Turhauttavaa katsella vuodesta toiseen monen polkevan paikallaan, varsinkin naisten 800m juoksussa joku 2.10 tasoon on moni nuori jumiutunut. Muutaman harjoitteluohjelmia olen lehdistä lukenut ja jo silloin ennustanut tällaista tapahtuvan.
Liikaa näpertelyn makua, sillisalaattia. Ei yksinkertaisesti treenata tarpeeksi, ja yritetään liian monta ominaisuutta kerrallaan laittaa kuntoon. Ei kulje kestävyysjuoksijalla sprintti, ei kulje pitkät matkat, jossain on vika eikä pelkästään ole tyyppikysymyksiä! Minulla olisi paljonkin sanottavaa omien kokemuksieni ja vuosikausien alan teorian "opiskelun" jälkeen. Paras oppi on tullut kantapään kautta, ja maalaisjärkeä käyttämällä. En teeskentele kaikkitietävää mutta jotain olisi ammennettavaakin, turhauttaa urheilijoiden puolesta!
Mutta mistään ei saa valmennettavia/ohjattavia kun oman paikkakunnan toiminta on täysin kuollutta. No tulipahan purkauduttua nyt vähäsen.
Kestävyysjuoksut SM-halleissa
1
70
Vastaukset
- Juha82222222
Joo liikaa tehdään virheitä ja se kostaantuu.
Valmennus TOSI TÄRKEÄSSÄ roolissa AINA jos haluaa saada aikaiseksi tosi kovia tuloksia.
Aika 2.10 ei ole kovin kova tulos edes jos vertaa esim aikaan 2.03 johon pystyy paras 800 metrin naisjuoksijamme eli Karin Storbacka.
Ihailen Karinia urheilijana ja persoonana.
Lupaus edelleen mut voi käydä niin että jää tälle tasolle eikä koskaan hätyyttele kahden minsan rajaa. mut saa nähdä hmm.
800metrin juoksijat on melkein kuin sprinttereitä tai ainakin pitää olla.
Ei siellä hitailla vauhdeilla juoksemalla tule tulosta.
Peruskestävyys saatava kovalle tolalle mutta samassa lomassa on tehtävä nopeita vetoja yhtä lailla.
Mä uskon fifty fifty molempia ja paljon pitää tehdä mutta täytyy muistaa myös lepo sillä monella Suomalaisella "hullulla treenaajalla" unohtuu juuri tuo lepo joka on yksi tärkeimmistä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875