Seksiä teinin kanssa...

Nainen 25...........

Nyt on paha tilanne, mutta pakko kertoa jollekkin. Eli sattui tällänen tilanne että oltiin viime viikonloppuna tyttöjen kanssa vähän rimpsalla ja matkalla baariin törmättiin huomattavasti nuorempiin poikiin. Olivat 9-luokalla eli reilusti alaikäisiä...

Oltiin siis todella, TODELLA humalassa ja nää pojat rupes siinä sitten juttua meille heittämään, ja niillä oli siinä juotavaa mitä kulautettiin kurkkuun ja homma meni niin että mentiin sitten kaverin luo jatkoille ja tulin harrastaneeksi seksiä alaikäisen kanssa....

Tää tilanne on aivan kauhea, se poika soittelee jatkuvasti, vielä kun kerroin nimeni ja on sitten ettinyt numerotiedustelusta numeron. 15-vuotias poika oli... Mitä tässä tilanteessa tekee!? Aivan karmeaa jos poika kertoo tästä hairahduksesta jollekkin, itse olen siis 23. Luultavasti on kertonutkin ainakin kavereilleen joita oli mukana 3, ja kaverini oli myös yhden pojan kanssa..

Tästä voi siis tulla poliisijuttu eikö? Mikäli joku aikuinen kuulee asiasta. Olen todella paniikissa juuri nyt :(

Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Ilmoittautua itse poliisille?

75

16698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 25...........

      Anteeks siis 25-olen....

      • Anonyymi

        Istuin asuntovaunussa ja siirryin ulos katseleemaan kalastus välineitä oli jo aika myöhä kossupullooli pöydällä käännähdin takana oli tyttö yksin tuli arasti istumaan kysyin miksi yksin liikuskelee sanoi vanhemmat lähti ravintolaan, tyttö katsoi pulloa saanko? sanoin siitä vaan tyttö otti reilun ryypyn ja yski sanoin ei tarvi sillai juoda vähempiki riittää. Tupakoin jonkun aikaa katsoin tyttöä kysyin eikö ole poiakakaveria täällä hymähti jäi kaupunkiin minun oli pakko lähteä. Nousin ylös katsoin tyttö oli vähän peloissaan sanoin voit tulla odottamaan vaunuun. Esitteli itsensä Lissuksi

        Annoin lasissa lisää juomaa kysyin eikö sinua pelota mitä teen sulle. Katsoi ja nauroi mitä tekisit minulle?
        Nauroin riisuisin ja imisin teini pillua ja ja sun tisuja. Lissu nauroi se olisi kivaa, sanoin oikeastikko Lissu sanoi pojat ei osaa. Huomasin että rinnat oli kuin pienet omenat ja pienet nännit pisti esiin. Lissu nousi seisomaan ja tuli syliin, kosketin rintaa Lissu huokasi kosketat sievästi Lissu kaivoi kumirenkaat laittoi kahdelle letille nauroi otin nämä pois että en näytä lapselta käännyin penkillä käytävään päin Lissu nosti jalat sivulle kosketin rintoja Lissu kysyihaluatko ja nosti paitaa ja pois katsoin rintoja kuin pallot ja nännit päässä taivutin Lissua ja maistoin Lissu vapisi miten osaat noin ja antoi sievästi imeä pidin toisella kädellä että ei kaadu seljälleen toisella koskin pilluun alkoi huokailemaan noin noin kysyin oletko kääntyi ja katsoi silmiin olen ja monesti äiti osti isältä salaa pillerit. Lissu kysyi saanko ja hieroi kaluaavasi minun housut ja nousi ylös nousin seisomaan shortsin laskeutu heti Lissu pani kätensä kalun viereen ja kuiskas on iso ja hyväili laskin hameen alta pikku housut sen verran koskin niihin oli ihan märät keskeltä Lissu tuli syliin ja antoi taas imeä nyt koskin pilluun tunsin sormissa että ei ole venynyttä yhtään työnsin kasi sormea sievästi sisään Lissu katsoi kalua ja kasin käsin runkkasi sievästi. Sanoin hädissän ei tuo sovi näytin ölju purkkkia Lissu otti käsiinsä ja voiteli hieroi pillun sisäänsä ja alkoi istumaan sievästi.

