minulla on kustannusarvia silmälaseista ja hammasroteesista tt-tikihakemukseen ja kysyisin, että laitanko samalle kuukaudella esim. proteesin kustannusarvion helmikuulle ja silmälasien kustannusarvion maaliskuulle vai voiko laittaa samalle kuukaudelle?
mummi kyselee
tt-tuki
7
262
Vastaukset
- Neuvoja
Sehän "mummi" selviäis jos kysyisit sossusta.
- Sokopää
Soita perkele sossuun uusavuton
- Apina
Täh,saako sieltä laseja,hampaita ym.Ompa kumma,minä en ole saanut laseja vaikken näe juuri mitään.Hampaita ei ole ollut 20 vuoteen,mutta ei ne niitäkään anna,lienee liian pieni eläke.
- OMG
Se on mummi kuule nii ettet proteisiisi tt-tukea saa ja silmälasikki on siinä siinä saako vai ei. Jos saat, niin ottavat takaisin eläkkeestäsi.
- likinäköö
sossu maksaa lääkärin määräämät linssit ja sangoista vain osan.
- vierailija.
Kaikkitietäväinen ei nyt tunnu tietävän asianlaitaa.
Yleinen käytäntö on lähettää sossuun kustannusarvio silmälaseista_
riippuu vähän paikkakunnasta mikä heillä on normi. Hampaista sama juttu.
Eikä siinä lääkäriä tarvita.Optikko auttaa ja hampaissa auttaaHammaslääkäri joka valmistaa proteeseja.- OMG
Mitenkäs se sossu korvaa ne hammasproteesit, kun ei Kelakaan korvaa?
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/090801161443EH
Aloittajahan nimen omaan mainitsi tekarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462