YH-äidit

mies kyselee

Olisi kysymys yh-äideistä ja yh-äideille...

Eli... Olen kolmekymppinen mies, en mikään "saalis", mutta en nyt ehkä paskinkaan mies mitä deiteistä voi löytää. Olen huomannut, että deittipuolella ikäisistäni naisista noin puolet on yhäreitä. En halua vakavaa parisuhdetta yh-äidin kanssa. En ala sitä tässä perustelemaan, eikä tämä ollut loukkaus yh-äitejä kohtaan. En vain yksinkertaisesti halua vakavaa suhdetta yh:n kanssa.

Monet niistä deittipuolen yh-äideistä vaikuttavat kuitenkin ihan pantavan näköisiltä. Olisiko kovin väärin, jos teeskentelisin nettideiteissä yh-äideille haluavani vakavan suhteen heidän kanssaan, mutta kävisinkin tilaisuuden tullen vain panemassa pari kertaa ja häviäisin?

71

3566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vastaa

      oletko ihan tosissasi? jos etenet valheellisesti niin petät itseäsi samalla, kun petät herkkää naista. älä tee sitä.
      olen kaunis, pantavan näköinen nainen, joka jäi 30-vuotiaana yh-äidksi omasta tahdostaan pitkän avioliiton jälkeen. yh-äidit ovat tavallisia naisia, eivätkä mitään kummajaisia. olen huomannut, että yh-äidin on hyvin vaikea löytää niin kypsää miestä, joka voisi rakastaa aidosti naista, jolla on lapsia edellisestä suhteesta. se on surullista. eronnut nainen ei ole huono vaihtoehto, eikä huono ihminen. sama myös yh-isän suhteen.
      naisen ja lasten etu on, että tiedät, ettet voi sitoutua arkeen yh-äidin kanssa. älä siis anna vääriä kuvitelmia. moni yh-äiti haluaisi rinnalleen Miehen, eikä vastuutonta pelkuria. ehkä nainen on just päässyt eroon sellaisesta, joten älä kiusaa arvokkaita naisia. käytä naisia, jotka haluavat vain hetken viihdykettä. niitäkin löytyy, joten pääsee sänkyyn helpomminkin. katsos kaikki eivät halua ylimääräisiä "lapsia" huolekseen.

    • periaatteet

      En minäkään haluaisi parisuhdetta yh-kanssa, siis eronneen, ellei eroon ole ollut todella pätevä syy (esimerkiksi toisen alkoholismi, väkivaltaisuus).
      Muista syistä seurannut ero johtaa uuteenkiin eroon.

      Lesken kanssa parisuhde onnistuu eli kuolema on tietysti pätevä syy.

      • dchj

        Yh:si hankkiudutaan turhan helposti, puolison ei tarvitse olla mikään retku. Naisten vaatimustaso on vain noussut liian korkealle. Eikä osata vähääkään ajatella mitä tälläinen muutos tuo tullessaan.
        Voi kuvitella, että yhärin on vaikea löytää "kypsää miestä" kun ne vähän kokeneemmat miehet alkavat näkemään niiden pantavan näköisten kasvojen taakse.
        Näitä omia haihatteluja ja pilvilinnoja voi sitten laittaa, vaikka pelkästään sen lapsen syyksi kun ei löydy "kypsää miestä".

        Helposti näin käy kokemukseni mukaan, kun ollaan erottu, niin erotaan uudestaankin ja silti pitäisi saada miehen huomiota.
        Voisikin kysyä kuka tässä kypsä ja kuka ei ?


      • sdfgjjjkklkk

        Johtaako uuteen eroon se että mies on häippässyt sinkkuelämän perään? Ja koska halusi tapailla muita naisia?

        Löysin kyllä jo kk erosta miehen joka muutti 1,5v seurustelun jälkeen minun ja kuuden lapseni luo:) On alottajaa nuorempi, mutta ilmeisesti myös kypsempi ja fiksumpi. Näitä lukiessa kirkastuu vaan millaisen helmen olen itselleni löytänyt, nettitreffeiltä muuten. Mitään vakavaa ei kumpikaan varsinaisesti etsinyt, mutta näin vaan kävi:)


      • empaattinen mies
        sdfgjjjkklkk kirjoitti:

        Johtaako uuteen eroon se että mies on häippässyt sinkkuelämän perään? Ja koska halusi tapailla muita naisia?

        Löysin kyllä jo kk erosta miehen joka muutti 1,5v seurustelun jälkeen minun ja kuuden lapseni luo:) On alottajaa nuorempi, mutta ilmeisesti myös kypsempi ja fiksumpi. Näitä lukiessa kirkastuu vaan millaisen helmen olen itselleni löytänyt, nettitreffeiltä muuten. Mitään vakavaa ei kumpikaan varsinaisesti etsinyt, mutta näin vaan kävi:)

        Sääliksi käy miestäsi. Kuutta käenpoikaa joutuu katsomaan, ei herranjumala mikä kohtalo...


      • öRK
        empaattinen mies kirjoitti:

        Sääliksi käy miestäsi. Kuutta käenpoikaa joutuu katsomaan, ei herranjumala mikä kohtalo...

        Näin on ! Ja kun ajattelee, että minkä kokoinen räpsä siellä jalkojen välissä on... HUH, HUH...


      • äläaattele
        öRK kirjoitti:

        Näin on ! Ja kun ajattelee, että minkä kokoinen räpsä siellä jalkojen välissä on... HUH, HUH...

        Juu olkaa vaan yksin, ei me kaameat sinkkuäidit siitä suututa että yksin meette nukkumaan ja yksin heräätte. Nauttikaa rauhasta ja hiljaisuudesta.


      • Niinpä...
        äläaattele kirjoitti:

        Juu olkaa vaan yksin, ei me kaameat sinkkuäidit siitä suututa että yksin meette nukkumaan ja yksin heräätte. Nauttikaa rauhasta ja hiljaisuudesta.

        Sinkkuäiti = Poliittisesti korrekti ilmaisu yksinhuoltajalle

        Sinkku = Sink = Single Income - No Kids


      • gdwe5
        Niinpä... kirjoitti:

        Sinkkuäiti = Poliittisesti korrekti ilmaisu yksinhuoltajalle

        Sinkku = Sink = Single Income - No Kids

        Puhut asiaa !!! Olen itsekkin ihmetellyt tuota "Sinkkuäiti" ilmaisua. En kyllä ymmärrä moista asiaa edeleenkään, jos on porsaita, niin ei kyllä ole mikään sinkku. YH kyllä ja monin tavoin ja ongelmin...


      • 3 + 17
        Niinpä... kirjoitti:

        Sinkkuäiti = Poliittisesti korrekti ilmaisu yksinhuoltajalle

        Sinkku = Sink = Single Income - No Kids

        Eiköhän sana sinkku ole vain suomalainen väännelmä englannin sanasta single. Sitten on dinkku = dink = double income, no kids, mutta se lienee tuoreempi ilmaisu.


    • 7+3

      Olisiko väärin, jos nainen kertoisi sinulle käyttävänsä ehkäisyä ja hankkiutuisikin raskaaksi?

      • Poikamies 38-v.

        Noin yleisellä tasolla, epärehellinen toiminta ei ole hyväksyttävää. Vielä vähemmän parisuhteessa. Epärehellisyydellä on yleensä lyhyet jäljet, ja siitä kiinni jääminen ei ainakaan tuo luottamusta suhteeseen vaan pikemminkin syö sitä. Se on tietysti naisen asia miettiä, mitä tuollaisella toiminnalla aikoo saavuttaa ?! Muutakin kuin saada mies maksumieheksi... ?! Tuskin, sillä lasten hankkiminen on kuitenkin asia, jossa molempien on oltava mukana jo henkisesti. Väkisin ei yleensä hyvää seuraa eikä sillä ainakaan pelasteta suhdetta.


    • qwerty

      "Olisiko kovin väärin..."?
      Olisi, ihan helvetin väärin!
      Miksi et ihan rehellisesti hae vaan panoseuraa jos kerran vain sellaista haet?

      • ap

        Veikkaan että aloituksessa esittelemäni keino on helpompi.


      • ap kirjoitti:

        Veikkaan että aloituksessa esittelemäni keino on helpompi.

        Totta. Panoseuran saaminen edellyttää sitä, että on mies eikä hiiri. Sinä olet jo ilmaissut olevasi jälkimmäinen.


      • ap
        simasuuneiti kirjoitti:

        Totta. Panoseuran saaminen edellyttää sitä, että on mies eikä hiiri. Sinä olet jo ilmaissut olevasi jälkimmäinen.

        Mitenkä tälläinen loanheittokampanja yhtäkkiä alkoi?


      • dffyuj
        simasuuneiti kirjoitti:

        Totta. Panoseuran saaminen edellyttää sitä, että on mies eikä hiiri. Sinä olet jo ilmaissut olevasi jälkimmäinen.

        Ei välttämättä edellytä, myös raha ja maine tehoaa naisiin lähes poikkeuksetta, olen huomannut.
        Ja yh:t ovat usein paljon moni ongelmaisempia mitä heti luulisi. En moittisi aloittajaa.
        Neuvoisin kumminkin aloittajalle, ettet esiinny omalla nimelläsi ja keksit töistäsi hyvän kertomuksen, sitä kumminkin udellaan. Käy mieluummin vieraassa kaupungissa panemassa, myös toinen kännykkä minkä numeroa ei saa selville. Liikut yksin, ei kaverit möläyttele. Äläkä missään tapauksessa tuo varallisuuttasi esille jos olet varakas, saattavat vahingossa ruveta lisääntymään.
        Ihan vain varoiksi nämä neuvot, näillä olen itse pärjännyt. Tervetuloa miesten kerhoon.


      • tämmösiä
        dffyuj kirjoitti:

        Ei välttämättä edellytä, myös raha ja maine tehoaa naisiin lähes poikkeuksetta, olen huomannut.
        Ja yh:t ovat usein paljon moni ongelmaisempia mitä heti luulisi. En moittisi aloittajaa.
        Neuvoisin kumminkin aloittajalle, ettet esiinny omalla nimelläsi ja keksit töistäsi hyvän kertomuksen, sitä kumminkin udellaan. Käy mieluummin vieraassa kaupungissa panemassa, myös toinen kännykkä minkä numeroa ei saa selville. Liikut yksin, ei kaverit möläyttele. Äläkä missään tapauksessa tuo varallisuuttasi esille jos olet varakas, saattavat vahingossa ruveta lisääntymään.
        Ihan vain varoiksi nämä neuvot, näillä olen itse pärjännyt. Tervetuloa miesten kerhoon.

        Toivottavasti saatte ansionne mukaan myöhemmin elämässänne. Tai viimeistään tuonpuoleisessa.
        Uskomatonta mutta ilmeisen totta. Varokaa siskot.
        Kun saatte miekkosen todellisen henkilöllisyyden selville, kertokaa siitä hänen äidilleen ja työpaikan esimiehelle.


      • dffyuj1
        tämmösiä kirjoitti:

        Toivottavasti saatte ansionne mukaan myöhemmin elämässänne. Tai viimeistään tuonpuoleisessa.
        Uskomatonta mutta ilmeisen totta. Varokaa siskot.
        Kun saatte miekkosen todellisen henkilöllisyyden selville, kertokaa siitä hänen äidilleen ja työpaikan esimiehelle.

        Uskot tuopuoleiseen, niin minäkin. Tämä on nyt vähän lipsahtanut hurvittelun puolelle totta, vaan kun en oikein jaksa uskoa aina niiden naistenkaan rehellisyytteen.
        Eikä kannata kertoa esimiehelle kun oikeasataan olen siellä korkeimalla pallilla.
        Työkavereissa kyllä löytyy saman henkisiä, ehkä joidenkin mielestä ikävää, mutta ainakin meillä on hauskaa ja vaihdetaan usein kuulumisia muutenkin kuin töiden tiimoilta.
        Kun vain yritin neuvoa nuorempaa, tekee kuinka parhaaksi näkee.
        PS. Meillä on oikeasti kerho jonne kelpuutetaan vain pelimiehiä...


      • 10 + 7
        dffyuj1 kirjoitti:

        Uskot tuopuoleiseen, niin minäkin. Tämä on nyt vähän lipsahtanut hurvittelun puolelle totta, vaan kun en oikein jaksa uskoa aina niiden naistenkaan rehellisyytteen.
        Eikä kannata kertoa esimiehelle kun oikeasataan olen siellä korkeimalla pallilla.
        Työkavereissa kyllä löytyy saman henkisiä, ehkä joidenkin mielestä ikävää, mutta ainakin meillä on hauskaa ja vaihdetaan usein kuulumisia muutenkin kuin töiden tiimoilta.
        Kun vain yritin neuvoa nuorempaa, tekee kuinka parhaaksi näkee.
        PS. Meillä on oikeasti kerho jonne kelpuutetaan vain pelimiehiä...

        Onko kerhon nimi Narsistikerho?
        Vai Itsekkäät itsensä ihailijat?
        En liiku ravintoloissa että sikäli yks lysti. Joskus tulee vain ikävä isoäitini ajan simppeliä agraariyhteiskuntaa. Siellä rehellisyys, ahkeruus ja vastuunkanto olivat arvossaan.
        Saatan ihan kuvitella myös minkä tyylisiä johtajia olette. Sääli alaisia..


      • ffffffffffffffffffff
        simasuuneiti kirjoitti:

        Totta. Panoseuran saaminen edellyttää sitä, että on mies eikä hiiri. Sinä olet jo ilmaissut olevasi jälkimmäinen.

        Siiderisuuneiti onkin huo-ra,isovittuinen sellane


      • jhgtr
        ffffffffffffffffffff kirjoitti:

        Siiderisuuneiti onkin huo-ra,isovittuinen sellane

        On se ainakin jälkinmäistä, valitettavasti ja sidukkakin on maistunut. Voisi puhua yh siiderivalaasata...


    • Säälittävä olet

      Niin, kuka sinut huolii jos et edes mikään saalis.....ihanat yht.kin osaa vaatia..
      Kunnon miestä ja kunnon panoja

      • ap

        Jos olen niin säälittävä ettei kukaan kuitenkaan huolisi, niin miksi olette niin huolestuneita aikeistani? ;D


    • tseh-tseh

      Kyllä yh-äideissä on normaalille miehelle ihan kunnollisia ja kelvollisia. Lukekaapa edellinen melkein kirjoitustaitoisen "rellunpoja" tuotos. Ei ihme että yh-äitejä maassa piisaa!

      • Ei kenenkään tarvitse "ottaa" yh-äitiä, tottakai jokaisella on oikeus ja vapaus hakea lapsetonta tai lapsensa jo aikuiseksi kasvattanutta kumppania.

        Mutta kenelläkään ei ole moraalista oikeutta valehdella ja huijata.


      • ffffffffffffffffffff
        simasuuneiti kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse "ottaa" yh-äitiä, tottakai jokaisella on oikeus ja vapaus hakea lapsetonta tai lapsensa jo aikuiseksi kasvattanutta kumppania.

        Mutta kenelläkään ei ole moraalista oikeutta valehdella ja huijata.

        siiderisuuneiti onkin yksinkertanen blondivosu?


    • Poksuko

      Varmaan on, mutta ongelma vain on siinä, että turhan usein etenkin lapsettomalle miehelle ollaan sysäämässä velvollisuuksia, jotka noin alunpitäen eivät hänelle edes kuulu.

      Jo pelkästään se, että niitä lapsia tehdään vähän miten sattuu, ja sitten hetkeä myöhemmin otetaan ero ja laistetaan omat velvollisuudet ei houkuttele.

      Mulla miehenä on se periaate, että tiettyjen asioiden kohdalla ei ole olemassa mitään "vapaasektoria", vaan jokainen hoitaa omat velvollisuutensa, jos on kerran ollut asioihin tai niiden syntyyn osallisena. Jos naisen mies ottaa tilanteesta vain huvin jättäen ikävät velvollisuuden muille, mikäs minä olen näitä asioita pelkästä velvollisuudentunnosta hoitamaan ?!

    • normiko

      Jos naisen mies katsoo velvollisuudekseen alkoholisoitua, seikkailla ympäriinsä, ryhtyä väkivaltaiseksi tms. inhimillisesti katsoen sietämätöntä, niin mitä tekisit tällaisen herran vaimona?? Niinkö kauan vaimo on hyvä ja siveä kun pysyy avioliitossa vaikka henkensä ja terveytensä uhalla, vai?
      Poksuko taitaa kuulua tähän sankkaan joukkoon parisuhteen ja naisten erityisasiantuntijoita, jotka itse omaavat nollakokemuksen avio-tai avoliiton arjesta ja näin ollen silkkaa tietämättömyyttään luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin parisuhteessa jo eläneet.

      • Poksuko

        "Jos naisen mies katsoo velvollisuudekseen alkoholisoitua, seikkailla ympäriinsä, ryhtyä väkivaltaiseksi tms. inhimillisesti katsoen sietämätöntä, niin mitä tekisit tällaisen herran vaimona??"

        Ottaisin eron. Alkoholisoituminen ei tule yleensä koskaan yllätyksenä. Alkoholille persot ihmiset käyttävät alkoholia joka tapauksessa. Se ilmenee käytännössä mm. humalahakuisena juomisena (= perseet olalle tai tissutteluna) tai sinä, että perjantaikännit on saatava vähintään kerran viikossa.

        Vähän sama juttu on pettämisen kohdalla. Jos mies ei pysy lestissään, silloin on syytä seurata miehen touhuja vähän tarkemmin ennen kuin aloittaa sitä vuosisadan rakkaustarinaa.

        "Poksuko taitaa kuulua tähän sankkaan joukkoon parisuhteen ja naisten erityisasiantuntijoita, jotka itse omaavat nollakokemuksen avio-tai avoliiton arjesta ja näin ollen silkkaa tietämättömyyttään luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin parisuhteessa jo eläneet."

        Nollakokemuksen - kyllä ! Mutta sinkkuna ja kokemuksesta olen seurannut nykyistä deittailukulttuuria, eikä se ole ainakaan minulle mikään yllätys, jos niin moni suhde kariutuu ennemmin tai myöhemmin. Kun painottaa kumppanin haussa enemmän pinnallisia asioita, tuppaa myös saamaan sitä mitä on tilannut. Nykyisin ihmisillä tuntuu olevan myös p@rkeleellinen kiire suhteisiin, ikään kuin naapurin navetta olisi tulessa (by the way, asun muuten kaupungissa/olen kaupunkilainen, joten edellinen oli lähinnä vertauskuvainnollinen ilmaisu). Turhan monelta jää kiireessä kotiläksyt tekemättä, ja sitten jälkikäteen valitetaan, kun mies oli sitä ja tätä...

        Mitä tulee avio- tai avoliittoon, en pidä kyseistä olotilaa yhtään sen erikoisempana kuin yksinelämistä. Ainoa todellinen ero on se, että elää ja jakaa arkensa toisen kanssa. Kaikki muu on lähinnä itse tehtyä ja aiheutettua. Tyypillisesti parisuhteesta puhutaan usein kahleena, mutta ainakaan itse en ole koskaan pitänyt sitä mitenkään normaalia elämää rajoittavana tekijänä. Jos kerran ihminen sinkkuna pitää huolen asioistaan ja osaa ottaa myös muut huomioon, mitä erikoista pitäisi tehdä toisin parisuhteessa ?


    • tseh-tseh

      Poksuja on todellakin tässä maassa liikaa: pelkkiä oikeuksia ilman velvollisuuksia!

      • Poksuko

        Nyt ei oikein ymmärtänyt. Millähän tapaa tämä liittyy nimimerkkiini ?

        Minkäs minä sille mahdan, jos kumppaninne pettää tai alkoholisoituu tai jättää lapsensa hoitamatta. Syyttäkää niitä, jotka ovat jättäneet velvollisuutensa hoitamatta. Joskus myös kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, onko mahdollisesti omilla valinnoilla mitään vaikutusta asioihin ?! Mutta nykyään suomalaisen on saatava syyllinen tilanteessa kuin tilanteessa - olkoon se vaikka täysin ulkopuolinen taho. :)


    • yh-daddy

      Uskomatonta... Itse olen kolmekymppinen yh-isä ja nimenomaan kiinnostunut jonkun mukavan yh-äidin kanssa pysyvästä ja vakavasta suhteesta. Uskon jonkun jolla on itselläänkin lapsia pystyvän suhtautumaan myös minun lapsiini oikealla tavalla. No eipä paljoa vastakaikua ole nettideittailun kautta tullut, vaikka olen kymmeniä viestejä laittanut ja en todellakaan mitään yhden rivin "Moe, miten menee?" juttuja. Saldona on suurinpiirtein yksi vastaus...

      Ilmeisesti sitten nämä viestiketkun aloittajan kaltaiset onnenonkijat varaavat kaiken huomion ja oikeilla tarkoitusperillä liikkeellä olevat hukkuvat viestikohinaan.

      • yh-nainen_ _

        Hei,
        Kokeilepa joku kerta, että kirjoitat hieman enemmän kuin sen "moi mitä kuuluu". Laita vaikka sellainen viesti, että: "Täällä 30-v yh-mies etsimässä naista tositarkoituksella. Profiilisi perusteella vaikutat kiinnostavalta, joten päätin laittaa viestiä. Olisi kiva kuulla kuulumisiasi"


      • Poksuko

        yh-daddy: Nettideittien perusteella homma näyttää menevän nykyisin niin, että yh-mamman on saatava kumppanikseen mieluusti lapseton mies, jolle voi heti alussa esittää oikeutetusti listan vaatimuksia, jotka muuttuvat samantien velvollisuuksiksi. Miehellä ei saisi olla mieluusti omaa tahtoa tai mielipidettä, hyvä että edes omaa parisuhdetta.

        Sinkkuna olen jo pidemmän aikaa miettinyt sitä, miksi yksinhuoltajalle ei näytä kelpaavan toinen yksinhuoltaja, vaan pitäisi olla mieluusti lapseton kumppani (viihdyke, taloudellinen tuki, kotiapulainen, you name it...).

        Mielestäni olisi paljon luontevampaa että yh:t pariutuisivat keskenään, ja todelliset sinkut saisivat keskittyä toisiinsa, jolloin asiat etenisi hieman luonnollisemmassa järjestyksessä.


      • pettynyt71
        yh-nainen_ _ kirjoitti:

        Hei,
        Kokeilepa joku kerta, että kirjoitat hieman enemmän kuin sen "moi mitä kuuluu". Laita vaikka sellainen viesti, että: "Täällä 30-v yh-mies etsimässä naista tositarkoituksella. Profiilisi perusteella vaikutat kiinnostavalta, joten päätin laittaa viestiä. Olisi kiva kuulla kuulumisiasi"

        Ei ne teidän naisten viestit ole kovin monimutkaisia.Muutama viesti ja sit katoavat?Ei ehdi edes kissaa sanoa...


    • Varokaa yh:ta

      Mulle kävi niin, että rakastuin yh:aan ja hän särki sydämmeni. Hän ylenkatsoi minua ja tunteitani, koska minulla ei ole omia lapsia. Ei päästänyt lähelle muuten kuin halutessaan seksiä. Lupaili kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ehdotteli yhteisiä matkoja, hauskanpitoa ja seksiä ja jopa naimisiin menemistä. Mutta koskaan ei tuntunut olevan aikaa mihinkään. Lapsi ja lapsen harrastukset sekä kaverit menivät koko ajan minun edelleni. Tunnustin hänelle tunteeni ja olin valmis jakamaan arkeni hänen kanssaan, mutta hän hylkäsi minut tylysti ilman mitään selityksiä.

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa. Haukutte yhteishuoltajaäitejä ja itkette kun ne ottaa teiltä samaa mitä te itse haluatte eli seksiä.


    • ilman rakkautta

      Yh-äitinä olen aikoinani etsinyt seuraa minäkin. tosin vain seksiseuraa ja sitä sainkin kiitos ihanat miehet ! Vakavampaa seuraa en ole uskaltanut kuvitellakkaan kuin joskus yksin kun lapset jo nukkuvat. Kuvittelen kuinka saisin käpertyä nukkumaan oman rakkaan viereen ja herätä siitä aamulla. Minua ei loukannut miesten pelkkä seksi etsiminen. En olisi itse kyennyt antamaan sisintäni. En tiedä kykenisiknkö vieläkään, vuosien jälkeen en ole vieläkään uskaltanut. Seksiseuraa en enää ole hakenut aikoihin, kyllästyin samoihin kuvioihin ja samoihin lauseisiin eri miesten suusta kuultuna, poikkeuksia ei löytynyt. Luulempa ap että jos aiot toteuttaa valehtelusi, loukkaat toista osapuolta ja aiheutat lisää syvempiä haavoja ja arkuutta kohdata miehiä. Ole rehellinen ja etsi vain seksiseuraa, kiitos !

      • Ei turhia riskejä

        "Yh-äitinä olen aikoinani etsinyt seuraa minäkin. tosin vain seksiseuraa ja sitä sainkin kiitos ihanat miehet ! Vakavampaa seuraa en ole uskaltanut kuvitellakkaan kuin joskus yksin kun lapset jo nukkuvat. Kuvittelen kuinka saisin käpertyä nukkumaan oman rakkaan viereen ja herätä siitä aamulla."

        Parisuhdemielessä seksiseuraa hakevat yh:t eivät ole siellä listan kärkipäässä. Vähän liian suuri riski joutua vedätyksen kohteeksi.

        "Ja veikkaampa, että aika moni menee sänkyyn ennenkuin edes ensimmäinen kuukausi tuttavuudesta on takana."

        Vasta silloin ?! Eikös nykyään ole pikemminkin sääntö kuin poikkeus se, että seksiä on heruttava viimeistään kolmansilla treffeillä, tai muuten siirrytään seuraavaan potilaaseen.


    • on raskasta joutua petetyksi. hyväuskoisena luotin miehen lupauksiin yhteisestä tulevaisuudesta. suhde oli täydellinen niin pitkään, kun aloin oikeasti puhumaan yhteenmuuttamisesta. mies sai jäädä, kun suhteen syvenemisen esteenä olivat lapset. minulla on hyvin kasvatetut lapset, joiden kanssa jokainen järkevä ihminen pärjää. ikävää, jos lapset joutuivat äidin myötä elämään epävarmuudessa. kunnioitan miestä, että oli rehellinen ennen kuin olimme oikeasti saman katon alla.
      yh-äitinä olen vuosia tyytynyt vapaan miehen vakiseksiseuraan. enää en jaksa sitäkään. paljon olisi annettavaa, mutta luottamus kypsän miehen löytymiseen on kadonnut. en jaksa etsiä parisuhdetta. netistä en ainakaan halua enää löytää miestä. ehkä sopiva mies vielä jonakin päivänä tulee vastaan. nyt ei ole sen aika. lapseni (16 ja 18v.) lähtevät pian omilleen. sitten minulla on aikaa mihin vaan. sen verran mukavuudenhaluiseksi olen tullut, etten itsekään hyppää ensimmäisenä suhteeseen miehen kanssa, jolla on alaikäisiä lapsia. ymmärrän siis jossain suhteessa miehiä. haluan kypsällä iällä vielä parisuhteen, jossa on vain mies ja nainen.
      olen oppinut elämään yksin. se on toisaalta ihanan helppoa. eipähän mene elämän energiaa turhaan eli turhakkeiden etsimiseen ja niistä selviämiseen. saan tehdä itse ja lasteni kanssa mitä haluan. ihanaa elämää! onni lähtee itsestään! iän myötä oppii kuuntelemaan itseäänkin.
      aloittaja voi siis rauhassa hyväksyä itsensä ja inhon yh-äitejä kohtaan. älä huijaa naisia. saat seksiä ilman sitoumuksia.

      • Anonyymi

        Kaupasta saa dildoja. En tarvitse enää miehiä edes seksiin🤣


    • Juups.....

      Tuohan on loppujen lopuksi sinun oma ongelmasi, ei suinkaan yh-äitien.
      Ei kait kukaan tosissaan voi uskotella itselleen esim. kuukauden tuttavuuden perusteella, että suhde voisi kestää loppuelämän, vakuuttelipa toinen ihan mitä tahansa. Ja veikkaampa, että aika moni menee sänkyyn ennenkuin edes ensimmäinen kuukausi tuttavuudesta on takana.
      Joten, jos lopetat "suhteen" muutaman panon jälkeen, niin eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Ette vain sopineet toisillenne. Näinhän voi tapahtua, vaikka olisit vakavissasikin liikenteessä.
      Jätetty osapuoli voi olla tietenkin pahoillaan asiasta, mutta ei hänellä muuten pitäisi olla mitään vaatimuksia/odotuksia sinua kohtaan noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.
      Eri asia on, jos kerrot toimintatavastasi jättämillesi naisille. Silloin käyttäydyt loukkaavasti.

    • /14/11\

      Mikä niistä yksin-huoltajista tekee luotaantyötäviä. No ymmärrän kyllä,
      että mikäli haluaa omaa jälkikasvua ja toisella on liuta lapsia edellisestä
      avioliitosta, niin tuleehan siinä melskettä kerrakseen ja jotkut ei halua
      mitään uusioperhettä. Se on henkilökohtaista, eikäpä kannata repiä tästä asiasta.

      POINTTINI onkin, kun täällä yh-äitejä usein haukutaan hu*riksi, ihan kuin heillä
      ei olisi tekemistä tarpeeksi jo talouden pyörittämisessäkin. Missä välissä
      ehtii kippoloissa istua ja netissä tuskin on sellaista säpinää, että että treffejä
      sataa ropisemalla.

      Enenpihän sille miehelle jää aikaa etsiä pi*lua, kun ex hoitaa lapsen/lapset,
      mutta ei heitä nimitellä ja panetella, kun ukot on ukkoja, joo.....!

      Vähän aidanseipäästä puhun, kun piti kertoa aidasta, mutta totesinpahan
      vaan.

      • Mies vastaa

        "Mikä niistä yksin-huoltajista tekee luotaantyötäviä..."

        Sopivat kevyeen suhteeseen, mutta yksikään mies ei hakemalla hae ylimääräisiä velvollisuuksia toisen lapsista. Ja jos arki jaetaan, niin velvollisuuksilta ei voi välttyä. Lapsiperheen talouden pyörittäminen vie enemmän aikaa ja rahaa. Tuskin kovin moni nainenkaan haluaa ryhtyä yh-isälle kotitalouskoneeksi.

        Lapset menevät luonnollisesti aina ensimmäiseksi tärkeysjärjestyksessä. Siinä on helppo kokea itsensä aika sivulliseksi.

        Yh-isälle toinen yksinhuoltaja sopii varmaan ihan hyvin ja osa lapsettomista miehistä saattaa myös katsoa, että lapset ovat vain pieni miinus muuten täydellisessä paketissa.
        Siinä ihan samaa mieltä, että haukkuminen on turhaa.


      • Ihan normaalia
        Mies vastaa kirjoitti:

        "Mikä niistä yksin-huoltajista tekee luotaantyötäviä..."

        Sopivat kevyeen suhteeseen, mutta yksikään mies ei hakemalla hae ylimääräisiä velvollisuuksia toisen lapsista. Ja jos arki jaetaan, niin velvollisuuksilta ei voi välttyä. Lapsiperheen talouden pyörittäminen vie enemmän aikaa ja rahaa. Tuskin kovin moni nainenkaan haluaa ryhtyä yh-isälle kotitalouskoneeksi.

        Lapset menevät luonnollisesti aina ensimmäiseksi tärkeysjärjestyksessä. Siinä on helppo kokea itsensä aika sivulliseksi.

        Yh-isälle toinen yksinhuoltaja sopii varmaan ihan hyvin ja osa lapsettomista miehistä saattaa myös katsoa, että lapset ovat vain pieni miinus muuten täydellisessä paketissa.
        Siinä ihan samaa mieltä, että haukkuminen on turhaa.

        Sanoit asian niin kuin se on.

        Yksinhuoltajan on usein hyvin vaikea asettautua lapsettoman rooliin. Toki lapset menevät _normaalissa_ parisuhteessa kaiken edelle. Jos suhde on jo lähtökohdiltaan sellainen, että toinen tulee vasta siellä listan häntäpäässä (lapsien ja perheessä olevan koiran jälkeen), silloin on ihan normaalia, että lapseton ei halua tilanteeseen, jossa tuntee itsensä ulkopuoliseksi. Aika oleellinen juttu, jos nyt kuitenkin puhutaan täysivaltaisesta parisuhteesta sekä todellisten tunteiden muodostumisesta. Jää ikäänkuin yksi perustavaa laatua oleva vaihe pois välistä: suhteen syntyminen (ilman lapsia), vanhemmuuteen kasvaminen sekä lasten saaminen.

        Vastavuoroisesti voi kysyä, moniko yh olisi jättänyt omat lapsensa tekemättä, ja alkanut suhteeseen yksinhuoltajan kanssa ? Aivan ! Moni ei olisi näin tehnyt, koska pitää omia lapsia kansalaisoikeutena. Tosin tämä asia unohtuu siinä vaiheessa, kun lapseton pitäisi saada yh:n kanssa parisuhteeseen. Juju on vain siinä, että sijaisvanhemmuus ei koskaan voita todellista biologista vanhemmuutta.


    • /14/11\

      Minähän totesinkin, että se on henkilökohtaista ja sen takia turha repiä
      vähiä hiuksiaan.

      Tuossa asiassa olet oikeessa, "että toinen yksinhuoltaja sopii varmaan hyvin".

      No aloitin keskusteluni väärin ja halusin ottaa kantaa tuohon heidän nimittelyyn
      helpoiksi nakeiksi.

      Että ihan vapaasti oikeus itse PÄÄTTÄÄ haluaako/pystyykö yh kanssa suhteeseen.

    • Inke tinke

      Ap:lle. On se vähän väärin, nimittäin itsees kohtaan. Voi nimittäin käydä niin, että rakastut. Äläkä väitä, ettei se olisi mahdollista. Rakastuminen on yksi "pim" vaan.

      Alat tykätä naisesta etkä viittikkään lähteä ihan heti omille teillesi, ajattelet että tämähän on kiva ihminen ja muutenkin täällä viihtyy.

      Ja naps, siinä olet puhtaan kaulasi kanssa. Yks kaks ei puhettakaan mistään yksinhuoltajista ja niiden välttelemisestä. Kas kun se tämä nimenomainen sinun tapauksesi on jotain ihan muuta, poikkeuksellista. Niin se vaan menee.

      Ja liityt siihen suurensuureen miesten joukkoon, joiden vaimoilla on lapsia ennestään. Ja mikä hulluinta, ei haittaa yhtään!

      Mutta jos tämän haluat välttää tässä ja nyt, niin pysyttele niissä lapsettomissa naisissa, jooko? Niitä on siellä kirjoituksesi mukaan puolet porukasta, joten eiköhän sieltä löydy sulle sopiva. Eikä tarvi mietiskellä mitään omantunnonkysymyksiä. Ole rehellinen, siitä vielä ittees kiität. Kaikenlainen pelimiesleikki voi tulla muutenkin kalliiksi.

      Ja tämä, joka sinua toivottelee tervetulleeksi miesten kerhoon, ei ole siellä itse käynytkään. Miehet tehdään ihan toisissa verstaissa.

    • yh-problematiikkaa

      Lapset voivat tuntea itsensä pelokkaaksi ja araksi, kun häntäheikkejä tulee ja menee eivätkä useinkaan osaa puhua lapsille yhtään mitään. Jotkut yh:t kun tuovat häntäheikkinsä kotiin, ja lapset kertovat koulussa että se isä joka teillä oli viime vikolla, on meillä nyt. Pätee mies-yh:iin myös.

      Monet yh:t on yh:ta omasta tahdostaan eli eivät kykene parisuhteeseen, kun eivät onnistuneet ratkomaan edellisen liitonkaan kriisejä. Mutta ne, jotka eivät ole yh:ta oman syynsä takia, ovat varmasti erinomasia puolisoita. Silloin oikea löytyy sellaisesta, joka tulee toimeen niiden lasten kanssa ja pitää heidän äidistään/isästään. Toisen pitää olla valmis ottamaan lapset kuin omikseen, muuten ei tule mitään.

      • mun sohva ja tv

        Yleistää ei todellakaan pidä. Olen YH, eikä lapseni ole nähnyt minua koskaan humalassa (13 vuotta) ja nähnyt vajaan 10 vuoden aikana vain kaksi miestä, joiden kanssa olen seurustellut.

        Täällä ja muuallakin leimataan aivan suotta kaikki YH:t samanlaisiksi.

        Olen etsinyt suhdetta, jossa molemmat asuvat oman katon alla. Molemmilla omat elämänsä ja rahansa. Kumma kyllä, MIEHET eivät suostu tähän. He kai haluavat naisen tekemään ruoat ja kotityöt, hoitamaan miehen lapset, että saavat itse maata sohvalla. Vaan minäpä makaan ITSE sohvalla, enkä anna kenenkään määrätä kauko-ohjaintani. Ja kun lapset lentävät pesästä, etsin nuoren rakastajan tai haen miehen ulkomailta.


      • Anonyymi
        mun sohva ja tv kirjoitti:

        Yleistää ei todellakaan pidä. Olen YH, eikä lapseni ole nähnyt minua koskaan humalassa (13 vuotta) ja nähnyt vajaan 10 vuoden aikana vain kaksi miestä, joiden kanssa olen seurustellut.

        Täällä ja muuallakin leimataan aivan suotta kaikki YH:t samanlaisiksi.

        Olen etsinyt suhdetta, jossa molemmat asuvat oman katon alla. Molemmilla omat elämänsä ja rahansa. Kumma kyllä, MIEHET eivät suostu tähän. He kai haluavat naisen tekemään ruoat ja kotityöt, hoitamaan miehen lapset, että saavat itse maata sohvalla. Vaan minäpä makaan ITSE sohvalla, enkä anna kenenkään määrätä kauko-ohjaintani. Ja kun lapset lentävät pesästä, etsin nuoren rakastajan tai haen miehen ulkomailta.

        Miehet kyttää myös naisista elättäjää. Moni mies on työtön,makaa kotona,nainen hoitaa työt, lapset,maksaa elämisen jne.


    • Voi hurja

      Miksi tällainen aloitus:-D! Anna yksinhuoltajien olla ihan rauhassa, ethän heistä ole kiinnostunut. Monella on ollut mies, josta on ollut erittäin hyvä syy erota. Ehkä päihteitä, vastuuttomuutta taloudellisesti ja henkisesti, narsismia (miehillä yleistä...) tms. Kunnioita sen verran näitä äitejä, jotka kasvattavat lapsiaan, että tosiaan jätät rauhaan ja annat tilaisuuden vastuullisemmille miehille. Onhan jo lähtökohtaisesti melko sairasta hakea täällä hyväksyntää hyväksikäytölle. Ei tuo kysymys ole terve.

    • Nyt ei nikkiä

      No tittidii. Onkos herralta unohtunut sellainen fakta, että YH-äidilläkin on aivot???
      Kyllä minä ainakin tunnistan pelurin alta aikayksikön :D Se on vaan sellainen juttu että mitäs jos käykin niin että rakastut Yh:n, joka sit lemppaa sut ulos :D

      Sellainen mahdollisuus on aina olemassa :) Joten varo ainakin minun profiilia :D

      • Epäilen

        En rakastu yhäriin, käyn panemassa jos olet kelvollisen näköinen ja oloinen. Epäilen tuota tunnistamis "vaistoasikin", ainakaan tähän asti ei ole kukaan huomannut ja kokemusta on todella paljon.
        Olen vain kertonut, etten pysty seurustelemaan kun erosta on vähän aikaa. Tyytyväisiä ovat olleet,kun muuten olen asiallinen.


    • 15+11

      Tottakai voi käydä panemassa kelvollista vastakappaletta. Sehän on selvä että näitäkin markkinoita on, joilla ei kumminkaan puolin ole halua muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Itse kuulun siihen sarjaan yhäreitä, jotka on valinneet absoluuttisen linjan - ei suhteita niin kauan kuin perhettä eli lapsia kotona. Voipi olla lopullistakin, seksi kun ei ole kaikille edes välttämätöntä!

    • eräs äiti

      Miten sitä, että kyselet ko asiaa, voisi tulkita minään muuna kuin loukkauksena yh-äitejä kohtaan? Ellet halua muuta kuin seksiä voit kai sanoa sen suoraankin? Ei ehkä sitten heru, mutta tuo mitä suunnittelet on ihan puhdasta huijaamista. Onneksi yh-äidit ovat jo aika monissa liemissä keitettyjä, ihan jokaisen helppoheikin matkaan ei kiinnosta lähteä. Kuitenkin suunnittelet käyttäväsi hyväksi toisen heikkoa hetkeä. Säälittävää.

      Teille kaikille suosittelen Eve Hietamiehen kirjaa Yösyöttö. Ne jotka eivät ole eläneet yksin lapsen kanssa saavat jtn käsitystä mitä se voisi olla ja voi sitten sen jlk miettiä uudelleen näitä ap:n esittämiä kysymyksiä tai suhtautumistaan ihmiselle joka päivystää 24/7 lapsen kanssa kotona. Yh-äideille ja -isille kirja on loistavaa sielunhoitoa. Eikä huumoriakaan puutu.

    • jou jou hokkers

      YH äiteet voi painua sinne mistä ovat tulleetkin eli hevonp...kaikista jonninjoutavin ihmisryhmä jolle en anna MITÄÄN kunnioitusta,rääkyvien kakaroiden kanssa itsekin itketään ja voivotetaan yhteiskunnan oloja vaikka itse ovat olonsa hankkineen ÄÄÄÄH!

      • vahva itsenäinen n

        Sulle joku vitun jou.Tyypillinen tyhjäpää jolla ei minkäänlaista elämänkokemusta ja valitetaan pelkästä valittamisenhalusta.Tässä yksinhuoltajaäippä jolal hyvä koulutus ja työ.Asiat mallillaan.Ikinä en tukiaisia ole yhteiskunnalta hakenut enkä saanut.Empä ole kaivannutkaan.Olen fiksu janätti.Itsenäinen enkä miehen puutteessa.Sekös sua ottaa pannuun.just tollasten tuhkamunien takia yksinhuoltajia on.Älä vaan koskaan lisäänny.Olet etova!


      • tuli vain mieleen
        vahva itsenäinen n kirjoitti:

        Sulle joku vitun jou.Tyypillinen tyhjäpää jolla ei minkäänlaista elämänkokemusta ja valitetaan pelkästä valittamisenhalusta.Tässä yksinhuoltajaäippä jolal hyvä koulutus ja työ.Asiat mallillaan.Ikinä en tukiaisia ole yhteiskunnalta hakenut enkä saanut.Empä ole kaivannutkaan.Olen fiksu janätti.Itsenäinen enkä miehen puutteessa.Sekös sua ottaa pannuun.just tollasten tuhkamunien takia yksinhuoltajia on.Älä vaan koskaan lisäänny.Olet etova!

        Älä naurata.

        Sulla ei ole hyvää koulutusta, eikä hyvää työtäkään. Ei sinua mistään korkeakoulusta olisi päästetty läpi tuolla ulosannilla. Fiksukaan et ole. Nätti saatat olla, mutta siihen se jää.

        Hyvä koulutus = yliopistotutkinto
        Hyvä työ = palkka > 5000 euroa kuussa

        Mitä se sun näkökulmastasi sitten on, jäänee arvoitukseksi.


      • vahva itsenäinen n
        tuli vain mieleen kirjoitti:

        Älä naurata.

        Sulla ei ole hyvää koulutusta, eikä hyvää työtäkään. Ei sinua mistään korkeakoulusta olisi päästetty läpi tuolla ulosannilla. Fiksukaan et ole. Nätti saatat olla, mutta siihen se jää.

        Hyvä koulutus = yliopistotutkinto
        Hyvä työ = palkka > 5000 euroa kuussa

        Mitä se sun näkökulmastasi sitten on, jäänee arvoitukseksi.

        Sulle tuli vaan mieleen.Haista paska.Ammattikorkeakoulun käynyt ajat sitten ja nyt yliopistossa.Opiskelua työn ohella.Luulet nähtävästi itsestäsi aivan liikoja.Ole realisti ja putoa sieltä kuvitelmistas.Noinko paljon harmittaa kun yhäippä on onnellinen ja asiat hyvin.Ihan ilman miestä.Evvvk.


      • uytrrftyjjhffcvbbcc
        vahva itsenäinen n kirjoitti:

        Sulle tuli vaan mieleen.Haista paska.Ammattikorkeakoulun käynyt ajat sitten ja nyt yliopistossa.Opiskelua työn ohella.Luulet nähtävästi itsestäsi aivan liikoja.Ole realisti ja putoa sieltä kuvitelmistas.Noinko paljon harmittaa kun yhäippä on onnellinen ja asiat hyvin.Ihan ilman miestä.Evvvk.

        Ei siellä amk:ssa tai yliopistossa opetettu että pisteen jälkeen tulee väli?


    • UuuuuuMama

      Vastaus alkuperäiselle: Mites jos vaikka toimisit kuten muidenkin "suhteiden" kanssa pitäisi toimia eli kertoisit sille yh:lle mitä haluat tehdä ja mitä et halua. Hän voisi vaikka haluta samaa. Ajattelin vain, että olen itse juuri 5kk sitten eronnut lapseni isästä, syystä että hän petti minua reilun vuoden toisen naisen kanssa, enkä voinut sitä antaa anteeksi, vaikka koetinkin puolitoista vuotta tehdä kovasti töitä sen onnistumisen eteen. Siitä syystä olenkin todella kyllästynyt ajatukseen parisuhteesta ja minulla on itseasiassa useitakin seksisuhteita tai no... parin illan suhteita, mutta en haluakaan sen enempää. Käytän mielelläni itsestäni milffi nimitystä ja otan sen kehuna kaikilta muilta. :) Eipä mulla sit muuta.

    • että näin

      Yh-äidit ovat katkeroituneita marttyyreja. Olen saanut tuta yh-äidin koston ja hyväksikäytön vaikka olen täysin syytön hänen tilanteeseensa. Riittää että olen mies. Miesviha yh-äitien keskuudessa on sanoin kuvaamattoman suurta.

      • Hööh

        Hieman rankkaa yleistystä :) Itselläni ei ainakaan ole mitään syytä olla kenellekään katkera. Exänkin kanssa olemme anteeksi antaneet ja anteeksi saaneet.

        Eipä tulisi mieleenikään pilata omaa elämääni jäämällä katkeraksi ketään kohtaan. Usko tai älä, kaikki yksinhuoltajat eivät ole tasapainottomia yksilöitä.


    • Oksennusta

      Voiko aloittaja oikeasti olla noin karsee tyyppi???

    • anna mennä.

      Kyllä voi käydä panemassa ja sitten häipyä kuvioista. Naisetkin niin tekee joten miehillä on oikeus tehdä kanssa. Ja naiset etsii elättäjää kuitenkin lapselle joten pieni näpäytys on paikallaan.

    • Iitu

      Eiköhän sitä voi ihan reilusti ilmaista, että haluaa pelkän seksisuhteen.

      Itse olen yh ja ei tulisi mielenkään tuoda näytille miestä, jota tapailen tai olen muutaman kerran nähnyt. Lasten elämään ei tarvitse sotkea ihmisiä, jotka eivät ole tulleet siihen jäädäkseen?

      • yh=terror

        Juuri tämä asenne on niin nähty, ettei tulisi mieleenkään tavata enää yhtään yh:ta. Yh:t nostavat pentunsa jollekin ihme jalustalle ja suojelevat heitä kaikelta mahdolliselta, myös omilta ihmissuhteiltaan. Joten ei enää yh-äitien pompotteluja omalle kohdalleni kiitos.


    • terry1

      Iitun kanssa samaa mieltä! Mikseivät miehet voi vaan tyytyä sellaiseen suhteeseen, että lapset pidetään sen ulkopuolella. En mä mitään iskää noille hae vaan miestä aikuiseen suhteeseen. Itse olen sen virheen tehnyt kaksi kertaa että esitellyt miehen lapsille aika nopeasti ja kuinkas sitten kävikään. Ja kuuleppas exäni on tehnyt sitä samaa ja useemman kerran. Turha yleistää tätä yh-äiteihin.

    • Anonyymi

      Moni yhteishuoltaja äitikään ei halua parisuhdetta. Ei vaan ole kiinnostusta eikä aikaa. Itsellä työ vie paljon voimia. Illat ja viikonloput pyhitän lapselle. Emme kaipaa siihen ketään tuntematonta. Lapsella on isään hyvät välit,kuten minullakin.

    • Yh:lle voisi varmasti sopia lapsivapaina viikonloppuina tapailu ihan hyvin. Siis tapauskohtaisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe