Saman kokenut mies on ATM

Naisasialooseri.

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

      Kamalaa miesvihaa Sadulla! Miesvihaa! Pää poikki! Miesvihaa!

      "Kun näen yläasteikäisiä poikia, olen heti varuillani ja odotan, että tulee jotakin sanomista. Kartan sellaisia tilanteita."

    • alistettu ATM

      Ritarimiehet ovat liki samanlainen syöpä kuin kiusaavat YTM-miehet. Molempia ryhmiä naiset palkitseva pillullaan.

      • ABB, Saari ja Eric

        Selitän vielä lisää aiheesta:

        Pillunhimoinen Kiusaaja-YTM nostaa markkina-arvoaan naisten silmissä ATM:n avulla. Kun ATM tästä suutahtaa ja sanoo kenties vähän ilkeästäi naiselle, ovat pillunhimoiset ritarimiehet kyykyttämässä nyrkkien kanssa AT-miestä.

        Kyllähän tälläkin palstalla naiset yrittävät mankua, että joku mies hakkaisi palstan syrjäytyneet AT-miehet. Ja palstalla on myös paljon ritarimiehiä jotka virtuaalisesti uhkailevat turpaan vedolla ja vankilaraiskauksilla.

        Mutta potut maksetaan aina pottuina takaisin.


      • Hetkinen - siis eikö se menekään niin, että "ritarimiehet" jäävät ilman, vaikka (tai koska) yrittävät olla "mielinkielin"? Näin minulle ainakin täällä paukutetaan joka kerta, kun rohkenen olla jostain asiasta (kirjoitin aluksi että "aisasta", heh) samaa mieltä naisnimimerkin kanssa.


      • ritari saa reikää
        LordBoredom kirjoitti:

        Hetkinen - siis eikö se menekään niin, että "ritarimiehet" jäävät ilman, vaikka (tai koska) yrittävät olla "mielinkielin"? Näin minulle ainakin täällä paukutetaan joka kerta, kun rohkenen olla jostain asiasta (kirjoitin aluksi että "aisasta", heh) samaa mieltä naisnimimerkin kanssa.

        Nöyristelevä, mielistelevä ja tottelevainen ATM on hyödyllinen idiootti eikä ritarimies.


      • kfgjlfglfgkh
        ABB, Saari ja Eric kirjoitti:

        Selitän vielä lisää aiheesta:

        Pillunhimoinen Kiusaaja-YTM nostaa markkina-arvoaan naisten silmissä ATM:n avulla. Kun ATM tästä suutahtaa ja sanoo kenties vähän ilkeästäi naiselle, ovat pillunhimoiset ritarimiehet kyykyttämässä nyrkkien kanssa AT-miestä.

        Kyllähän tälläkin palstalla naiset yrittävät mankua, että joku mies hakkaisi palstan syrjäytyneet AT-miehet. Ja palstalla on myös paljon ritarimiehiä jotka virtuaalisesti uhkailevat turpaan vedolla ja vankilaraiskauksilla.

        Mutta potut maksetaan aina pottuina takaisin.

        Hetkinen, miksikäs se ATM suutahtaa naiselle, vaikka YTM on se joka nostaa markkina-arvoaan?


      • ABB, Saari ja Eric
        kfgjlfglfgkh kirjoitti:

        Hetkinen, miksikäs se ATM suutahtaa naiselle, vaikka YTM on se joka nostaa markkina-arvoaan?

        Koska YTM nostaa markkina-arvoaan ATM:ää alistamalla, koska YTN palkitsee tämän hierarkian ja syömäjärjestyksen pillullaan.


      • Reipas Mies
        LordBoredom kirjoitti:

        Hetkinen - siis eikö se menekään niin, että "ritarimiehet" jäävät ilman, vaikka (tai koska) yrittävät olla "mielinkielin"? Näin minulle ainakin täällä paukutetaan joka kerta, kun rohkenen olla jostain asiasta (kirjoitin aluksi että "aisasta", heh) samaa mieltä naisnimimerkin kanssa.

        Kamumies jää aina ilman peetä vaikka kaveeraakin sinänsä smoothisti kamunaisensa kanssa. Lol. Se kipinä vaan ei ota tullakseen.

        Ritarimies oikein toimiessa on naisen heerou ja makkari kutsuu, vaikka suhteeseen alkaa ko. nainen mieluummin sen all-star-miehen kanssa.


    • Kyllä minäkin olisin varuillani yläastepoikien suhteen. ADHD-klovneja, joilla testosteroni pursuaa niin että voisivat tulla ainakin porukassa haastamaan ES-tölkit kourissa riitaa tietäen, etteivät voi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen.

    • Ritarimiehethän on just hyviä.

    • deddddddd

      Jos mies kertoo olevansa entinen koulukiusaaja, naiset ajattelevat: "Vähän rohkee kun uskaltaa tunnustaa! Ihana mies!"

      Jos mies taas kertoo olevansa entinen koulukiusattu, naiset ajattelevat: "No voi pikku reppanaa, yläaste meni jo."

    • Tyttönen_82

      Jos kuka tahansa, mies tai nainen, kertoo olevansa entinen koulukiusaaja, se herättää kyllä minussa inhon tunteen. Nämä kiusaajat aiheuttavat niin paljon vahinkoa muille ihmisille, että vähän vaikea löytää sympatioita heitä kohtaan. Eikä se kiusaaminen mihinkään kouluun jää vaan jatkuu myöhemmin työpaikoilla. Mikään ei ole niin karseaa kuin työskennellä työpaikassa, missä on huono työilmapiiri tai kiusaajia. Pahinta on vielä se, jos kiusaajat ovat esimiehen suosiossa. Jos pitäisi valita, tekisin mieluummin vaatimattomampaa työtä mukavalla työporukalla, kuin esim. koulutusta vastaavaa tai todella mielenkiintoista työtä huonossa työilmapiirissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe