Miksi puskalisko viitsii olla jonkun buddyn kanssa joka on ihan peestä, jos on uskominen vähänkään niitä pullansyönti juttuja, tai että kämppä on kuin vetypomppin jäljiltä yms mitä täällä on tullut esiin? Onko lisko atn ja ei saa ketään parempaa?
Vaiettu kysymys 2
25
82
Vastaukset
Miten sä viittit olla sun kans?
- puskalisko
mikä vika pullansyönnissä on?
- ..
SELLIHOTTAA!
- puskalisko
.. kirjoitti:
SELLIHOTTAA!
no joo, mutta toistaiseksi sen maha vaan huvittaa. Jos se nyt vielä kovasti leviää, niin sitten kieltämättä ei oo hyvä. No, minkäs teet. Onhan tuo vähän paksu. Toisaalta se ei juo eikä polta.
- suhtautuisipa
puskalisko kirjoitti:
no joo, mutta toistaiseksi sen maha vaan huvittaa. Jos se nyt vielä kovasti leviää, niin sitten kieltämättä ei oo hyvä. No, minkäs teet. Onhan tuo vähän paksu. Toisaalta se ei juo eikä polta.
joku minunkin pömppikseen samalla tavalla...
- puskalisko
suhtautuisipa kirjoitti:
joku minunkin pömppikseen samalla tavalla...
oikeastaan se laardirengas on ihan mukava. Pehmeä, joustava ja lämmin, mitä mieheltä voi enempää odottaa. Terveysvaikutus on ainoa miinus.
Ei tarvitse olla tarkka niistä pullanmurusista, mitä tippuu lattialle. Voi syödä rennosti.
- skeptikko..
Mutta kun sen buddyn autokin on täynnä karkkipapereita
- puskalisko
ei niin, meillä on itseohjautuva imurikin. Sulla tais kuvista päätellen kans olla.
- puskalisko
skeptikko.. kirjoitti:
Mutta kun sen buddyn autokin on täynnä karkkipapereita
no siitä mä olen vähän rähissyt. Tässä yks kerta poimin kaikki roskat muovipussiin ja sanoin että tosson, vaihda jossain vaiheessa. Niin tää helvetti ilmestyy kahden viikon kuluttua sen saman roskapussin ja samojen roskien kanssa takaisin, oli ripustanut vaihdekeppiin. "Mahtuu siihen vielä"
- skeptikko..
puskalisko kirjoitti:
no siitä mä olen vähän rähissyt. Tässä yks kerta poimin kaikki roskat muovipussiin ja sanoin että tosson, vaihda jossain vaiheessa. Niin tää helvetti ilmestyy kahden viikon kuluttua sen saman roskapussin ja samojen roskien kanssa takaisin, oli ripustanut vaihdekeppiin. "Mahtuu siihen vielä"
:D
puskalisko kirjoitti:
ei niin, meillä on itseohjautuva imurikin. Sulla tais kuvista päätellen kans olla.
On ja tosi tarkka onkin, se löytää jokaisesta kolosta pienetkin roskat ja lopuksi kevyt pyyhkäisykin päälle.
ruby.nyyti kirjoitti:
Missä mun vastaus on liskolle?
Olihan se tuossa kun tarkemmin katsoin, pitää mennä nukkuu.
Huomenna alkaa käden kuntoutus, vasemmissa sormissa ei mitään tuntoa. Katsotaan miten käy....?
Joku heidän oma sisäpiirivitsi arvaisin? :)
- Fact1
Lisko hakee eroottiset nautintonsa muualta..
Quiterie kulta. Sun pitää nyt vaan hyväksyä se asia, ettet tule liskoa omaksesi saamaan.
- .
:D
jos kämppään puotetaan vetypommi, niin jälki on äärettömän puhdas, vois jopa sanoa steriiliksi ympäristöksi.
- ¤¤
dazun kämpän pitäisi siivota siten
¤¤ kirjoitti:
dazun kämpän pitäisi siivota siten
miun mielestä jonkun paskapään nuppi pitäis käsitellä niin, koska se levittäis tehokkaasti lannoitetta tuota puskien suurta herkkua miljoonille kasveille puskille
- pus-Kille
monte24 kirjoitti:
miun mielestä jonkun paskapään nuppi pitäis käsitellä niin, koska se levittäis tehokkaasti lannoitetta tuota puskien suurta herkkua miljoonille kasveille puskille
ei paskapäilt lähe ku tukka vaan
- .
Jos sil o massakausi päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743