Lapset nukkuu jo ollaan menossa sänkyyn en tiedä mitä minun pitäis ajatella tai tuntea. Mieheni kosketus ihollani tuntuu lähinnä itseni pettämiseltä.. oksettaa.. Olen vaimo se kuuluu minun velvollisuuteen eikö? Annan mennä ajattelen että en estele otan selvää nyt mitä tunnen.
Makaan selälläni olo on ihan apaattinen tuntuu etten pysty tähän, mieheni laskeutuu jalkojeni väliin, minua pelottaa oma oloni huomaakohan hän sen? Kasvot lähenee omiani hän laskeutuu kyynerpäiden varaan, pelko väistyy jotain lämmintä siirtyy tilalle. Hän on sama rakas mieheni.
Tunnen niin syvää rakkautta,yhteenkuuluvuutta ja luottamusta, kuin aika pysähtyisi eikä maailmassa ole muita kuin me ja mekin olemme yhtä. Tunne alkaa hiipumaan suljen silmäni yrittäen pitää siittä kiinni, ei auta. Tunnen kuinka kaikki lipuu pois, tartun lujempaa mieheni ympärille kunnes huomaan etten saa enää pidettyä tunteesta kiinni. Kyyneleet alkavat valua silmistäni, käännän kasvoni pois. Kaikki on poissa en tunne rakkautta en luota. Näen silmissäni tuon toisen ja räväytän ne auki. Mielikuva on niin vahva ettei se auta, haluan huutaa ja kirkua en kestä enää! Minä todella petän itseäni.
Vaihdan asennon en halua nähdä miestäni ja odotan että kaikki olisi jo ohi. Pään sisällä huutaa ääni, tule jo! En kestä enää! Yritän ajatella itseni muualle. Vihdoin se on ohi.
MINULLA ON NIIN LIKANEN OLO! Odotan että hän nukuhtaa ja annan itkun tulla. Itkusta ei vain tule loppua nousen ylös menen suihkuun ja annan veden vain valua päälleni. Saan koottua itseni ja huomaan olevani kylmä en tunne mitään.
En ole tuon yön jälkeen tuntenut enään mitään niin syvää osa minusta kuoli pois. Jos vieras houkuttaa niin hoitakaa hyvät ihmiset vanha pois alta ensin. Se kaikki on kuitenkin jo lopun alkua.
Vieraissa käynti ja varsinkin se ensimmäinen
28
7061
Vastaukset
- omakohtainen
Kerroit kaiken niin sattuvasti, miten vaimon ja naisen seksualisuus tuhotaan toisen naisen jalkojen väliin. Sellaiselta meistä kaikista naisista tuntuu, kun se osuu omalle kohdalle.
- Oikeinväärinymmärtäjä
Mä kyllä tulkitsin tuon pätkän niin, että nainen itse oli käynyt vieraissa ja yrittää jatkaa parisuhteessa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
- rikottu myös
Sama täällä, miten voikaan olla noin samanlainen kuvaus. Kyyneleet valuu hiljaa - käännän pääni pois.
Ja silti tuntuu niin vaikealta lopettaa tätä. Kerään vain voimia laittaakseni hänet pois. Hän ei haluaisi, eikä ymmärrä, mitä on rikkonut. Hänelle sillä ei ilmeisesti ole niin paljon väliä. En ymmärrä. - Ketuttaa viäläkin
Menee se toisinkin päin...
Vaimo kävi vieraissa, ja siitä lähtien on ollu erektio ongelmia ja ihan silkasta haluttomuudesta.- te_naiset
Olen kokenut saman, kun tietää naisen pettäneen ei tahdo enää saada erektiota ja jos tulee ei tahdo pysyä koska tietää että toinen on ollut puolison kanssa eikä ole edes juuri halua koskea toista.
- ap...
Itse olen eronnut kolmen lapsen yh ja ikää oli 25 vuotta kun ero tuli.
- Karmea tarina
Ap kuvaa asiaa omalta puolelta oikein hyvin, sillä niinhän se on että tämä osa elämää on rikkontunut, eikä sen unohtaminen onnistu.
Miten sinä vieraissa käynyt kuvaisit tuntemuksiasi tässä samassa tilanteessa ja siellä vieraissa ollessa. Mitä päässäsi liikkuu.
Näin eräs mies haavoitti vaimoaan peräti kahdeksan vuotta, aloitti touhun kun olivat olleet aviossa vain vuoden ja vaimo alkoi odottaa ensimmäistä lasta, oli hyvin huonovointinen, niin mies meni kavereitten kanssa saunailtaan, vaan saunailta olikin naisen kanssa. Asia tuli heti esille, sillä ukko poltti itsensä kiukaassa ja joutui sairaalaan turvautumaan ja näin tuli esiin se sinne toimittanut henkilökin, mieheiä ei ollutkaan matkassa.
Vaimo yritti antaa anteeksi, perhe rakensi talon ja sai vielä toisen lapsenkin, mutta sama tuli eteen uudelleen, ukon menot olivat jotain muuta kuin sanoi.
Elämä suorastaan kuihtui käsiin, vaikka kaikki ulkoiset elementit olivatkin kunnossa, oli hyvät työpaikat, uusi omakotitalo, uudehkot autot molemmilla.
Kaksi suloista lasta, miehen mielenkiinto ei vain riittänyt näihin kodin asioihin, viihde vei enemmän.
Vihdoin nainenkin petti ja silloin mies pääsi syyttämään kaikesta naista, tuhoaa nyt naisen elämän kokonaan, itsellään on jo kuitenkin uusi eronnut ihminen.
Millä halolla lähtisin takomaan noita ääiliöitä päähän.
Nuo kaksi suloista lasta on suorastaan vaarassa, sillä tiedän tuon äidin itsetunnon tallatuksi niin alas, että hän mietti jo tästä maailmasta lähtemistä, mutta tuossa tilanteessa ilmestyi vanhempi moneen kertaan eronnut mies taas hyväksikäyttämään ihmistä, joka ei todellakaan osannut nähdä vaaran merkkejä miehessä. Tämä mies karkoittaa kaiki entiset pois naisen ja lapsien elämästä, jotta voi hallita häntä.
Tämä elämä on ihan karmeaa murhenäytelmää, kun nuo ihmiset jotka tapaavat naista saisisvat hänet ymmärtämään, että laitta tuon hirviön pois, olisivat tukena naiselle ihan kaikessa. hän on hieno ihminen, tallattu ja poljettu. - nostoa kai
Vaikka onkin jo melko vanha kirjoitus, niin kirpasee kyllä tuo teksti edelleen kun sen luin taas :(
- lopullistako?
IIIIIkkkkk 28vuotta tuli täyteen enkä vieläkään ole pystynyt lähestymään yhtään miestä!! Olen siis alkuperäinen kirjoittaja. Pakko yrittää löytää luottamus takaisin mistä vain tiedän kuka on sen riskin arvoinen?
- Rakkaus sammuu
Nämä miehetkö odottaa vielä vaimonsa häntä rakastavan ja nauttivan seksistä hänen kanssaan? Totuus on että he itse tappaa vaimonsa rakkauden!
- lopullistako?
Niin ja ei pelkästään hänen kanssaan, en voisi kuvitellakkaan nauttivani seksistä. Minä en ole pystynyt luottamaan yhtään kaiken tapahtuneen jälkeen, enkä pysty nauttimaan ellen luota.
Nyt kun kaikesta on kulunut jo kolme vuotta on vielä vaikeampaa edes lähestyä vastakkaista sukupuolta. Saatisitten heittäytyä mukaan leikkiin avoimesti.
Loppujen lopuksi minusta on tullut melko sulkeutunut "jos en päästä lähelleni, ei kukaan voi minua satuttaa" Tässä tietysti on se varjo puoli että jään yksin vaikka välillä kaipaankin jonkun läheisyyttä ja sitä että voi olla onnellinen jonkun kanssa, jakaa ne ilot ja surut nauttien elämästä yhdessä. Kaksin aina kaunihimpi ja niin edelleen.. - omaparas
lopullistako? kirjoitti:
Niin ja ei pelkästään hänen kanssaan, en voisi kuvitellakkaan nauttivani seksistä. Minä en ole pystynyt luottamaan yhtään kaiken tapahtuneen jälkeen, enkä pysty nauttimaan ellen luota.
Nyt kun kaikesta on kulunut jo kolme vuotta on vielä vaikeampaa edes lähestyä vastakkaista sukupuolta. Saatisitten heittäytyä mukaan leikkiin avoimesti.
Loppujen lopuksi minusta on tullut melko sulkeutunut "jos en päästä lähelleni, ei kukaan voi minua satuttaa" Tässä tietysti on se varjo puoli että jään yksin vaikka välillä kaipaankin jonkun läheisyyttä ja sitä että voi olla onnellinen jonkun kanssa, jakaa ne ilot ja surut nauttien elämästä yhdessä. Kaksin aina kaunihimpi ja niin edelleen..Kannattaa koittaa jonkun toisen miehen kanssa.Kellään ei ole oikeutta viedä sun seksuaalisuuttasi.Etsi hellä mies vaikka yhdeksi yöksi ja palauta luottamua ainakin muihin miehiin.Niin minä tein, en jäänyt kelaamaan asioita.
- sus siunatkoon
Olipa tyhmän ihmisen kirjoittama aloitus!! Jos olet niin tyhmä että jatkat suhdetta pettämisen jälkeen ja vielä suostut sänkyhommiin sen ihmisen kanssa johon en ole voinut luottaa aikaisemmin etkä siis nytkään, turha tulla tänne itkemään ja ruikuttamaan. Häpeä selkärangattomuuttasi!
- lopullistako?
Joo olet osittain oikeassa. Tilanne silloin oli hankala. Todella pienet lapset ja nuori ikäni en olisi millään meinannut uskaltaa lähteä ja ottaa kaikesta vastuuta yksin. En tiedä olisinko katunut jos en olisi edes yrittänyt jatkaa avioliittoa.
Mutta jos olisin tiennyt miten kaikki menee olisin lähtenyt heti enkä edes olisi yrittänyt antaa anteeksi.
Mutta olen kuitenkin iloinen siittä että lähdin enkä jäänyt, olen pärjännyt hienosti lastenikanssa.
- hmm.
Minusta sinun kannattaisi lopettaa seksin harrastaminen, kunnes eroat tai menette parisuhdeneuvojalle. Tilanne on aika paha. Oletteko käyneet sukupuolitautitesteissä. Miten jatkossa luotat toiseen?
- rikottu ja satutettu
Olen kokenut saman, aivan saman. Mieheni on sika. Kyyneleet valuvat poskillani, miten annoin itseni aikoinaan niin puhtaana vastaavalle sialle. Sitä koskemattomuutta, jonka hän aikoinaan sai, ei olisi totisesti ansainnut ikinä. Vihaan miestäni ja vihaan itseäni, oksettaa, kun näen hänen kanssaan vehkeilleen kakkosen. Molemmat samaa p...a menneiltä ajoilta ja haisevat kauas, samoin heidän yhteispelinsä. Jätän karmalle molemmat valehtelijat.
- pettäjänjättänyt
Kun rakastaa niin silloin myös vihaa ja täysi välinpitämättömyys lopulta vapauttaa.
- Vklbv
Ihan kun mun elämästä :/ toivon että saan voimaa tarpeeksi erota lopullisesti ja jatkaa elämää loppuajan yksin ( lasten kanssa) . 7 vuotta elin uskossa että tämä nykyinen mieheni ei vois ikinä pettää eikä satuttaa, mutta toisin kävi :( ja kaikki on pilalla. Edellisestä narkki pettämis yms miehestä tää nykyinen mies auttoi pääsemään eroon ja lupasi ettei ikimä satuta mua näin.. kuinkas kävikään, taas kun olin viimeisilläni niin mies pettää, ihan niinkuin siinä aikaisemmassakin suhteessa. Niin rikottu ja paska olo. Ollut jo kauan.
- vonbonsoff
OTa muutama pilleri ja sen jällkeen ... pane sitä, pane sitä oikein kunnolla.
- Ä.p.u.v.a
Huh huh mikä teksti
- elävänäraadeltu
Niin, voin itsekin allekirjoittaa nuo tuntemukset. Juuri tuollaiselta se tuntuu petetystä naisesta, joka rakasti miestään pyyteettömästi ja halusi vain hänen parastaan. Ihmeelistä, että itsekin koin olevani likainen huora, vaikka olin vihitty vaimo ja itkin kyyneeleeni sisäänpäin todellakin toivoen, että saisi jo hommansa loppuun suoritettua.
Kunpa sitä ihminen ymmärtäisi, miten pettämällä voi toista satuttaa ja se arpi jää sisälle ikuisiksi ajoiksi, vaikka olisi jatkossa vaihtanut miestä kuin sukkaa, niin se ei sitä raadollista kokemusta poista koskaan. Tai epäilen, että jos vaihtamalla vain naimakierteessä paranee, niin ei se silloin mitään tosirakkautta edes ollutkaan.
- jatkaesitystä
Kuvaat siis pettäjän tuntoja? Siis miksi sitten tunnet velvollisuudeksi puolisosi kohtaan antamaan seksiä? Silläkö ettei tule pahaomatunto? Vai Kerrotko siksi että olet itse laittanut itsesi tuohon loukkuun? Pahalta varmaan tuntuu. Kyllä rehellisesti elämää ja suhteilu kannattaa noudattaa. Vaikka se olisi kuinka kitkerää. Onko pakko noin loukata toista että esität hyvää puolisoa? Yököttää lukea tuollaista. Et saa pisteitä tai ymmärrystä minulta. Enkä sääli sinua
Muutoin kuin sillä että puolisollesi kävi huono tuuri saadessaan noin sairaan ihmisen.- Jvgtf
Kun koko ketjun lukee niin on aloittaja aikoinaan kuvannut petetyn tunteita
- pettäjältäkuulostaa
Jvgtf kirjoitti:
Kun koko ketjun lukee niin on aloittaja aikoinaan kuvannut petetyn tunteita
Munkin mielestä hän kuvaa pettäjän tunteita. Retkahtanut toiseen mieheen ja oman ukon kanssa seksi oksettaa ja ällöttää.
- jjocj
eihän tuo vielä mitään siiihen ex alko huorata 32 vuoden jälkeen ikää50 oltiin yhessä pennusta asti
- ikäkriisistäjohtui
Tuo ikä on kyllä paha kun elämä on harmaata ja aloittaa kaksoiselämää kokeillen salasuhdetta. Meilläkin aikanaan kumppani tuossa iässä otti kakkosen mistä kiinni jäi. Uskollinen ollut tuohon asti ja pennusta lähtien oltiin yhdessä. Kun kaikki käytiin läpi olisitpa kuullut mitä perusteli tekemisensä. Erohan se tuli. Toivon että jaksaa nyt elää sitä uutta elämää uusien ystävien kera joiden kanssa sekoilun aloitti. Toki se katkera on minulle kun osannut sitä suurta rakkautta antaa ja ymmärtää. Samoin kun kaikki pettymykset ja mihin törmää on edelleen minun syyni. Se mitä toisille kerroin on minun päätös ja en tunne mitenkään että väärin olisin toiminut. Keski iässä kohdattu ikäkriisi on katkeraa hoitaa. Vaikka itse ovitin tuon iän ei kriisistä ole tietoa. Elin siis onnellisena ja hyvin kohdeltuna tuohon asti. Vedätti pitkään mutta ymmärrän miksi se eron ottaminen otti niin pitkään. Kotona kun ei ongelmia ollut ja miten sen kertoisi. Kun myöntäisi itselleen että kyllästytti elämä kanssani niin olisi helpompaa. No minä opin tästä etten koskaan petä kumppania kuten minä olin. Ja kaverit vielä tiesi asiasta. Nykyään olen jo toipunut asiasta ja unohtuu pikkuhiljaa. Mutta tuli mieleen tuo iän kun mainitsit se vei myös meidän liiton tuhoutumiseen.
- nykymaailmanmeiniki
Naiset yhtä pahoja ja julmia, avopuolisoni oli salasuhteessa toisen miehen kanssa usean kuukauden ajan, muija huomasi että olen päässyt jäjille ja koitti sitten seksin avulla karkottaa ajatukseni mutta aina kun tuli seksi hetki, muija imi tai runkkasi munaani aina tuli mieleen että se toinenkin mies saa samaa. Ei muija seksistä välittänyt tippaakaan mun kanssa, se oli hälle välttämätöm paha joka piti hoitaa alta pois...tunne oli täysin poissa kunhan luuli pitävänsä mun ajatukset kurissa. Kun se sitten tuli päivän valoon olo oli aivan turta, nainen jonka kanssa oltiin puhuttu naimisiinkin menosta, lapseni äiti jota luulin luotettavaksi. Kun elämä rauhoittui niin meni kaksi vuotta ja uusi suhde ja samaa peliä, kertoi viettävänsä tyttöjen kanssa baariiltoja tai käyvänsä kaupungilla, todellisuudessa kävi panettamassa itseään uuden salapanon kanssa. Tämäkin selvisi myöhemmin kun alibi petti. Ei sitä usko ennen kuin kohdalle sattuu, usko naisiin meni, kaikki saastaisia lutkia, miehensä pettäjiä. Kaikki ei varmaankaan petä mutta paskaa on tullut liikaa päälle. Jos ero tulee en todellakaan halua uutta suhdetta vaan mielummin nussin vitutuksen pois.
- Syvät.tunteet
Koska pettäjä sen ymmärtää mitä hän tuhoaa - usein lopullisesti. Pettämisen hetkestä he tuhoaa oman parisuhteen ja nostaa vihaa pettäjää ja hänen pettäjäkaveria kohtaan.
Pettäjän voi jättää säälittä, hän ei nähnyt tärkeimmäksi hoitaa parisuhdetta ja lapsia, rakentaa ja pitää yllä kotia. Ei ollut halua edes yrittää vastoinkäymisten yli.
Rakkauden kuolema on alkanut, joskus se leikataan kerrasta poikki. Pettäjä tuhoaa aina kumppaninsa luottamuksen, halun rakastaa aidosti ja yrittää parhaansa ja antaa parasta itsestään. Sijaan tulee inho, luottamuspula ja haluttomuus. Intiimit teot koskee syvälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618