Nutraajat Huom!

-M-

Hei. Aloitin nutraamisen pari päivää sitten ja haluaisin kuulla teidän kokemuksia Nutrilettilla laihduttamisesta.

-Kauanko olette nutrannut ja paljonko painoa on lähtenyt?
-Mitä Nutrilett tuotteita käytätte?
-Onko ollut mitään epämielyttäviä oireita?
-Miten olette jaksottaneet päivän annokset?
-Paljonko suunnilleen harrastatte liikuntaa?

Vinkkejä myös kaipailisin. Mitä tulisi ottaa huomioon nutraamisen aikana? Esim. liikunnan määrä, voiko juoda kahvia tai teetä, ym? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
Haluaisin jotenkin tehostaa tätä omaa nutraamista ja ottaa siitä kaiken hyödyn irti koska odotukset ovat korkealla.

Kiitokset kaikille jotka jaksavat vastata asiallisesti :)

3

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollie

      Moikka!

      -Tällä kertaa menossa 4. päivä, viime kesänä olin pidemmän aikaa kuurilla(pari viikkoa ainakin). Nyt lähtenyt 2,2 kg, kesällä irrotin 7 kg itsestäni :)

      -Nyt käytössä edellisestä kuurista kaappiin jääneet keitot; kana, kasvis ja tomaatti. Ostin myös Naturdietin juomajauheita paria makua, ananas ja minttu-suklaa. Edellisen kuurin aloitin sillä 5 päivän tehostartilla, ei iskenyt muhun ne. Nutrilettin suklaa ja mansikka pirtelöt on mielestäni ihan jees, menee alas :)

      -Ekoina päivinä itselläni ollut kovin kylmä ja pientä päänsärkyä. 2 ekana iltana olin aivan naatti ja uni tuli helposti...nyt onkin tosi pirteä olo jatkuvasti :)

      -Itselläni hieman vaihtelee, mutta suunnilleen klo 10, 13, 16, 19 ja 22. Joinakin päivinä aamu"pala" aikaisemmin, joskus noiden päivä-aterioiden välillä isompia taukoja, joskus jää annos pois jne.

      -En säännöllisesti. Täysin tuntuman mukaan liikun, jos on yhtään uupunut tms olo, niin olen ihan rauhassa vaan. Koiran kanssa lenkkeilen ja ihan perus hyötyliikuntaa myös.


      Periaatteessahan muuta ei kannata nautiskella, ymmärtääkseni. Kahvissa ei itsessään paljoa kaloreita ole, itse juon nutraamisen aikana, ja maidolla. Siinä mulle lisäkaloreita :D myöskin ostin kamomillateetä, jota silloin tällöin juon ihan sellaisenaan, ilman makeutusta.
      Liikunnan määrästä en oikein osaa sanoa, mielestäni kannattaa kuunnella itseään, että mikä tuntuu hyvältä. Ainakin nutraamisen aloituksessa elimistö voi kummastella, kun tosiaan ne päivän kalorit tippuvat huomattavasti verrattuna normaaliin päiväsaantiin.
      Ja sen voin sanoa, että alkuun painoa tuntuu lähtevän nopeasti, mutta oman kokemukseni, ja kuuleman mukaan pudotus hidastuu parin päivän kuluttua. Siitä ei kannata harmistua, koska pienen hitailun jälkeen alkaa paino tippua taas :)

      En ole siis mikään konkari, ja itse "korvaan" välillä nutri-aterian muulla kevyellä (salaatti, keitto, raejuusto tms) vaihtelun vuoksi, kuitenkin kalorit pidän samoissa lukemissa nutrien kanssa :)

      Ei muuta kun tsemppiä sinulle!

    • Hei :)

      Itse olen nyt laihduttanut kolmisen viikkoa. Yhteensä varmaan puolitoista viikkoa olen nutrannut, sillä olin lomailemassa vanhemmillani enkä kehdannut kertoa nutrauksesta :D!
      Mutta itselleni maistuu nutrit tosi hyvin, erityisesti kanakeitto ja suklaapirtelö. Ja koska olen lisännyt tuntuvasti liikuntaa, kuten salilla käyntiä, niin olen korvannut proteiinilla (keitetty kananmuna, raejuusto jne) joitakin nutriannoksia. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä, olo on ollut koko ajan mahtava.

      Huolimatta siitä, että puolitoista viikkoa söin normaalia ruokaa (pyrin kyllä kriittisesti tutkiskelemaan annoksiani ja pienentämään niitä) ja muutama herkutteluhetkikin ja pitsa mahtui joukkoon, niin olen laihtunut tässä kolmessa viikossa viitisen kiloa. Ensimmäisenähän ne nesteet lähtee, mutta kyllä tämä on mukava tunne :)

      Ruokailujen jaksottamisesta en sano tähän mitään, olen pyrkinyt syömään 3-4h välein, mutta välillä ruokailu venyy paljonkin myöhäisemmäksi.

      Onnea nutraamiseen, pysy kovana! Laihdutus ei kaadu repsahtamisiin, vaan niiden jälkeen täytyy vain katsoa eteenpäin ja palata ruotuun.

      • Melkorankka1

        Käypäs kurkkaamassa tuolta laihduttajien tukiryhmän puolelta viestiketju palsta-aktiiviset nutraajat tänne. Siellä on aika paljon kokemuksia ja käytäntöjä, miten muutamilla nutraajilla menee!
        Tsemppiä sulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe