Kyllä miehetkin kaipaavat romantiikkaa.

Apina

En tiedä mistä on väite saanut alkunsa, ettei miehille romantiikka kelpaisi. Itse olen parisuhteessa ja viimeisen 2 vuoden aikana ei olla edes suudelmia vaihdettu saati halailtu. Mitään romanttista ei ole tapahtunut yhdessä. Kyllä minun mielestäni olisi kivaa katsella auringonlaskua tai nousua ja kävellä metsässä. Romantiikka vaan on vanhanaikaista, että kaiketi siitäkin pitää luopua kuten korppuasemasta tietokoneessa. Elämä olisi paljon helpompaa ilman parisuhdetta, koska mitään en menettäisi silloin.

2

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parisuhteen

      hoitamisen pitää olla molemminpuolista - entäs jos järjestäisit kumppanillesi yllätyksen ja järjestäisit hänelle romanttisen illan tai yhteistä aikaa vaikka kylpylässä jne. - tapoja on monia. Jos antaa arjen tulla liikaa suhteeseen, niin suhde pyrkii näivettymään.

      Mutta parisuhteen hoitaminen on yhteispeliä! Ei riitä, että vain toinen yrittää...keskustelkaa asioista aivan avoimesti ja kertokaa toiveistanne, siitä se alkaa.... koskettaminen, suukottelua aivan spontaanisti - pieniä arjen huomaavaisuuden tekoja toista kohtaan tavalla tai toisella...se toimii.

      Elämä ilman parisuhdetta saattaisi olla kuitenkin yksinäistäkin, kyllä sekin on ongelmallista...

    • täystakiloitu

      romanttisuus on itsestä kiinni.
      Romanssi/romanttisuus on itsestä kiinni... parhaimmillaan se on kaksistaan koettua, mutta sen voi kokea myös yksin.

      Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta auta armias kun yksi päivä jouduin yllättäen aamuvuoroon mikä merkitsi auringonnousun aikaan töihin menemistä... aivan mahtava näky nähdä auringonnousun värit... se oli romanttinen hetki, vaikka olinkin yksin. Tuli toki kaipuu jakaa se toisen kanssa, mutta parempi kuin ei mitään...
      Samoin ei voi suhteessakaan laittaa kaikkea toisen niskaan... jos toinen ei koskaan suutele, niin tarkoittaako se, ettei hän ole romanttinen? Voihan sitä itse suudella toista... herättää toisessa näitä tunteita... jos toinen ei ota sitä vastaan, tai vähättelee, niin sitten voi ehkä alkaa miettiä, onko suhteessa oikean ihmisen kanssa?
      Kaikki ihmiset kaipaa romantiikkaa, toiset vain tulee toimeen vähemmällä (ja toiset tulee toimeen omillaan x))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe