kirjoitteletko suomi24:lle miehen logiikka-palstalle? Äo:si on siinä tapauksessa oletettavimmin 122,2, eli olet huomattavasti älykkäämpi kuin vaikkapa maailman meno-palstan tai maataloustuki-palstan porukka.
(Minä tosiaan ihan mielenkiinnosta laskin ilmoitettujen tulosten keskiarvon.)
Että onnittelut nyt vielä sitten vaan. Kun nyt kerran niin fiksuja olemme, niin osaisiko joku selittää, että miten tämä on mahdollista?
Senhän jo tiesinkin, että korkea älykkyystaso näkyy palstan kirjoituksissa jo ensi vilkaisulta.
onnittelut!
24
104
Vastaukset
- Ei pitä
onnitella tai ihmetellä sen enempää. Tämä on nyt selvempää kuin ziselin perjantai-ilta. Kuunnellaan vaan musaa jos olllaan päissään kuten minä, tai sitten tehdään palstalaisista aloituksia kun on selvimpäin tylsää.
- puskalisko
ai niin, sitä piti kysymäni, että kuka käy kertomassa huonot uutiset maataloustuki-palstalla ja huuhaan puolella?
"Olemme pahoillamme, mutta palstallamme saatujen testitulosten perusteella teidän porukan äo on keskimäärin siinä 80"- Se jolla
on liian vähän promilleja veressä
- puskalisko
Se jolla kirjoitti:
on liian vähän promilleja veressä
lisko menee nukkumaan (biisiä kuuntelee loppuun)
- kuka????
puskalisko kirjoitti:
lisko menee nukkumaan (biisiä kuuntelee loppuun)
Who will help me up?
Where's the helping hand?
Will you turn on me?
http://www.youtube.com/watch?v=FWnTJjAKwdY&feature=related
Ööö.. vanhaa tietoo ... mun tulos laskee aika merkittävästi tuota aloituksen seksiarvoa ...
- puskalisko
tän palstan vois ihan hyvin vaihtaa äo min. 122 -palstaksi. Kun välillähän aina kitistään, kun ei täällä kuitenkaan mitään miehen logiikkaa käsitellä.
Olishan se hirveen terve ja hyvä yhteisöllinen ajatus, perustaa niinku älykkäiden kirjoittajien palsta.
Poikien äo on yhteensä 118, mutta kun kaksi heistä näkee kaiken kahtena (118118) ja yksi kaiken neljänä (118118118118) eli jos tuosta ruvetaan keskiarvoa niille kusiaisille laskemaan, niin aika huima siitä tulee. - mikä on
puskalisko kirjoitti:
tän palstan vois ihan hyvin vaihtaa äo min. 122 -palstaksi. Kun välillähän aina kitistään, kun ei täällä kuitenkaan mitään miehen logiikkaa käsitellä.
Olishan se hirveen terve ja hyvä yhteisöllinen ajatus, perustaa niinku älykkäiden kirjoittajien palsta.
Poikien äo on yhteensä 118, mutta kun kaksi heistä näkee kaiken kahtena (118118) ja yksi kaiken neljänä (118118118118) eli jos tuosta ruvetaan keskiarvoa niille kusiaisille laskemaan, niin aika huima siitä tulee.äo?
mikä on 122?
Itse ymmärrän vain kalijanoton ja tupakin puuteen. Vielä on 2 täyttä :D mikä on kirjoitti:
äo?
mikä on 122?
Itse ymmärrän vain kalijanoton ja tupakin puuteen. Vielä on 2 täyttä :Dkumpi on parempi ... hullu vai nero?
itse olen hullun kannalla ... huolimatta hullun näennäisestä haitasta muille, se on kuitenkin vain näennäistä haittaa ... neroilla on taipumus alistua autoritaarisen vallan alle, joka on - hulluutta.temppuilija kirjoitti:
kumpi on parempi ... hullu vai nero?
itse olen hullun kannalla ... huolimatta hullun näennäisestä haitasta muille, se on kuitenkin vain näennäistä haittaa ... neroilla on taipumus alistua autoritaarisen vallan alle, joka on - hulluutta.hähä :D
- senkin mölli,
puskalisko kirjoitti:
Poikien äo on yhteensä 118, mutta kun kaksi heistä näkee kaiken kahtena (118118) ja yksi kaiken neljänä (118118118118) eli jos tuosta ruvetaan keskiarvoa niille kusiaisille laskemaan, niin aika huima siitä tulee.et karkaa.
- laardimies
Liskojen tulos laskee keskiarvoa huomattavasti ja siksi olisi
Liskon pitänyt saada myös minun ÄO:ni jolla keskiarvo nousisi vielä- voi elämä!
laardimies!
Mites, sopisiko pannulla paisto?
Jos ei, niin voitaisiin ampua sinut kuuhun, niin että et koskaan enää pääsisi häiritsemään miehen logiikka-palstalaisia!
- dazu ´
122 on minun saiarusvakuutuskortissa
saan skitsofreniaan lääkkeet ilmaiseksi Evoluutio - pieni lähtöero on kehittynyt muutamassa vuodessa isommaksi - alussa ML oli 102 ja meno 98,7. ML:ssä kilpailu suosi älykkäämpiä ja karsi pois tyhmimmät - menossa päinvastoin (vapaa sovellus Matteus-efektistä).
Olkaamme ylpeitä sillä tämäkin on meidän ansiotamme.Missä tuon Äo:n voisi käydä mittaamassa?
ttuplai kirjoitti:
Mä mittasin sun äo:ksi 139,7331 - paa CV:hen.
Kävin mittaamassa Mensan nettitestissä, kun löysin sattumalta linkin toisesta keskustelusta. Äo on noin 128, joten sinun mittauksesi oli reilusti yläkanttiin.
pus-kis kirjoitti:
Kävin mittaamassa Mensan nettitestissä, kun löysin sattumalta linkin toisesta keskustelusta. Äo on noin 128, joten sinun mittauksesi oli reilusti yläkanttiin.
Eri keskihajonta - kyl noi liki samat oli.
- helpottuu arkesi.
Skitsofrenia- ja psykoosipotilaiden arkea aletaan tukea
tekstivistein.
Skitsofrenia ja psykoosi ovat vaikeita mielenterveyden häiriöitä, jotka hankaloittavat usein potilaiden arjen hallintaa ja lisäävät syrjäytymisen riskiä. Potilailla on usein ongelmia myös hoitoon sitoutumisessa, mikä voi näkyä lääkkeiden käytön ja sovittujen vastaanottokäyntien unohtamisena.
Turkulaisvetoinen Mobile.Net-tutkimushanke valjastaa kännyköiden tekstiviestit tukemaan vaikeimpia mielenterveyshäiriöitä sairastavia. Sairaalasta kotiutuville skitsofrenia- ja psykoosipotilaille aletaan lähettää kotona selviytymistä tukevia tekstiviestejä eri puolilla Suomea ensi vuonna.
Tekstiviestejä tullaan lähettämään parhaassa tapauksessa tuhansille mielenterveyskuntoutujille. Skitsofreniaa ja psykooseja sairastaa noin 50 000 suomalaista.
Suomen Akatemia rahoittaa hanketta vuosina 2010–2012.
– Hankkeen alkajaisiksi selvitimme potilasjärjestöjen edustajia ja hoitohenkilökuntaa haastattelemalla, minkälaisia ongelmia sairaalasta kotiutetuilla mielenterveyskuntoutujilla on ja minkälaisiin tarpeisiin palvelun pitäisi vastata. Tältä pohjalta suunniteltu tekstiviestipalvelu käynnistyy näin alkuvaiheessa ainakin neljässätoista sairaanhoitopiirissä, muun muassa Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä, kertoo hanketta vetävä professori Maritta Välimäki Turun yliopiston hoitotieteen laitokselta.
Välimäki korostaa, ettei tekstiviestipalvelulla pyritä korvaamaan potilaan ja henkilökunnan välistä tärkeää henkilökohtaista kontaktia, vaan tekstiviestit on tarkoitettu potilaille lisätueksi. Niillä pyritään myös parantamaan potilaiden sitoutumista sairautensa hoitoon.
– Terveydenhuollon henkilökuntaresurssit tulevat vähenemään, vaikka asiakkaiden tarpeet lisääntyvät. Hoitavien käsien rinnalle tarvitaankin kiireesti uusia välineitä ja menetelmiä.
Tekstiviestien sisällön ja sanamuodon suunnitteli itäsuomalainen potilasyhdistys, jonka työn tuloksena mielenterveyskuntoutujille lähetetään kannustavia, rohkaisevia ja humoristisiakin viestejä. Vastaanottajat saavat itse päättää, kuinka usein he viestejä haluavat ja minkälaisista aiheista.
– Viestit liittyvät muun muassa kodinhoitoon ja oireiden hallintaan ja pyrkivät lisäämään itsetuntoa ja osallistumista. Ne muistuttavat vaikkapa tekemään viikkosiivouksen, ottamaan lääkkeet, harjaamaan hampaat, ruokkimaan lemmikin tai kannustavat harrastuksen pariin ja ulos liikkumaan.
– Mielenterveyskuntoutujia on tärkeää rohkaista ihmisten pariin, koska yksinäisyys ja syrjäytyminen on heillä erittäin yleinen ongelma, Välimäki sanoo.
Mikään uusi ilmiö tekstiviestit eivät terveydenhuollossakaan ole, mutta niiden järjestelmällinen käyttö potilastyössä on maailmalla vielä melko vähäistä.
Suomessa tekstiviestejä käytetään esimerkiksi hammashoidon ajanvarauksissa, Kanadassa niitä hyödynnetään hiv-potilaiden hoidossa.
Turkulaiset saivat hankkeeseensa ideointiapua Nottinghamin yliopiston professoriltaClive Adamsilta , joka on organisoinut onnistuneesti vastaavanlaista toimintaa mielenterveystyössä Isossa-Britanniassa.
– Monissa sairaanhoitopiireissämme käytetään tekstiviestejä esimerkiksi ajanvarauksissa ja henkilökunnan rekrytoinnissa sairastuneiden tilalle, mutta käyttö ei ole järjestelmällistä. Uutta on sekin, että käytäntö suunnitellaan yhdessä terveydenhuollon organisaatioiden ja potilaiden kanssa, Välimäki sanoo.
Hänen mukaansa tekstiviestit sopivat mielenterveystyöhön erinomaisesti niiden tuttuuden, helppokäyttöisyyden ja edullisuuden takia.
– Monet mielenterveysongelmista kärsivät ihmiset ovat kokeneita tietokoneen käyttäjiä.Kaikilla ei kuitenkaan ole monimutkaisia teknisiä taitoja tai omaa tietokonetta. Kännykällä tavoittaa edelleen suuremman ihmisjoukon kuin tietokoneella.
Yksilönsuojaongelmaa Mobile.Net-palvelussa ei Välimäen mukaan ole.
– Palvelua ei integroida tässä vaiheessa potilaskirjoihin, eli viesteissä ei kulje terveyteen liittyviä tietoja. Yksilönsuojariskit ovat samaa luokkaa kuin puhelimen käytössä terveydenhuollossa yleensäkin.
Kun tekstiviestejä on lähetetty Mobile.Net-hankkeen myötä mielenterveyskuntoutujille vuoden verran, analysoivat tutkijat niiden vaikutusta vastaanottajien hyvinvointiin.
Sekin selvitetään, tuottaako hanke hyviä toimintamalleja tai säästöjä terveydenhuollon toimijoille.
– Tässä potilasryhmässä noin puolet ihmisistä palaa sairaalaan kahden vuoden kuluessa. Jos pystymme auttamaan osaa potilaista selviämään arjesta kotona, hanke on jo osoittanut hyötynsä, Välimäki toteaa. - Älykkyys on hyytävää
Älykkyys on relevanttia etevyyttä - dinosaurusten aikaan kynnet, panssarit ja hampaat olivat relevanttia etevyyttä - epäilen silti että Tyrannosaurus Rex ei olisi ollut kovin hyvää kahvipöytäseuraa - miksi siis olisi älykäskään ihminen?
Anna heille rubikinkuutio ja lopeta odottamasta mukautumista. ILimankos musta tuntuu välistä(tai yleensä) niin tyhmältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604