Fender Rhodes sähköpiano

myyntiin vinkkiä?

Mulla on kotona vanha Fender Rhodes 73 sähköpiano, josta joudun tilanpuutteen takia luopumaan. Mikä olisi paras keino saada se myytyä?

Netissä on ollut yksi sama yksilö myynnissä useassa eri paikassa1400e hintaan, onkohan hinta liian kova? Oma sähköpianoni on ollut kotikäytössä viimeiset 25v. ja se on hyvässä kunnossa, kaikki osat pitäisi olla tallella.

Onko Uudellamaalla mitään liikkeitä jotka voisivat ottaa tuon myyntiin?

7

3454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Miten ois vaikka ebay tai huuto.net ja hintakatto niin korkeaksi että sitä ei ole pakko myydä jos ei tule tarpeeksi korkeita tarjouksia? Tai sitten muusikoiden.netin tori.

    • Stevie Wonderer

      Rhodes on sähköpianojen "klassikko" tuolta ajalta ja sen äänen kyllä tunnistaa, jos on vähänkään perehtynyt sen ääneen. Sitä käytettiin paljon ja aina hyvään tarkoitukseen :)

      Muistan itsekin nähneeni tuon myynti-ilmoituksen 1400 euron Rhodesista ja pidin sitä kovana hintana, ellei soitin sitten ole täysin priimakunnossa. Harva enää on.

      Hyvästä maineestaan ja soundistaan huolimatta se ei enää ole kovin kysytty ja käytetty s-piano. Käyn paljon pikkubändien keikoilla ja eipä ole vähään aikaan Rhodesia vastaan tullut. Nykyaikaisista keyboardeista kun saa lähes 1:1 -äänen paljon muitakin soudeja, ja silloin ei Rhodesia kannata raaahata mukana.

      Jossain musalehdessä oli vuosia sitten juttua Rhodesista ja siitä muistelisin hintojen tuolloin asettuneen vähän alle 1000 euroon. Mutta kuten mainittu, kunto ratkaisee hinnan.

      Toivottavasti saat "Rotskun" myytyä :)

    • Rhodes 73

      Kiitos vastauksista, näistä oli apua. Eihän tuo soitttimeni ole mikään joka jampan soitin, toivottavasti se kuitenkin saa hyvän rakastavan kodin muualla :)

    • No semmonen ku...

      ...Muusikoiden.net. Sinne torille ilmoitus ja eiköhän kiinnostuneita löydy.

    • Hei!
      Jos sinulla tuo laite vielä myymättä ota yhteyttä. [email protected]
      Olen vuosia halunnut ostaa vastaavan soittimen.
      T-hs-

    • Olen kiinnostunut, ota yhteyttä

    • ..niin ja mun puh 0400 789 820 Heikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe