Pistin saman jutun äsken kauneudenhoito-osioon, mutta huomasin, että sopiikin paremmin tänne (:
Eli minulla on hakusessa tuote, jolla voisin peittää kasvojeni satunnaisia nyppyjä ja tasoittaa himmeitä värieroja. Ongelmana on myös se, että ihoni on erittäin kuiva ja esimerkiksi suun ympärille muodostuu helposti hilseilevää ihoa. Olen saanut tuota hilseilyä hillittyä kasvoille tarkoitetulla rasvalla, mutta pelkään, että meikkivoide tms. saattaa aiheuttaa taas tuota hilseilyä.
Olen 15-vuotias ja suosin luonnollista lopputulosta. Käytän ripsiväriäkin harvoin ja en halua todellakaan mitään vahvaa meikkikerrosta. Voisiko joku siis selventää miten peitevoide ja meikkivoide eroavat? Lisäksi olen nähnyt mainoksia myös jostain uudesta BB-voiteesta. Mihin se on tarkoitettu? Tuotteen löytämistä rajaa vielä melko pieni budjetti.
Meikkivoiden nuorelle
2
57
Vastaukset
- 5tysezyyy
Kosteuttava meikkivoide voisi olla ratkaisu? Miksei tuo BB-voidekin, mutta se ei ilmeisesti ole kovin peittävä.
Peitevoiteella peitetään yleensä tiettyjä kohtia, finnejä tai punaisia alueita (couperosaa ja monilla punoittavat nenänpielet) ja tummat silmänaluset. Silmänalusiin toimii yleensä parhaiten oranssihtava väri ja punaisen peittoon vihertävä, sillä vastavärit neutraloivat toisiaan.
Meikkivoide laitetaan yleensä koko kasvoille, mutta kyllä jotkut käyttävät sitäkin vain tiettyihin kohtiin - tällöin sävyn pitää kyllä olla just oman ihon värinen.- rtedsrf
Niin oikeastaan sävyttävä kosteusvoide voisi olla ratkaisu, ja näppyihin sitten peiteainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483