        Lissu katsoikokoajan ihan vierestä silmiin kuiskas nyt se venyttää ei haittaa nut menee pää sisään odotetaan sitten liikkui vähän katsoi silmiin ja painoi hitaasti sanoi tulee semmoinen tunne että haluan hulluna lisää. Lissu istui kuiskas paina vähän hyväilin kapeaa selkää ja pieniä rintoja sanoin ei kiirettä kun painoin lantiosta tarttui kaulaan kuiskas tästä ihanasta en kerro kellekkään kaverille kun lähti nousemaan vapisi kok ajan kuiskas en tiedä miksi vapisen on ihanaa ei koskaan kukaan ole tehnyt näin Lissu nauroi jo ja sanoin oletko haaveillut pikkutytöistä sanoin en koskaan ja nytkin pelottaa joudunko putkaan Lissu halasi ja suuteli et joudu. Kysyin oletko sinä nauroi jo vuosia pojat on hihittäjiä.
        Lissu kuiski haluan lisää lisää apua en tiedä ja kiljaisi alkoi vapisemaan ja tarrautu pillu supisteli koko ajan kuiskas anteeksi minä vain tulin kuiskas korvaan pillu kastuu lisää voi että on ihanaa annoin keinua kalun varassa Lissu tuli uudelleen tarttui kalulasta ja hoki tule tule laukesin voimalla Lissu huusi hiljaa korvaan ihanaa ihanaa ja vapisi.
        Kun rauhoituttiin Lissu oli sylissä kuiskas tämän muistan ikäni haluan että jään kiinni ja puristeli pillullaan otin paperia pillun alle Lissu nousi seisomaan ja antoi valua paperiin sanoin käy suihkussa meni perässä Lissu pesi kalua ja hymyili tämä on iso vaikka ei seiso.
        Istuttiin jonkin aikaa sanoi sun pitää pukia päälle Lissu kerkis lähteä kun taksi tuli katsoin sutjakka naine mies vähän pasu ja päissään

        Ammulla olin ulkona kuulin kun ukko halusi veneellä kalaan naine sanoi minä en ainakaan lähde ja käveli lonkeron kanssa, meni vaunuun kuulin kun Lissu sanoi minun pitää sitten lähteä mukaan. Katsoin kun menivät veneelle nousin vaunusta laitoin pöydälle lasit ja kossun ja limukan Lissun äiti katsoi ja tuli juttelemaan sanoin menivät kalaan nauroi ja esitteli olen Marita sanoin istu kiireimmäksi aikaa annoin reilun kosupaukun istuttiin vähän aikaa onneksi tuli sääskiä sanoin mennään sisälle vai oliko sulle kiireitä Marita nauroi ei muuta kuin tämä ja näytti siideriä.
        Nyt vasta näin kuinka reilut rinnat oli kun oli napapaita päällä minulla oli vain shortsit.
        Marita katseli vaunua yksinkö olet sanoin yksin Maritan musta hame eduti hyvi lantiota Marita huomasi ja hymyili kysyi miltä näyttää näin että nännit pullotti kunnolla nauroin riisun sinua silmillä Marita istui sängylle vein lisää juomaa puhuttiin niitä näitä Marita anoi näkyykö niitä enää katsottiin vierekkäin ikkunasta näkyi vain pieni piste koskin Maritan rintoihin Marita nauroi etkö osannut silmillä riisua mutta antoi hyväillä.
        Meni hetki ja oltiin alasti Marita sanoi en ole aikoihin saanut kunnolla kyrpää ja imi kalua nuosi ja kuiskas ei panna hukkaan ja työnsi sänkyyn tuli päälle kuiskas ohjaa sisään.
        Pillu oli märkä tosi märkä Marita huokasi tätä olen odottanut joskus halutaa niin että melkein huudan Marita tuli kuin tyttönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istuin asuntovaunussa ja siirryin ulos katseleemaan kalastus välineitä oli jo aika myöhä kossupullooli pöydällä käännähdin takana oli tyttö yksin tuli arasti istumaan kysyin miksi yksin liikuskelee sanoi vanhemmat lähti ravintolaan, tyttö katsoi pulloa saanko? sanoin siitä vaan tyttö otti reilun ryypyn ja yski sanoin ei tarvi sillai juoda vähempiki riittää. Tupakoin jonkun aikaa katsoin tyttöä kysyin eikö ole poiakakaveria täällä hymähti jäi kaupunkiin minun oli pakko lähteä. Nousin ylös katsoin tyttö oli vähän peloissaan sanoin voit tulla odottamaan vaunuun. Esitteli itsensä Lissuksi

        Annoin lasissa lisää juomaa kysyin eikö sinua pelota mitä teen sulle. Katsoi ja nauroi mitä tekisit minulle?
        Nauroin riisuisin ja imisin teini pillua ja ja sun tisuja. Lissu nauroi se olisi kivaa, sanoin oikeastikko Lissu sanoi pojat ei osaa. Huomasin että rinnat oli kuin pienet omenat ja pienet nännit pisti esiin. Lissu nousi seisomaan ja tuli syliin, kosketin rintaa Lissu huokasi kosketat sievästi Lissu kaivoi kumirenkaat laittoi kahdelle letille nauroi otin nämä pois että en näytä lapselta käännyin penkillä käytävään päin Lissu nosti jalat sivulle kosketin rintoja Lissu kysyihaluatko ja nosti paitaa ja pois katsoin rintoja kuin pallot ja nännit päässä taivutin Lissua ja maistoin Lissu vapisi miten osaat noin ja antoi sievästi imeä pidin toisella kädellä että ei kaadu seljälleen toisella koskin pilluun alkoi huokailemaan noin noin kysyin oletko kääntyi ja katsoi silmiin olen ja monesti äiti osti isältä salaa pillerit. Lissu kysyi saanko ja hieroi kaluaavasi minun housut ja nousi ylös nousin seisomaan shortsin laskeutu heti Lissu pani kätensä kalun viereen ja kuiskas on iso ja hyväili laskin hameen alta pikku housut sen verran koskin niihin oli ihan märät keskeltä Lissu tuli syliin ja antoi taas imeä nyt koskin pilluun tunsin sormissa että ei ole venynyttä yhtään työnsin kasi sormea sievästi sisään Lissu katsoi kalua ja kasin käsin runkkasi sievästi. Sanoin hädissän ei tuo sovi näytin ölju purkkkia Lissu otti käsiinsä ja voiteli hieroi pillun sisäänsä ja alkoi istumaan sievästi.

        Lissu katsoikokoajan ihan vierestä silmiin kuiskas nyt se venyttää ei haittaa nut menee pää sisään odotetaan sitten liikkui vähän katsoi silmiin ja painoi hitaasti sanoi tulee semmoinen tunne että haluan hulluna lisää. Lissu istui kuiskas paina vähän hyväilin kapeaa selkää ja pieniä rintoja sanoin ei kiirettä kun painoin lantiosta tarttui kaulaan kuiskas tästä ihanasta en kerro kellekkään kaverille kun lähti nousemaan vapisi kok ajan kuiskas en tiedä miksi vapisen on ihanaa ei koskaan kukaan ole tehnyt näin Lissu nauroi jo ja sanoin oletko haaveillut pikkutytöistä sanoin en koskaan ja nytkin pelottaa joudunko putkaan Lissu halasi ja suuteli et joudu. Kysyin oletko sinä nauroi jo vuosia pojat on hihittäjiä.
        Lissu kuiski haluan lisää lisää apua en tiedä ja kiljaisi alkoi vapisemaan ja tarrautu pillu supisteli koko ajan kuiskas anteeksi minä vain tulin kuiskas korvaan pillu kastuu lisää voi että on ihanaa annoin keinua kalun varassa Lissu tuli uudelleen tarttui kalulasta ja hoki tule tule laukesin voimalla Lissu huusi hiljaa korvaan ihanaa ihanaa ja vapisi.
        Kun rauhoituttiin Lissu oli sylissä kuiskas tämän muistan ikäni haluan että jään kiinni ja puristeli pillullaan otin paperia pillun alle Lissu nousi seisomaan ja antoi valua paperiin sanoin käy suihkussa meni perässä Lissu pesi kalua ja hymyili tämä on iso vaikka ei seiso.
        Istuttiin jonkin aikaa sanoi sun pitää pukia päälle Lissu kerkis lähteä kun taksi tuli katsoin sutjakka naine mies vähän pasu ja päissään

        Ammulla olin ulkona kuulin kun ukko halusi veneellä kalaan naine sanoi minä en ainakaan lähde ja käveli lonkeron kanssa, meni vaunuun kuulin kun Lissu sanoi minun pitää sitten lähteä mukaan. Katsoin kun menivät veneelle nousin vaunusta laitoin pöydälle lasit ja kossun ja limukan Lissun äiti katsoi ja tuli juttelemaan sanoin menivät kalaan nauroi ja esitteli olen Marita sanoin istu kiireimmäksi aikaa annoin reilun kosupaukun istuttiin vähän aikaa onneksi tuli sääskiä sanoin mennään sisälle vai oliko sulle kiireitä Marita nauroi ei muuta kuin tämä ja näytti siideriä.
        Nyt vasta näin kuinka reilut rinnat oli kun oli napapaita päällä minulla oli vain shortsit.
        Marita katseli vaunua yksinkö olet sanoin yksin Maritan musta hame eduti hyvi lantiota Marita huomasi ja hymyili kysyi miltä näyttää näin että nännit pullotti kunnolla nauroin riisun sinua silmillä Marita istui sängylle vein lisää juomaa puhuttiin niitä näitä Marita anoi näkyykö niitä enää katsottiin vierekkäin ikkunasta näkyi vain pieni piste koskin Maritan rintoihin Marita nauroi etkö osannut silmillä riisua mutta antoi hyväillä.
        Meni hetki ja oltiin alasti Marita sanoi en ole aikoihin saanut kunnolla kyrpää ja imi kalua nuosi ja kuiskas ei panna hukkaan ja työnsi sänkyyn tuli päälle kuiskas ohjaa sisään.
        Pillu oli märkä tosi märkä Marita huokasi tätä olen odottanut joskus halutaa niin että melkein huudan Marita tuli kuin tyttönsä.

        painoi pillua että luu kolisi lantiossa vastakkain laskeutu alas kuiskas odotetaan kun nousi ylös imaisin nännejä antoi hurjana imeä kuiskas voin tulla jo tästä miten voi olla haluttaa ja alkoi naimaan uudelleen otin lantiosta ja painoin spermaa pulppusu sisään Marita halasi kuiskas kiitos juomista ja tästä.

        Olin vaunulla ja kävin rannassa kun kävelin takaisin, Marita hymyili kysyi kumpaa on kävelin vaunuun Marita tuli kaadoin sänkyyn jalat oli lattialla työnnyin kontallaan sisään Marita vikisi panet sinä raiskaat pillu valui lakanalle käännin Maritan vatsalleen ja työnnyin sisään pidin käsiä sivulla kuiskasin jos huudat käy huonosti nain voimalla syvälle Marita huokaili väkisin ihanaa lasketko sisään kysyin haluaako narttu sisään Marita uikutti haluaa pane narttua mihin vaan mietin ei helkkari nostin kalun pois ja laitoin pyllynaukolle Marita säikähti eiiii työnnin limaisen kalun sisään ja sievästi suoleen Marita puristi kunnolla sormista pikku hiljaa löysäsi huokasi olet ensimmäinen miten se alkaa tuntua hyvältä huokaili tosi hyvältä apua tulenko minä vapisi ja kiljui tulen tulen tulen laukesin sisään. Nousin ja pesulle oli aika sotkuista hommaa Marita nousi ja tuli jonkun ajan päästä pesulta , halasi ja kuiskas en ole enää neitsyt laittoi vaatteet ja kiitti vielä.

        Siirsin vaunun eri pikkaan lähelle vettä, kävin kamootilla kalall tuli vain pieniä ahvenia ja joku siika. Meloin rantaan ja kannoin varusteet autoon ja viereen. Istuin tupakalle Lissu seisoi lähellä tuli ja kysyi miksi vaihdoin paikkaa naitko äitiä sillä oli sieviä fritsuja kaulassa sanoin en nainut olisko pitänyt Lissu nauroi ehkä olis vähän rauhallisempi.
        Menin sisään Lissu tuli ja halasi kuiskas haluttaa hulluna sammutin valot riisuin Lissun alasti mentiin sänkyyn, suutelin rintoja sievästi ja hyväilin pikku huulia Lissu kuiskas saanhan olla sinun pikku hutsu näykin nännejä Lissu piti päästä kiinni laskeuduin alemmas päästi irti nuolin kiinteää pillua maistui nuorelta ja puhtaalta Lissu väpsähti ensin sitten lisää sitten painoi päätä tiukasti ulisi hiljaa pitkään. Nousin päälle ja työnnyin sisään Lissu kuiskas on vähän arka mutta aika pian pyysi kunnolla sisään pantiin kahdesti ja Lissu lähti. Nukuin sikeästi aamuun kalu oli vähän kipeä pari päivää sain olla rauhassa kun lähtivät aamulla pois.


    • vomppe 2000

      poika varmaan huomaa että et ole kuitenkaan samalla aaltopituudella muutaman keskustelun jälkeen ja voit sitten rauhassa jättää sen.

      miten se muuten todistaisi että sekstasi kanssasi.. jos pokka pitää niin tuskin mitään hätää

      • Pimpsa Syyniin

        Kyllä se voi todistaa - samalla tavalla kuin Michael Jacksonin tapauksessa eli kertoo poliisille pimpsasi tuntomerkit. Sitten sut kutsutaan poliisiasemalle jossa joudut riisuutumaan ja poliisisedät syynää sun intiimejä paikkojas verraten niitä annettuihin tuntomerkkeihin...
        Jackson muuten sanoi että se oli hänen elämänsä nöyryyttävin kokemus.


      • Anonyymi
        Pimpsa Syyniin kirjoitti:

        Kyllä se voi todistaa - samalla tavalla kuin Michael Jacksonin tapauksessa eli kertoo poliisille pimpsasi tuntomerkit. Sitten sut kutsutaan poliisiasemalle jossa joudut riisuutumaan ja poliisisedät syynää sun intiimejä paikkojas verraten niitä annettuihin tuntomerkkeihin...
        Jackson muuten sanoi että se oli hänen elämänsä nöyryyttävin kokemus.

        Jos olisin tuo 15 -vuotias poika, niin kiristäisin tuon 25v naisen kanssani seurustelusuhteeseen sillä, että jos nainen jättää, niin poliisikin saa tietää puuhistamme.

        Koska asiasta on jo kulunut aikaa, huvittais tietää, älysiko tämä poika toimia juurikin näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin tuo 15 -vuotias poika, niin kiristäisin tuon 25v naisen kanssani seurustelusuhteeseen sillä, että jos nainen jättää, niin poliisikin saa tietää puuhistamme.

        Koska asiasta on jo kulunut aikaa, huvittais tietää, älysiko tämä poika toimia juurikin näin?

        Ei taitaisi onnistua! Se nainen kyllä pystyy estämään kiristyksen muilla keinoin ja juniori on kusessa.


    • Ei hätää

      Ota rauhassa ja juttele pojan kanssa ja kerro hänelle, että tämä ei toimi. Mielestäni poliisille ei tarvitse kertoa (ellet pakottanut poikaa fyysisesti seksiin tai poika ahdistui seksistä pahasti), mutta pojan vanhemille kuitenkin.

    • toivottavasti

      vaihda numero tai sulje puhelin vähäksi aikaa niin se poika tajuaa itsekkin lakata soittelemasta

    • komeajätkä18vee

      Olisit vaan nussinut mua

    • höhöhö

      Kyllähän ne pojat itsensä ja tapauksen täältä tunnistaa :), kun lukevat näitä juttuja enemmänkin, kuin sinä ja tekevät omat johtopäätöksensä. heh. (heh)

    • Iituli_

      Heidi, Heidi.. Nyt matalaa profiilia ja keskityttte vain Pepin kanssa siivoamaan nettisivuja, missä mainostetaan temppuasi.

    • Nainen 25...........

      Voin kertoa etten ole mikään Heidi tai Peppi salkkareista :) Luulenpa että näin on joskus käynyt muillekin kuin minulle ja salkkaritähdille. Mutta, annan asian nyt olla. Tottahan se on että aika mahdotonta ruveta tollasta asiaa kenenkään todistelemaan ja tapahtuneestakin on jo viikko aikaa, eikä voi sanoa että jotenkin ahdistelin tai raiskasin ton pojan, vaan se tapahtui ihan kummankin tahdosta.

      Teen nyt pojalle selväks että se oli tuo ainut kerta ja homma ei tuu ikinä toistumaan :)

      • Anonyymi

        mut hei, voiks ton ikäsen pojan siis raiskata🤡, mut mimmin voi👺


    • YKJFA

      Fake And Gay!

      • Anonyymi

        tuu muon luo.


    • juuhu pojan provo

      provo, lähdet panemaan 15 v.kundin kanssa ja olet itse 25 (?). olette eri aaltopituudella??, tarkoittaaa mitä? provo tai olet jälkeenjäänyt!!! Retardet.

      • Anonyymi

        15 -vuotiaalla on monella aikuismainen olemus ja jos vielä sanoo olevansa 18 niin läpi menee.
        Itse olen myös ollut juuri 15v kundin kanssa.
        Tapasin hänet ravi ravintolassa joten oletin hänen olevan jo ainakin 18-vuotias mutta noin viikloa myöhemmin paljastui hänen iäkseen 15v.


    • Sairasta

      Tuon takia kyseinen laki on säädetty. Eikun häkki heilumaan. Tuollaista ei tehdä vahingossa! Vastuuttomia "aikuisia" on monenlaisia, itse olet sieltä pahimmasta päästä. Poika voisi olla melkein oma poikasi ! Järki käteen ja opi ottamaan vastuu teoistasi... Kaltaisesi munahaukat ovat oksettavia.

      • teinipoika...

        vanhempi naine muakin kiihottaa enemmän ,kuin nuori likka. kokeneempiä ovat, varmasti hoitelevat hyvin ja huolella.


      • ^^
        teinipoika... kirjoitti:

        vanhempi naine muakin kiihottaa enemmän ,kuin nuori likka. kokeneempiä ovat, varmasti hoitelevat hyvin ja huolella.

        Itsekin teininä runkkasin vain aikuisista naisista unelmoiden, oman ikäiset tytöt eivät kiinnostaneet ollenkaan siinä mielessä.


    • etsky

      kyllähän tommosta nyt voi sattua kelle tahansa, et ole ensimmäinen ja viimeinen. Edenkin kännissä ei tule aina mietittyä syitä ja seuraamuksia. Sanot pojalle vaan suoraan miten asiat on ja unohdat koko hairahduksen.

    • Nainen 25...........

      Voishan se olla mun poika juu jos oisin 10-vuotiaana ruvennut lastentekohommiin, ainut vaan että sillon ei ollut ees menkat alkanu. :-)

      Häkkiä tästä nyt tuskin heilahtaa...

      Kiitti kuitenkin nyt noista ensimmäisistä asiallisista viesteistä! Kiva että kaikki ei heti menny syyllistämisen linjalle :)

      Luulenpa muuten että miehiä jotka tällästä tekee 15-vuotiaille tytöille on paljon paljon enemmän kun naisia, ja mulla sentään on järkeä katua tätä hommaa. Oonko siis aivan hirveä ihminen?

      Kuten sanoin, niin aikeissa ei oo toistaa tota virhettä.

      • tasa-arvoako

        Jos mies on maannu nuoren tytön kanssa kuten sinä nuoren pojan, on sen miehen maine menny ja saa kovat rangaistukset yms. Mitä luulet, lieveneekö niiden tuomiot, jos ne sanoo, että on järkee katua ko. hommaa?

        Kysyt, ootko aivan hirveä ihminen. No, et sen enempää kuin nekään aikuiset miehet, jotka naivat 9-luokkalaisten tyttöjen kanssa. Saattaisivatpa olla jopa seurustelusuhteessa molempien halusta, niin silti vaan häkki heilahtaa.


      • Anonyymi

        Et oo hirvee. Oot fiksu.


      • Anonyymi

        ei, et sinä hirvee ihminen oo, mua alko himottaa naiset enempi jo 12v. siis vanhemmat naiset, mä olin pihkas n.30v opeen, niiihin aikoihin alko seisokit ja hävetti, en tiiä huomasko ope mitään, kai huomas mun tuijotuksen ja mun ongelman mut ei reagoinu muute ku hymyili vähä. Mul oli fantsuja siit opesta, mun iskä tai ainaski mutsi ois saanu hirveet traumat jos ois arvanneet.


    • Hyisinuuu

      Pedohan nää olet tai sitten provo. Ei se ole naiselle sen hyväksyttävämpää.. Sosiaalinen noita rovio vaan yllesi!

    • kirjaudu_sisään

      Tuo on ollut oikea onnen yö sille pojalle, ja nyt hän haluaa lisää seksiä sinulta :)

      • ai ai

        Pojalla olisi nyt tuhannen taalan paikka kiristää seksiä sinulta lisää.. Hyvä jos olet päättänyt ettet vastaavaan enää ryhdy ja kannattaa pistää homma heti alkuun ystävällisellä asenteella poikki homma. ettet syvemmälle suohon enää uppoa tuossa.


    • Jos haluut voit antaa sille. Mut jos et niin kiistä kokotapaus...

      • Anonyymi

        ime mua.


    • jokapojan haave

      mikäs sen kivempi kokemus pojalla. aikuisempi ja kokeneempi nainen. ei tartte söhriä teinitytön kanssa.

      • teinipoika...

        asiallista tekstiä, samaa mieltä ! nimi merkki - teinipoika...-


      • Anonyymi

        ime mua. ois kiva tavata sua.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jatka pojan kanssa nussimista kaikissa muodoissaan. Poika ei kerro eteenpäin ellet itse anna siihen aihetta. Nauttikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ime mua. ois kiva tavata sua.

        käytä pölyimuria


    • blaahds

      No siis itselleni on käynyt niin, että harrastin 3 vuotta sitten ollessani vasta 15, 35 vuotiaan miehen kanssa seksiä. Enkä tehnyt minkäänlaista rikosilmoitusta vaikka olin silloin todellakin kännissä. En usko että se poika mitään rikosilmoituksia tekee, jos on itsekkin ollut mukana omasta tahdostaan :)

    • häkkiheilahtaa

      Lopeta jo se salkkarielämä! Ei normaali täysijärkinen, edes humalassa, sekaannu alaikäsiin lapsiin.

    • Itseasiassa sun pitää olla nyt kovaa mimmiä vaan ja lyödä paskapuheeks koko juttu .Mä oon ite mies ja mä tiedän kuinka kuinka mun teki mieleni nussia jatkuvalla syötöllä. Toi kyllä kiihottaa toi juttu mua ihan älyttömästi .Voi hitto ku mä oisi ollu sen pojan tilalla panemassa kauan ja hartaasti .Älä tosta mitään paineita ota , mut suhtaudu siihen gosseen tosi kylmästi, ettei tuu jutun juurta

    • roopeeeeeee

      ei vitsujumankeikka!!!! mistä mäkin löydän itelleni itteeni vanhemman naisen jonka kanssa pääsis leikkii ja joka opettais mulle kaiken? kerrotko missä tapasitte? löytyskö mahd. baarin ulkopuolelta jos menis sinne notkuu ottas viinaa laukkuun ja houkuttelis kuumii muijii jatkoille??


      oon 16v mies!!!!!! en siis oo enää ees sakkolihaa ;)

    • inspektor

      Ihan sitten perseestä koko tarina,ja perseen kuva ja naamasi kuvia ei voi erottaa toisistaan ,niin samanlaiset on molemmat kuvat.

    • 16v tyttö

      Tuskin se poika susta rikosilmoitusta tekee jos se kerta halus sitä myös. Otat vaan ihan rauhallisesti ja kerrot sille että teidän välille ei vaan voi tulla mitään enempää teidän ikäeron takia. Kyllä sen luulis ymmärtävän.

    • Ja maassa hyvä tahto

      No just joo..... ehkä olet kuitenkn 24-v?

      Aika huono tarina seksifantasiaksi.

      Netistä löytyy paljon parempia.

    • Libertine

      Eihän se mikään lapsi enää ole. Vuoden päästä hän on 16.Viis siitä ikäerosta - sanot vaan ettet halua seurustella. Jos sanot, että ikäeron takia ( mikä se on? 8 vuotta?) niin hän pitää sua vanhana tekopyhänä akkana. Moni haluaa nuorempaa ja moni vanhempaa ja moni saakin. Hänen oli varmasti kivaa! Älä stressaa. Tekopyhät sucks.

    • 346346

      OLET HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ! MENE ILMIANTAMAAN ITSESI POLIISILLE!

      • willibee

        tämä teko ei ole millään lailla erilainen kuin se, että 25vuotias mies houkuttelee 15v. Tytön kanssaan seksiin. Ei millään tavalla. Olet tehnyt rikoksen. Itsesi puolesta toivon, että otat opiksesi ja opettelet tarkistamaan seksikumppanisi iän. Se on aivan sama mitä lapsi haluaa aikuiselta. Aikuinen on tuossa tilanteessa se vastuullinen osapuoli ja jättää lapset rauhaan. Tekoa ei voi perustella sillä, että lapsi halusi seksiä, koska lapset ovat liian nuoria tekemään päätöksiä siitä mitä he oikeasti haluavat. Ja kyllä, 15-vuotias on lapsi.

        Se vielä, että vaikka tuo 15v. poika ei tekisi rikosilmoitusta hyväksikäytöstä, niin kuka tahansa muu voi tehdä ja syyttäjä nostaa jutun sinua vastaan. Onneksi lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole asianomistajarikos. Ja toivoisin, että poikia hyväksikäyttäviä naisiakin jäisi joskus kiinni niin eivät ihmiset luulisi tuommoisen olevan yhtään hyväksyttävämpää kuin toisinpäin.


      • Anonyymi

        nimim. vakavasti traumatisoitunut


    • MINUN MIELESTÄNI

      ... sinun kannattaisi rauhoittaa koko tilanne.

      Se onnistuu esimierkiksi niin, että ANNAT SITÄ TUSSUA sille pojalle niin paljon, kuin se haluaa ja jaksaa painaa.

      Ennen pitkää se kyllästyy ja unohtaa sinut. Sitten kaikki onkin Ok - ei riitoja.

    • Karvalaukku

      Parasta on kun menet reilusti kertomaan pojan vanhemmille, he tuskin kauhistuvat siitä ja auttaahan se heitä ymmärtämään jos pojan käytös on muuttunut.
      Sinun pitäisi nyt vihdoinkin toimia kuin aikuinen ja missään nimessä et mene kännissä sinne!

    • Anonyymi

      Jos nyt et tekis kärpäsestä härkästä. Tällaista tapahtuu aika paljon eikä niistä tehdä numeroa. Varsinkin jos mukana on alkoholi tai muut aineet. Tiedän kokemuksesta että jokainen 13-15 nuori, likka tai jätkä, haluaa vain panna ja saada kokemuksia. Poika soittelee sulle koska haluu lisää. Jos seksiin ei liity houkuttelua, alistamista tms vaan se tapahtui molempien omasta halusta, siinä ei ole mitään väärää tapahtunut. Unohda koko juttu. Ja kerro pojalle ettet halua mikskään panopuuksi ja et se oli vahinko mitä tapahtui ja että se ei toistu.

    • Anonyymi

      Herranen jumala! Siis 9-vuotiaita olivat! Nyt onkin pahempi juttu eikä kannattaisi huudella missään! Traumat kaikille ja yhteiskunta maksaa! Kauheaa!

      • Anonyymi

        kriisiapuaaa


    • Anonyymi

      oli tossa varmaan alaikänen ....mutta ne farkkureidet oli aivan ihanat! miten niistä voi olla pitämättä ku on saakutin ihanan seksyt. onko noiden teinien pakko laittaa tommosia farkkuja jalkaan. ihminen on heikko...

    • Anonyymi

      jos nuori on poika tai tyttö...jos on hyvin istuva farkkuperse niin kyllä sen haluaa saada kokea ja rakastella....mikä on ihananpaa....ykkönen ja kakkonen on molemmat ihania naida.....joskus kakkonen pojalla jopa parempaa....

      • Anonyymi

        Just näin.
        Tämä maailma vaan ei ole sama paikka kuin lainlaatijat säätivät lakejaan , no moraalinvartijat onkin toinen juttu joille onkin vaikeaa kertoa mitään.
        Ja nyt kun netti on keksitty ja 14 vuotiaan pojat vonkaa aikuisilta seksiä ei varmaan kukaan uskonut 1970 luvulla syntyneenä että joku nuori niin nuori haluaisi kokeilla .
        Itse silloin räplätttiin mopoja ja sekin oli laitonta, jopa keskiolutta kokeiltiin....


    • Anonyymi

      Mitäs tuo nyt on, mä panin meidän ruotsin maikkaa ( naista ) monta kertaa kesäloman aikana, kun kävin tukiopetuksessa ehtojen takia. Ja olin silloin 15 vuotta ja tuo ope 30 vuotta siis noin. Sattuuhan sitä. Eikä mulla ole valittamista. Ja oli sitten varmasti silloin laitonta :)

    • Anonyymi

      Ei sulla mitään hätää ole. Käynyt mitä käynyt. Pojille se oli tapaus. Älä pelkää mitään.

    • Anonyymi

      Vieläx ap ois kertomassa miten juttu eteni?

    • Anonyymi

      Noh! Olen kuullut jutun kuinka naapurustossa olleet n. 20v nuori tyttö oli ollut 16v pojan kanssa. Liekö kypsynyt vonkaamiseen.

      Enkä usko että tuollaisessa mitään pahaa on.

    • Anonyymi

      Olin 13-vuotias melkein 14-vuotias kun siskoni sai toisen lapsensa.
      Olin kesälomalla joten olin jo pari viikkoa ennen synnytystä auttelemassa siskoani.
      Olin jo melko hyvin kehittynyt ikäisekseni ja menkat alkaneet.
      Siskoni mies taputteli pyllyäni ohi kulkiessaan. Siskoni joutui synnytys laitokselle ja sai pojan.
      Hänen miehensä tuli luokseni samana iltana ja halusi seksiä kanssani ja kun en suostunut hän raiskasi minut.
      Sovimme kuitenkin ettei kerrota kenellekkään ettei siskoni kärsi pahasta mielestä.
      Mies jatkoi käyntejään luonani ja vei välillä minut heidän huoneeseen ja pani minua.
      Olin alkanut tykätä seksistä ja pantiin missä milloinkin kun tyttö oli nukku-massa.
      Siskoni tuli laitokselta pojan kanssa ja hänen mies pani minua yleensä sauna kamarissa ja saunassa käydessämme.
      Siskoni ei lähtenyt saunaan vaan kehoitti meitä menemään yhdessä kun ollaan sukua ja voimme pestä toistemme selän.
      Todellisuudessa miehensä pani minua.
      Hän käy luonani edelleen ja olen nyt 18-vuotias.
      Koulussa sain helpon leiman kun suos-tuin poikien lääkäri leikkeihin enkä kaihtanut vaikka pojat panivat jollain tapaa.

      • Homma selvästi vaivaa sua. Sulle sun oma elämä on tärkeintä. Ota yhteytta poliisiin tai
        https://www.nollalinja.fi/
        Vaikka ei tulisi tuomiota tule sellainen tunne että et ole tehnyt mitään väärin vaan olet uhri.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Homma selvästi vaivaa sua. Sulle sun oma elämä on tärkeintä. Ota yhteytta poliisiin tai
        https://www.nollalinja.fi/
        Vaikka ei tulisi tuomiota tule sellainen tunne että et ole tehnyt mitään väärin vaan olet uhri.

        Mitään tuomioita tarvii tulla kun kukaan ei kerrokkaan kenellekkään mitään,näissähän on sana sanaa vastaan.
        Ainahan maailmassa on naitu ja lapsiakin saatu millon vanhempi millon nuorempi,jos kukaan ei ketään väkisin makaa ei siitä mitään syytöksiä tule,kukapa sitä nyt menee kertomaan omistahaluistaan.
        Jos taas jonkun soittelut/käynnit ahdistaa ne kannattaa lopettaa heti eikä antautua niille.


    • Anonyymi

      Jos esim 15 ja 25v ihmiset on yhdynnässä ja vanhempi joutuu vannottamaan asian salaisuutta, niin hän ei ymmärrä mitä tekee ja kenen kanssa. Tiedän yhden vastaavan tilanteen ja se oli kait ollut tälle naiselle kiusallinen tilanne kun oli nuoremman kinuamisen jälkeen ajatellut pillun antamisen olevan helpoin ratkaisu!

      Mutta onha ihmisillä ikäeroa aina

    • Anonyymi

      Kyllän eri-ikäisillä on kipinää. Joskus 1980 luvun lopussa kun olin 17, niin uusi tuttavuus n 25v nainen oli kovin tuttavallinen. Ei siinä ollut kuin halaamisesta sen pari viikkoa!

    • Anonyymi

      Linnaan tollaset pitäis panna

    • Näin äiti ikäisenä en välttämättä osaisi tytärtäni tai edes itseäni vastaavassa tilanteessa neuvoa.
      Humalassa katoaa kontrolli myös minulta ja siksi välttelen humaltumista ettei tarvitse jälkikäteen hävetä ja katua kuten muutamia kertoja minullekin käynyt. Mutta aina näistä asioista olen selvinnyt ja niin selviät sinäkin.
      Ymmärrän tilanteesi, pelkosi, neuvottomuutesi ja olotilasi mitä tulee tapahtumaan eikä tuollaisen kuumana käyvän seksihimoisen teinipojan ajatuksista, aikeista ja teoista voi millään tietää.
      Tsemppiä sinulle!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anna palaa vain jos on joku äitin poika joka vain pelaa pelejä voi jäädä joku trauma muuten on vain kokemusta.
      Itse olin 17v teinin kanssa halusi kokeneen, kun sai kerrankin kokeneempaa ja normaali miehen kalua oli hyvillään ja sai toteuttaa itseään kun kylillä ei kukaan kerro saamisiaan.
      Tulee omasta tahdostaan käymään ja on halukas, saa olla oikea kiimapillu antas vaikka kuinka monesti. Seurustelee nyt mutta ei ole paikkaa missä kunnolla rakastella, kotona kuulema vain hiljaa ja salassa.

    • Anonyymi

      lol mäki

    • Anonyymi

      Kyllähän nuori neito olis kivaa seuraa 50 miehellekin hyväillä ja mitä vaan😉

      • Anonyymi

        Seksi alle 16-vuotiaan kanssa on uusitun seksuaalirikoslain mukaan automaattisesti lapsenraiskaus, mistä minimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi alle 16-vuotiaan kanssa on uusitun seksuaalirikoslain mukaan automaattisesti lapsenraiskaus, mistä minimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.

        ... ja maksimirangaistus 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja maksimirangaistus 10 vuotta.

        Onko omakohtaista kokemusta sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi alle 16-vuotiaan kanssa on uusitun seksuaalirikoslain mukaan automaattisesti lapsenraiskaus, mistä minimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.

        Vain jos pystytään osoittamaan. Muuten ei.


    • Anonyymi

      Vieläkö ap on täällä vastaamassa?
      Ei tuossa ole tehty mitään väärää,lakia rikottu mutta paljon vakavampaakin tapahtuu.
      Omasta halusta poika pillua sai,eikä takuulla traumoja jää.
      Puhelin häirintään älä lähde,laitat häirikkö soittajaksi niin se blokkaa soitot.
      Opettelet pikkuisen siirtämään ajatuksissa syrjään. Oot auttanut poikaa kasvamaan mieheksi.
      Jos joku tulee aukomaan päätään,kiellät koko jutun. Ei poika mitään puhu,on pillua saanut ja tyytyväinen.
      Ei tarvi noita kukkahattu tätejä kuunnella.
      Noita sattuu. Et ole ainoa

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe