nuorena, koulussa, aikuisten seurassa tai ylipäätään muiden kanssa?
Kysyttävää?
Se siitä.
Viihdyitkö
5
66
Vastaukset
Viihdyin erittäin hyvin koulussa. - Kotona kun ei ollut ketään.
Minulla oli alakoulussa pari kolme hyvää ystävää, yläkoulussa sitten jo enemmän. - En nyt tiedä viihdyinkö erityisesti aikuisten seurassa; olihan se vähän tylsää, mutta olin hiljainen ja kiltti, joten hyväkäytöksisenä sain aikuisilta positiivista palautetta.Koulussa oli aina aivan kauheaa ala-asteen ensimmäisestä luokasta valmistumiseen saakka. Inhosin aina koulun käyntiä ja opiskelua ja ihmettelen, miten minä sitä niin kauan jaksoinkin.
Ihmisten parissa olen aina sosiaalisena luonteena viihtynyt, paitsi pienten lasten, jotka ovat kuin tyhmiä mini-ihmisiä.
Kysyttävää? Entäs itse?- Ratikkakuski.
Viihdyin nuorena tv-pelien seurassa ja aikuisena siirryin nettiin.
He-hee! :-)- Ratikkakuski.
En minä sentään koko työaikaani juoruile xenan kanssa!
Äskenkin kävin kakkimassa ja olin pubissa happy hourin.
he-hee!:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651