Vinkkejä munattomalle miehelle

munaton

1. Miten saan itseni lähestymään kiinnostavia naisia missä tahansa ilman alkoholin apua?

2. Kuinka pakottaa itsensä flirttailemaan näiden naisten kanssa?

ps. Auttakaapas munatonta miestä hieman. Monet kauniit naiset ei tunnu saavan silmiään irti musta ja mun ratkaisu tähän on ollu pitkään se etten tee mitään. Tai jos teen niin sanon vaan jotain todella neutraalia ja kehonkielikään ei ole sen kummempaa. Eli siis apuva kiitos! :D

8

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munaton2

      Muut rauhoittavat tai rentouttavat lääkkeet kuin alkoholi?

    • mykolooki

      öö, laita porkkana ja kaks pientä naurista housuihin. tiukkoihin housuihin.

    • ~cissi~

      Varmaan parhaiten, kun et mieti asiaa vaan toimit. Tekevälle sattuu, ja harjoitus tekee mestarin. Mitä niitä vielä oli. Paistaa se päivä risukasaankin. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. Suo siellä, vetelä täällä. Se on rumaa kun mies on kaunis. Ei järvi soutamalla kulu. Hohhoijaa, lähes naisiin siitä kuin olisit jo.

    • Carte Blanche

      Mieti kotona pari tyypillistä aihetta millä voi aloittaa keskustelun missä tahansa. Jos nainen näyttää kiinnostuneelta, aiheiden ei tarvitse olla mitään elämää suurempaa

      Toinen asia on "mielikuvaharjoittelu". Mieti pahin mahdollinen naisen reaktio, ja kuvittele sen tapahtuminen. Sitten hyväksyt siinä mielikuvassasi että se tilanne tapahtuu, ja mietit miten suhtautuisit, mahdollisimman positiivisesti omalta kannaltasi.
      Kuulostaa varmasti hiton oudolta Sarasvuo-puheelta, mutta tuo on auttanut aidosti, myös muissa tilanteissa, jotka voivat olla hankalia.

      Kolmas on harjoittelu ja totuttelu juttelemaan ja flirttailemaan. Menet juttelemaan naisille, ja yrität viedä keskustelua seksuaalisemmalle tasolle. Jos nainen lopettaa juttelun tai teillä ei synkkaa, niin sitten ei. Naisille ei opi puhumaan puhumatta naisille.

    • Sul on rimakauhua. Unohda se. Kuvittele mielessäs pahin epäonnistuminen siinä tilanteessa oikeen pohjamutia myöten. Sit toteat ettei siihen kuole ja olet pahimman pelkosi voittanut. Oikeesti lähestyminen ja flirttailu ei kuitenkaan mee niin pahasti pieleen.
      Yritä saada edes pieni hymyntynkä aikaseks jos joku nainen sulle flirttailee ja rentouduttua sen verran ettet näytä teloituskomppanian eteen joutuneelta. Ei se oo niin kamalaa.

    • ENFP-nainen

      Suhtaudutko flirttiin liian vakavasti? Flirtti ei toimi, jos se on väkinäistä tai teeskenneltyä. Sen on siis lähdettävä sinun omista ajatuksistasi ja omasta persoonastasi. Tiedän ujoja miehiä, jotka flirttaavat varovaisella hymyllä ja pienellä punalla kasvoillaan ja se voi olla todella söpöä ja seksikästä. Etsi tyyli, joka tuntuu omalta. Suurin flirtin este on, se että liikaa ajattelee mitä muut ajattelee tai pitää suojamuuria korkealla.

      Jos tykkäät jostain ihmisestä tai koet hänet viehättävänä, miksi et vain voisi näyttää sitä. Jos hymyilyttää, hymyile. Jos koet toisen seksikkäänä, anna sen näkyä katseestasi ja vilaise naisen kroppaa hienovaraisesti tuijottamatta. Jos teet sen riittävän hienovaraisesti, se ei ole ällöä toisin kuin esim. puhuminen katseet tisseissä (=todella limaista). Muutenkin hienovaraisuus tehoaa useimmin paremmin kuin liika suoruus. Muista katsoa syvälle silmiin, sillä on tehonsa.

      Flirtti ei pohjimiltaan tarkoita kuin, että vastapuolen kokee mukavana tai viehättävänä. Jos haluat todella edetä, täytyy tehdä aloite. Flirtti voi toimia kuitenkin vaarattomana tapana peilata toisen kiinnostusta ja onhan se molemmin puolin kivaa.

      • dkfgldfkgldfk

        "liikaa ajattelee mitä muut ajattelee"

        Tuo on varmaan isoimpia ongelmia monella täälläkin postaavalla.


    • helping hand

      Hanki tekomuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3180
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1685
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1627
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      383
      1489
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1485
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1305
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1053
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      959
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      892
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      862
    Aihe