Eli otsikko sen kertoo, otat kuvan ja oletat sen olevan jotain ihan muuta mitä sitten lopputulos onkaan.
Itselläni kävi niin, ja olen inhonnut tätä kuvaa päivästä 1 lähtien. Kaikista ihmellisintä tässä on se, että mukanani oli netistä tulostettu malli, väreineen ja kaikkineen. Olin varmaan niin täpinöissäni että kun tatskaaja kuvaa piirsi siirtopaperille, niin en siinä vaiheessa tajunnut, että hän jo alkoi muokkaamaan sitä huonompaan suuntaan. Kun sitten näin tämän kuvan selässäni, se oli aika kamala...voin myöntää että ekana yönä en nukkunut yhtään, sydän hakkas hulluna ja itketti kun kauan suunniteltu kuva meni pilalle. Vielä sama tatskaaja teki tähän samaan kuvaan freehandina pari juttua, vaikka niidenkin oli tarkoitus olla ihan erilaiset...
Valitettavasti tämä mun kuva on sellainen, että peitekuvaa on ilmeisesti hankala tehdä värien ja muotojen takia, monelta tatuoijalta olen kysynyt, vaan kaikki ovat vähän sitä mieltä että tämän tyyppistä kuvaa valitettavasti on hankala korjailla :( Olen kuvaan jälkikäteen lisäillyt ympärille vähän sälää jottei koko huomio kiinnittyis tähän kuvaan, mutta mulla kun on myös sellainenkin pirullinen ongelma, että mitä ilmeisimmin tatuointivärit eivät tahdo pysyä ihossani. Ääriviivoja on jo parikin kertaa uusittu muutamasta kohdasta, ja taas järkytyksekseni huomasin, että yhdestä aika kriittisestä kohdasta on ääriviivat lähestulkoot kadonneet, eikä edellisestä uudelleen vetämisestä ole kulunut aikaa kuin noin 4 kuukautta...
Pettymyksiä pettymyksen perään..Olenko ainut jolla kertakaikkiaan nää tatuointiprojektit ei vaan mee putkeen? Nyt eletään sitten vissiin ruman tatuoinnin kanssa koko loppuelämä vaikka haaveissa oli kaunis ja naisellinen kuva..
Tatuoinnista tulikin ruma, onko muilla kokemuksia?
184
11463
Vastaukset
- Nakki
Missä tämän tatuoinnin otit? Laaserilla sitä vois kyllä vaalentaa ja sit tehä peitekuvaa päälle... Käsittääkseni nuo värit tatuoinneista lähtevät, jos väriä ei ole "hakattu" oikeaan/optimaaliseen syvyyteen. Tosin onhan tuokin yksilökohtaista...
- kuvakoholla
On ihmisiä joille ei värit tartu vaikka hakkais kuinka monta kertaa, siitä syvyydestä en tiä muuta kuin että liian syvälle hakatut jää todella rumasti koholle esim. mulla mun ensimmäinen kuva. hankala saada peitekuvalla piiloon kun loistaa herkästi kohonneena uuden alta. Peite kuvaa ei oo viä tehty mutta työn alla on..
- poistattaa
ei se ole ongelma.sen voi poistattaa jos ei halua pitää.
- 10 e tatsa
minä teen tatsat jos haluat,mustetta pintaan ja hakataan naskalilla sisään,jäi isoisältä nasakleita joilla voi hakata musteen sisään,siihen ladotaan piikkejä niistä voi tehdä numeroita muste nahan päälle ja lyödään ihoon numero joka työntää musteen nahan alle.sellaista käytettiin sikoihin kun myytiin ostaja löi numeron että tietää kenen sika.minä hakkaan numeron kympillä kun tuo musteen itse.siihen käy kirjoitus kynän muste pullossa.
- puhdas on kaunis
Iho hylkii myrkkyjä elikkä tatuointivärejä, ja aineenvaihdunta vie ne kehosta mm. imusolmukkeisiin.
Jos lääkäri epäilee imusolmukesyöpää kun imusolmukkeet turpoavat, niin kannattaa mainita tatuoinneista ettei turhaan poisteta elintärkita imusolmukkeita. Ovat immuniteetin kannalta erittäin tärkitä elimistössä.
Miksi ottaa vaarallisia tatuointeja jos ne eivät tyydytä, eivätkä pysy ihossa ? - niinkö luulet?
poistattaa kirjoitti:
ei se ole ongelma.sen voi poistattaa jos ei halua pitää.
Eihän tatuointia voi poistaa muuten kuin leikkaamalla ihoalue pois. Laserilla voi vaan vaalentaa ääriviivoja, eikä aina sitäkään.
- voi_moro_vaan
puhdas on kaunis kirjoitti:
Iho hylkii myrkkyjä elikkä tatuointivärejä, ja aineenvaihdunta vie ne kehosta mm. imusolmukkeisiin.
Jos lääkäri epäilee imusolmukesyöpää kun imusolmukkeet turpoavat, niin kannattaa mainita tatuoinneista ettei turhaan poisteta elintärkita imusolmukkeita. Ovat immuniteetin kannalta erittäin tärkitä elimistössä.
Miksi ottaa vaarallisia tatuointeja jos ne eivät tyydytä, eivätkä pysy ihossa ?No äly hoi, ei se lääkäri niitä imusolmukkeita nyt ihan sokkona lähde poistelemaan. Jonkin järjenhivenen vois kukkahattutäteilyssäkin säilyttää.
- ttyhmaa
niinkö luulet? kirjoitti:
Eihän tatuointia voi poistaa muuten kuin leikkaamalla ihoalue pois. Laserilla voi vaan vaalentaa ääriviivoja, eikä aina sitäkään.
Kyllä voi! Tosiaan se on 14kertaa kalliimpaa kuin itse tatuointi ja miksi ihmeessä tunget ihosi alle jotain v*tun musteita?
- ink in my skin
niinkö luulet? kirjoitti:
äläpä pälli mölise jollet mitään tiedä!!
kylläpä tuo kovin hyvin poistuu laaserilla,ja jos tohon ei kelpaa peitettä päälle hakattavan,ni johan on kumma(KTS.linkki)
http://youtu.be/i14CDCBflc0
- jalawa
Näillä seuduilla ei vain ole mitään laserointi-mahdollisuutta, ja Helsinkiinkin on matkaa yli 600 km, joten tuo on aikalailla poissuljettu vaihtoehto...lisäksi rahaa laseriin ei juurikaan kyllä ole...
- Tattoo friikki
Jos oot itäsuomesta niin numeksessa on laaseri Zappi nimisessä mestassa.
- puistattaa pois
Tattoo friikki kirjoitti:
Jos oot itäsuomesta niin numeksessa on laaseri Zappi nimisessä mestassa.
niin muuten on,helppo poistattaa myös vanhat tatuset jos haluaa.
- heh heh hee
Ota vähemmän tatsoja niin jää poistoonkin pari markkaa !!!
- mieti vielä
Ei se laserointi mitään auttaisikaan. Rahasi säästyvät.
- Afro1
Olisit tiedostanut ongelman ennen tatuoinnin ottoa, nyt kärsit ja miksi otat edes jotain tatuoineteja.
- fgjfm
Afro1 kirjoitti:
Olisit tiedostanut ongelman ennen tatuoinnin ottoa, nyt kärsit ja miksi otat edes jotain tatuoineteja.
no mikskä ei vois ottaa? Puoskarointi asia erikseen ja puoskarit pitäis saaha kentältä pois.
- ta2
Harmittaa, että tatuointialalla on paljon ammattitaidottomia, vaikuttaa kielteisesti koko ammattikunnan arvostukseen. Siksi neuvona tatuointia mielivälle: EHDOTTOMASTI ota selvää tekijästä, kuinka kauan alalla ollut, tutki taiteilijan aikaisempia töitä ja tyyliä, sekä parasta tietysti olisi jos jollakulla tuttavallasi olisi tekijän tekemä pari vuotta vanha kuva ihossaan, jotta näkisit kuinka aika on kuvaan vaikuttanut. Myöskään kaikki eivät osaa tehdä kuvia muulla kuin omalla tyylillään (esim.old school) ja siksi myös kuvan tekijä kannattaa valita niin että hänen tyylinsä parhaiten sopii haluamaasi kuvaan. OIKEIN tehty tatuointi ei haalistu parannuttuaan, ääriviivat ja värit eivät leviä ihossa eikä tietenkään alueelle synny arpikudosta. t. alalla 15v. työskennellyt
- poistattaa
eihän tuo ole mikään sen voi poistattaa.
- Onni on
poistattaa kirjoitti:
eihän tuo ole mikään sen voi poistattaa.
Niin, voi rikastuttaa lääkäriasemia !! Ne poistavat kyllä mielellään. Kallista vain on. Puolta kalliimpaa kuin se tatsan ottaminen.
Toisaalta ihmiset saavat laittaa rahnansa siihen mikä miellyttää. - Onni on edelleen
Onni on kirjoitti:
Niin, voi rikastuttaa lääkäriasemia !! Ne poistavat kyllä mielellään. Kallista vain on. Puolta kalliimpaa kuin se tatsan ottaminen.
Toisaalta ihmiset saavat laittaa rahnansa siihen mikä miellyttää.Miten mielenkiintoisesti tuo otsikko jatkuisikaan? Tiedän yhden tytön kun kävi ottamassa kaulaansa tuon alkuisen tatuoinnin.
- ap.....
Totta, ja minäkin kyllä tämän saman tyypin tekemiä kuvia näin netissä, ja puhelimessa vielä kehui kuinka hän tykkää tehdä just tällaisia kuvia...Vaan aina se ei takaa hyvää laatua, että on jossain "oikeassa" liikkeessä töissä...Kiitos vain ikuisesta mielipahasta. Ruma arpi on peitetty vielä rumemmalla tatuoinnilla..
- h00kah
olisko sulla laittaa siitä kuvaa tänne ni vois sanoo jotain konkreettista.
- Teinipelleille
Hienoa, toivottavasti nyt opit että tuo itsensä tuhriminen on penskojen puuhaa.
- johannes
En ymmärrä ihmisiä jotkä ottavat tatuoiteja ja vielämaksat niistä .saavat katua loppuelämän kun ovat sotkeneet itsensä . ja vielä nuoret tytöt miten Tätä ei kielletä
- Ohjekirjasi
johannes kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä jotkä ottavat tatuoiteja ja vielämaksat niistä .saavat katua loppuelämän kun ovat sotkeneet itsensä . ja vielä nuoret tytöt miten Tätä ei kielletä
Näin tunnistat narkkipaskan kadulla. Sylje aina narkin päälle.
- ois poistattaa
johannes kirjoitti:
ei tartte katua.sen voi poistattaa ihan feikki juttu,menee ja poistattaa.
- sakko pakko
johannes kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Näin se on aina ollut.
- Näin on joo
ois poistattaa kirjoitti:
ei tartte katua.sen voi poistattaa ihan feikki juttu,menee ja poistattaa.
.... eikä maksa paljon ehkä vain 3000 e. Ihan feikki juttu siis.
- Hoitoon
Ohjekirjasi kirjoitti:
Ongelmaisia on monenlaisia..
- Paradise
johannes kirjoitti:
VITTU TE OOTTE TYHMIÄÄÄ!!! Ihminen ottaa tatuonnin koska haluaa jotain pysyvää!!! Ne on yleensä hienoja ja niillä saattaa olla jonkinlaisia mielihyvän tunteita... Itse aion hommata "Paradise" textin yläselkääni ja kukkia ympärille kuhan täytän 18! Ei tarvii tulla dissaa jos ei tykkäää!!!!!!!
- jekku-b
Ohjekirjasi kirjoitti:
sylkäiseppä päälle niin saat syödä nyrkkiä ja paskoa parin viikon ajan hampaitasi
- eura
Sitä saa mitä tilaa.
- joopajoo
Vittu , että pitää ihmisen ihoa tuhria .
- trollipatrolli
trolli trolli trolli...nälkä.
- Juhani 5
trollipatrolli kirjoitti:
trolli trolli trolli...nälkä.
Minä jouduin plastiikkakirurgilla leikkauttamaan käsivarrestani tatuoinnin pois. Kahteen kertaan leikattiin ja maksoi pirusti. Tatska ei ollut ruma, mutta hakeuduin asiakaspalveluun enkä viitsi pitää kesäisin pitkähihaisia paitoja. Eräs kaveri kertoi, että sairaalassa ei voi tehdä magneettikuvauksia jos on tatuointeja, lävistykset pitää poistaa.
- sopeutuja
Juhani 5 kirjoitti:
Minä jouduin plastiikkakirurgilla leikkauttamaan käsivarrestani tatuoinnin pois. Kahteen kertaan leikattiin ja maksoi pirusti. Tatska ei ollut ruma, mutta hakeuduin asiakaspalveluun enkä viitsi pitää kesäisin pitkähihaisia paitoja. Eräs kaveri kertoi, että sairaalassa ei voi tehdä magneettikuvauksia jos on tatuointeja, lävistykset pitää poistaa.
Magneettikuvauksessa tatuointi alueet alkaa poltella/kuumenee, mikä epämiellyttävää. Ei aina kuitenkaan este...jos pakko kuvata. Itse en enää tietyille alueille ota siksi tatskoja jos tulee tarve magneettikuvata.
Itselläni muut yksi tatuointi "samanlainen tarina"... lintu on ollut nyt yksisilmäinen jo 15v ja olen tottunut asiaan :)). Jos yhtään lohduttaa asiaan voi tottua ajastaan...
Enää en lähde korjuuttamaan kun värit ei kuitenkaan välttämättä kestä mulla.
Jos olet allergimnen jolleklin väriaineen osalle silloin iho työntää väripigmentit ulos, sillouin mustavalkoinen varmin valinta. - c,nieminen
Juhani 5 kirjoitti:
Paskat lävitykset ja tatuoinnit on nykyään yleisiä myös myyjillä ynm.
- TatuoitunN76Vm
sopeutuja kirjoitti:
Magneettikuvauksessa tatuointi alueet alkaa poltella/kuumenee, mikä epämiellyttävää. Ei aina kuitenkaan este...jos pakko kuvata. Itse en enää tietyille alueille ota siksi tatskoja jos tulee tarve magneettikuvata.
Itselläni muut yksi tatuointi "samanlainen tarina"... lintu on ollut nyt yksisilmäinen jo 15v ja olen tottunut asiaan :)). Jos yhtään lohduttaa asiaan voi tottua ajastaan...
Jos olet allergimnen jolleklin väriaineen osalle silloin iho työntää väripigmentit ulos, sillouin mustavalkoinen varmin valinta.mahtaako tämä kuumeneminen nyt olla osin urbaanilegendaa..
Olen ollut polven magneettikuvauksessa ja minulla on suuri, koko pohkeen mittainen tatuointi. Kuvaa ei kuumottanut, poltellut eikä kirvellyt kuvauksen aikana lainkaan. Siis ei mitään tuntemuksia.
Hoitajat selittivät, että suuri tatuointi SAATTAA (ei välttämättä) haitata kuvan laatua, eli kuvauksen lopputulos voi olla huonompi huonompi ja lääkärin vaikeampi sitä tulkita jos kuvattavalla alueella on suuri tatuointi. - ...
sopeutuja kirjoitti:
Jos olet allergimnen jolleklin väriaineen osalle silloin iho työntää väripigmentit ulos, sillouin mustavalkoinen varmin valinta.Höpö höpö. Mulla on yläselkä ja käsivarsi tatuoitu ja magneettikuvissa käynyt monta kertaa ylävartaloltakin. Koskaan ei ole polttanut tippaakaan.
Mitähän metalliväriä teihin on hakattu? - MyyttiTat
sopeutuja kirjoitti:
Jos olet allergimnen jolleklin väriaineen osalle silloin iho työntää väripigmentit ulos, sillouin mustavalkoinen varmin valinta.Tämä magneettikuvausjuttu, että iho alkaisi poltella, on myytti. Pitkään aikaan ei ole käytetty sellaisia värejä, että niissä olisi jotain metalleja.
- nuorehko nainen
Juhani 5 kirjoitti:
Olen minäkin kuullut, että saikussa eivät tee magneettikuvauksia, jos on tatuointi! On kuitenkin aika jännä juttu, että minulla on tatuointi oikeassa kädessä ja olen ollut magneettikuvalla jos toisellakin?! ...Onkohan siinä mun kuvassa jotain vikaa?
Kuva kun kyllä on pysynyt (tietty) kuvauksen jälkeenkin eikä minun kropassani ole ihmeempää tapahtunut... Tätä minun täytyy nyt oikein ajatella, että missä on vikaa? - jepulis jee
Juhani 5 kirjoitti:
Ei niin .... mutta tutkimuksen voi korvata CT:llä, jossa tosin voi tulla säteitä niin paljon, että se taas altistaa syövälle. No jos todella haluu tatsoja, niin siinäkin jo altistaa itsensä syövälle, joten ihahaa ... ja haloo ... kaikille terveys ei oo tärkee ja tartteehan hoitsut töitä lekurit.
- Tatuli
MyyttiTat kirjoitti:
Tämä magneettikuvausjuttu, että iho alkaisi poltella, on myytti. Pitkään aikaan ei ole käytetty sellaisia värejä, että niissä olisi jotain metalleja.
Tämä on tosi asia, myytinmurtajissa on jo tatskavärit ja tatuoinnit testattu magneettikuvauslaitteessa.
- JepJes
Juhani 5 kirjoitti:
Itse omistan useamman tatuoinnin jn on käyty magneettikuvissa. Ekalla kerralla hoitaja kertoi että yleensä vankilassa otetut kuvat tai erittäin vanhan tatuoinnit aiheuttavan polttelua kosk väriaine sisältää metallia.
- Yäk tatskoille!
Minä en kehooni tatuointeja ottaisi, ei vaikka joku kaiken maksaisi. Ovat mielestäni halvan näköisiä. Mielestäni keho on kaunis vielä vaikka näin 55v, kun käy bodailemassa ja ottaa kesäisin kauniin kevyen päivetyksen koko kroppaansa.
- off topic
Ei täällä kysytty mielipiteitä onko tatskat kauniita vai ei. Aloittaja kysyi mielipidettä niiltä joilla on jo tatuointi.
- ei tatsoja koskaan
off topic kirjoitti:
Ei täällä kysytty mielipiteitä onko tatskat kauniita vai ei. Aloittaja kysyi mielipidettä niiltä joilla on jo tatuointi.
Niitä vain ei taida olla niin paljoa että tänne riittäis kirjoitteleen epäonnestaan.
- ink in my skin
toiset grillaa itteesä uv-säteillä..toiset koristavat sitä muilla väreillä..hyväksy se!!
- anna mennä
Tatskat on merkki ihmisen itsetuhoisuudesta.
- Tatskapelle
Ja hyuonodta itsetunnosta. Idioottimaista touhua. Rikollisille ja murhamiehille ovat nuo tatuoinnit tarkoitettu.
- .
Tatskapelle kirjoitti:
Ja hyuonodta itsetunnosta. Idioottimaista touhua. Rikollisille ja murhamiehille ovat nuo tatuoinnit tarkoitettu.
Anteeksi, huonosta.
- äiti <3
"anna mennä"...hahaha...itselläni on pari kuvaa ihossa (poikani on tatuoija) ja en kyllä todellakaan ole itsetuhoinen millään muotoa :) Ei ehkä kannata puhua asiasta mistä et mitään oikeesti tiedä. Se on VAIN SUN oma mielipide vailla mitään totuus pohjaa. Tunnen niin paljon ihmisiä joilla on tatuointeja vähintään yksi, monilla useampia, iästä riippumatta, eikä kukaan heistä todellakaan ole itse tuhoinen.
Jotkut tykkää käyttää ,kultakoruja tai hopea koruja tms, jotkut haluaa pysyvän "koristeen" ihoonsa, tai kuvan joka on itselle jollakin tavoin tärkeä. Se on nykyään vissiin jo muoti-ilmiö, eikä mitenkään kummallista. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei kaikkien tarvii olla samanlaisia eikä ajatella samoin. Kukin tekee niinkuin itse haluaa, eikä siihen pitäis olla nokan koputtamista.:)
Aloittajalle sanoisin että tosiaan kannattaa ottaa selvä tatuoijan töistä vähän etukäteen ennekuin antaa hakata itteensä kuvia. Monilla yrittäjillä on fb:ssä tai interneissä kotivut tms jossa on tekijän kuvia jotka antaa kyllä viitteitä millasta jälkeä tekee. Tarkkaan kannattaa harkita ennenkuin ottaa mitään ja muistaa että se periaatteessa on siinä iholla sitten loppu elämän. - Äippä :)
Tatskapelle kirjoitti:
Hei tatskapelle...missähän lukee niin että rikollisille ja murhamiehille tatskat on tarkoitettu? En ole koskaan mistään lukenut että ne itseasiassa olisi tarkotetrtu kenellekkään, mutta ennen niitä oli vain vankilassa olleilla ja merimiehillä. Nykyään niistä on tullut muoti juttu ja niitä lähes kaikenikäsillä sekä miehillä että naisilla kaikissa ihmisryhmissä. Ne on menneitä ne ajat jollin niitä oli vain tietynlaisilla ihmisillä...mutta ei niitä heillekkään silloinkaan OLLUT TARKOITETTU :))
Itselläni on myös tatuointeja pari, mutta, en ole itsetuhoinen enkä myöskään kärsi huonosta itsetunnosta :) Mistä te oikein revitte näitä käsityksiänne. Ennemminkin olen huomannut että ihmisilä joilla on tatuointeja niin heillä on myös hyvä itsetunto, koska heillä on uskallusta tehdä niinkuin he haluaa välittämättä joidenkin taliaivojen mielipiteistä. - perspertti
Äippä :) kirjoitti:
Hei tatskapelle...missähän lukee niin että rikollisille ja murhamiehille tatskat on tarkoitettu? En ole koskaan mistään lukenut että ne itseasiassa olisi tarkotetrtu kenellekkään, mutta ennen niitä oli vain vankilassa olleilla ja merimiehillä. Nykyään niistä on tullut muoti juttu ja niitä lähes kaikenikäsillä sekä miehillä että naisilla kaikissa ihmisryhmissä. Ne on menneitä ne ajat jollin niitä oli vain tietynlaisilla ihmisillä...mutta ei niitä heillekkään silloinkaan OLLUT TARKOITETTU :))
Itselläni on myös tatuointeja pari, mutta, en ole itsetuhoinen enkä myöskään kärsi huonosta itsetunnosta :) Mistä te oikein revitte näitä käsityksiänne. Ennemminkin olen huomannut että ihmisilä joilla on tatuointeja niin heillä on myös hyvä itsetunto, koska heillä on uskallusta tehdä niinkuin he haluaa välittämättä joidenkin taliaivojen mielipiteistä.Alunperin merimiehet ja linnakundit ottivat tatuointeja, tavalliselle kansalaiselle tuo oli rikollisen merkki ennenvanhaa. Nyt siitä on tullut suoranainen muoti-ilmiö meinaan. On jo niin trrrrendikästä tuhria itsensä paskaan. Mitähän seuraavaksi?
- Yksflikka1111
perspertti kirjoitti:
Alunperin merimiehet ja linnakundit ottivat tatuointeja, tavalliselle kansalaiselle tuo oli rikollisen merkki ennenvanhaa. Nyt siitä on tullut suoranainen muoti-ilmiö meinaan. On jo niin trrrrendikästä tuhria itsensä paskaan. Mitähän seuraavaksi?
Voi voi, tatuointi on yhtä vanha tapa kuin ihmissukukuntakin. Tatuointeja on löydetty egyptiläisiltä muumioilta, muumioituneilta inkoilta, ötzi jäämieheltä (5300 vuotta), suoruumiilta ja tatuoiminen ylipäänsä on edelleen tiettyjen alkuperäisheimojen perinnäistapa.
1800-luvulla tatuoinnit olivat erittäin muodikkaita euroopan kuninkaallisten keskuudessa. Kruunupäistä ja muista historian julkkiksista Tatuointeja oli mm. Tsaari Nikolai toisella, Prinssi Albertilla, Winston Churchillilla jne. Huhu tietää kertoa että myös kuningatar Victorialla olisi ollut pieni tatuointi.
Se miksi tatuointitapa katosi euroopasta miltei kahdeksi tuhanneksi vuodeksi, johtuu käsittääkseni vanhasta testamentista, jossa ohjeistettiin ettei kristitty saa "leikata tai värjätä lihaansa" tjsp.
Että näin "ennenvanhaa" - huomhuomhuom
Tatskapelle kirjoitti:
Niihän oli rikollsille tarkotettu farkutki, mutta kas kas nykyää suurin osa käyttää niitä! Ja tatuoinnit kertoo just hyvästä itsetunnosta ku uskaltaa olla semmonen ku haluaa ja haluaa erottautua massasta! Loppuen lopuksi se on jokaisen oma asia miltä näyttää ja "Tatskapelle", rikolliset ovat "normaaleja" ihmisiä et voi nähdä kaikista ovatko he tappaneet jonkun tai syyllistyneet johonkin muuhun rikokseen ja kunnon ihmisilläkin ON tatuointeja (joihin sinä siis et siis kuulu) :D
- Tiedän tämän
huomhuomhuom kirjoitti:
Niihän oli rikollsille tarkotettu farkutki, mutta kas kas nykyää suurin osa käyttää niitä! Ja tatuoinnit kertoo just hyvästä itsetunnosta ku uskaltaa olla semmonen ku haluaa ja haluaa erottautua massasta! Loppuen lopuksi se on jokaisen oma asia miltä näyttää ja "Tatskapelle", rikolliset ovat "normaaleja" ihmisiä et voi nähdä kaikista ovatko he tappaneet jonkun tai syyllistyneet johonkin muuhun rikokseen ja kunnon ihmisilläkin ON tatuointeja (joihin sinä siis et siis kuulu) :D
Farmarit tehtiin alkujaan kaivosmiehille.
voi hitto sentään..... eiköhän se ole kaikkien oma asia ottaako kuvaa vai ei!!! mulla on 7 kuvaa ja en kadu niistä yhtään. ja vaikka olen töissä paikassa missä on lyhythihaiset työtakit yms. niin ei mulle ainakaan kukaan ole sanonu että ne pitäs peittää. nykypäivänä tatuoinnit on niin yleisiä ettei niistä paljon välitetä vaikka olisit asiakaspalvelu alalla!!!! ja mä en ole mitenkään itsetuhoinen vaikka kuvia ihollani on ja lisää tulee vielä..... ja sitä paitsi ei kukaan aito tatuoija tee teineille yhtään kuvaa ilman vanhempien suostumusta, joten ei ole mitään teini pelleilyä. lapseni saavat ottaa tulevaisuudessa tatuointeja jos haluaa, mutta niiden pitää olla 18 koska minä en lappuja kirjoittele tatuoijalle luvaksi tehä!!!! mun mielestä tatuoinnit on kauniita!!!! ja ikävää että sun mielestä sun tatuointis ei olle kaunis ja on pilalla, eikä sitä voi peittää toisella. kovin ikäviä asioita tuollaiset ja monet hyvät tatuoijat kärsivät siitä kun joukossa on "huijareita"!!!!
- tyhmätyttö1
Että mitä? Tekstistä näkee kuinka lapsellinen sinä olet.
- Ei ole oma asia!
Ei se nyt ihan oma asia ole ottaako tatuoinnin vai ei. Muut joutuu sitä katselemaan ja minua se ainakin inhottaa. Entä sitten yhteiskunnalliselta kannalta katsottuna. Sinähän edustat suomalaista, vai kuinka? Kyllä tekee tosi huonon vaikutuksen, jos tulee Suomeen korkea-arvoisia vieraita ja täällä kaikki t-paidassa, tatuointeja käsivarret täynnä. Se ei osoita itsenäistä ajattelua vaan on laumasielujen tunnus.
Entä sitten terveydelliset syyt? Kuinka paljon ihooireisiin ym. sellaisiin joudutaan käyttämään yhteiskunnan varoja ja resursseja, kun niille olisi tärkeämpääkin käyttöä.
Pitäisikö vielä lisää vääntää "rautalangasta" näitä syitä, kun ei Tuhma Tyttö1 käsitä, vaan sanoo, että se on jokaisen oma asia. Ei kuule ole ihan oma asia... - penapertti
"pitää olla 18 koska minä en lappuja kirjoittele, keppihevomen,luuta..."
TÄH??? - AnTi-iDiOt
Ei ole oma asia! kirjoitti:
Ei se nyt ihan oma asia ole ottaako tatuoinnin vai ei. Muut joutuu sitä katselemaan ja minua se ainakin inhottaa. Entä sitten yhteiskunnalliselta kannalta katsottuna. Sinähän edustat suomalaista, vai kuinka? Kyllä tekee tosi huonon vaikutuksen, jos tulee Suomeen korkea-arvoisia vieraita ja täällä kaikki t-paidassa, tatuointeja käsivarret täynnä. Se ei osoita itsenäistä ajattelua vaan on laumasielujen tunnus.
Entä sitten terveydelliset syyt? Kuinka paljon ihooireisiin ym. sellaisiin joudutaan käyttämään yhteiskunnan varoja ja resursseja, kun niille olisi tärkeämpääkin käyttöä.
Pitäisikö vielä lisää vääntää "rautalangasta" näitä syitä, kun ei Tuhma Tyttö1 käsitä, vaan sanoo, että se on jokaisen oma asia. Ei kuule ole ihan oma asia...Kuule kyllä se on jokaisen ihan oma asia. Sinun ei ole mikään pakko toisten kuvia katsella. Aivan sama kuin minä vaatisin kaikkia lihavia laihduttamaan koska he ällöttävät minua ja antavat huonon kuvan suomalaisista. Iho-oireita (huomaa väliviiva) tulee erittäin harvalle tatuoidulle mikäli se tehdään asianmukaisilla välineillä ja väreillä. Luuletko muuten että Suomi on ainoa maa jonka kansalaisilla on tatuointeja? Ketä edes kiinnostaa jotkut "korkea-arvoiset" vieraat joita tähän tuppukylään saattaa ilmaantua?
- buahhahhaaaaaaaaa
Ei ole oma asia! kirjoitti:
Pitäisikö vielä lisää vääntää "rautalangasta" näitä syitä, kun ei Tuhma Tyttö1 käsitä, vaan sanoo, että se on jokaisen oma asia. Ei kuule ole ihan oma asia...Ihanaa, kun kärsit nähdä kaikki tatuointini kesäisin. Minusta sinunlaistesi kärsimys on nautinto. ;)
- AnTi-IdiOt
Plaa plaa plaa, palstan trollit taas vauhdissa. Ehkä yksi asiallinen vastaus koko ketjussa. Se on kyllä kummallista että tatuoituja harvemmin kiinnostaa jos jollakin ei ole tatuointia, mutta tatuoimattomia aina kiinnostaa tatuoitujen kuvat että pääsee haukkumaan. Päätelkää siitä sitten kenellä on arvot ja itsetunto kunnossa ja kenellä ei..
Että jospa vain jokainen huolehtisi omasta ihostaan ja elämästään niin kaikilla on parempi olla. Ap:lle sanoisin että kannattaa yrittää kuvan vaalentamista ja keskustella ammattitaitoisen tatuoijan kanssa peitekuvan mahdollisuuksista. Tätä varten kannattaa matkustaa vaikka vähän kauemmaskin..- leikkisanasto
Mikä on trolli? Onko toi jotain kakskymppisten salakieltä? Etkö ymmärrä että tuo typerä slangi tuhoaa kielellisen identiteetimme, teinipelle?
- AnTi-iDiOt
leikkisanasto kirjoitti:
Mikä on trolli? Onko toi jotain kakskymppisten salakieltä? Etkö ymmärrä että tuo typerä slangi tuhoaa kielellisen identiteetimme, teinipelle?
Trolli on yleinen sana nettikielessä ja varsinkin näillä palstoilla sitä viljellään melko ahkerasti. Ja tuo nyt ei muutenkaan liittynyt mitenkään mihinkään. Jos sinä käppänä et seuraa aikaasi niin se ei ole minun ongelmani.
Tälläinen 23-vuotias teinipelle vain toteaa.. - mr
leikkisanasto kirjoitti:
Trolli=peikko, lainasana ruotsin kielestä, tyypillinen länsimurteissa. Internetiin liittyen vakiintunut tarkoittamaan tahallista provosointia keskustelu- tms. palstoilla. Kieli muuttuu ja kehittyy, eikä uussanojen käyttäminen tuohoa suomen kieltä eikä suomalaisten kielellistä identiteettiä.
- pikkukielitieteilijä
leikkisanasto kirjoitti:
Oikeastaan, nuorisokielet ja slangit ovat kielitieteilijöiden kannalta mitä hedelmällisimpiä. Sitä paitsi, oikeaa suomen kieltä ei ole kirjakieli, vaan puhekieli, murteet ja slangit, joita puhutaan ja käytetään koko ajan. Lisäksi kieli muuttuu koko ajan, eikä se ole ollenkaan huono asia, sillä se pitää kielen ja samalla myös identiteettimme nykyaikaisena.
- voi voi voi
Ei kai virallisia tatuoijia olekkaan ?? Ala on villiä ja mitä sattuu ?!
- jess
mr kirjoitti:
Trolli=peikko, lainasana ruotsin kielestä, tyypillinen länsimurteissa. Internetiin liittyen vakiintunut tarkoittamaan tahallista provosointia keskustelu- tms. palstoilla. Kieli muuttuu ja kehittyy, eikä uussanojen käyttäminen tuohoa suomen kieltä eikä suomalaisten kielellistä identiteettiä.
nyt se tuli selville. arvasin että se liittyy jotenkin peikkoon. En aluksi tiennyt ollenkaan mitä trolli tarkoitti ja siitä tuli minulle mieleen Rölli.
- Tyhmä teko!!!
Oli aivan tyhmää yleensäkään ottaa tatuointi! Se on pintamuotia ja ohi menevä ilmiö. Vain laumasielut antavat laittaa tatuointeja itselleen. Kymmenen vuoden kuluttua ihmiset haluavat tatuoinnit pois. Ihonsiirtoja joudutaan tekemään ja kalliiksi tulee. Joka mäelle ei ole pakko nousta! Hyi hitto miten tyhmää tatuointi onkaan ja rumannäköistä!
- pintamuoti?
Ohimenevä ilmiö? Voi ollakin mutta ei se ole uusi asia kuitenkaan. Tatuointeja on tehty kymmeniä vuosia jos ei pitempäänkin.
- Kauhistuttaa
Raamattu kieltää tatuoinnit ja minä ainakin pyrin elämään Raamatun ohjeita noudattaen.
Ihmisten muoti nyt voi olla mitä vaan, mutta minun ei ole pakko tehdä niinkuin laumasielut tekee.
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä. - <3
Kauhistuttaa kirjoitti:
Raamattu kieltää tatuoinnit ja minä ainakin pyrin elämään Raamatun ohjeita noudattaen.
Ihmisten muoti nyt voi olla mitä vaan, mutta minun ei ole pakko tehdä niinkuin laumasielut tekee.
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä."kauhistuttaa" Mä uskon että olipa ihmisellä tatuointeja tai ei niin jos hän on uskossa ja rakastaa Jeesusta niin taivaaseen hän on matkalla. Tämä maallinen tomumaja tatuointeineen menee hautaan, sielu on kallis Jumalalle ja se on se mikä perii taivasten valtakunnan ei tämä maallinen ruumis.
Siunausta vaan sinulle ja kaikille muillekin. - huuhhuh.
Kauhistuttaa kirjoitti:
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä.Kerroppa mulle kohta, missä Raamattu ne kieltää?
Olen seurakuntanuori, ja yhdellä läheisimmistä nuorisotyönohjaajistani on tatuointeja, montakin. Kaikilla niistä on merkitys ja tarina, eikä ne haalista ollenkaan hänen uskoaan, sillä tämä ihminen oikeasti uskoo, sen näkee hänestä kauas. Minäkin uskon, mutta en ole koskaan huomannut, että lävistys- tai tatuointihaaveeni tätä uskoa rikkoisivat. Sillä Jumala hyväksyy kaikki, ihmiset nyt vaan sattuvat olemaan rajoittuneita. - ..
Kauhistuttaa kirjoitti:
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä.Miten Raamattu liittyy nyt tähän? Idioottikin tajuaa, että tatuointi on pahe.
- ghhirhf
huuhhuh. kirjoitti:
Kerroppa mulle kohta, missä Raamattu ne kieltää?
Olen seurakuntanuori, ja yhdellä läheisimmistä nuorisotyönohjaajistani on tatuointeja, montakin. Kaikilla niistä on merkitys ja tarina, eikä ne haalista ollenkaan hänen uskoaan, sillä tämä ihminen oikeasti uskoo, sen näkee hänestä kauas. Minäkin uskon, mutta en ole koskaan huomannut, että lävistys- tai tatuointihaaveeni tätä uskoa rikkoisivat. Sillä Jumala hyväksyy kaikki, ihmiset nyt vaan sattuvat olemaan rajoittuneita.Kyllä semmoinen kohta on VT:ssä, mut se ei oo enää voimassa.
- huuhhuh.
ghhirhf kirjoitti:
Kyllä semmoinen kohta on VT:ssä, mut se ei oo enää voimassa.
Mutta kristityille tämä ei merkitse mitään, sillä kristityt noudattavat Jeesuksen antamia elämänohjeita ja kehoituksia. Joten niinkuin sanoit ei ole enää päteväinen juttu laisinkaan
- halohalo
Kauhistuttaa kirjoitti:
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä.Kunnioitan toki aikeitasi yrittää elää Raamatun ohjeiden mukaan, mutta Raamattu kieltää monia nykyään sallittuja asioita, mitkä olivat ennen kiellettyjä. Ei ole mitään mieltä enää elää täsmälleen niinkun Jeesuksen aikaan elettiin. Menepä ja kivitä naapurisi koska hän varasti kaupasta.
Mutta minullapa lävistys roikkuu keskellä nenää, bitch. Ja tatuoinninkin aion ottaa, eikä se kuulu kenellekään muulle ollenkaan. - kuviaon
Tatuoinnit ovat yksi maailman vanhimmista kuvataiteen muodoista. Kukaan tuskin pystyy selvittämään mistä ne ovat saaneet alkunsa, mutta kaikki merkit viittaavat siihen että niitä on tehty koko ihmiskunnan historian ajan.
On varmaa etteivät tatuoinnit, toisin kuin nykyään, ole aiemmin olleet pelkkiä koristeita vaan niillä on ollut myös jokin symbolinen tai uskonnollinen merkitys. Niiden avulla on ennaltaehkäisty ja parannettu sairauksia, autettu ihmistä kuoleman jälkeisessä elämässä, niitä on käytetty heimotunnuksina ja merkkinä kantajansa sosiaalisesta asemasta. Tatuointeja on tehty myös suurten elämänmuutosten yhteydessä ja niillä on juhlistettu esimerkiksi pojan tuloa mieheksi.
Vuonna 1991 löydettiin Alpeilta 5300 vuotta vanha jäätynyt muumio (Ötzin jäämies). Sen ruumiista löytyi peräti 57 yksinkertaisia viiva ja piste tatuointia jotka eivät varmastikaan olleet heimotatuointeja koska ne sijaitsivat vaatteiden peittämillä alueilla.
Egyptiläiseltä 4000 vuotta vanhalta muumiolta löydettiin auringonjumalan kuva tatuoituna ruumiiseensa.
Toisen maailmansodan jälkeen argeologit löysivät Siperiasta n.2500 vuotta vanhan, jäässä hyvin säilyneen skyyttisoturin ruumiin joka kantoi yllään tatuoituja riistaeläinten kuvia.
Ohimenevä ilmiö? - Lammasparaati
Kauhistuttaa kirjoitti:
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä."Raamattu kieltää tatuoinnit ja minä ainakin pyrin elämään Raamatun ohjeita noudattaen.
Ihmisten muoti nyt voi olla mitä vaan, mutta minun ei ole pakko tehdä niinkuin laumasielut tekee."
Hhahhaha, ootko ihan tosissasi?? Siis kristityt on maailman pahimpia lampaita! Ja sanot ihmisiä joilla on tatuointeja laumasieluiksi...
Bääääh, Bäää-äääääh! - nuorisotyonohjaaja
huuhhuh. kirjoitti:
Kerroppa mulle kohta, missä Raamattu ne kieltää?
Olen seurakuntanuori, ja yhdellä läheisimmistä nuorisotyönohjaajistani on tatuointeja, montakin. Kaikilla niistä on merkitys ja tarina, eikä ne haalista ollenkaan hänen uskoaan, sillä tämä ihminen oikeasti uskoo, sen näkee hänestä kauas. Minäkin uskon, mutta en ole koskaan huomannut, että lävistys- tai tatuointihaaveeni tätä uskoa rikkoisivat. Sillä Jumala hyväksyy kaikki, ihmiset nyt vaan sattuvat olemaan rajoittuneita.3. Moos. 19:28: "Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra."
Vanhan testamentin aikaan pakanakansoilla oli tapana kuolleita surressaan viillellä tai tatuoida merkkejä ihoonsa. Juutalaisilta tämä Mooseksen laissa kiellettiin, että paremmin erotuttaisiin muista Jumalan valittuna kansana. Ja tuohon viiltelyyn ja tatuointiin liittyi niillä naapurikansoilla vainajienpalvonta, mikä juutalaisilta tietysti oli kielletty kun ainoa palvottava oli Jumala.
Nykyään tatuointiin harvemmin liittyy vainajan- tai epäjumalanpalvontaa, joten jokainen voi itse mielessään miettiä mitä mieltä siitä on. Itsekin olen harkinnut tatuoinnin hankkimista. Paljon arveluttavampana pitäisin kauneuskirurgiaa, enkä puhu nyt mistään valtavan luomen poistosta vaan botoxeista ja silikoneista ynnä muista, joilla oma sielu myydään kauneudesta ja hyvästä elämästä määräävälle viihdeteollisuudelle... - suppasup
Kauhistuttaa kirjoitti:
Maallistuminen näkyy yhteiskunnassamme kaikin tavoin ja se, että ei noudateta Raamatun ohjeita. Kiroilu, tatuoinnit, rikollisuus ja kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet nuorisolla. Joka toinen sana alkaa v:llä ja joka toinen s:llä. Sitten siinä lävistykset roikkuu huulessa ja tatuoinnit ympäri kehoa. On se kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Julkisissa kulkuneuvoissa on järkyttävää matkustaa, kun täytyy kuunnella jatkuvaa kiroilua. Mutta niinhän se on, että sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä.Ai että, on se niin hienoa kun Raamatusta vedellään tiettyjä kohtia, joiden mukaan sitten eletään "niinkuin pitää".
Kyseistä kirjaa en ole lukenut, mutta ymmärtääkseni siinä kehotetaan myös tappamaan ihmisiä erinäsistä, arkipäiväisistä, syistä. Mikäs on sinun saldosi, sanan mukaan elävänä?
- ytutyu
Mitä menet jonkin amatöörin käsittelyyn. Voit syyttää vaan itseäsi
- Paskaväen tunnus
Heh oma käsitykseni tatuoinneista on, että vain hoorat ja rikolliset ottavat niitä.
- :))
Ai ennen vai jälkeen hoorauksen ja rikoksen?
- Roistoille nuo
Mikä siinä on että pitää tuhria itsensä täyteen graffiteja tai jotain jonninjoutavia kuvioita, kuin joku lähiön räkälän seinä meinaan? Pidätkö kehoasi todella noin halpamaisena? Mielestäni tatuoinnit on ala-arvoisuuden ja roskaväen merkki. Ei siitä mihinkään pääse. Kunnon kasvatus kehiin ja vastuu myös myöhemmälle. 99% prosenttisesti ihmisistä katuu myöhemmin teininä kehoonsa hankkimiaan töhryjä.
- Eläkkeellä 64v
Puhut täyttä asiaa. Kesällä kun kävelee ja näkee noita nahkapää tatskapellejä, tulee aina mieleen, että linnakundi se siinä kävelee. Aika ikävä reaktio, mutta väistämättä tuo on totta. Typerältä se vaan näyttää. Nykyään kun ei tiedä pullamössönuorisosta käveleekö siinä pullamössö vaiko ihan aito linnakundi. Kai kaikki samaa sakkia?
- Tournesol
Eläkkeellä 64v kirjoitti:
Puhut täyttä asiaa. Kesällä kun kävelee ja näkee noita nahkapää tatskapellejä, tulee aina mieleen, että linnakundi se siinä kävelee. Aika ikävä reaktio, mutta väistämättä tuo on totta. Typerältä se vaan näyttää. Nykyään kun ei tiedä pullamössönuorisosta käveleekö siinä pullamössö vaiko ihan aito linnakundi. Kai kaikki samaa sakkia?
Tulee mieleen vitsi menneiltä ajoilta: juutalaisnainen oli antanut tatueerata vatsaansa Aatun (A.Hitler) naaman. Ne jotka asiasta saivat tietää, ihmettelivät suuresti. Nainen vastasi: on mukava katsella kuinka Hitlerin naama venyy kun Juudan kansa lisääntyy.
- hannananna88
jos haluat tatuointisi korjauttaa niin sitten kannattaa jo matkustaa sen takia kuin kärsiä loppuelämäänsä. otappa tatuoinnistasi kuva ja lähetä sähköpostilla turussa sijaitsevaan INDIVIDUAL INK liikkeeseen ja kerro ongelmasi heille. korkealuokkainen liike ammattitaitoisine ihmisineen. olen käynyt heillä jo 4vuotta ottamassa sekä lävistyksiä että tatuointeja. olen kyllä kiitollinen että itse löysin heti täydellisen paikan jonka ihmisiin luotan. etsin kyllä kauan ja hartaasti ensin netistä tietoa ennenkuin lähdin ryntäilemään mihinkään. olishan tässäkin kaupungissa jonkun ulkomaalaisen pitämä pimeä loukko halpoine hintoineen, mutta kuka järkevä semmoseen menee. laatu maksaa ja siitä kannattaa maksaa ainakin tämmöisissä asioissa. liikkeessä kysytään myös koko ajan että halusithan tän varmasti näin ja tämä tällä värillä, eikä tehdä oman mielensä mukaan! kaverini kyseli heiltä myös tatuointinsa korjausta (joka ei ole siellä otettu vaan amatöörin tekemä) eikä ollut todellakaan mitään ongelmaa, vaikka hänen tatuointinsa on koko käsivarren kokoinen ja yksityiskohtia täynnä eli sinne vain yhteyttä ottamaan niin ei tarvitse menettää yöuniaan enää.
- tietäjä *
Hesassa on myös liike damnation Ink" sörkassa, jonka tekijällä on hyvä maine ja tekee todella hyvää jälkeä. Kuvia on fb:ssä ja www.damnationink.fi löytyy kuvaa. Kun löydät hyvän liikkeen niin joku voi varmaan tehdä sille kuvalle jotain...ehkä. En tosin ole varma kun en ole nähnyt kuvaasi.
- voi hyvä hyssykkä
Täällä EI SAA MAINOSTAAA !!!!!
- ei roiskeita
se on ikuinen riesa
- Kiitän ja kumarran
Ei kai muunlaisia tatuointeja olekaan kuin rumia? En ole ainakaan nähnyt. Tatuoinneissa on kuiteniin se hyvä puoli, että ne auttavat tunnistamaan idiootin jo ennen kuin tämä on sanonut sanaakaan. Että sikäli toivon kaikkien ottavan, joista siltä tuntuu. Muutama vatipää on vielä ilman tribaalia.
- ...
Paasaat siitä miten tatuoinnit auttavat sinua tunnistamaan idiootin pitkältäkin ja siitä huolimatta teit noilla kommenteilla itsestäsi koko threadin suurimman idiootin.
- Roistoko
Hohhoijaa mitä soopaa taas suolletaan. Mitähän tämä samarialainen tuumais jos näkis poliisilta tatuoinnin kun nehän on vain rikollisten. Ps. Mulla on,mutta vaatteilla peittävissä. Ai niin ja magneettikuvauksella ei ole haittaa leimoista,kokeiltu on. Suomessa ei käytetä värejä jotka sisältää metalleja.
- just joo
en ole katunut yhtään kuvaa ihossani, olen johtavassa asemassa työssäni ei ole ketään kuvat haitannut., luotan enemmän ihmiseen jolla on kuva kuin sellaseen joka niitä fanaattisesti vastustaa.Vai on ne idiootteja suoraan jolla kuva noonneksi minä pystyn firmassa päättämään ketä tulee töihin ja karsia kaikki kiihkoilijat pois , pysyy työ ilmapiiri puhtaana. aon muutenollut kuvat jo toistakymmentä vuotta eipä ole tullut mieleen yhtään ottaa pois.
- heh-heh...
Pari vuotta käytät ja sit hävettää hirveesti. Sama laulu aina.
- 4 onnistunutta kuvaa
Magneettikuvauksessa tatuointi EI ole missään tilanteessa este (ellet ole käyttänyt musteena lyijyä).
En itse ole tatuointien tekemiseen suhteen mikään ammattilainen, mutta olen perehtynyt sen verran asiaan et väri ei pysy jos sen hakkaa liian pintaan ja jos liian syvälle jää koholle sekä saattaa väri lähteä. Aurinko myös haalistaa mustaa sekä muita värejä, vielä vuosien kuluessa värit saattaa levitä sekä muuttua:
Sininen -> vihreäksi (itsellä käynyt niin)
Ja siis itselläni on 4 kuvaa (lisää tulee mahdollisesti.)
kuvien suhteen piden aika tarkaan tiedossa muutaman asia:
- voinko elää sen kanssa vanhain kodissa. (en välttämättä halua että vanhana pieruna rinnassa tai muualla on pääkalloja)
- koon suhde tarkuuteen (liian paljon yksityiskohtia liian pienellä alueella on muutaman vuoden päästä aika ruma)
- Tällä hetkellä jokainen kuvani on otettu ns. tilanteessa jossa elämän suunta on muuttunut eli jokainen muistuttaa minua jostain näin niillä on "oma tarina"
- Värien käyttö mahdollisim vähän (kuten aikasemmin jo mainitsin sininen muuttunut vihertäväksi. mikä ei haittaa koska väriä on hyvin vähän vain korostamassa, eikä ole väliä mikä väri siinä on koska siihen sopii kaikki)
tyhmää tulla tänne paasaan siitä että tatuoinnit on vaan rikollisille ja merimiehille. En me tatuoidutkaan valiteta siitä että ootte vetäny pellen naamarit päähän vaikka ne kuuluu sirkukseen... - Hölmöläisten puuhia
Oletko sä joku piirrustuspaperi kun otat itteesi tatuointeja?
- Mie
Ajatella että minäkin olen kohta nelikymppinen, viisilapsinen perheen äiti ja lisää vaan kuvia ihooni hakkautan. Mihinkähän minäkin raukka vielä joudun. XD
- ie
Hakeudu vankilaan, Siellä on ammattitautista porukkaa, jotka tekee kaiken näköstä kuviota, ja kuulemma ihan sätkä palkalla. Voit ite, ja kaverisi sitten hahmotella siitä mitä se esittää, joka päivä näät siitä uuden kuvion, eikä ne ole siinä kun loppu ikäsi, jos et käy kipeissä leikkauksissa.
- tatuloitu pohjasakka
Tatulointi on aina ruma. Kun tulee ikää niin se näyttä
ihan hirveeltä ryppyisessä nahkassa. Ihmiset kattoo
et onko siinä ihosyöpä. Varmasti tatuloinnin päälle otettu
aurinko ihosyövän mukanaan tuokin. Tatuloitu nainen on merkattu
täydellisellä idiotismilla. - huoh...
tatuloitu pohjasakka kirjoitti:
Tatulointi on aina ruma. Kun tulee ikää niin se näyttä
ihan hirveeltä ryppyisessä nahkassa. Ihmiset kattoo
et onko siinä ihosyöpä. Varmasti tatuloinnin päälle otettu
aurinko ihosyövän mukanaan tuokin. Tatuloitu nainen on merkattu
täydellisellä idiotismilla.Eli mäkin oon merkitty idiotismilla, kun mulla on vasemman jalan pikkuvarpaaseen tatuoitu risti mun läheisen ystävän itsemurhan muistoksi?
- Mikä järki tuossakin
huoh... kirjoitti:
Eli mäkin oon merkitty idiotismilla, kun mulla on vasemman jalan pikkuvarpaaseen tatuoitu risti mun läheisen ystävän itsemurhan muistoksi?
Pikkuvarpaaseen, voi raasua. Oliko tuo nyt ihan välttämätöntä, anteeksi vain?
- huoh...
Mikä järki tuossakin kirjoitti:
Pikkuvarpaaseen, voi raasua. Oliko tuo nyt ihan välttämätöntä, anteeksi vain?
Se järki, että kutisen aivan järjettömästi juuri vasemman jalan pikkuvarpaasta, ja tämä ystäväni tiesi sen ja suoraan sanoen rakasti kutittaa minua siitä. Se on yksi pieniä mutta kultaisia muistoja hänen kanssaan viettämästäni ajasta, joten tämän takia se on siellä.
- ink in my skin
huoh... kirjoitti:
Se järki, että kutisen aivan järjettömästi juuri vasemman jalan pikkuvarpaasta, ja tämä ystäväni tiesi sen ja suoraan sanoen rakasti kutittaa minua siitä. Se on yksi pieniä mutta kultaisia muistoja hänen kanssaan viettämästäni ajasta, joten tämän takia se on siellä.
- gunter
kyllä taas huvittaa lukea noita tatskojen arvostelijoita eikö se ole ihan jokaisen oma asia jos sellaisen ottaa .ja moni haluaisi mut ei kantti riitä ja sitten ne onkin tyhmä idea.mulla tosi monella kaverilla kuvia ja itelläkin muutama ja en itse enkä kaverinikaan sen kummallisempia ihmisiä olla kuin muutkaan ja joku vertaus rikollisiin sekä merimiehiin voiko olla juntimpaa tuokin.ne on vaan asioita joilla todaan esiin asioita tai kunnioitetaan jotakin kyllä ihmiset pukeutuu monenlaisesti joku on pitkätukka toinen kalju.no aina noita maailmanparantajia löytyy avautumaan omasta kurjuudestaan.
- tähtähtäh
Täh?
- wernerinen22()
Kyllä täytyy sanoa ,että on hauska lukea noiden tattoovastaisten typeriä juttuja,itsellä on 10 kuvaa ja en yhtään ole katunut,ainoa asia on se että ottaa tuijottajat päähän,ihan kun ei ikinä muuta olisi nähnyt.Tiedän lääkäreitä,poliiseja,oikeusoppineita joilla on tatuointi tai parikin.Aivan sama enhän minäkään narise jos sinulla ei ole kuvaa,miksi nariset jos jollain on?Oletko suvaitsematon,tai muu sivistymätön pelle?
- 45315K
Riippuu kuvasta onko se hieno vai ei, sekä sommittelusta jos niitä on useampia. Ikävä kyllä monet jää niihin koukkuun ja ottavat liikaa liian isoja, jolloin lopputulos on kamala ja epäyhtenäinen. On myös ikävää, jos miehellä on alaston akka tatuoituna tai pääkallo... ei oikein kiinnosta sen jälkeen; se kertoo jotain miehen ajatusmaailmasta.
Liian nuorena ei kannata ottaa. Nuorempana mietin pienen kuvan ottoa, mutta nyt en tahdo ollenkaan. Paljas iho on paras!!!! - jokuluokanopettaja
Onpas täällä hupsuja mielipiteitä :)
Ei voi edes sanoa, että olette vanhanaikaisia, sillä tatuointitaidehan on keksitty jo vuosituhansia sitten.
Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kommentoineen kanssa - voimmeko sanoa, että lihavuus ei ole oma asia, koska me muut joudumme lihavia ihmisiä katselemaan? Ennakkoluuloisuuttahan te vain osoitatte paheksumalla muiden tatuointeja, lävistyksiä, pukeutumista tai vaikka syntyperää. Entäs me, joilla on synnynnäinen pigmenttihäiriö, saatatte nähdä "virheellisen" väriläiskän jonkun tällaisen epämuodostuneen olion ihossa! Apua.
Terveisin luokanopettaja tatuointeineen.- jokuluokanopettaja
- Toisekseen: kuinka monen iho on vanhana ja ruttuisena KAUNIS vaikka sitä tatuointia ei olisikaan? Ei kenenkään, joten ei se tatuointi paljon asiaa pahenna :)
- ,,
Mitä ennakkoluuloisuutta on siinä, että kakskytvuotiaana hankkii itselleen luurangon perseeseen ja pentagrammin otsaan, jota sitten katuu vuoden päästä koko loppu ikänsä? Eikö se ole aika vakava juttu lähteä valikoimaan jotain kuvaa itseensä jota joudut katselemaan koko loppu ikäsi, etkä pääse siitä millään eroon?
Tuon tyyppisen valinnan tulee kantaa sitten myös myöhempään asti.
Jos kakskymppisenä ufoörkki otsassa on cool, onko se enää viisikymppisenä? Sinä päätät, en minä.
Tuon tyyppistä seikkaa ei teini tule usein ajatelleeksi, siksipä tatuointien ikärajaa tuleekin nostaa vähintään siihen 30-kymppiseen päätöksentekokokyvyn vuoksi. - Äo137N
,, kirjoitti:
Mitä ennakkoluuloisuutta on siinä, että kakskytvuotiaana hankkii itselleen luurangon perseeseen ja pentagrammin otsaan, jota sitten katuu vuoden päästä koko loppu ikänsä? Eikö se ole aika vakava juttu lähteä valikoimaan jotain kuvaa itseensä jota joudut katselemaan koko loppu ikäsi, etkä pääse siitä millään eroon?
Tuon tyyppisen valinnan tulee kantaa sitten myös myöhempään asti.
Jos kakskymppisenä ufoörkki otsassa on cool, onko se enää viisikymppisenä? Sinä päätät, en minä.
Tuon tyyppistä seikkaa ei teini tule usein ajatelleeksi, siksipä tatuointien ikärajaa tuleekin nostaa vähintään siihen 30-kymppiseen päätöksentekokokyvyn vuoksi.Olen 35 vuotias nainen, korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa, omistan asunnon ja auton, en harrasta kapakoita ja alkoholia, en kuuntele örinämusiikkia, en ole koskaan käyttänyt huumeita, enkä istunut linnassa tai joutunut muutenkaan epäilyttäviin tekemisiin virkavallan kanssa.. en edes teininä. Minulla on kolme tatuointia. Ensimmäisen tatuointini otin heti 18 täytettyäni loput parin vuoden välein. En ole koskaan katunut. Jos saisin päättää uudelleen, antaisin tehdä tatuointini uudelleen.
Tunnen läjäpäin ihmisiä jotka on tatuoitu, enemmän tai vähemmän. Mukaanlukien kuusikymppinen äitini, joka otti tatuoinnin pari vuotta sitten. Huolimatta siitä, että tunnen tatuoituja ihmisiä, en ole koskaan nähnyt ketään jolla olisi pentagrammi otsassaan. Ylipäänsä kasvojen alueelle tatuoiminen on äärimmäisen, siis toista, aivan äärimmäisen harvinaista.
Jos siis haluat oikeasti argumentoida tatuointeja vastaan, keksi parempia argumentteja. tatuoinneissa ei itsessään ole mitään vikaa ja niitä ottavat kaikenlaiset ihmiset. Myös tyhmät. Me muut tatuoidut emme voi mitään sille jos joku on täysi idiootti ja tosiaan sen pentagrammin tahtoo otsaansa. Tyyppi joka tahtoo pentagrammin otsaansa 20 vuotiaana, tuskin on kolmekymppisenä yhtään älykkäämpi. Se ei kumminkaan ole syy tuomita tatuointeja kokonaan, koska idiootit tekevät muitakin asioita joita katuvat. Jos jotain pitäisi säätää, se olisi älykkyysosamääräraja. Sitä samaa rajaa voisi soveltaa mm. alkossa, ajokortissa ja valtion viroissa. Koska sellaista nyt ei kumminkaan säädetä, voi todeta vain tämän: Tyhmästä päästä kärsii koko keho. Tyhmyydestä sakotetaan.
- KyllästynytTyperiin
HITTO TÄLLÄ PALSTALLA ON SITTEN TYPERIÄ IHMISIÄ!
Jokaisen oma asia ottaako tatuointeja tai lävistyksiä, se ei ole keltään pois. Tatuointeja tosiaan oli ennen vain merimiehillä ja linnakundeilla, mutta nykyään kun ollaan siirrytty tähän 2012 tatuoinneilla on aivan uusi merkityksensä. Se mitä kukainenkin tekee omalle iholleen, ei kuulu kenellekkään muulle! Totta saa oman mielipiteensä sanoa, mutta tarviiko olla ilkeä? Sinä joka et tykkää tatuoinneista ja et halua niitä ihoosi, se on sinun asia ja puuttuuko siihen joku? Ei, koska ei yksin kertaisesti jaksa kiinnostaa. Miksi siis jaksat valittaa moisesta asiasta jos joku haluaa koristella kehoaan. Tatuoinnit eivät sitäpaitsi kerro ihmisestä kaikkea!!! Heittäkää jo nurkkaan noi perkeleen typerät stereotypiat! Ihmisen ei tarvitse olla linnakundi, merimies, masentunut, huonon itsetunnon omaava jos haluaa ottaa kuvan ihoonsa oli se sitten millanen vain.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/405734_291074820952467_100001498530465_765292_2013452216_n.jpg- tatskat on paskaa!
Vasemmanpuoleisessa kuvassa on akka ihan pilattu. Olisi kaunis alastomana muuten, mutta tuommoisen pakkovaatteet = tatuointi on hommannut sitten tilalle.
Hei, onko kaunista: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/vampyyrinainen-asennutti-otsaansa-sarvet---katso-raju-kuva/art-1288380699340.html
Kyllä joku terve järki pitäis olla touhussa mukana. Vetäis vaikka naamarin pilailukaupasta päähän. Sen voi ottaa sitten pois, kun ei jaksa enää leikkiä. - ink in my skin
tatskat on paskaa! kirjoitti:
Vasemmanpuoleisessa kuvassa on akka ihan pilattu. Olisi kaunis alastomana muuten, mutta tuommoisen pakkovaatteet = tatuointi on hommannut sitten tilalle.
Hei, onko kaunista: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/vampyyrinainen-asennutti-otsaansa-sarvet---katso-raju-kuva/art-1288380699340.html
Kyllä joku terve järki pitäis olla touhussa mukana. Vetäis vaikka naamarin pilailukaupasta päähän. Sen voi ottaa sitten pois, kun ei jaksa enää leikkiä.hei huaranpentu,pitikö sitten repiä se depot-suppo liian pian pois?
toi vampyyrilutka on ihan se toinen ääripää,kuinka monta noin pitkälle ajautunutta olet itse livenä suomessa nähnyt??
tuossa on kuitenkin body modifikaatio kyseessä,ja nyt puhuttiin pelkistä kuvista.. muokkausta sekin,mutta ei noin ylilyötyä
- väk1s1n kastettu
Tottahan tänne oli muutama säälittävä alemman kastin, äidin helmoissa ikänsä kasvanutta pelkuria päässyt kommentoimaan kuinka tatuoinnin otto on "kakaroiden" hommaa ja tulette katumaan ikänne saarnaajaa, näille edellämainituille henkilköille tiedoksi, se että te ette koskaan uskaltaneet hankkia kuvaa ei tarkoita että ne olisi rumia! toisekseen kuvan ottaja useimmiten valitsee kuvaksi jotain henkilökohtaista eikä sen ole tällöin myöskään tarkoitus miellyttää kaikkia urpoja, kolmanneksi se että tulette aina jakamaan aina niin turhat mielipiteenne tatuoinneista kertoviin palstoihin kertoo jo kaiken teidän säälittävyydestä, ja neljänneksi tunnen useita henkilöitä ikä-haarukalla 15-85v eikä kukaan ole koskaan sanonut katuvansa pottamiaan kuviaan, päinvastoin, joten jos teillä ei ole antaa keskustelun aloittajalle oikeasti rakentavaa kommenttia voisitte pitää säälittävät kommenttinne itsellänne UGH olen puhunut
- röörimies..
Mitä sää nyt oikeen höpäjä?
- kuseensutondipattu
No kylläpä oli teinillä ripuli. Unohtui pisteet, pilkut ja järki.
- ..
Jättäkääpä nuoret nuo tatuointihommat kelopäille ja muille rikollisille vaan. Ei siinä ole mitään hienoa koko touhussa. Voin ainakin itse kertoa omasta päin, että aikuisista tuo näyttää lähinnä halpamaiselta ja typerältä, tuhria nyt omaan ihoonsa sottaa, jota ei järin kumilla pyyhitä pois. Ei mitään järkeä tuossa touhussa.
Piirustuspaperi on sitä varten...- haluantatuoinnin
Sä olet yksi aikuinen, voitko sanoa kaikkien muiden aikuisten puolesta? Tiedän montamontamontamontaMONTA aikuista joilla on tatuointi, tai jotka antavat lapsensa ottaa tatuoinnin vaikka eivät itse ottaisikaan. Sillä ei ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa.
Esimerkiksi: Itse olen 15-v ja minulla on haaveena tatuoida joskus risti ranteeseeni. En ole koskaan juonut enkä polttanut, keskiarvoni on 9,1, olen onnellisessa kestävässä parisuhteessa ja mulla on kaikki hyvin. Ja se että haluan tatuoinnin, tekee musta rikollisen? Enpä usko.
Vanhempani eivät ainakaan vielä ole olleet ideaa vastaan, vaikka toki itsekin odotan olevani täysi-ikäinen ja otan sen jos vielä silloinkin sitä haluan. - tyttö hyvä
haluantatuoinnin kirjoitti:
Sä olet yksi aikuinen, voitko sanoa kaikkien muiden aikuisten puolesta? Tiedän montamontamontamontaMONTA aikuista joilla on tatuointi, tai jotka antavat lapsensa ottaa tatuoinnin vaikka eivät itse ottaisikaan. Sillä ei ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa.
Esimerkiksi: Itse olen 15-v ja minulla on haaveena tatuoida joskus risti ranteeseeni. En ole koskaan juonut enkä polttanut, keskiarvoni on 9,1, olen onnellisessa kestävässä parisuhteessa ja mulla on kaikki hyvin. Ja se että haluan tatuoinnin, tekee musta rikollisen? Enpä usko.
Vanhempani eivät ainakaan vielä ole olleet ideaa vastaan, vaikka toki itsekin odotan olevani täysi-ikäinen ja otan sen jos vielä silloinkin sitä haluan.Ihan lapsellista vonkaamista.
- haluantatuoinnin
tyttö hyvä kirjoitti:
Ihan lapsellista vonkaamista.
ikävä sanoa mutta olen poika )8
Mielenkiintoista että mielletään suoraan tytöksi. Loukkaavaa.
Ja ei ole lapsellista, huomattavasti aikuisempaa ja suvaitsevaisempaa kuin sinun käyttäytymisesi (8
- HIH HII HÄÄH
Ihan oikein tuommosille,HAH HAH BUAAH HAH HAA pelleille.
- -
Sen siitä saa kun halvalla lähtee tekemään.
- tyhmyydest' kä'rsit
Kaikki tatuoinnit on rumia.
Pilasit jo ihosi,mitäpä sille ennää olis tehtävissä. - sdfhcxhhvc
Haasta tatuoija oikeuteen ja vaadi että kustantaa sinulle ihonsiirron jolla viallinen tuote eli tatuointi saadaan hävitettyä, pistä hänet myös korvaamaan kaikki kosmeettiset ja henkiset haitat sekä kärsimykset. Eiköhän sen jälkeen nilkki opettele tatuoimaan kunnolla!!!
- sitä saa mitä pyytää
HÄH?? Onko se tatuoijan vika jos tatska ei kelpaa? Tollo.
- 789456123000
Tatuoinnit ovat kauniita.
On kuitenkin paljon mitä pitäisi tehdä ENNEN kuin mennään sitä tatuointia ottamaan.
Esimerkiksi 1. Tutustu tatuoijaan. Tottakai kuka tahansa voi kehua itseäänsä ja laittaa ties millaisia kuvia nettiin ja liikkeeseensä, mutta ne eivät aina ole oikeita (esim turkissa harrastetaan tätä) ja heidän tekemiäänsä. Helposti voi googlettaa tatuoijan nimen ja etsiä tietoa netistä, muiden kokemuksia. Jos tietoja ei löydy, käy paikanpäällä puhumassa tatuoijan kanssa ja tutustumassa paikkaan. TATUOINTIA EI SAA OTTAA HETKEN MIELENJOHTEESTA.
Tämän jälkeen päätä mitä haluat tatuoinniksi. Itse suosittelen aina lähtemään pienestä, ottamaan tatuoinnin jolla on merkitystä, eikä suinkaan jotain tatuointia minkä on netistä jostain löytynyt ja ajatellut että "onpas coolin näkönen".
Meillä jokaisella on vain tämä yksi keho minkä kanssa elää. Miksi et haluaisi koristella sitä? Ihan kysymyksenä näille tatuointeja vihaaville.- alslkksdjjffslakdfjf
"Meillä jokaisella on vain tämä yksi keho minkä kanssa elää. Miksi et haluaisi koristella sitä?"
Vastasit jo ennen kysymystäsi. - rikottu ruusu
Kyllähän jokainen tatskan ottamisen kestää,mutta kuka kestää seuraavanlaisen operaation,jonka itse kävin läpi.Joskus 70-luvulla kun nämä tatskat hakattiin itse tehdyillä neulaviritelmillä ja ties millä vankilaväreillä,sain tietysti 15-veen älykkyydellä päähäni,minulle kanssa,koska porukassamme vähän jokainen halusi tämän "koviksen"merkin,ja asiaa edesauttoi isoveljeni, joka oli jo ehtinyt käydä vankilassa tatuointimestarin tittelin hommaamassa.Eipä aikaakaan kun olkapäässäni koreili mitä surkein ruusunkuvatus.Kaduin melkein samantien koko hommaa,mutta minkäs teit.Vuosikausia piilottelin tätä helvetin tekelettä,muistan kuinka metsästin ensimäiselle etelän raissulleni uimapukua jossa oli olkapään peittävä malli.Vitutus kasvoi vuosien mittaan siinä määrin,että myydessäni prätkäni,päätin että leikkautan kuvan vi..uun,maksoi mitä maksoi.Joskus 80-luvun puolivälissä marssin yksityisklinikalle Mehiläiseen,lääkäri oli varsin vittumaisen oloinen vanha kääpä,joka leikkasi kuvan pois.Leikkaus tehtiin pelkällä paikallispuudutuksella ja tämä saatanan natsi suoraan sanoen repi koukulla tämän tataskan irti ihostani.Loppuelämäni tulen muistamaan tämän operaation tuskan,kyyneleet valui silmistä,mutta ääntäkään en päästänyt,tuska oli aivan käsittämätöntä.Lisäksi minulla oli tunne,että tämä natsitohtori tahtoi tahallaan tuottaa minulle suunnatonta tuskaa,nuoruudessa tehdystä typeryydestä,ja koko helvetillinen kokemus olisi tullut maksamaan noin 4000 markkaa,mutta tämä veemäinen tohtori suostui pieneen hinnanalennukseen,mikäli en vaatisi kuittia,eli maksoin 3.400 markkaa tälle nilkille.No oliko lopputulos kaiken arvoinen?Ei nyt kannan vitun rumaa arpea olkapäässäni lopunelämääni.En nyt varsinaisesti vihaa kuvia,joillekin henkilöille hienosti tehdyt kuvat sopivat,mutta itse en välitä omaan nahkaan mitään kuvaa ottamaan.Mutta jokainen päättäköön itse omahan on kroppansa,mutta sanoisin itse samaa,harkitkaa asia haluatteko ehkä kantaa 30 vuoden päästä kuvaa,joka parikymppisenä tuntui varsin hyvältä idealta?
- lkjasddflkjsasddf
Mutta tiedätkö mitä? Jos se nyt on ruma, niin odotapa kun täytät 60 ja läski ja rypyt ovat muokanneet sarjakuvasi ihan uuteen uskoon...
- mutmut...
"lkjasddflkjsasddf"> ei ole mikään automaatio että hminen on 60 vuotiaana läski...oon nähnyt hyvinkin timmejä 60 vuotiaita :)
Mä oon aikasemminki antanu tätä samaa neuvoo tatuoinnin poistos. Eli ensisijaisesti laaseri, vaikka maksaaki paljon. Se on helpoin ja turvallisin. Väreistä riippuen sitä ei voi aina tehdä joten 2 vaihtoehtona leikkaus. Jos kuva on iso tai ohuella ihoalueella, sitä ei suortuta tehdä. No tässäkohtaa olin itse luovuttaa ja sitten kokeilin 3 vaihtoehtona Verruxin voidetta. Tulehdusriski suuri, kipeää tekee, kovettumia alkuun (poistuu ajankuluessa), tekee syviä haavoja, ei jätä arpia. Verruxin "syövyttää"/polttaa ihoa ja on tarkoitettu kovettumien ja syylien hoitoon. Saa apteekista 5€/puteli. Itsellä poisto vaiheessa, mutta kyllä lähtee :) Rösöisen lopputuloksen voi piilottaa uuden hienomman tatuoinnin alle ;)
- cattityttö71
Tatuointeja on ihan nättejä, mutta sitten myös tosi rumia. Ja tosiaan ihan jokaisen oma asiahan se on, laittaako vai ei. Kaksi ystävääni 40 ja risat on ottaneet tässä ihan lähiaikoina massiiviset tatuoinnit ja kauniiksi en voi sanoa, vaikka kuinka koittaisin :D Mutta ei niiden mua tarvitse miellyttääkään.
Onneksi oma mieheni on sanonut, että tatuoinnit on kamalia. Ei ainakaan miestä miellyttääkseen tarvitse itseään alkaa tatuoida ;)
Olen pari kertaa katsonut sitä Tomin keittiössä ohjelmaa ja mulle tulee tosi huono olo, kun nään ne sen tatuoinnit. Tuntuu etten sen miehen laittamaa ruokaa pystyis syömään. Vaikka tiedänkin ettei ne siihen ruokaan vaikuta mitenkään.. mutta silti. Ei vaan ole mun juttu.
- Kati
Olen yli 50 v:s. Otin kaksi tatuointia, toisen vatsaan ja toisen selkään. Toinen otettu Turkissa ja toinen Suomessa. Halusin peittää kaksi rumaa, paksua arpea.
Molempinen peitto onnistui hyvin. Olen tosi tyytyväinen. Arpien vuoksi jouduin teettämän uimapuvut. En voinut lähteä yleisiin saunoihin. Nyt voin käyttää bikinejä ja käydä uimahalleissa sekä saunoissa.
Aikaisemmin katsottiin arpia, nyt "ihaillaan" tatuointeja.
Elämänlaatu parantui huomattavasti.
Suosittelen.- huh huh ja röh röh
Ei kukaan yli viiskymppistä höyrypäistä tatuloitua akkaa
ihaile. Kyllä ne on olleet sääliviä ja halveksivia katseita
joita bikini "mimminä"olet saanut. Sinun oma höyrypaksu-
päisyys vain tulkitsee jokaisen katseen "ihailuksi".
Ei voi kun ihmetellä että kaikenlaisia vanhoja tatuloituja
akkoja jotka luulevat olevansa prinsessoja maa päällään
kantaa.
- voi helvetti!:(
Miksi pitää niitä junttitatuointeja edes ottaa? Arvostan eniten sellaisia ihmisiä kenen nahkaa ei ole raiskattu. Onnettomuusarvista ym. mihin ei voi itse vaikuttaa niin ne on ok. Maalatkaa vaikka permanent-tussilla ne kuvanne ihoonne, sekin lähtee kuitenkin ajan kanssa pois ettekä ole niiden kanssa naimisissa koko ikäänne.
Keksisitte jonkun toisen harrastuksen. Ainiin, sehän on keksitty ja se on naaman tatuointi täyteen lävistykset silmämunien tatuointi demonien sarvet. - Aloittajalle
No on sulla ongelmat. Lopeta se kehoosi piirtely vitun lapsellinen idiootti.
- älä sitoudu
Itselläni ei ole tatuointeja mutta joskus pelkkä uuden vaatteen käyttö tekee tuon saman tunteen mutta siihen kuitenkin tottuu (yleensä). Ja jälkeenpäin kun katselet niitä joskus aiemmin pitämiäsi vaatteita voi vaikuttaakkin taas päinvastaiselta että kuinka nyt tuollaisia olen pitänyt. Ehkä sinun täytyy vaan tottua siihen. Ja sitäpaitsi taas nähdään se ironinen tosiasia että aitous ei kannata. Piirretyn leikki tatskan kanssa ei olisi tuota ongelmaa. Nyt olet naimisissa sen kanssa loppuun asti.
Kannattaa katsoa peiliin,sieltä se syyllinen löytyy.
Oliko tatska pakko ottaa.Ei kannata ihoaan
typeryyksillä pilata.- jh
Minulla on noin 30v vanha tatuointi eikä harmita vieläkään joten ei tavitse yleistää.
- 7+20
Parempi kun ei ota tauointeja.Olen itsekkin kärsinyt jo 10 vuotta..Minä laitoin entisen kauniin vaimon kuvan käsi varteen.Nyt se siinä kummittelee loppu iän.Aina tulee mieleen entiset ajat.Ei hyvältä tunnu!
- Ollaan ihmisiksi....
Ainoa hölmöys on ollut ottaa jonkun kuva, tai nimi tatuointina...
Aika pellejä taas täälläkin kommentoimassa. Jokaisen oma asia tatuoinnit. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Tatuoinneissa sama juttu. Itselläni niitä on ja lisää tulee jos siltä tuntuu. Enpä ole ketään arvostellut siitä että ei ole kuvaa kehossa, tai siitä että on. Toki on outoja kuviakin, mutta sille jolla se on, hänelle sillä varmaan joku merkitys on.
Ja magneettikuvia on minustakin otettu, ei kuumentunu iho, ei epäonnistunut kuvat.
Koskaanhan ei kaikki ihmiset voi olla tyytyväisiä joka asiaan... Eli jokkainen tehköön niinkuin parhaakseen näkee, elämmehän demokraattisessa yhteiskunnasssa...
Eläkäämme siis tatuoituina, tai kuvattomina kaikki sovussa keskenämme !!!
- mieti ensin
On jokaisen oma asia haluaako tatuiointeja, mutta niitä pitää varautua pitämään lopun elämänsä. Tatuointia ei todellakaa voi kokonaan poistaa. On hyviä ja huonoja tatuoijia, mutta iho on elävää materiaalia ja kukaan ei voi etukäteen antaa takuuta lopputuloksesta. Kuva myös muuttuu iän mukana. Riski on kokonaan asiakkaalla.
- Ei koskaan tatskoja
Suvussamme on useita ihosyöpää sairastavia ja yksi minulle läheinen ihminen on kuollut melanoomaan.
Ei tulisi mieleenikään tatuoinneilla tahallaan vahingoittaa ihoani. Se on tupakoinnin jälkeen typerintä, mitä voisin kuvitella kenenkään tekevän.
Iho on ihmisen suurin elin. Pitäkää siitä hyvää huolta. :'(- Hyi..
Näin on! Ihan turhia koko tatuoinninit. Suorastaan naurettavia=)
- ei kaikilla
no sehän riippuu täysin ihmisestä ja elimestä ja näiden kahden suhteesta toisiinsa
- Älä.
Suotta murehdi,en ole nähnyt vielä ensimmäistäkään onnistunutta tatuointia,jota voisi sanoa,tyylikkääksi,tai kauniiksi. Koirien tunnistusmerkintä tatuoitiin aikoinaan usein koiran korvalehteen,mutta mikrosirun myötä siitäkin luovuttiin. Eli,tatskat ei käy koirillekaan,niin miten sitten se kävisi ihmisellekään?
- Kauhistunut
Miten täällä voikin olla tälläistä porukkaa ja vielä aikuisia? Joku tuolla ylempänä väitti että muista maista tulevat korkea-arvoiset vieraat kauhistuvat kun Suomalaisilla tatuointeja? Huhhuh, ihan samalla lailla on muuallakin, kuten Yhdysvalloissa, Kiinassa etc. Ne ovat kuitenkin astetta merkittävempiä paikkoja kuin joku pieni pieru kartalla, eli Suomi. Ymmärrän toki vanhempia ihmisiä jotka kauhistelevat tätä nykynuorison muotia ja villityksiä koska se on ollut heidän aikaan tyyliin syntiä, mutta hei me eletään tätä aikaa!
T. 15w teiniPELLE joka ei aio hankkia tatuointeja, mutta joka myös ihailee kauniita sellaisia. Ps. Jos ei jotain slangisanaa ymmärrä google auttaa. ;)- eimen
Sinä kerroit ihan itse "Kauhistunut", missä se ongelma tatuointien kohdalla oikein on. Nuorison muotia ja villityksiä, sitähän se hyvin pitkälti on, eikä tulee pitkään jatkumaan, vaan on jo merkkejä näkyvissä että ihmiset poistavat tatuointejaan.
- no panic
Osta sellaista meikkivoidetta joka ei tahraa vaatteita, sillä saat tatuoinnin kokonaan piiloon.
- TULE MEILLE
minä voin filevetsellä vuolla sen pois eikä maksa mitään.
- Luottamuksenarvoinen
Aina ei voi onnistua vaikka maksaisikin paljon "asijantuntijan" luona. Mitäs tosta oikein opimme vaikka koitamme kaikki tietysti tehdä parhaamme kykyjemme mukaisesti
ja saamme lopulta ansijomme mukaan? Olemme kummiskin kämmenellisiä nisällisiä ei sen enempää tai vähempää, joten voimme olla huoletta moisesta. - kuviaon
Minä en sitten ymmärrä mikä näitä tatuointien vastaisia jeesustelioita vaivaa. Eihän kaikki ihmiset ole samanlaisia. Vai? Ollaan eri paikoissa töissäkin. Vai? Ajatellaankin siis erilailla. Vai? Perustakaa oma keskustelunne missä haukutte tatuoituja.
Ja sitten asiaan. Itellä on nyt kahdeksan tatuointia, neljästä liikkeestä. Yhtäkään en ole katunut päivääkään. Oon aina halunnu ekaks jutella kuvan tekijän kanssa, nähdä se tekemiä kuvia ja päättäny vasta sitten annanko tehä. Kahdesta liikkeestä oon lähteny kävelemään. Tekijöissä on valitettavan paljon eroja, vaikka oliskin liikkeessä töissä. Mutta kysyin asiaa nykyiseltä tatskaajaltani ja oli sitä mieltä että tummilla väreillä peitot onnistuu aika hyvin yleensä, tietty hankala sanoa kuvaa näkemättä. Ja kuvan valinta on ongelma sinäänsä kun naisellisia isoja tummia kuvia on aika vähän. - Tattoo Nation
Kaikki kuvat voidaan peittää ns. peitekuvilla :D
- inhottavaa
en ymmärrä pökelöitä ihmisiä joiden pitää tatuointeja ylipäätään ottaa. Se on jonkinlainen sairaus ihan varmasti ja kannattaisi mennä hoitoon jo ennen tatuointeja. Koittakaapas mennä magneettikuvaukseen niiden tatuointienne kanssa :)
- inhottavaa...??
Yhtä lailla kuin on sairaus kytätä ja arvostella muiden tekemisiä...? Kannattaisko siis ottaa tatuointi ja arvostella sen jälkeen....
Ja kuten jo aikaisemmin todettu, minäkin tatuointini kera magneettikuvissa, eikä ollut mitään ongelmia. Kannattaa ottaa asioista selvää, tietää sitten mistä puhuu. - Tattoo Nation
HEI; SULLE INHOTTAVAA!!!! TATSKOJEN KANSSA VOI MENNÄ MANGNEETTIKUVAUKSEEN MITEN SÄ KUVITELET PÄÄSEVÄS HOITOON; KUN TÄÄLLÄ EI PÄÄSE HOITOON EDES SOMAATTISESTA/ PSYYKKISESTÄ SYYSTÄ!
- Sitä sattuu...
minulle tulee 2 siipeä selkään (peitekuvana).
alunperin pienet peitettävät kuvat oli hieman eritasoilla/korkeuksilla ja ääriviivoja tehdessä tatskaaja mokas ja lähti tekeen erikohdalle viivoja ja siipen yläosista tuli ihan erilaiset...
asiasta ei maininnut mitään ja ja maksoin, kun en huomannut kun peilasin tatska paikassa selkääni (sen verran isot siivet oli rajattu että näytti vilkaisultaan hyviltä) kotona vasta huomasin :/ mitenköhän kun menen värittämään siivet, niin osaakohan korjata mokaansa, kun korjatessaan siivistä tulee sit ihan erilaiset mitä piti ja pitääkös nyt maksaa koko summaa jos siivet ei ole mitä piti ja mitähän niistä tulee kun koittaa korjata virhettään.. :/
jos joku viisas haluaisi kertoa..
en tiiä viittinkö kuvaa laittaa tänne, kun taas tulee jotain ärsyttäviä kommentoimaan joutavia.. saa nähä.. - Virna-Liisa
tatuoinnit on niin out nykyään jo. ennen ne oli kova juttu, nykyään kaikilla pikku kersoillakin on jotain musteläikkää jossain päin kehoa näköä rumentamassa. hankkikaa purukumeista siirtokuvia niin ei tarvi itkeä pieleen menneitä rumiluksia.
Muista kuitenkin että voit haastaa tatsaajan oikeuteen paskasta työstä. Nykyään on juuri noita tyyppejä jotka on ajatelleet että rupeampa tässä vähän tatuiomaan kun se on hieno juttu...sitten myöhemmin tulee mieleen että niin, pitäisi ehkä myös osata tehdä niitä tatuointeja.
Pistä joku iso tarra selkään sen kuvan päälle joku yamaha tarra tai semmoinen? Ois ainakin peittävää ja erikoistakin.- ratkaisu idiooteil
Suosittelisin jotain liimattavaa taulointia niitä tarviseville.
Sitten voisi esitellä tatulointejaan ilman ihosyöpäriskiä ja
kuvitella lapsen asteelle jääneessä mielessään
et nyt oon tosi gool. Jos sitten joskus jos ,mikä on
aika epätodennäköistä järki kasvaa niin teippitatuloinnin voisi
liottaa vaikka bensalla pois.
hmm. juuri näitä kesken kasvuisten joutavia kommentteja tatuoinneista en halunnut lukea :P JOKAINEN PÄÄTTÄÄ OMASTA KEHOSTAAN JA PÄÄTTÄÄ HALUAAKO SIIHEN LAITTAA MUSTETTA VAI EI...
eli kun noista siivistä kirjotin. ja en ole mikään teini ja vaan ihan reippaasti täysi ikäinen ja jo lapsenkin äiti. ja niitä en ottanut että voin nyt esitellä jeeee... vaan halusin joskus nuorena otetut pienemmät tatskat piiloon ja ajattelin sitten kunnolla pistää kuvaa päälle, joka on sitten mun selässä ja mun mieleinen.. kuvia siivistä kattonut monesti googlettamalla ja tosi hienoja jotkut isot selässä olevat siivet mielestäni oli ja päätin itsellekin laittaa..
ja nyt ihan asiallisia kommentteja ja neuvoja kiitos jatkossa... ja tatuoinnit ei ole koskaan out.. ne ei ole mikään trendi juttu mikä tulee ja menee.. monet ottaa vaikka muiston läheisistään, lapsensa syntymä ajan tai nimen.. jonkin asian/kuvan tatuoi mikä on tosi tärkeä osa elämää.. että ne jotka jotain tietää tatuoinneista oikeasti jotain, niin tulee kommentoimaan..
JA ONHAN NIITÄKIN jotka ottaa jotain ihme tuheroita vaan sen takia että pitää jotain saada ja se on sillä hetkellä hyvä idea.. vaikka joku ihme hello kitty tatska tai tuherrus, joka voi jälkeenpäin/vanhempana kaduttaa...- nimim erkki
HAHAHAAHAAA EEEHHHEEH.
tulin vain nauramaan ja sanomaan.. sen siitä saa kun ei ajattele tarpeeksi pitkälle.
ei tatuointeja oteta vaan koska tuli sellanen olo. niitä mietitään vähän kauemmin kuin se 2kk et kesä loppuu ja paranee iho nopeemmi. - muumi rulaa
Ota ensi kerralla siirtokuva. Se on kova.
- oiraassi2oikeinmm
Etkö sää tiedä ,että tatuointi on syntiä.Raamattu han kieltää kaikki koristeet.Nyky ihmiset tekee kaiken laisia iholleen .Eikä ne ole mitään kauniit vaikka olisi miten kauniisti tehtyjä.
- ddfsdgg
Hei. Ensinnäkin: Inhoan itse tatuointeja enkä näe että ne kaunistaisivat kantajaansa, vaan päinvastoin.
Toiseksi: miksi oikein uhkailet synnillä? Ovatko tatuointien ottajat uskossa? Jos ovat, jatka tokia uhkailua silloin sillä voi olla merkitystä. Jos eivät ole, ei sinun tai Raamatun syntikäsityksillä ole mitään merkitystä, eiväthän uskomattomat ole muutenkaan Jeesuksen pelastuksen piirissä.
- joretattoo
otahan yhteyttä , voin ehkä auttaa . olen tehnyt satoja korjaus ja peite kuvia . kyllä värit saa pysymään kunhan se tehdään oikeella tavalla . mä olen kolmisenkymmentä vuotta tehnyt kuvia eikä ole yhtään sellasta nahkaa tullut vastaan johon ei väri jää. ja kyllä siisti peite kuva löytyy joka kuvaan. säh:p:[email protected]
- Idearikas ihminen
Mene tatuointiliikkeeseen ja kysy miten saa pois
- Kyselijä123
Siis kenellä kävit ottaa ton kuvasi? :o Et kai vaan Auran Customn incissä?
- juu u
niin ja yhdyn edellisiin:
tatuointitaidehan on keksitty jo vuosituhansia sitten.
ja
Eihän kaikki ihmiset ole samanlaisia. Vai? Ollaan eri paikoissa töissäkin. Vai? Ajatellaankin siis erilailla. Vai? Perustakaa oma keskustelunne missä haukutte tatuoituja.
Tää on v'ähän niinkui sisustus, ruoka tai joku muua juttukin:
toiset tykkää rohhkeista kodeista ja sisustuksista toiset ei.. ja toiset tykkää joistain ruoista toiset ei.. toiset tykkää laihoista toiset ei.. toiset tykkää jännityksestä elämässä toiset ei.. toiset tykkää blondeista toiset bruneteista.. että sellasta...
Tatuointejahan on jo melkeen jokatoisella.. no ei nyt ihan, mutta mistä tatuoijien vihaajat tiedätte vaikka monella läheisellä ihmisellänne on mustetta ihossa.. ei se sitä ihmistä muuta muuten :)- 3+13
Luin melkein koko ketjun läpi ja juu u:n kommentti vaikutti ainoalta järkevältä.
En käsitä miksi joillakin tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä ongelmia toisten ihmisten tatuointien kanssa. En kyllä käsitä myöskään sitä että tatuointia pidetään merkkinä rohkeudesta. Tähän olen törmännyt ihan tosi elämässäkin.
Itse en todennäköisesti tule hankkimaan yhtäkään kuvaa, koska en koe siihen mitään tarvetta. Sen takia että muistot pysyvät muutenkin mielessä ja yleensä minulla rahalle muitakin käyttökohteita.
Mutta en halua kieltää tatuointeja keltään.
- Onnea sulle
Ääliö, jos haluaa olla ääliö ja mennä tyhmien perässä "mä haluun jotain omaa" linjalla, niin näin voi käydä! Älä välitä, tyhmä pää ja pilalle mennyt tatuointi on ihan hyvä sulle!
- Mauttomuus ongelmana
Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan sinänsä, mutta useimmilla tatuoiduilla ihmisillä näyttää olevan tyylitaju kokonaan hakusessa. Miksi ottaa kaikenlaisia riemunkirjavia tuherruksia sinne sun tänne, ja kun kuvilla ei ole mitään yhteistä johtoajatusta edes. Miksi ei voisi hiukan ajatella kokonaisuutta myös.
Esimerkiksi tässä keskustelussa oli linkki kauniin naisen kuvaan, ja hänellä oli kehossaan kirjava kuva toisensa vieressä. Sitä katsoessa tulee samanlainen olo kuin kävelisi jonkun olkkariin ja se olis sullottu täyteen kaiken maailman lauraashley hörhellyksiä, verhot yhtä kangasta, pöytälinat toista, matto kolmatta niin että päänsärky tulee kun sitä sekametelisoppaa vähän aikaa katselee. Jos hänellä olis sen sijaan ollut yksi iso tatuointi vaikkapa nilkasta olkapäähän, esim. joku huolella tehty ruusuköynnös, olisi kokonaisvaikutelma ollut varmasti aikas vetävä.- ei aitoa
Mutta tuollaiset asiat muuttuvat jatkuvasti. Muutama vuosikymmen taaksepäin sinäkin olisit sisustanut sen ajan mukaan olohuoneesi täyteen kirkkaan oransseja muovihökötyksiä. Ongelma on se että se on lopullinen. Ja voithan ottaa jonkin ikimuodikkaan oivalluksen ja hyvällä tuurilla saat 60 vuotiaana saunan lauteilla kehua että minäpäs tiesin tämän jo 40 vuotta sitten. Mutta eipäs siinäkään kyllä mitään järjen hiventä ole.
- h00kah
jos jaksasin ni vois laskee kuinka monta kertaa tässä threadissa on mainitttu sana pelle...
en vaan taida jaksaa.
suunnatonta hupia kyllä tuo mulle tämän lukeminen kun suu vaahdossa huudetaan toinen toiselle...
huoh.... - kuviaaaaa
http://richiebulldog.com/artist-galleries/steve-wimmer/
http://richiebulldog.com/artist-galleries/rich-pineda/
http://richiebulldog.com/artist-galleries/takeshi-yin-小武/
http://www.barnorama.com/the-best-tattoo-collection-ever/
siin on kyllä hianoja kuvia jos joku epäilee ettei kaikki kuvat ole hianoja :) - tässä kanssa
http://pinterest.com/trueartist/best-tattoos-worldwide-by-trueartists-com/
tuolta jos jonnilaista kans.. - ap.
No täähän nyt oli arvattavaa, että tänne tulee kaikenmaailman pökiöt kommentoiman, että "miks idiootti otit tatskan ja hahaha", Se on jokaisen oma asia ottaako vai ei...
Ja tarkentaakseni asioita hieman, niin kyllä olin ottanut tästä "artistista" selvää ennen kuin menin hänen penkkiinsä istumaan. Kyselin muilta joilla oli hänen kuvansa että mitä mieltä olivat, oliko onnistunut hyvin jne... Ja netistä selailin kuvia hänen tekeleistään.. No, näyttivät hyviltä, joten tottakai luotin että mullekin tulisi hyvä kuva.
Ymmärrän toki sen, että arven päälle on hankala hakata kunnollista kuvaa, mutta eniten harmittaakin se, että siitä piti tehdä "rujon" näköinen lisäilemällä siihen vähän omiaan asiattoman paksuilla viivoilla ja omituisilla muodoilla. No, korjaukseen menee kuitenkin vielä joskus, onni onnettomuudessa siinä mielessä, että arpikudos "imee" tuota mustetta sen verran, että pakko vielä käydä uudistamassa jossain ääriviivoja ja värejä.
Muutenkin minä kuulun niihin yksilöihin, joiden iho ei ota väriä vastaan kovinkaan hyvin, muitakin tatskoja löytyy, esim. nilkasta ja selästä, ja jokaista olen järjestyksessään joutunut käydä värityttämässä ainakin kerran uudelleen. Lähinnä tämä värin pysymättömyys ilmenee niin, että oma ihonväri alkaa paistamaan liikaa läpi, tai sitten ääriviivat "katoavat" johonkin tietyistä kohdista, niistä tulee katkonaisia tai erittäin haaleita, tai sitten se vain "katoaa" kokonaan johonkin.
Olen kokeillut niin bepanthenia kuin Helosaniakin, huomasin itse, että bepanthen on liian rasvaista, ja vie värit aika hyvin mennessään, Helosan toimii paremmin. Viimeisen kuvan kanssa kokeilin parin päivän kelmuhoitoa, tuntui auttavan suhteellisen hyvin.
Mutta tosiaan, en jaksanut edes kaikkia noita haukkumis,-vittuilu,- ja pätemisviestejä lukea, etenkin ihmiset joilla ei edes tatskoja ole, ovat minusta vääriä henkilöitä kommentoimaan yhtään mitään, jos eivät omista henkilökohtaista kokemusta.
Ja kuten alkuperäisestä tekstistä sai ihan varmasti jokainen oikean käsityksen, halusin tatuoitujen ihmisten kommentteja, lähinnä sellaisten joilla on myös huonoja kokemuksia kuvan ottamisesta, mutta myös muiden tatskattujen mielipiteet olivat tervetulleita.
Näitä lueskellessa tuntuu, että me tatskatut ollaan sata kertaa fiksumpia kuin nuo ei - tatskatut, jotka ei vaan uskalla, ja sitten tulee tänne päpättämään kuinka ne on rumia ja plaaplaa. Ihanmitenvaan :D - Uke!
Siis voi elämä ku ihmiset voi olla niin V***N TYHMIÄ! :D "Tatuoinnit on rikkollisten leima." Itselläni koko oikea käsi tatuoitu ja elämässäni en ole pahaa juurikaan tehnyt. Joskus 12 vuotiaana saatoin muutaman lumipallon naapurin ikkunaan heittää :D Ja tämä on tosi juttu että ne ketkä ovat tatuoituja niin heitä ei kiinnosta onko muilla tatuointeja mutta he keillä ei ole niin tulevat siitä sitten aivan varmana sinulle kertomaan kuinka rikollinen sä olet ja kuinka tatuoidut joutuu helvettiin ja kuinka ei saa töitä ja kaiken näköstä paskaa. Itsehän olen töissä...kyllä uskokaa tai älkää mutta sain töitä vaikka minulla on tatuointeja. JA VIELÄ KOKO OIKEA KÄSI TÄYNNÄ! Mä olen nyt varmaan aivan hirveen paha ihminen. Mulle on ihan sama mitä muut ihmiset tekee ihollaan tai iholleen mutta minä ainakin ajattelin ottaa vielä ainakin tatuointeja. Naapurin sotaveteraanikin on teidän mielestänne paha ihminen koska hänet on tatuoitu venäläisten vankileirillä. Herätkää ihmiset. Ajat muuttuu, tavat muuttuu, kaikki muuttuu. Mikä asia täällä on enää sillain miten oli 80- luvulla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769