Nukutko sinkkuna ollessasi

autttakkkaaa

naispuolisen sinkkukaverisi vieressä jos et pidä häntä seksuaalisesti viehättävänä?

Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri ja viettämään aikaa ja öitä hänen kanssaan ihan neutraalisti?

44

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love-shy-NAL

      Tähän ei kyllä pysty kukaan muu kuin Naisasialooseri joka hillitsee 17.5cm vehkeensä puolittaiseen erektioon.

      Tuo tilannehan johtaa väkisin vähintään sormipilluun tai raiskaukseen.

    • -

      En.

      Ei jos on kiinnostunut siinä mielessä.

    • mustispeppers

      Mun sinkkupuoleset kamut käy joskus kylässä, kyllä siinä peitto heiluu, tietysti jos jompikumpi seurustelis, näin ei kävis ja tuskin se kamu tulis samaan sänkyynkään :D

      • voivoi mitä menoa

        Ettäkö annat seksiä ja useallekkin miespuoleiselle kaverille ihan muutenvaan??


      • mustispeppers
        voivoi mitä menoa kirjoitti:

        Ettäkö annat seksiä ja useallekkin miespuoleiselle kaverille ihan muutenvaan??

        En :) Mutta pitkällinen ystävyyskin pitää jollain tavoin palkita :)))


      • voivoi mitä menoa
        mustispeppers kirjoitti:

        En :) Mutta pitkällinen ystävyyskin pitää jollain tavoin palkita :)))

        Palkitset miehet pitkällisestä ystävyydestä seksillä?
        Miksi et ala suhteeseen vaan pelleilet?
        Jos tapaisit jonkun miehen ja alkaisitte seurustella niin mitä luulet että mies pitäisi näistä "ystävistäsi"?
        Ymmärrätkö että tilanne voi johtaa väkivaltaan jos mies kohtaa sinut ja ystäväsi vähän ystävystymässä?


      • mustispeppers
        voivoi mitä menoa kirjoitti:

        Palkitset miehet pitkällisestä ystävyydestä seksillä?
        Miksi et ala suhteeseen vaan pelleilet?
        Jos tapaisit jonkun miehen ja alkaisitte seurustella niin mitä luulet että mies pitäisi näistä "ystävistäsi"?
        Ymmärrätkö että tilanne voi johtaa väkivaltaan jos mies kohtaa sinut ja ystäväsi vähän ystävystymässä?

        Kai meillä yksinäisillä naisilla on halumme. Ks. mies sitä paitsi seurustelee tällä hetkellä, että kuka sai ja kuka ei. Me ollaan edelleen ystäviä, se ei miksikään muutu. Hän on meidän ystävyytemme aikana tehnyt parit mukulatkin, mä tässä olen tainnut päästää kunnon fisun menemään :(


      • mustispeppers
        mustispeppers kirjoitti:

        Kai meillä yksinäisillä naisilla on halumme. Ks. mies sitä paitsi seurustelee tällä hetkellä, että kuka sai ja kuka ei. Me ollaan edelleen ystäviä, se ei miksikään muutu. Hän on meidän ystävyytemme aikana tehnyt parit mukulatkin, mä tässä olen tainnut päästää kunnon fisun menemään :(

        Mun olis pitänyt 10 vuotta sitten tehdä eri ratkaisut, mutta olin niin epävarma itsestäni. En silloinkaan uskonut, että joku voisi musta ihan oikeasti välittää. Nyt se on myöhäistä märehtiä.


      • voivoi mitä menoa
        mustispeppers kirjoitti:

        Kai meillä yksinäisillä naisilla on halumme. Ks. mies sitä paitsi seurustelee tällä hetkellä, että kuka sai ja kuka ei. Me ollaan edelleen ystäviä, se ei miksikään muutu. Hän on meidän ystävyytemme aikana tehnyt parit mukulatkin, mä tässä olen tainnut päästää kunnon fisun menemään :(

        Vielä varatun kanssa :(
        Kaikilla ihmisillä on halut, mutta toiset osaavat hillitä halunsa ja säästää ne seurusteluun.


      • mustispeppers
        voivoi mitä menoa kirjoitti:

        Vielä varatun kanssa :(
        Kaikilla ihmisillä on halut, mutta toiset osaavat hillitä halunsa ja säästää ne seurusteluun.

        Missä kohdin tässä mainittiin varattu?


      • voivoi mitä menoa
        mustispeppers kirjoitti:

        Missä kohdin tässä mainittiin varattu?

        Yleensä seurustelevien miesten kanssa seksin harrastamista pidetään pettämisenä.


      • mustispeppers
        voivoi mitä menoa kirjoitti:

        Yleensä seurustelevien miesten kanssa seksin harrastamista pidetään pettämisenä.

        `niih, kirjoittelet kyllä asiaa. Mutta edelleenkin ihmettelen, mistä tempasit sanan varattu?


      • voivoi mitä menoa
        mustispeppers kirjoitti:

        `niih, kirjoittelet kyllä asiaa. Mutta edelleenkin ihmettelen, mistä tempasit sanan varattu?

        Itse kirjoitit että harrastat seksiä seurustelevan miehen kanssa.


      • mustispeppers
        voivoi mitä menoa kirjoitti:

        Itse kirjoitit että harrastat seksiä seurustelevan miehen kanssa.

        EN. Kirjoitin vain, että ks. mies seurustelee tällä hetkellä.


      • tasotieteilijä
        mustispeppers kirjoitti:

        EN. Kirjoitin vain, että ks. mies seurustelee tällä hetkellä.

        Onko kivaa, kun et ole hyväksynyt omaa tasoasi olevia miehiä, niin nyt olet varattujen miesten satunnainen hoito?


      • mustispeppers
        tasotieteilijä kirjoitti:

        Onko kivaa, kun et ole hyväksynyt omaa tasoasi olevia miehiä, niin nyt olet varattujen miesten satunnainen hoito?

        Joo, mun sänkyyn ei känniset örveltäjät pääse, ei sellaiset, joilla ei ole tapoja ja jotka halailevat viinapulloa mielummin kuin mua.


      • tasotieteilijä
        mustispeppers kirjoitti:

        Joo, mun sänkyyn ei känniset örveltäjät pääse, ei sellaiset, joilla ei ole tapoja ja jotka halailevat viinapulloa mielummin kuin mua.

        Taidat olla todella ruma ja läski, jos et muuta saisi kuin kännisen örveltäjän. Luultavampaa on kuitenkin, että olet ihan liian nirso nähden omaan tasoosi. Toivottavasti olet tyytyväinen, kun itseäsi paremmat miehet käyvät sinua satunnaisesti nüssimassa.


      • joku sivusta
        tasotieteilijä kirjoitti:

        Taidat olla todella ruma ja läski, jos et muuta saisi kuin kännisen örveltäjän. Luultavampaa on kuitenkin, että olet ihan liian nirso nähden omaan tasoosi. Toivottavasti olet tyytyväinen, kun itseäsi paremmat miehet käyvät sinua satunnaisesti nüssimassa.

        Äh, nolasit jo itsesi, älä enää jaksa.


      • Naisasialooseri.
        mustispeppers kirjoitti:

        En :) Mutta pitkällinen ystävyyskin pitää jollain tavoin palkita :)))

        Oletko kaunis? Voisit tulla kertomaan kamunaisellenikin tuon. että pitkäaikainen ystävyys pitää palkita ja nopeasti ennen kun hän täysin rusinoituu.


      • mustispeppers
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Oletko kaunis? Voisit tulla kertomaan kamunaisellenikin tuon. että pitkäaikainen ystävyys pitää palkita ja nopeasti ennen kun hän täysin rusinoituu.

        En vissiin ole kaunis, ainoastaan omasta mielestäni :) Minusta on kivaa sekin, että minäkin kelpaan jollekin, joka ei kaipaa isotissistä, laihaa, meikattua blondia, vaan päänsisus merkkaa jotakin.


    • Joo kyllä sitä pystyy nukkuun aivan hyvin ja pystyy oleen pelkkä kamu, kun oon mä useestikin viettäny aikaa naisten kanssa ihan normaalistikin. Mikäs siinä niin erikoista ois? Normijuttua vaan... voi jollekin tuntua ihmeelliselle jos ei oo kokenut semmosia, mut mä oon ollu pienestä pitäen kamuna jne.

    • sillitrooli

      En nuku.

      Yleensä, jos mies ja nainen kovasti usein tuppaavat nukahtelemaan vierekkäin, vaikka ovat "kavereita", niin vähän epäilsin sitä "kaverisuhdetta". En minä ainakaan nuku muutenkaan kavereideni kanssa vierekkäin. Jos johonkin kaverilleni on tarttenut jäädä yöksi, niin olen nukkunut sohvalla. Nukkuvatko naiset sitten vierekkäin tai jopa sylikkäin naispuolisten kavereidensa kanssa?

      • yx vastaus

        " Nukkuvatko naiset sitten vierekkäin tai jopa sylikkäin naispuolisten kavereidensa kanssa?"

        Kyllä me nukutaan. :) No ei sentään sylikkäin mutta vierekkäin joo, jos ei ole tilaa tai ei jaksa laittaa ylimääräistä petiä. En näe siinä mitään ongelmaa.


    • huonotapaista olisi

      Oon useasti nukkunutkin eikä mitään oo tapahtunut. Ei sillä ettei mieli olisi tehnyt, mutta mitä ne naiset musta oikein ajattelis.

    • En harrasta

    • En tietenkään alkaisi nukkumaan kaverin seurassa, mutta kyllä mä kai pystyisin. se syy että tuollaiseen alkaisin, saisi olla joku todella pätevä. Pelkästään unikaverina en kyllä olisi neutraalimielellä. Esimerkiksi joku teltta homma tai joku muu poikkeustilanne vois olla mahdollista.

    • ENFP-nainen

      Voin nukkua kaverimiehen vieressä, jos olen hänestä kiinnostunut (julkisesti tai salaa). En nukkuisi, jos hän ei kiinnosta miehenä ja mahdollisena parisuhde-ehdokkaana tai mies on varattu.

      Jos ystävä jää kylään teen sängyn olo- tai lasten huoneeseen (jos lapset ei kotona). Tosin miespuolisia, puhtaasti kavereina, en ole koskaan edes nuorena majoittanut kotiini. Aina on ollut kyse ihastuksesta, joka on johtanut suhteeseen.

      • Olen aika samoilla linjoilla.


    • Panoeino

      "Me ollaan vain kavereita" -lusikointi on lempiharrastuksiani. Tykkään myös suudella naispuolisia kavereitani suulle vaikka he tahollaan seurustelisivat. Olen sentään tuntenut nämä naiset pidempään kuin se kulloinenkin poikaystävä. Jos poikaystävä tulee tästä mustasukkaiseksi niin pidän huolen että hänen välit kamunaiseeni menee poikki. Tätä tapahtuu aina välillä. Kamunaisteni kanssa ei kuitenkaan olla pantu mutta usein on lusikassa nukuttu ja öisin saattaa kädet vähän vaellella ja mennä aamulla bokserit vaihtoon. En kutsuisi tätä pettämiseksi, käsihoidot on niin pikkujuttuja.

    • Denon87

      naispuolisen sinkkukaverisi vieressä jos et pidä häntä seksuaalisesti viehättävänä?
      Kyllä jos nainen niin haluaa. Myös osa muistakin miehistä joilla on kunnoliset aivot.
      Muuten varmaan nukkuisen toisesa sängyssä tai sohvalla.

      Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri ja viettämään aikaa ja öitä hänen kanssaan ihan neutraalisti?
      Pystyy jos nainen on tehnyt selväksi ettei seksiä tai parisuhdetta halua. Toki seksi saattaa käydä mielessä, mutta fyysiselle tasolle se ei etene lainkaan. Tämäkin koskee niitä miehiä joilla on kunnolliset aivot.

      • wte4ewt

        Kunnollisilla aivoilla tarkoitat varmaankin sellaisia aivoja joita ei pillunpuute ole mädäntänyt.


      • Denon87
        wte4ewt kirjoitti:

        Kunnollisilla aivoilla tarkoitat varmaankin sellaisia aivoja joita ei pillunpuute ole mädäntänyt.

        Jep, juuri sellaisia aivoja tarkoitankin.


    • nukkumatti.

      Jos miehellä on monta eri nukkumapaikkaa, tai jos miehellä on paikka jossa hän voi samalla harrastaa seksiä niin miksikäs ei pystyisi..odotella sinua.

    • Pystyy. En käsitä mitä outoa on nukkua kaverin kanssa samassa sängyssä?
      Ei minulla ainakaan mitään vieraspatjoja ole.

      • valitettava fakta

        Muista että kun nukut miespuolisen kaverin lusikassa, seisovalla kalulla ei ole järkeä eikä omaatuntoa.


      • valitettava fakta kirjoitti:

        Muista että kun nukut miespuolisen kaverin lusikassa, seisovalla kalulla ei ole järkeä eikä omaatuntoa.

        Miksi nukkuisin lusikassa kaverin kanssa?
        Ja vaikka peniksellä ei ole järkeä eikä omatuntoa, niin aivoilla pitäisi silti olla.


      • valitettava fakta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Miksi nukkuisin lusikassa kaverin kanssa?
        Ja vaikka peniksellä ei ole järkeä eikä omatuntoa, niin aivoilla pitäisi silti olla.

        No käännetään toisin päin. Oletetaan että kiihotut helposti hyvin monista miehistä. He kuitenkin ovat oikukkaita, ja joskus saattavat haluta seksiä, joskus ei. Mikä into heidän kanssaan nukkumisessa olisi?


      • valitettava fakta kirjoitti:

        No käännetään toisin päin. Oletetaan että kiihotut helposti hyvin monista miehistä. He kuitenkin ovat oikukkaita, ja joskus saattavat haluta seksiä, joskus ei. Mikä into heidän kanssaan nukkumisessa olisi?

        En ymmärrä lässytyksestäsi mitään....eikä kysymyksesi liity asiaan mitenkään.
        Minä NUKUN samassa sängyssä kavereitteni kanssa kun he tulevat vierailemaan tai minä matkaan heidän kaupunkiinsa.


      • sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En ymmärrä lässytyksestäsi mitään....eikä kysymyksesi liity asiaan mitenkään.
        Minä NUKUN samassa sängyssä kavereitteni kanssa kun he tulevat vierailemaan tai minä matkaan heidän kaupunkiinsa.

        Nukutko muiden miesten kanssa samassa sängyssä myös silloin, jos olet parisuhteessa?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Nukutko muiden miesten kanssa samassa sängyssä myös silloin, jos olet parisuhteessa?

        Miksi en nukkuisi?


      • sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Miksi en nukkuisi?

        Onko sinusta kivaa jos poikaystäväsi nukkuu lusikassa jonkun toisen naisen kanssa?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Onko sinusta kivaa jos poikaystäväsi nukkuu lusikassa jonkun toisen naisen kanssa?

        Lusikassa nukkuminen on vähän eriasia.


    • Rottweil

      Kamuseksiä on tullut harrastettua sinkkuaikoina. No yhden kamunaisen kanssa olen vain nukkunut, mutta parin muun kanssa ei nukkumisesta tullut mitään. Toisaalta nuo kaikki naiset ovat olleet seksuaalisesti hyvin viehättäviä. Yleensä on vaan ollut joitain hyviä syitä, jotka ovat estäneet seurustelun, joten viimeisintä tapausta lukuunottamatta suhde on pysynyt kaverisuhteena seksistä huolimatta.

      Niin, se viimeinen tapaus. Seurustelen nyt tämän ex kamunaiseni kanssa.

    • david king

      Miksi haluaisin naisen kaveriksi ja minkä takia antaisin kenenkään nukkua kanssani edes seksin jälkeen. Sen takiahan olen sinkku etten kaipaa tuollaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe