Eli siis tämmösiä oireita on nyt ollu jo pidemmän aikaa ja pupillit on ku lautaset. Pää on kuvattu ja mitää ei löytynyt. Mutta luin jostain että kohonnut paine päässä voi aiheuttaa nämä oireet? Mutta mielipiteitä kyselen mikä voisi olla vikana jos täällä jollakin on ollut samaa vaivaa. Ja muita vaivoja on korkeahko verenpaine, jatkuvat hengenahdistukset,hirvittävät painajaiset ja satunnaiset tajunnan menetykset. Viimeksi kun taju meni menin siniseksi enkä enää hengittänyt. Eli kiltit vastauksia kiitos. Lääkärit eivät oikee ota tosissaan ja sanovat että syö buranaa jne. Mitään säännöllistä lääkitystä ei ole tällä hetkellä käytössä ja huumeita en käytä. Vastauksia kiitos.
Kipu otsassa ja paineen tunne päässä.
8
3694
Vastaukset
- miksi oi miksi
Hui kauhistus sentään!!! :(
Miksi tuohon ei puututa???
Jos olet kerran jo siniseksi mennyt ja etkä enää hengittänyt!!!
******Sydämessä joku vika on oltava!!!!******
Nyt vaatimaan hoitoa tai sitten menet yksityiselle!!!
Hirmusesti voimia ja ennen kaikkea jaksamista!- Tulee Hulluksi
Asiallisia vastauksia kiitos. J
- miksi oi miksi
Tuo oli ihan asiallinen!!
Heti lääkäriin, koska tuohan on OIKEESTI vakavaa!! - ...
Moi! Mulla myös paineen tunnetta päässä.. Erityisesti se tuntuu vasemmalla puolella ja vasemman silmän takana. Tällä hetkellä mulla on stressiä opintojen päättämisestä ja työnhakuun liittyvistä asioista. Mietin, että jos tämä menisi stressin piikkiin. Mutta ahdistaa kyllä, ja kun en oikein pysty urheilla (lenkkeillä, käydä salilla), kun heti pää tulee kipeämmäksi. En ole saanut vielä lääkäriaikaa.. Mutta enpä tiedä, auttaisiko se edes yhtään..
Mikä sulla on tilanne nyt? Mun oireet ei kyllä oo noin vakavia ollut.. - kopkopkop
Mulla oli 3 viikkoa päässä sellainen paine et en tajunnut mistä kyse. Lääkärillä kävin jo aiemmin pitkään kestänen flunssan takia useasti. Tuohon paineeseen liittyi myös satunnainen päänsärky ja se ettei silmät seuranneet katsetta. Eka luulin et mua huimasi, mut vika olikin vain silmissä. Sitten kun olin jo ihan kauhuissani menin lääkärille ja kerroin oireet, hän teki samantein diagnoosin; otsaontelon tulehdus. Jo ekan antibioottikuurin aikana helpotti hyvin, mutta sain vielä toisen. Sinne jäi paineet ja huimaukset ;)
- voi voi sentään
Tämä on taas näitä. Olisikin pitänyt kertoa, onko samanaikaisesti ollut myös vatsa löysällä eli happotasapaino koholla. Niin siinä käy, kun syö natriumglutamaattia ja amalgaamipaikat suussa reagoivat happamuuteen aiheuttaen metallisen olemuksensa vuoksi sähköparin, joka säteilee suoraan hermoon.
- hapan tyyppi
voi voi sentään kirjoitti:
Tämä on taas näitä. Olisikin pitänyt kertoa, onko samanaikaisesti ollut myös vatsa löysällä eli happotasapaino koholla. Niin siinä käy, kun syö natriumglutamaattia ja amalgaamipaikat suussa reagoivat happamuuteen aiheuttaen metallisen olemuksensa vuoksi sähköparin, joka säteilee suoraan hermoon.
Tuo verenpaineen kohollaolokin liittyy samaan ja hengenahdistus myös. Itsellänikin verenpaine nousi 170/115-arvoihin, kun olin epähuomiossa syönyt natriumglutamaattia ja hengitys vinkui vielä monta päivää jälkeen. Oireet siis ilmenevät niin kauan kuin yleinen happamuus vallitsee ja sitä voi yrittää neutraloida esim. ruokasoodan muodossa.
- kaikki selviää
Kerrot, että pupillit kasvavat (siis tarkoitatko niitä mustuaisia). Itsellänikin tapahtui aina vastaavasti, kun tulin työpaikkaruokalasta lounaalta 80-luvulla. Paljastui nimittäin, että ruokiin oli lisätty aromisuolaa, joka sisälsi natriumglutamaatti-nimistä myrkkyä. Samoihin aikoihin myös kämmenselät menivät ikäänkuin harmaankirjaviksi ja laikukkaiksi ja olo oli jotenkin hutera (siis jonkinlaista huimausta ja pahoinvoinnin tunnetta, kun tarkemmin muistelen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841