Teen kyselyä siitä että

Citynainen

kirjoitteletteko siksi jotta joku ottaisi yhteyttä vai siksi että vain haluatte äänenne kuuluviin vai siksi että vuorovaikutteisesti teille asiallisesti vastataan kysymyksiin?

Paljon kysymyksiä:)

17

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mynttinen

      Sanotaan näin, että en odota vastausta tai kysymyksiä viesteihin. Lähinnä kommentoin asiallisia aloituksia.

      • Citynainen

        Ok. Itse en vastaisi tai ottaisi yhteyttä kehenkään sähköpostitse. Kasvokkain seurustelu sopii minulle. Kysyn, kommentoin ja joskus vastailen jos mielenkiintoisa aiheita.


      • Likapyykkiä pestävä
        Citynainen kirjoitti:

        Ok. Itse en vastaisi tai ottaisi yhteyttä kehenkään sähköpostitse. Kasvokkain seurustelu sopii minulle. Kysyn, kommentoin ja joskus vastailen jos mielenkiintoisa aiheita.

        "Itse en vastaisi tai ottaisi yhteyttä kehenkään sähköpostitse. Kasvokkain seurustelu sopii minulle. "

        Mites meinasit sopia sen kasvokkain juttelun jos et ole ensin yhteydessä sähköpostilla?!


    • Likapyykkiä pestävä

      "kirjoitteletteko siksi jotta joku ottaisi yhteyttä "

      Tältä palstaltako????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      :/ :O :D XD

      itseäni hävettää miehenä kirjoitella tänne eikä oikein huvita olla yhteyksissä kehenkään vaikka jotakin naista miellyttäisi mielipiteeni ja kirjoitukseni (tuskin)

      Joskus pari vuotta sitten olin yhteydessä jonkun palstan kautta naisiin jotka asuivat eri puolella Suomea. Välimatkan yms. takia ei asioista tullut mitään, mutta ajatus nykyään siitä että joku näiden pohjalta ottaisi yhteyttä on hyvin huvittava.
      Lisäksi se netissä tunnettu yhteys yleensä ei kanna siine normielämään vaan sitten pitää olla seksikemioiden kunnossa.
      Käytännössä miehelle naisen etsimisen netistä fiksun keskustelun avulla on aivan yhtä uskottavaa kuin joidenkin miesten nuo teinineitsyt haaveet.

      Not going to happen.

      "siksi että vain haluatte äänenne kuuluviin"

      En minä tiedä onko sillä tarvetta olla ehdottoman kuuluvissa. Jos tahdon jotakin asiaa kommentoida niin kommentoin ihan puhtaasti huvin kannalta. Jokainen lukekoon sen jos haluaa tai jättää lukematta.
      Huvitan itseäni lähinnä, kuitenkaan yrittämättä olla peikko.

      "siksi että vuorovaikutteisesti teille asiallisesti vastataan kysymyksiin?"

      Tuo olisi se ideaali, mutta näiltä palstoilta sitä on turha odottaa koska olipa vastaaja mies tai nainen niin aika nopeasti mennään henkilökohtaiselle osastolle.
      Lisäksi on juupas-jaapas keskustelua tai sitä että annetaan varsinkin miehen ymmärtää että "parempi jos taivut minun tahtoon tai et löydä koskaan naista itsellesi" tai "sinun kirjoitusesti perusteella on selvä että miksi olet sinkku"
      yms. :D
      Huvittavaa, äärimmäisen huvittavaa ajatellen että kyseessä on vain nettipalsta.

      Miehenä tulee tunne että on pelkästään rikollista olla tällä palstalla puhumattakaan että sanoisi jotain joka suututtaisi jonkun naisen edes tahtomattaan.

      Miten siinä uskaltaisi ainakaan seuraa kuvitella löytävänsä täätlä joka ymmärtää vähänkään mistään?

    • Pääasiassa kirjoittelen siksi, että aiheet (toisinaan) kiinnostavat, eikä ole mitään muutakaan keskustelufoorumia, jonne kehtaisin kirjoittaa ja jotka vielä käsittelevät näitä aiheita (tosin haluaisin kyllä löytää jotain parempaa). Joskus vain puran tuntojani, joskus haluaisin keskustelua. Tietysti on mukavaa, kun muutaman vuoden välein joku ottaa yhteyttäkin yksityisviestillä tai muuten, vaikka yleensä niistä ei seuraa mitään sen kummempaa.

      • Citynainen

        Juuri nyt tuntuu kaukaiselta ajatus että elämään tulisi ketään seurusteluun johtavaa suhdetta. Juu. Ei kovin positiivista mutta esto on itsessä päällä niin ettei päästä sydämeen ketään joka voisi sitä vahingoittaa. Vuosia sinkkuna mutta silti ei natsannut eikä enää tarvettakaan. Elämä pohjautuu muuhun kun seurustelun ympärille.


    • 40 pillun mies

      Kyllä toivon, että minuun otetaan yhteyttä jos täällä joku puhdas ja kaunis nainen, mutta asianikin on toki tärkeä josta ei uskalleta puhua. Joten ei viestit hukkaankaan mene.

      • Peter N Kalu

        40 kullin mies on tunnustautunut homppeliksi joten ei sitä voi ottaa tosissaan


      • Citynainen
        Peter N Kalu kirjoitti:

        40 kullin mies on tunnustautunut homppeliksi joten ei sitä voi ottaa tosissaan

        Tuo homo juttu on niin kaluttu aihe jo että ei se ketään kiinnosta. Kaikki parisuhteista syrjäytyneet leimataan. Niin miehet kuin naisetkin.

        Tosissaan ottaminen on tosiaan kärsinyt inflaation joten on olemassa vain huulia ja sketsejä jotka ovat fiktiota eivätkä johda mihinkään.

        Huumorin avulla jaksaa vaikka vaikeuksien yli mutta ei tosiaan vakavasti otettavaa viestiä.


    • ajankuluksi täällä ja vähän muuallakin lätkytän. Saatanpa jollekin jopa yksäriä laittaakin ja jatkaa keskustelua. Tai vastata jos joku laittaa viestiä. Tapa kommunikoida tämäkin. Sen verran älytöntäjuttua täällä porukka heittää, että en kovin todennäköisenä pidä parisuhteen löytämistä.

    • 22

      En hae seuraa. Joskus kysyn toivoen vastauksia, ja jos on kysymyksiä joihin minulla on sanottavaa, niin vastaan niihin.

      • Citynainen

        Itse haen seuraa (mies) mutta teen sen hiljaisesti. Ns. pöytälaatikosta. Siinä painaa kemiat jolloin on tultava juttuun eikä kävellä pois päin. Sanomatta mitään.


    • Romeo Jr.

      Etsin täältä naisseuraa.

      • Citynainen

        Toivotan onnea! On täällä kihlaparejakin syntynyt. Itse panostan edelleen reaalielämään. Asennevammani estää yhdistämästä tätä palstaa oikeaan elämääni koska tähän mennessä olen kokenut vain vitt****.


    • -TSS-

      Eiköhän tämä palsta ole suurimmalle osalle jonkinlainen ajatusten kaatopaikka, jonne voi heittää ne kaikki ajatukset joita ei ihmisten ilmoilla ääneen kehtaa sanoa ja täällä sentään anonymiteetti suojaa. Ei kai pahin HC-ATM:kään nyt oikeassa elämässä näitä ATM-juttuja heittele, eihän?

      • Citynainen

        Tulin. Näin. Koin.

        Ei näitä juttuja kasvotusten.

        En myöntäisi koskaan olevani/viettäväni aikaa täällä.


    • konsta

      Olen kirjoitellut harvakseltaan muillekin palstoille. Tänään kaksikin: tuohon oheiseen voiko oikeasti laihtua -juttuun ja matematiikkapalstalle koululaisille popularisointia (ja tämä:). Ajankohtaista, taloutta, parisuhdepalstallekin.

      Tällä palstalla vaikutus on näkynyt siinä, jos aivan kahjoaloitukseen kirjoittaa asiapläjäyksen, niin ketju loppuu joskus (lienee kornia jatkaa soopaa), tai jostain sivurönsystä jatkuu. Tokihan täällä aiheet ovat enemmän mielipide- ja fiilisjuttuja, mutta joskus tulee ottaneeksi kantaa näkemyksellään ja/tai tsemppaa.

      Vapailla moderoimattomilla anonyymipalstoilla on tietenkin piirre, että jollain porukalla on tarve ja halu julistaa "karuja totuuksia". Jos tällaista halutaan ylläpitää, niin mikäs siinä. Varalla vain täytyy olla "Asiaton" (ja "poliisi") -nappi, jotka täälläkin näyttää olevan :) , jotta jonkinlainen järjestys säilyisi. Tässä vapaa mahdollisuus taitaa olla aiheuttanut sen, että asiakirjoittajat (enempi naiset) vieroksuvat. koska liika taustahälinä häiritsee, vaikka sillä ei suurempaa merkitystä olisikaan (".. kärsinyt inflaation..", kuten Sinä tuossa asian ilmaiset).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      180
      5992
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2342
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1709
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1407
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1379
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      334
      1242
    Aihe