Olen joutunut yhteiskuntasegmenttiin, jossa olen hylkiö.Todettua on, että olen 31-vee, mulla on yksi aknearpi leuassa, olen käynyt läpi paranoiahoidon ja olen köyhä tukien varassa elävä kroonistyötön pätkätyöläinen.
En tule perheytymään - en edes osaa kohdata miehiä kasvotusten.
Olen B-luokan takana eli en lähde edes treffeille, koska minua eivät miehet pyydä ulos.
A-luokka: naisia, joista miehet haaveilevat ylitse muiden.Treenaavat salilla ilman, että rasva palaa liikaa rinnoista.Eivät tarvitse ripsien eikä kulmakarvojen värjäystä.Eivät osaa laittaa ruokaa mutta heillä on suhteet ravintolatietoon eli ruoka se tulee pöydälle ilman läikkiä essussa.Olen kateellinen värjätyistä hiuksista.
B-luokka: naisia, jotka ovat vielä opiskelijoita tai muuten pyrkimässä edeten hitaasti.Ei vielä ajokorttia, mutta näyttävä naama ratikassa.Yritin tätä B-luokkailua vaikka olen jo kypsän ikäinen.En päässyt mihinkään ja ratikassa tuijotettiin meikkiäni.
C-luokka: kuten minä.Täällä ovat ne, jotka joskus saavat poikkeuksellisen tilaisuuden jostain kontekstista.Satunnainen työurakka tai yksi ystävällinen huomautus mieheltä kaupan kassajonossa.Minä kuulun näihin.Yritän vain ja ainoastaan sopeutua omaan ikäkategoriaan ja hyvä kysymys on, mitä tekee kolmekymppinen jos on tarpeeksi sporttinen ammattijuoksijaksi.Sitä minä nimittäin olen.
Miettikää mitä miehet saatte irti fantasioistanne.
A-luokan naiset vai B-luokan akat
11
350
Vastaukset
- monte24 ´
mie ottaisii D kuppise naisen
- puskalisko
siis missä hoidossa olet ollut?
Huomenta! Sellaiset kommentit tähän aloitukseen, että oli aika tällä palstalla, kun luin tällaisia aloituksia täältä vaikka kuinka monta ja joihinkin niihin naisiin tutustuinkin. Jotenkin teki mieli antaa rakkautta ja hellyyttä, näyttää, että kelpaavat. Sitten huomasin, että en vain kelpaa näille naisille. Haukkuja tuli äärettömän paljon ja tajusin olevani vain yksi sadasta miehestä neidon haaremissa ja suhteessa vain siksi, että minua haluttiin satuttaa.
- .. ..
älä välitä, en usko että ap on nainen
mies haaremissa? noinko se menee nykyään? - -
.. .. kirjoitti:
älä välitä, en usko että ap on nainen
mies haaremissa? noinko se menee nykyään?Ainakin sille on tärkeää ajatella, että perheytymättömyys ei ole oma valinta eikä nainen voi kieltäytyä treffeistä, paitsi toki hänen itsensä kanssa.
Voi olla kyllä rujon nartunkin fantasiaa, mene tiedä. - -
- kirjoitti:
Ainakin sille on tärkeää ajatella, että perheytymättömyys ei ole oma valinta eikä nainen voi kieltäytyä treffeistä, paitsi toki hänen itsensä kanssa.
Voi olla kyllä rujon nartunkin fantasiaa, mene tiedä.Oikeastaan harmittaa, että kirjoittajalla ei ole munaa paljastaa itseään, koska tuollainen vihan määrä ei ole enää tervettä.
- -
- kirjoitti:
Oikeastaan harmittaa, että kirjoittajalla ei ole munaa paljastaa itseään, koska tuollainen vihan määrä ei ole enää tervettä.
Eikä tuollainen itselleen valehtelu, missä halutaan kieltää muiden kyky kohdata ihmisiä, koska he eivät halua perheytyä. Kiehukoon omissa lääkkeissään, onneksi kenenkään muun ei tarvitse
ahaa :) Oliko tämä nyt sitten selitys kaikkeen? Kyllä mun kaveriksi mahtuu yksi kreisi' överiksikin pyrkivä, jos saat rekattua sen nimmarisi. Mut se on ehdottomasti sitten kaveripyyntö.
Vaikka sä kuinka yrittäisit mukuttaa turpiin ympäröivää todellisuutta, niin ei se siitä juuri paljon muutu.
Sori noiden sun työhommien, mutta voithan sä käydä harrastamaan jotain toista ammattiurheilulajia, jossa ikä ei tule vastaan? Opiskelet vaikka fysioterapeutiksi tai personal traineriksi. Niissä hommissa fyysisestä kunnosta ja koosta on nähdäkseni vaan hyötyä.
Sitä vaan mietin, että ei noille miesten fantasioille ainakaan mitään voi. Nehän on vaan fantasioita. Ja mikä se syvin pointti nyt on? Haluat miesten huomiota enemmän ja vai naisten? :)Eiku et masturboidessa miesten tulis ajatella tasa-arvoa tai mätiä kananmunia. Kyse on siis feminismin uudesta aallosta - miesten fantasioiden valtateoria: diskurssianalyysi dissaamisen dissonanssista.
ttuplai kirjoitti:
Eiku et masturboidessa miesten tulis ajatella tasa-arvoa tai mätiä kananmunia. Kyse on siis feminismin uudesta aallosta - miesten fantasioiden valtateoria: diskurssianalyysi dissaamisen dissonanssista.
Noh noh Tupulei! seksiteollisuus painaa täysillä, että säkin saisit joskus oman kyber-pukusi hankittua :)
- Niin?
Mikä sun ongelma pohjimmiltaan on?
Pakit D-luokan naiselta, jolla ei ole ajokorttia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990