Nutraajat Huom!

-M-

Hei. Aloitin nutraamisen pari päivää sitten ja haluaisin kuulla teidän kokemuksia Nutrilettilla laihduttamisesta.

-Kauanko olette nutrannut ja paljonko painoa on lähtenyt?
-Mitä Nutrilett tuotteita käytätte?
-Onko ollut mitään epämielyttäviä oireita?
-Miten olette jaksottaneet päivän annokset?
-Paljonko suunnilleen harrastatte liikuntaa?

Vinkkejä myös kaipailisin. Mitä tulisi ottaa huomioon nutraamisen aikana? Esim. liikunnan määrä, voiko juoda kahvia tai teetä, ym? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
Haluaisin jotenkin tehostaa tätä omaa nutraamista ja ottaa siitä kaiken hyödyn irti koska odotukset ovat korkealla.

Kiitokset kaikille jotka jaksavat vastata asiallisesti :)

3

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollie

Moikka!

-Tällä kertaa menossa 4. päivä, viime kesänä olin pidemmän aikaa kuurilla(pari viikkoa ainakin). Nyt lähtenyt 2,2 kg, kesällä irrotin 7 kg itsestäni :)

-Nyt käytössä edellisestä kuurista kaappiin jääneet keitot; kana, kasvis ja tomaatti. Ostin myös Naturdietin juomajauheita paria makua, ananas ja minttu-suklaa. Edellisen kuurin aloitin sillä 5 päivän tehostartilla, ei iskenyt muhun ne. Nutrilettin suklaa ja mansikka pirtelöt on mielestäni ihan jees, menee alas :)

-Ekoina päivinä itselläni ollut kovin kylmä ja pientä päänsärkyä. 2 ekana iltana olin aivan naatti ja uni tuli helposti...nyt onkin tosi pirteä olo jatkuvasti :)

-Itselläni hieman vaihtelee, mutta suunnilleen klo 10, 13, 16, 19 ja 22. Joinakin päivinä aamu"pala" aikaisemmin, joskus noiden päivä-aterioiden välillä isompia taukoja, joskus jää annos pois jne.

-En säännöllisesti. Täysin tuntuman mukaan liikun, jos on yhtään uupunut tms olo, niin olen ihan rauhassa vaan. Koiran kanssa lenkkeilen ja ihan perus hyötyliikuntaa myös.

Periaatteessahan muuta ei kannata nautiskella, ymmärtääkseni. Kahvissa ei itsessään paljoa kaloreita ole, itse juon nutraamisen aikana, ja maidolla. Siinä mulle lisäkaloreita :D myöskin ostin kamomillateetä, jota silloin tällöin juon ihan sellaisenaan, ilman makeutusta.
      Liikunnan määrästä en oikein osaa sanoa, mielestäni kannattaa kuunnella itseään, että mikä tuntuu hyvältä. Ainakin nutraamisen aloituksessa elimistö voi kummastella, kun tosiaan ne päivän kalorit tippuvat huomattavasti verrattuna normaaliin päiväsaantiin.
      Ja sen voin sanoa, että alkuun painoa tuntuu lähtevän nopeasti, mutta oman kokemukseni, ja kuuleman mukaan pudotus hidastuu parin päivän kuluttua. Siitä ei kannata harmistua, koska pienen hitailun jälkeen alkaa paino tippua taas :)

En ole siis mikään konkari, ja itse "korvaan" välillä nutri-aterian muulla kevyellä (salaatti, keitto, raejuusto tms) vaihtelun vuoksi, kuitenkin kalorit pidän samoissa lukemissa nutrien kanssa :)

Ei muuta kun tsemppiä sinulle!

• Hei :)

Itse olen nyt laihduttanut kolmisen viikkoa. Yhteensä varmaan puolitoista viikkoa olen nutrannut, sillä olin lomailemassa vanhemmillani enkä kehdannut kertoa nutrauksesta :D!
      Mutta itselleni maistuu nutrit tosi hyvin, erityisesti kanakeitto ja suklaapirtelö. Ja koska olen lisännyt tuntuvasti liikuntaa, kuten salilla käyntiä, niin olen korvannut proteiinilla (keitetty kananmuna, raejuusto jne) joitakin nutriannoksia. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä, olo on ollut koko ajan mahtava.

Huolimatta siitä, että puolitoista viikkoa söin normaalia ruokaa (pyrin kyllä kriittisesti tutkiskelemaan annoksiani ja pienentämään niitä) ja muutama herkutteluhetkikin ja pitsa mahtui joukkoon, niin olen laihtunut tässä kolmessa viikossa viitisen kiloa. Ensimmäisenähän ne nesteet lähtee, mutta kyllä tämä on mukava tunne :)

Ruokailujen jaksottamisesta en sano tähän mitään, olen pyrkinyt syömään 3-4h välein, mutta välillä ruokailu venyy paljonkin myöhäisemmäksi.

Onnea nutraamiseen, pysy kovana! Laihdutus ei kaadu repsahtamisiin, vaan niiden jälkeen täytyy vain katsoa eteenpäin ja palata ruotuun.

• Melkorankka1

Käypäs kurkkaamassa tuolta laihduttajien tukiryhmän puolelta viestiketju palsta-aktiiviset nutraajat tänne. Siellä on aika paljon kokemuksia ja käytäntöjä, miten muutamilla nutraajilla menee!
        Tsemppiä sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45604
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11349
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6654
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3105
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      13
      2394
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      2
      2213
    Aihe