Eiköhän pistetä hiukan veikkauksia kehiin miten tulee käymänä.
Jääpallon pudotuspelit 2012
1
252
Vastaukset
Eliset 22.2 pelit olikin aikas mielekiintoisia paitsi Kampparit- Botnia. Keli oli varmasti osa syyllinen tuloksiin joka paikassa tai näin ainakin luulisin. Lauantain peli keli on aika arvoitus, mutta uskoisin etä Kampparit hoitaa homman ja pistää sarjan poikki, mutta luulisin että muut sarjat jatkuvat virllä sunnuntainakin. toivon mukaan jps, akilles ja veiterä menee jatkoon kamppareiden lisäksi. Mutta se on aika toive ajattelua. Luulen että ifk ottaa itseensä niskasta kiinni ja vie kaksi seuraavaa. Ellei keli tule ja sotke ihan hirveästi, siinä on oikeastaan veiterän ainut mahdollisuus ellei sitten ifk lähde ihan takki auki. Jps vie varmaan koti pelin hyvän sumppu puolustuksensa turvin ja mitä puolustus ei hoida niin Aatu hoitaa loput. Ja sunnuntain keli ratkaisee aika paljon. Ols on kotona aina hyvä ja luulen että siirtäävät ratkaisua sunnuntaihin mutta ei varmasti ole helppo peli. Yksi asia on varmaa että lauantaina on mielenkiintoiset ottelut paitsi Botnia-Kampparit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830