Monet naiset eivät etsi parisuhdetta

G.Sand 37 v.

Huomattavan moni nainen ei etsi 'puolisoa'.
Jos sellainen löytyy, kiva, mutta yksin on hyvä olla.

Seksiä kuitenkin löytyy, kun sitä hakee.

En ymmärrä niitä jotka eivät osaa olla yksin, tai vain kavereita.

Itselläni on useita fuckbuddyja, mutta huomattavasti useampia miespuolisia ystäviä.

Näitä 'oikeita' miespuolisia ystäviä on tietenkin muutamia, mutta he ovat sitä jo teinivuosilta, useimmat varattuja nykyäään.

Ja minulle ei tulisi edes mieleen yrittää heitä.

36

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Havingitalla

      En minä ainakaan etsi. Jos löytyisi joku jalat alta vievä tapaus, niin voisin harkita, mutta...Ihan tyytyväinen tähän elämään nyt; ystäviä ja seksiä on, ja lisäksi oma vapaus tulla ja mennä kuin haluaa. Mikäs tässä ollessa.

    • .

      En itsekään etsi yhtään mitään.
      Läheisyyttä ja seksiä saan halutessa.
      Tekemistä töiden ja harrastusten sekä opiskelun lisäksi riittää muutenkin,välillä liikaakin.Eli tylsää ei ole. Ystäviä on, sekä miehiä että naisia, varattuja ja vapaita.
      Talous on kunnossa ja töitä riittää. Ei minusta saa pyykkäriä tahi piikaa kenellekään, ei kannata alkaa miellyttämään ja palvelemaan yhtään ketään. Usein kun valat on vannottu, toinen muuttuu itsestäänselvyydeksi, miksi kukaan joka pärjää hyvin omillaan tahtoisi siihen tilaan?

      • Totta se on!

        Jos Nainen on sinkkuna niin ei se edes halua suhteeseen. Nähtävästi pitää ruveta katselemaan varattuja sillä silmällä. Varatut ovatkin ainoat jotka huomiovat jotenkin. Kieltämättä olenkin ihmetellyt sitä, että vain varatut huomiovat jotenkin, enää ei tarvitse ihmetellä.


      • nyym
        Totta se on! kirjoitti:

        Jos Nainen on sinkkuna niin ei se edes halua suhteeseen. Nähtävästi pitää ruveta katselemaan varattuja sillä silmällä. Varatut ovatkin ainoat jotka huomiovat jotenkin. Kieltämättä olenkin ihmetellyt sitä, että vain varatut huomiovat jotenkin, enää ei tarvitse ihmetellä.

        Wau, aikamoisen väläyksen aiheutti viestisi. Omaa elämääni miettien täytyy myöntää vain varattujen naisten kohdelleen minua ystävällisesti(siis noin heti tavattuani). Muutama ennestään tuttu nainen on muuten muuttanut käyttäytymistään ystävällisemmäksi seurustelemaan ryhdyttyään.

        Kenties oma käytös on sitten jotenkin erilaista näitä varattuja kohtaan, kun saan vastaksi ystävällisempää käytöstä naiselta.


    • 6h5h5h56

      Onko naisen sinkkuus hyväksyttävämpää kuin miehen sinkkuus, koska naisella voi olla fuck buddy?

      Jopa useita fuck buddyjä?

      Entäs mies joka on tyytyväisenä sinkku eikä ole fuckbuddyjä?

      Onneksi olen mies niin ei ole pakko hankkia fuckbuddyjä, riittää pirkka käsivoide ja nettiporno, ja ihan hyvä niin...

      • entä jos

        Entä jos mies kaipaisi jotain muutakin kuin vaan panemista niin kuin esimerkiksi rakkautta?


      • Miten sitä
        entä jos kirjoitti:

        Entä jos mies kaipaisi jotain muutakin kuin vaan panemista niin kuin esimerkiksi rakkautta?

        Rakkautta saa jos Naiset eivät edes halua sitoutua?


      • 66yh6yh6yh6h
        entä jos kirjoitti:

        Entä jos mies kaipaisi jotain muutakin kuin vaan panemista niin kuin esimerkiksi rakkautta?

        No en mä mitään rakkautta tarvitse. Silloin joutuisi riitelemään ja ottamaan naisen oikuttelut huomioon, joutuisi tekemään kompromisseja, tylsiä sukulaisia, ehkä jopa lapsia. Rakkauteen liittyy niin paljon negatiivista että ihan hyvä elää tasaisesti. Ja naisen kanssa menee kaikki rahat, sisustukseen, matkusteluun ymsyms krääsään. Saattaisi joutua asuntovelalliseksi tai elatusvelalliseksi. Ei kiitos.


      • ih

        Naiset eivät tuota ikinä usko.Sinussa on heidän mielestään joku paha vika tai olet homo.


      • 5j5yj5j5y
        ih kirjoitti:

        Naiset eivät tuota ikinä usko.Sinussa on heidän mielestään joku paha vika tai olet homo.

        myös aseksuaali voisi olla yksi vaihtoehto. En ole kuitenkaan mitään noista.

        Olen tyytyväinen runkkari.


      • entä jos
        66yh6yh6yh6h kirjoitti:

        No en mä mitään rakkautta tarvitse. Silloin joutuisi riitelemään ja ottamaan naisen oikuttelut huomioon, joutuisi tekemään kompromisseja, tylsiä sukulaisia, ehkä jopa lapsia. Rakkauteen liittyy niin paljon negatiivista että ihan hyvä elää tasaisesti. Ja naisen kanssa menee kaikki rahat, sisustukseen, matkusteluun ymsyms krääsään. Saattaisi joutua asuntovelalliseksi tai elatusvelalliseksi. Ei kiitos.

        No mä tarvitsen.


      • No sä elät
        entä jos kirjoitti:

        No mä tarvitsen.

        sen kanssa sitten


    • En hyväksy naista

      joka on toiminut yleisenä reikänä miehille

      • Sun hyväksynnällä

        tai hyväksymättä jättämisellä ei ole mitään merkitystä


      • ...........
        Sun hyväksynnällä kirjoitti:

        tai hyväksymättä jättämisellä ei ole mitään merkitystä

        Kyllä sillä on.


    • twgsgwsetgege

      Tää on just niin tätä. Naisilla kriteerit on niin pilvissä että pitää joku "jalat alta vievä" roomeo tulla. Muutenhan saatte munaa aina kun vain haluatte. Oikein toivon että jos joskus vaivaudutte sitoutumaan niin mies pettää teitä.

      • ....................

        Mitä sinä haikailet naisen perään, ota mies niin sitten ei tarvii itkeä ja valittaa


      • Huuulia

        Oikein toivon että jos joskus saat jonkun väkisinpariutettua, se pettää sua jalat alta vievän roomeon kanssa.


    • En halua naista

      jonka pillussa lilluu monen miehen mällit.

      • Oletko tyhmä?

        Ei ne spermat sinne naisen sisään jää....


      • Oletko siitä
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        Ei ne spermat sinne naisen sisään jää....

        varma? Entäs jos jääkin?


      • Ihan loogista

        Anteeksi, että kommentoin inttämisten väliin näin sivusta... Mitä elämää olen katsellut, niin miehiä ja seksisuhteita kertyy vähiten naisille, jotka viihtyvät sekä pärjäävät myös yksin. He ryhtyvät suhteisiin vain todella "jalat alta vievien" miesten kanssa, haikailematta jokaisen rivijannun perään vain vallitsevan tapakulttuurin vuoksi. Moni nykyinen kotihengetär on entinen bilettäjäpissis, joihin aikoihin palaa mielellään myös saadessaan vaapaaillan lapsista sekä ukosta.


      • Juri näin
        Ihan loogista kirjoitti:

        Anteeksi, että kommentoin inttämisten väliin näin sivusta... Mitä elämää olen katsellut, niin miehiä ja seksisuhteita kertyy vähiten naisille, jotka viihtyvät sekä pärjäävät myös yksin. He ryhtyvät suhteisiin vain todella "jalat alta vievien" miesten kanssa, haikailematta jokaisen rivijannun perään vain vallitsevan tapakulttuurin vuoksi. Moni nykyinen kotihengetär on entinen bilettäjäpissis, joihin aikoihin palaa mielellään myös saadessaan vaapaaillan lapsista sekä ukosta.

        tätä eivät tolvanat tajua


      • Magnetic man

        Sama vika Rahikaisella. Pitäisi olla sentään vähän itsekuria. Mitä iloa on naisesta jota joka jannu on pannut? Pillussa piilee salaisuus, jota pitäisi näyttää vain hyvin harvoille ja valituille.


    • yksin paras

      Minä elelen myös tyytyväisenä sinkkuna. En tarvitse mitään buddyja, en tajua edes mitä ne on. se mies joka kenties pääsisi lähelleni pitää olla valmis kiintymyssuhteen syntymiseen.

      minä niinkuin monet miehetkin, naisena hoidan seksuaalisuutenikin omin käsin. En sekoita siihen tunteettomasti toisia ihmisiä.

      Parisuhde ei ole naiselle tavoite jos siihen liittyy ns. kotiorjamaisia piirteitä. siksi se on niin iso riski.

      • Itse kyllä otan

        aina silloin tällöin jonkun miehen vuodettani lämmittämään. Parisuhteeseen en kuitenkaan halua ryhtyä ellen ole korviani myöden rakastunut (mitä en usko enää tapahtuvan). Onneksi maailma on täynnä kivoja miehiä, jotka pitävät seuraa yhden yön tai monta yötä jos siltä tuntuu.


      • g4gg4g4g
        Itse kyllä otan kirjoitti:

        aina silloin tällöin jonkun miehen vuodettani lämmittämään. Parisuhteeseen en kuitenkaan halua ryhtyä ellen ole korviani myöden rakastunut (mitä en usko enää tapahtuvan). Onneksi maailma on täynnä kivoja miehiä, jotka pitävät seuraa yhden yön tai monta yötä jos siltä tuntuu.

        Sä oletkin mies, joka yrittää ärsyttää.


      • 4+5
        g4gg4g4g kirjoitti:

        Sä oletkin mies, joka yrittää ärsyttää.

        Miksi miestä ärsyttää jos nainen kertoo totuuden ettei tarvitse miestä?


      • 5454y45y
        4+5 kirjoitti:

        Miksi miestä ärsyttää jos nainen kertoo totuuden ettei tarvitse miestä?

        Miksi haluat tietää?


      • -_-_-_-_-_
        Itse kyllä otan kirjoitti:

        aina silloin tällöin jonkun miehen vuodettani lämmittämään. Parisuhteeseen en kuitenkaan halua ryhtyä ellen ole korviani myöden rakastunut (mitä en usko enää tapahtuvan). Onneksi maailma on täynnä kivoja miehiä, jotka pitävät seuraa yhden yön tai monta yötä jos siltä tuntuu.

        Lutka!


    • vcxvcxvcxvcx

      Onhan se aika surullista, että joidenkin on pakko olla yhdessä ainoastaan siksi, että ei osaa olla yksin. Aina mukamas seurustellaan, mutta todellisuudessa se on panemista, kyllästymistä ja sitten hädällä etsimään uutta miestä, jonka löytymiseen ei kauaa mene.

    • rouva1

      Nuorempana, panemisenjälkeen tuli aina seurustelu, sitä ainakin naiset odotti.
      Monet ihmiset ovat ikäviä toisilleen, sen oppii huomaamaan, esim palvelutilanteessa.
      Esim nyt kun on paljon lunta, niin olen huomannut että tilanantamisestakin on tullut kova juttu, jotkut naiset eivät reagoi mitenkään vaan pitävät kaistansa vaikka se olisi ainoa kulku reitti.
      Nainen ajattelee että minä en ainakaan väistä tota, sitten se hento nainen taklataan törkeästi lumihankeen kyljelleen.
      Maasta huudetaan vitun mulkku, jos asenne oli jo tuo niin miksi olisi miehen edes pitänyt vaivautua tekemään mitään?
      Selvästi tullut joku juttu, tästä että mä käytän ketä mä tarvitsen, ja heitän sen sitten pois.
      Tämä on surkeiden suomalaisten naisten käsitys, mitä annettavaa näillä naisilla on?

      • yleistä nykyään

        Ei sinun ole mikään pakko katsela naisten perään jos niillä ei ole mitään annettavaa sinulle. Adam ja Sauli ovat ihan edustava pari, mieti sitä.


      • En ole
        yleistä nykyään kirjoitti:

        Ei sinun ole mikään pakko katsela naisten perään jos niillä ei ole mitään annettavaa sinulle. Adam ja Sauli ovat ihan edustava pari, mieti sitä.

        homo


    • Kaikki miehet

      pitävät tuollaista jakaria parisuhteeseen kelpaamattomana vaikka saattavat sitä toki paremman puutteessa kiksauttaakin.

      • Mutta jos nainen

        ei edes halua parisuhdetta sanan perinteissä mielessä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe