Mulla on kotona vanha Fender Rhodes 73 sähköpiano, josta joudun tilanpuutteen takia luopumaan. Mikä olisi paras keino saada se myytyä?
Netissä on ollut yksi sama yksilö myynnissä useassa eri paikassa1400e hintaan, onkohan hinta liian kova? Oma sähköpianoni on ollut kotikäytössä viimeiset 25v. ja se on hyvässä kunnossa, kaikki osat pitäisi olla tallella.
Onko Uudellamaalla mitään liikkeitä jotka voisivat ottaa tuon myyntiin?
Fender Rhodes sähköpiano
7
3712
Vastaukset
- ...
Miten ois vaikka ebay tai huuto.net ja hintakatto niin korkeaksi että sitä ei ole pakko myydä jos ei tule tarpeeksi korkeita tarjouksia? Tai sitten muusikoiden.netin tori.
- Stevie Wonderer
Rhodes on sähköpianojen "klassikko" tuolta ajalta ja sen äänen kyllä tunnistaa, jos on vähänkään perehtynyt sen ääneen. Sitä käytettiin paljon ja aina hyvään tarkoitukseen :)
Muistan itsekin nähneeni tuon myynti-ilmoituksen 1400 euron Rhodesista ja pidin sitä kovana hintana, ellei soitin sitten ole täysin priimakunnossa. Harva enää on.
Hyvästä maineestaan ja soundistaan huolimatta se ei enää ole kovin kysytty ja käytetty s-piano. Käyn paljon pikkubändien keikoilla ja eipä ole vähään aikaan Rhodesia vastaan tullut. Nykyaikaisista keyboardeista kun saa lähes 1:1 -äänen paljon muitakin soudeja, ja silloin ei Rhodesia kannata raaahata mukana.
Jossain musalehdessä oli vuosia sitten juttua Rhodesista ja siitä muistelisin hintojen tuolloin asettuneen vähän alle 1000 euroon. Mutta kuten mainittu, kunto ratkaisee hinnan.
Toivottavasti saat "Rotskun" myytyä :) - Rhodes 73
Kiitos vastauksista, näistä oli apua. Eihän tuo soitttimeni ole mikään joka jampan soitin, toivottavasti se kuitenkin saa hyvän rakastavan kodin muualla :)
- No semmonen ku...
...Muusikoiden.net. Sinne torille ilmoitus ja eiköhän kiinnostuneita löydy.
Hei!
Jos sinulla tuo laite vielä myymättä ota yhteyttä. [email protected]
Olen vuosia halunnut ostaa vastaavan soittimen.
T-hs-Olen kiinnostunut, ota yhteyttä
..niin ja mun puh 0400 789 820 Heikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029