukset
- Sunder
Ensimmäinen suudelma maistui... en muista...
Joskus, joskus ei, joskus käytetään kieltä jne. tapoja taitaa oikeasti olla yhtä monta kuin on suutelevia pariskuntiakin. Kokeilemalla sen oppii... :D
Bussipysäkillä keskellä turkua, odottaessamme että tytön bussi saapuisi. - Pusspusspusspuss
Ensimmäinen suudelma maistui oluelta.
Suudelmia on monenlaisia, erilaisissa tilanteissa ja tunnetiloissa. Tekemällä oppii mistä kukin pitää ja mikä kunkin kumppanin kanssa toimii. Rohkeasti vaan pussailemaan, jos on joku kiva suudeltava mielessä ;) - 16+2
Taitaa olla aikaa kun olet saanut suukkoja.
- eyjs4j
Mieheni ei ole KOSKAAN suudellut minua, saatika tehnyt mitään muutakaan oma-aloitteisesti. Silti sanoo pitävänsä minusta ja haluaa olla kanssani. : (
- kemiamies
Ensimmäinen suudelma maistui oluen ja siiderin sekoitukselle. Oli siinä vähän tupakankin makua. Itseasiassa en edes muista ensimmäistä suudelmaani jos tarkkoja ollaan tai edes ketä se oli.
Siidella voi ihan miten vaan. Hampaiden kolistelua kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854