Ovatko KT-miehet oikeasti yleisimpiä nykynuorten keskuudessa?

tee.Aaa.Tee.Ämm

Toki teoriassa, jos päätetään että vain 5-15% parhaimmisto miehistä on YT-miehiä...mutta jos asiaa tarkastellaan menekin kannalta (eli YT-mies saa halutessaan suht usein, KT-mies saa harvoin, AT-mies ei lainkaan)?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni asiat tuntuvat menevän sillä tavalla, että ne miehet jotka eivät ole riittävän hyvännäköisiä/seksikkäitä kelvatakseen useille naisille, jäävät käytännössä ilman. Mieleen tulee nyt ihan suoralta kädeltä viisitoista 20-25-vuotiasta tuttua, joista vain yhtä voisin kutsua saannin kannalta KT-mieheksi. Kaikki muut ovat YT-miehiä tai AT-miehiä. Ei tavalliselle miehelle ihan oikeasti ole nuorissa ikäluokissa mitään menekkiä...joskus saattavat saada jonkun ujohkon tytön suhteeseen. Sen verran täytyy tosin mainita, että lähes kaikki noista tyypeistä joutuvat etsimään naisensa baareista, sillä tuttavapiirissäni ei juurikaan naisia liiku.

21

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Voipi olla että KTM onkin ennen kaikkea vanhemman miesväestön kategoria. Moni entinen YTM vajoaa KTM:ksi kun tulee kaljamahaa ja se amistutkinto ei enää riitäkään kolmikymppisille uranaisille jne. Ja toisaalta jotkut ATM:t saattavat nousta KTM:ksi kun saavat sen "juoksunsa juosseen" naisen.

      • ATM aisuri

        Ai ATM:t oikein nousevat KTM:ksi saatuan aikoja sitten YTM:n korkkaaman kurpan -.-


    • ..-----..

      Omassa kaveripiirissäni on kyllä enimmäkseen KT-miehiä, mutta tässä tapauksessa KT-mies ei tarkoita mitään aisuri-perheenisää vaan ihan trendikkäitäkin nuoria miehiä joilla on pitempiä suhteita ehkä pari ollut mutta eivät mitään YT-naismenestyjiä ole vaikka joskus saattavat irtopiparia saadakin.

      • tee.Aaa.Tee.Ämm

        Niin, ehkä minullekin olisi parempi viettää aikaa KT-painotteisissa piireissä. Tällä hetkellä asiat ovat niin, että tuttavista löytyy niitä joille naiset tekevät välillä aloitteita baareissa ja joille jotkut naiset jotka ovat nähnee yhden-pari kertaa baarissa lähettelevät facessa kiinnostuneita chät-viestejä ja puhelimeen tekstareita. Ja sitten on saamattomia AT-miehiä, joilla on pillusta hyvin vähän kokemusta jos laisinkaan.


      • ........
        tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:

        Niin, ehkä minullekin olisi parempi viettää aikaa KT-painotteisissa piireissä. Tällä hetkellä asiat ovat niin, että tuttavista löytyy niitä joille naiset tekevät välillä aloitteita baareissa ja joille jotkut naiset jotka ovat nähnee yhden-pari kertaa baarissa lähettelevät facessa kiinnostuneita chät-viestejä ja puhelimeen tekstareita. Ja sitten on saamattomia AT-miehiä, joilla on pillusta hyvin vähän kokemusta jos laisinkaan.

        En pysty kuvittelemaan edes minkälaista olisi jos joku tuntematon/puolituntematon nainen laittaisi minulle flirttailevaa tekstiviestiä. Kuulostaa ihan science fictionilta koko juttu.


      • Naisasialooseri.
        ........ kirjoitti:

        En pysty kuvittelemaan edes minkälaista olisi jos joku tuntematon/puolituntematon nainen laittaisi minulle flirttailevaa tekstiviestiä. Kuulostaa ihan science fictionilta koko juttu.

        Minulle yksi lähetti kerran kuvan posliinipillustaan, yritti sillä houkutella.

        Nainen oli tosin ruma, laihempana olisi voinut olla juuri ja juuri pantava. Oli kuitenkin kerännyt fb:hen koko armeijan todella komeita miehiä kaverikseen, joilta sitten varmasti yritti saada seksiä.


      • nöösi_poika
        ........ kirjoitti:

        En pysty kuvittelemaan edes minkälaista olisi jos joku tuntematon/puolituntematon nainen laittaisi minulle flirttailevaa tekstiviestiä. Kuulostaa ihan science fictionilta koko juttu.

        "En pysty kuvittelemaan edes minkälaista olisi jos joku tuntematon/puolituntematon nainen laittaisi minulle flirttailevaa tekstiviestiä. Kuulostaa ihan science fictionilta koko juttu. "

        Aamen.

        Itse olen tottunut saamaan pakkeja tekstiviestitse. Ihan jo sovitut treffit peruuntuvat puoli tuntia aikaisemin tekstiviestillä!

        Tällaista on AT-miehen arki...


      • tota en usko
        tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:

        Niin, ehkä minullekin olisi parempi viettää aikaa KT-painotteisissa piireissä. Tällä hetkellä asiat ovat niin, että tuttavista löytyy niitä joille naiset tekevät välillä aloitteita baareissa ja joille jotkut naiset jotka ovat nähnee yhden-pari kertaa baarissa lähettelevät facessa kiinnostuneita chät-viestejä ja puhelimeen tekstareita. Ja sitten on saamattomia AT-miehiä, joilla on pillusta hyvin vähän kokemusta jos laisinkaan.

        Luuletko muka oikeasti että tollainen olisi yleistä, että naiset laittaisivat jotain vihjailevia tekstareita miehille, joita he eivät muuten tunne? Varmasti silloin tollaisia viestejä voi tulla, jos on ensin baarissa tutustunut naiseen ja viettänyt jonkin verran aikaa hänen kanssaan.

        Mutta tollainen on aika jenkkileffameininkiä, että naiset muka kyselisivät kavereiltaan jostain miehestä ja alkaisivat sitten laitella hänelle tekstareita.


      • tee.Aaa.Tee.Ämm
        tota en usko kirjoitti:

        Luuletko muka oikeasti että tollainen olisi yleistä, että naiset laittaisivat jotain vihjailevia tekstareita miehille, joita he eivät muuten tunne? Varmasti silloin tollaisia viestejä voi tulla, jos on ensin baarissa tutustunut naiseen ja viettänyt jonkin verran aikaa hänen kanssaan.

        Mutta tollainen on aika jenkkileffameininkiä, että naiset muka kyselisivät kavereiltaan jostain miehestä ja alkaisivat sitten laitella hänelle tekstareita.

        No tuossa viestissäni kirjoitinkin että he ovat törmänneet noihin naisiin baarissa tai "kadulla" ja vaihtaneet muutaman sanasen. En nyt minäkään ole tuollaisesta lähipiirissäni kuullut että täysin tuntemattomat ottaisivat yhteyttä (paitsi ehkä kerran).


    • Aiheen vierestä

      "Sen verran täytyy tosin mainita, että lähes kaikki noista tyypeistä joutuvat etsimään naisensa baareista, sillä tuttavapiirissäni ei juurikaan naisia liiku. "

      Oliskohan tässä se ongelma.
      Baarissa korostuu seksi ja nopea vaikutuksen tekeminen sekä ne ääri-ilmiöt.

      Jos taas katsotaan kokonaisuutta niin takuuvarmasti KT-miehet jokaisessa ikäluokassa ovat enemmistö ja yt ja at:t niitä harvinaisuuksia.

      • tee.Aaa.Tee.Ämm

        Joo, mielellään minäkin liikkuisin jossain piireissä missä olisi myös naisia. Mutta paremmin tuntemistani tyypeistä seurustelee vain yksi, ja hänen tyttöystävänsä ( tyttöystävän kaverit) ovat jotain amis-porukkaa, jotka eivät edes juuri halua minua mukaan minnekään (miksiköhän, heh heh)...


      • Aiheen vierestä
        tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:

        Joo, mielellään minäkin liikkuisin jossain piireissä missä olisi myös naisia. Mutta paremmin tuntemistani tyypeistä seurustelee vain yksi, ja hänen tyttöystävänsä ( tyttöystävän kaverit) ovat jotain amis-porukkaa, jotka eivät edes juuri halua minua mukaan minnekään (miksiköhän, heh heh)...

        Pointtini oli se että miten voit tehdä heidän tasostaan mitään päätelmiä jos ne kohtaamiset tapahtuvat vain baarissa?

        Jos nuo "paremmin tuntemasi" tyypit jotka eivät seurustele omaisivat enemmän naiskontakteja niin tiedä vaikka hekin seurustelisivat jne. vai mitä mieltä olet?


    • Buster Keaton

      Eikös aloittaja itsekin ole KT-mies kun on saanut pildeä?

      • tee.Aaa.Tee.Ämm

        Kyllä AT-mieskin voi saada pillua, mutta naiset eivät hänestä kiinnostu.


    • ATM:lle jämät

      Vain naisen korkannut mies on YTM. Mies joka joutuu tyytymän korkattuun huoraan on ATM. Ei ole KT-miehiä.

      • paskaduunari

        Joko on minttuviina korkattu?


    • Sitten omana luokkanaan ne fiksut miehet jotka ovat tajunneet ettei se irtoseksi tee onnelliseksi. He eivät metsästä yhden yön hoitoja baarista, vaan etsivät sitä oikeeta parisuhdetta. Ne onkin kasvaneet aikuisiksi.

      • huomio vain

        Kyllä tietysti.
        Mutta varmaan ymmärrät että tuo "he eivät metsästä yhden yön hoitoja baarista" on aika ladattu lause?

        Se olettaa aika paljon miehistä jotka menevät baariin etsimään naista sekä siitä että jos nainen menee baariin etsimään miestä niin hänellä ei olisi ennen kaikkea seksuaalinen haku päällä eli miehen pitää vedota ennen kaikkea seksimielessä ensin naiseen kun muuhun on mitään mahdollisuutta.

        Samoin monelle miehelle voi olla vaikeaa löytää muualta sitä seuraa kuin väkisin etsiä baarista.

        "Oikea parisuhde" ja "baari" ovat aika huvittavia termiä sen vuoksi yhdistettynä varsinkaan nuoremmassa ikäryhmissä.


      • huomio vain kirjoitti:

        Kyllä tietysti.
        Mutta varmaan ymmärrät että tuo "he eivät metsästä yhden yön hoitoja baarista" on aika ladattu lause?

        Se olettaa aika paljon miehistä jotka menevät baariin etsimään naista sekä siitä että jos nainen menee baariin etsimään miestä niin hänellä ei olisi ennen kaikkea seksuaalinen haku päällä eli miehen pitää vedota ennen kaikkea seksimielessä ensin naiseen kun muuhun on mitään mahdollisuutta.

        Samoin monelle miehelle voi olla vaikeaa löytää muualta sitä seuraa kuin väkisin etsiä baarista.

        "Oikea parisuhde" ja "baari" ovat aika huvittavia termiä sen vuoksi yhdistettynä varsinkaan nuoremmassa ikäryhmissä.

        No olen heidän jutuistaan ymmärtänyt, että baarissa pitävät kivaa kavereiden kanssa. Parisuhdenaiset löytävät sitten jostain muualta. Miten tai mistä he tarkkaan ottaen naisensa löytävät, niin siitä en ole galluppia pitänyt. Jotkut ovat löytäneet netin keskustelupalstalta, kaveripiiristä, harrastusten parista.

        Kuinka hyvin tämä pitää kaikkien KT-miesten kohdalla paikkansa, sitä en tiedä. Mutta muutaman 30sen kundin kanssa olen aiheesta jutellut.

        JOs nyt mietin niitä piirejä, niin kyllä siellä jotkut naiset ovat sen seurustelukumppanin löytäneet baarista.


    • hegemonia.

      Naisilla on sellainen keskinäinen hegemonia, että jos joku YT-nainen ei kelpuuta jotain miestä, niin ei kelpuuta kukaan muukaan. Ei tavallaan haluta jäädä kaveria huomommaksi tyytymällä sekundaan. Tämän vuoksi n. 5% vähemmistö miehistä kelpaa niille vähänkään siedettäville naisille.

      • tätä mä en tajua ollenkaan. Mä olen kiinnostunut muutenkin niin erilaisista miehistä kun mun kaverit, et niitten valinnat ei vaikuta mun kiinnostukseen ollenkaan. Onks tää joku nuorten pissisten juttu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe