vain sua rakastan ex-mieheni ja mahtavan tyttäreni isä

SURUN PYYHIT POIS

Sinä!
En koskaan pääse eroon sinusta! Tapasin sinut v.1988 " Alicessa".
Olet 12-vuotiaan tyttäreni isä.
Elimme yhdessä 20-vuotta. Minä jouduin jättämään sinut, koska oli pelko, etä ruumiita tulee.
Kaikki johtui siitä, että loppu aikoina olimme niin " uraorjentuneita".
Himoitsimme toisimme, tai ainakin minä sinua.. Mutta ainainen odottaminen sinua töistä ja kapakasta alkoi vaikeuttaa tilannetta. Minun oli kuitenkin otettava vastuu lapsesta. En tajunnut sinun vaikeuksia työelämässäsi. Olin vain käpertynyt omiin huoliini ja läheisten murheisiin. En enää osannut arvostaa sinun tuomaasi ruusuasi, jonka toit joka kuukausi 15- vuoden ajan. 22.02.1988 tapaamisemme johdosta, valkoista ruusua.
Valitettavan selkkauksen takia " jätin" sinut kolme vuotta sitten. Tulen kuitenkin aina rakastamaan vain sinua!! AINA KUN HAET LAPSEMME HALUAISIN VAIN HUUTAA- RAKASTAN SINUA!! SINÄ AINA PYYHIT SURUN SILMISTÄNI!!!

5

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarhapöllö

      Ymmärrän sua!
      Olin yli 20- vuotta naimisissa ja " jouduin" jättämään rakkaani " pakottavista" syistä. Olimme molemmat niin ylpeitä ja emme osanneet puhua keskenämme vaikeuksista.
      Hän on ollut mun ainut rakkaus. Vaikk miehiä on ollut ennen ja jälkeenkin hänen.Kukaan ei ole niin kuin hän!!
      Tärkeintä oli huumori ja hauskuus olla yhdessä. Hän myös tunsi mun historiani.. esimerkiksi hän lähti homopaikkoihin mun pyynnöstä, koska veljeni kävi siellä.
      Minä niin rakastan ex-miestäni tämänkin takia niin paljon- voi kuin saisin ne vuodet takaisin ja kiittää häntä!!
      Meillä on niin upea lapsikin!!!

      Rakastan häntä niin paljon!!!

    • suru

      Rakastan myös ex-miestäni niin paljon!! Hän on ollut kaikessa pras mahdollinen! Ja seksi oli niin upeaa!! Mut nyt hänellä on jo toinen!!

    • M-TURV

      TODELLAKIN, KUN SAIS TAKAISIN KAIKEN MITÄ ITSE ON TÖPÄNNY! JA OLIS OLLU VOIMIA PUHUA JA PUHUA JA RAKASTAA JA NAIDA NIIN...RAKASTAN HÄNTÄ NIIN PALJON!!!

    • tara11

      Nimeni on BEN.I koskaan uskonut Rakkaus loitsuja kunnes tapasin tämän maailman TOP Spell CASTER. HÄN ON todella tehokas ja voisi auttaa loitsuja palauttaa ONE on poissa, kadonnut, MISBEHAV ING rakastaja ja MAGIC RAHAA loitsu tai loitsu hyvää JOB.I "M nyt onnellinen ja elävä todistus cos nainen Olen halunnut naimisiin jätti minut 2 viikkoa ennen meidän häät ja elämäni oli ylösalaisin COS suhteemme on ollut päällä 2 vuotta ... Olen todella rakasti häntä, mutta hänen äitinsä vastaan ​​Yhdysvaltain eikä hänellä ollut HYVÄ maksaa työtä. Joten kun tapasin tämän loitsun CASTER, kerroin hänelle mitä tapahtui ja selitti tilanteen asioita hänelle .. Aluksi olin undecided, SKEPTICA L ja epäselvät, mutta en vain antoi sille yrittää. JA 7 päivän Kun palasin USA, tyttöystäväni (nyt vaimo) soitti minulle itsensä ja tuli minulle anteeksi, että kaikki oli ratkaistu äitinsä kanssa ja perhe-ja hän sai uuden työpaikan haastattelu niin WE pitäisi mennä naimisiin .. I DID usko sitä cos loitsu CASTER pyysi vain nimeni ja tyttöystäviä NIMI JA halusin häntä tekemään ... No meillä ovat onnellisesti naimisissa nyt, ja me arvioimme pikkupoika, ja vaimoni sai myös uuden työpaikan ja elämäämme tuli paljon paremmin. JOS joku tarvitsee loitsu pyörän apua, hänen sähköpostiosoite: [email protected]

    • lara44

      Kun mies rakastan hajotti minua, maailma hajosi. Olin mennyt useita pyörät ja sain mitään tuloksia tai riittävästi niistä. Löysin [email protected] ja antoi toisen yrittää hakea rakastajani ja palauttaa intohimoinen suhde minulla oli hänen kanssaan. Olen niin iloinen, tein ja luotin häneen. Hän suoritti hengellinen puhdistus karkottamaan negatiivisia energioita ja heittää rakkauden loitsu. Jälkeen 3 päivää, mies kaipasin kovasti alkoi soittaa minulle ja kertoi minulle muutama päivä sitten, että hän yhä rakastaa minua ja haluaa yrittää uudelleen. kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe