Hei,
Itseäni vaivaa toistuvat korvatulehdukset. Viimeisin oli muistaakseni lokakuussa ja nyt taas välikorvan korvatulehdus molemmissa korvissa sekä alkava ulkokorvantulehdus molemmissa korvissa. Useimmiten voin laskea, että ainakin kerran vuodessa pitäisi korvatulehdus ilmaantua.
Tietääkö kukaan mikä aikuisilla on "korvakierteen" raja, että rulehduksille tehdään jotakin? Lapsillahan se on 4-6 mutta lapsilla muutenkin useammin korvatulehduksia. Onko kenelläkään muulla ollut saman tapaista vaivaa?
Lapsuudessani kärsin myös jatkuvista korvatulehduksista ja minulla on jo ollut kolmet putket korvissa tuolta ajalta. Tietääkö kukaan voiko tämä vaikuttaa nykytilanteeseen?
En harrasta uintia tms. jossa vettä pääsisi usein korvaan.
Toistuvat korvatulehdukset aikuisella
5
1707
Vastaukset
- dwfs<
Tarkista ettet asu homeasunnossa.
- C
Maitoallergia.
- D325OH
Lopeta kaikki maitotuotteet ja sokeri! Käytä jatkuvasti vahvoja maitohappobakteereja ja Reilusti D3- vitamiinia. Valkosipuliakin kannattaa syödä. Em. aineet parantavat vastustuskykyä jolloin tulehduksiakaan ei tule.
- 4+14
Hometalosta tuskin on kysymys sillä tämä vaiva ollut koko aikuisikäni jossa nyt jo 3 muuttoa takanapäin joista viimeisin muutto oli suht vastarakennettuun taloon.
Sokeria en käytä lähes ollenkaan, olen laktoosi-intolerantikko joten pyrin välttämään myös maitotuotteita ja syön myös usein ja paljon valkosipulia, eli niitä ei oikein enää voi lisätä/poistaa. Syön myös vitaminilisiä joissa myös tuota D3:a on sekä syön suositusten mukaisesti kalaa ja maksaa joissa myös D-vitaminia.- ap
äskeinen siis ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835