Mistä te isorintaiset ja isokokoiset naiset löydätte edullisia ja mukavia käyttöpaitoja?
Itse tarvitsen liivit kokoa DD 95-100. Ja paidan koko tarvitsee olla 48-50.Tai xxl.
T-Paitojakin tuntuu olevan vaikea löytää, ihan tavallisessa tavaratalossa on myynnissä hirveän kapeita paitoja ja koko xl on minulle ainakin kireä.
Paitapuseroita löytyy isojen vaatteiden mallistoja myyvistä liikkeistä mutta ei ns. t-paitoja ja muita puuvillapaitoja.
(Lindex, Kaphall, Seppälä)
Itselleni ainakin isoista rinnoista on vain haittaa. Vaatteiden ostossa ja etenkin takkeja on vaikea löytää. Kuin myös liivejä kun ei rahaa ole järjettömästi käytettävissä. Tietysti erikois liikkeet myisivät mutta hinnat niissä päätä huimaavat.
Toppeja näyttää olevan myynnissä mutta sellaisia en päälleni laita. Kun käsivarret sen verran kokkaat.
Isot paidat ja liivit?
6
6346
Vastaukset
- XXL
Minä tilaan Ellokselta samanlaiset rintaliivit alushousut (D/DD 95), T-paitoja on siellä myös hyvä valikoima, samoin muita isokokoisten vaatteita. Koot ovat yleensä 52/54 asti. Talvitakkejakin on myynnissä. Ja hnta ei päätä huimaa. Kokeile!
- Jenni
Hyvin löytyy kaikkea kun vain hieman näkee vaivaa ja etsii. :)
Olen itse kokoa 54 ja kuppikokoni on n. 95-100G, joka kyllä joissain liiveissä jää välillä pieneksi.
Kivoja vaatteita löytyy postimyynnistä eli esim. Josefssonilta, Ellokselta tai Cellbesiltä.
Jos sitten kaupoista haluaa shoppailla, niin Lindexin, Kappahlin ja Seppälän lisäksi kannattaa koluta mm. H&M:n isojen osasto. Itse löysin sieltä ainakin kivat housut ja pari sopivaa paitaa. Tosin tämän kokoisissa rinnoissa on juuri se huono puoli, että kun paita mahtuu rintojen kohdalta, niin vatsan kohdalle mahtuisi vaikka laiva paidan alle... mutta eipä se aina haittaa vaikka paita ei olekaan tiukka. Itse voi toki ommella sivusaumoista vähän tiukemmaksi, jos siltä tuntuu. Ompelutaitoinen kaveri tai ompelija voi myös auttaa tässä asiassa.
Sitten niistä rintsikoista vielä... Evelace on ainakin ihan ok firma, kokoja löytyy ja pitsihepenien lisäksi myös muutamia nättejä ja samalla kauniita malleja. Evelace myy kotikutsuperiaatteella, mutta mikäpä estää pitämästä itse kutsuja.
Tavallisista kaupoista ja marketeista minä en löydä liivejä, mutta yllätys oli suuri, kun löysin lomareissuni ostosreissulla Tuurin Kyläkaupasta (Veljekset Keskinen Oy) sporttirintsikat kokoa 95G! Hintakin oli vain vähän päälle 20e, joka ainakin minusta oli halpa, kun olen tottunut maksamaan rintsikoistani valtavasti. Ostin nämä Triumhpin sporttiliivit (itse asiassa kahdetkin samalla) ja hyvät ovat!
Pääkaupunkiseudulla asuvien kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa Funkyladyyn. :)
Eiköhän näillä neuvoilla jo jotain löydä!- ........
Tarvitsee elloksesta katsella löytyykö mitään mukavaa, kun en mitään "mummovaatteita" sentään käytä kun ikää alle 30vuotta on.
Tarvitsee netistä katsoa jos löytyy Cellbesinin luetteloa tai Josefssonin kuvasto että saa ilmaiseksi tilata. Kun niitä minulle eo tule. Tuo ellos jo tuleekin itselleni.
H&M on kaupungissani, mutta suurinkoko on 46 mitä olen löytänyt että ne H&M.N vaatteet olen aikoja sitten jo jättänyt kokeilematta kun eivät ne mahdu. - yksi
........ kirjoitti:
Tarvitsee elloksesta katsella löytyykö mitään mukavaa, kun en mitään "mummovaatteita" sentään käytä kun ikää alle 30vuotta on.
Tarvitsee netistä katsoa jos löytyy Cellbesinin luetteloa tai Josefssonin kuvasto että saa ilmaiseksi tilata. Kun niitä minulle eo tule. Tuo ellos jo tuleekin itselleni.
H&M on kaupungissani, mutta suurinkoko on 46 mitä olen löytänyt että ne H&M.N vaatteet olen aikoja sitten jo jättänyt kokeilematta kun eivät ne mahdu.Vilkaise myös www.halens.com, tosin näin alennusmyyntien aikaan sieltä on jo viety parhaat päältä.
- Jenni
........ kirjoitti:
H&M on kaupungissani, mutta suurinkoko on 46 mitä olen löytänyt että ne H&M.N vaatteet olen aikoja sitten jo jättänyt kokeilematta kun eivät ne mahdu.Josefssonilla on ainakin monia nuorekkaita vaatteitakin (itse olen 19v.).
Josefssonin sivut löytyvät osoitteesta http://www.josefssons.fi
Cellbesin sivut taas http://www.cellbes.fi
Molemmilta löytyy "tilaa kuvasto" tms. linkki.
Tuo H&M jäi vaivaamaan, koska itse ainakin ostin sieltä kivat housut ja pari paitaa... kaikki kokoa 54. Yleensähän kaupoissa on erikseen isompien vaatteiden osasto (olikohan se H&M, jonka osaston nimi oli Big Is Beautiful eli BIB tms.), josta löytyy paremmin kokoja. Seinillä saattaa olla jotain kylttejä, jotka kertoo isompien vaatteiden osaston olevan kyseessä. Ainakin jokaisessa H&M:ssa, jossa olen käynyt, on ollut tämä osasto. - estruska
Jenni kirjoitti:
Josefssonilla on ainakin monia nuorekkaita vaatteitakin (itse olen 19v.).
Josefssonin sivut löytyvät osoitteesta http://www.josefssons.fi
Cellbesin sivut taas http://www.cellbes.fi
Molemmilta löytyy "tilaa kuvasto" tms. linkki.
Tuo H&M jäi vaivaamaan, koska itse ainakin ostin sieltä kivat housut ja pari paitaa... kaikki kokoa 54. Yleensähän kaupoissa on erikseen isompien vaatteiden osasto (olikohan se H&M, jonka osaston nimi oli Big Is Beautiful eli BIB tms.), josta löytyy paremmin kokoja. Seinillä saattaa olla jotain kylttejä, jotka kertoo isompien vaatteiden osaston olevan kyseessä. Ainakin jokaisessa H&M:ssa, jossa olen käynyt, on ollut tämä osasto.En ymmärrä mikä siinua siis jäi vaivaamaan siinä h&M:ssä. ja mitä ensin puhit lehdistä ja sitten kaupoista??? ja oletko niikun läski eli kokoa XL-XXL??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161