Sukupuolinen jännite

pohdiskelun paikka

Miksi tältä palstalta on kadonnut aikuisten välinen sukupuolinen jännite?
Tämä palstako tekee ihmisistä sukupuolettomia?

Puhun nyt täysin keskusteluista, joten yksinkertaisimmat älkööt vaivautuko linkittämään mitään.

22

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. ..

Mietippä kokoonpanoa. Täällä on äärimiehiä, densoja, narkkeja, joku jengiläinen, sekopäitä ja tiesmitä. Joukossa muutama jäyhä suht tavallinen. Kaikki vierailijat saa atraimen otsaansa. Kaikki ne samaan kulhoon ja hämmennys non stop vittuilulla. Miten siitä saa sukupuolista jännitettä, ellei ole sm?

Keskustelua käydään sukupuolettomana ja toisten nimiä käyttäen. Jotain ihme ilvelilyä. Joukossa on hyvääkin keskustelua, mutta en luota näistä yhteenkää. Paljon monologia ja kahden kommentin keskustelua.
      Sukupuolettomuus täällä ei haittaa vaan pottuilun määrä.

• ap.

Ehkä se pottuilu johtuu juuri sukupuolisen jännitteen puutteesta.

• niin.
        ap. kirjoitti:

Ehkä se pottuilu johtuu juuri sukupuolisen jännitteen puutteesta.

Se johtuu siitä kun palstan naiset eivät postaile tissejään yms. Minä ainakin lopetin ziselille vittuilun siinä kohtaa, tosin en kyllä edes vittuillut

• Desiree 40

Puskat ja rekatut on molemmat sitä tasoa, ettei synny mitään kunnon keskustelua. Pelkkää skeidaa ja lammasmaista määkimistä tai sitten lapsellisia seksijuttuja, jotka sopivat teinipalstalle parhaiten.

• Kaipaatko sukupuolten välistä sotaa, kömpelöitä flirttiyrityksiä vai molempia?

• ap.

Ihmisen ja kuminuken välinen yhteenotto olisi upeaa katsottavaa.

• Niin,
        ap. kirjoitti:

Ihmisen ja kuminuken välinen yhteenotto olisi upeaa katsottavaa.

ratikan olisi vain hankittava webbikamera ja show olisi valmis. Viime vappuna se veti vaimonsa lipputankoon.

• ap.

Jotain korkeataajuuksisempaa.

• Täällä liikkuu niin herkkähipiäistä porukkaa, että jos joskus tulee kirjoittaneeksi jotakin seksuaalisuuteen viittaavaakaan, niin joku näkee siitä painajaisia ainakin kaksi viikkoa. - Kyllähän se vähän karsii.
      - Sinänsä sellaista kevyttä jutustelua minusta täällä kyllä on (oletettavasti) eri sukupuolten välillä, joka on minusta aivan normaalia.

• Se porukka mikä

liikkuu on vili tukinikkeineen, usko pois.

• ap.

En tarkoittanut mitään seksijuttuja.

• bp.
        ap. kirjoitti:

Mutta minä tarkoitin.

• ap. kirjoitti:

Mitä tarkoitat sukupuolten välisellä jännitteellä, ellei kyse ole seksuaalisuudesta ?

• ap.
        xena-183 kirjoitti:

Mitä tarkoitat sukupuolten välisellä jännitteellä, ellei kyse ole seksuaalisuudesta ?

Otetaan esimerkki.

Sinä olet pylly pystyssä etessäni, ja sulla on magneetti peräreikulissa. Minulla on toinen magneetti teipattuna kikulikseen ja ne vetävät toisiaan puoleensa. Sun haitari ei vedä minua puoleensa koska on niin iso.

Sitä tarkoitin

• ap. kirjoitti:

Otetaan esimerkki.

Sinä olet pylly pystyssä etessäni, ja sulla on magneetti peräreikulissa. Minulla on toinen magneetti teipattuna kikulikseen ja ne vetävät toisiaan puoleensa. Sun haitari ei vedä minua puoleensa koska on niin iso.

Sitä tarkoitin

Siis magneettien välinen vetovoima ilman sukupuolten välistä vetovoimaa ? Oli kyllä aika kaukaa haettu esimerkki, enkä valitettavasti valaistunut sen avulla mitenkään.

Mutta jospa sinä annat pienen näytteen siellä eteisessäsi jonkun muun kanssa.

• ap.
        xena-183 kirjoitti:

Sitä, että kun katsoo palstaa, niin se ei olisi pelkkää aavikkoa.

• leikki ap.
        xena-183 kirjoitti:

Siis magneettien välinen vetovoima ilman sukupuolten välistä vetovoimaa ? Oli kyllä aika kaukaa haettu esimerkki, enkä valitettavasti valaistunut sen avulla mitenkään.

Mutta jospa sinä annat pienen näytteen siellä eteisessäsi jonkun muun kanssa.

zori, mä kusetin sua, en ole oikea ap :D Aina ei voi, ainakaan päissään vastustaa kiusausta vetää jtn törkeyksiä...

• ap. kirjoitti:

Sitä, että kun katsoo palstaa, niin se ei olisi pelkkää aavikkoa.

OK. - Siis kyseessä olisivat kenties hieman laadukkaammat aloitukset, joista syntyisi asiallisempaa keskustelua ? Se olisikin varmasti hedelmällisempää :) Ajattelin tuota jännitettä enemmän työyhteisön kannalta, mutta tällaisessa anonyymissa paikassa/tilanteessa asia ilmenee luonnollisesti toisin.

• leikki ap. kirjoitti:

zori, mä kusetin sua, en ole oikea ap :D Aina ei voi, ainakaan päissään vastustaa kiusausta vetää jtn törkeyksiä...

Saat anteeksi.
        Luoja krapulaasi lisätköön... ;)

• Iirko

xena-tätillä on kova tarve todistella että hänessä vielä on (olisi) jotain seksualisuuteen viittaavaa jäljellä xD

• noh, mitäs sitten pitäisi olla? jos saan kysyä,
      jotain herutuskuvien linkittelyäkö, mikä tuos aiemmin mainittiin?
      vaiko flirttailua, söpöstelyä ja kullittelua kaikkien mahdollisten kesken?
      tai sitten sitä sukupuolten välistä sotaa?

koska teit mitä tahansa noista, niin niskaasi satavan paskán määrä on vakio.

itse en aio mitään herutuskuvia laittaa, pari kertaa pärstäni näyttänyt ja se riittää,
      ukkelin kanssa muutaman kerran tota söpöstelyä ja kullittelua täälä harrastettu, mistä saa heti niskoillensa syyttelyä oman parisuhteensa ja onnensa mainostamisesta, kenenkään muun palstalla esiintyvän hahmon kanssa ei ole minkäänlaista kiinnostusta flirttailla edes leikkimielellä, että se siitäkin..
      ja omalta osaltani tuo sukupuolten välinen sotiminen sai jäädä siihen mitä käytiin viime kesänä erään marssin tiimoilta, paskáa satoi niskaan lapiotolkulla, tosin olin kyllä itsekin äärettömän provosoiva..

että mitäs sitten?

kalsarit olalle ja rai rai.. :P

mur

• >Miksi tältä palstalta on kadonnut aikuisten välinen sukupuolinen jännite?

Johtuu siitä, että mä en oo enää sinkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56