Naiset naiset...

Jeeebs

Miksi jotkut naiset ovat helppoja iskeä ja jotkut eivät? Ei, tällä en meinaa sitä, että osaat tehdä ja sanoa kaiken oikein ja ennenkuin huomaatkaan, nainen pitää sinusta.

Olen huomannut, että pystyn lähestymään parhaiten naisia, jotka ns. erottuvat joukosta (punaiset räväkät hiukset,vahvaa meikkiä jne). Tunnen vain itseni niin rennoksi tälläisen naisen kanssa ja pystyn flirttailemaan huoletta, kun jotenkin tunnen oloni rentoutuneeksi.

Kerran yritin iskeä kauppakeskuksessa naista, joka oli ''asiallisen'' näköinen (suorat pitkät hiukset, meikkiä tuskin huomasi ja oli muutenkin ''normaalin'' näköinen). Olin niin kiusautunut, että en pystynyt edes antamaan hyvää kuvaa itsestäni. En vain yksinkertaisesti pysty olemaan rento ja oma itseni tälläisten naisten kanssa... Harmi vain suurin osa naisista on tälläisiä.

Niin ja ikää itellä 17v. Itse olen aika ''normaali'', en pukeudu mitenkään erikoisen näkyvästi, mutta olen kyllä komea (itsevarmuutta löytyy).

7

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuor naine

Eivät naiset niin yksioikoisia ole, että lankeavat mieheen kuin mieheen, joka osaa käyttäytyä "oikein". Eiköhän kyse ole kemiasta ja vetovoimasta enemmän kuin oikeiden sanojen suoltamisesta.

Kummat ovat enemmän makuusi, räväkät vaiko henkisesti tasaisemmat tytöt? Menitkö tämän "asiallisen" tytön seurassa lukkoon siksi, että hän sai sinut hämmentyneeksi viehätysvoimallaan vai oliko kyse jostain muusta? Oletko miettinyt, miksi sinun on helpompi olla äänekkäämpien tyttöjen seurassa - siksi, että suhtaudut heihin kavereina, yhtenä jätkistä vai saavatko he sinut avautumaan paremmin?

Toivottavasti isket vielä "tyttöjä" etkä "naisia", jos kerta olet vasta 17-vuotias poika.

• Puuman metsästäjä

En ole edellinen kirjoittaja, mutta mitä sillä iällä on väliä? Vanhemmat naiset osaavat suhtautua myös iskuasioihin huumorilla, eivätkä ole niin tylyjä kuin nuoremmat.

Ymmärrän kyllä jos ei käy, mutta ei sitä etukäteen voi tietää.

• Nuor naine

Tarkoitin tällä ihan sitä, että jos aloittaja on vakavalla mielellä liikkeellä ja haluaa tulla otetuksi tosissaan, ei huumorilla, hänen kannattaa ensisijaisesti iskeä tyttöjä. Eiköhän tämän(kin) ketjun aloittajan ole vakavasti ottamisen arvoinen, kun tänne vaivautui kysymään hjelppiä. Niin tai näin, eiköhän yleisesti monet puhu "naisten iskemisestä" oli ikä mikä tahansa.

Ei ikäerosuhteissa minusta mitään ongelmaa ole, mutta jos toinen puoli suhautuu iskuyrityksiin aina huumorilla, se tuskin tekee kovin hyvää varsinkaan nuoremmalle ihmiselle. Parempi olla hieman tyly ja tehdä asia heti selväksi, jos ei kiinnosta eikä alkaa myhäillä imarrellusti. Tylyys ei ole sama asia kuin suoruus, mutta kumpikaan ei katso ikää.

• Jeeebs

Yritän aina suunnilleen omanikäisiä naisia (16-19v), kerran tosin tuli saatua numero naiselta joka oli 24v, ja luulin häntä noin 18vuotiaaksi..

Ehkä minun mielestäni nämä ''asialliset'' tytöt ovat jotenkin herkempiä ja vähemmän spontaanisia. Pystyn suhtautumaan räväköihin tyttöihin erilailla, olen paljon avoimenpi enkä ajattele esim. että ''säikähtääköhän tuo jos sanon näin?''. Jotenkin tuntuu, että heille on myös paljon helpompi puhua asioista.

Pitäisiköhän yrittää muuttaa ajattelutapaa vai aina katsoa näitä räväkämpiä?

• Nuor naine

Kyllä moni nainen on tyttö vielä pitkälti parikymppiseksi asti. Eipä tyttömäisyyskään ikää katso.

Jos olet hakemassa ihmistä suhteeseen, etenet ihmisen kanssa, johon tunnet vetoa. Jos tyttö on ujo, mutta olet hänestä kiinnostunut, miksi hylkäisit hänet vain siksi, että joudut lämmittelemään häntä kauemmin saadaksesi tämän avautumaan? Älä säiky ja mieti liikaa etukäteen puhumisiasi, ole oma itsesi ja jos se ei riitä, olet vääränlaisen ihmisen kanssa tekemisissä.

Onnea pohdintoihisi ja onnea rakkauden löytämiseen!

• 5kymppinen

Mistä ja miten viisikymppinen mies löytää naisen? Yhden yön ystävän tai vakituisen?

• 4-11

Vastasit itse omaan kysymykseesi... Ei se ero ole naisissa, vaan sussa! Lue tuo sun teksi uudestaan, niin tajuat sen kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe