Olen urheilullinen nuori nainen, ja mietin että napakoru vois näyttää kivalta timmissä masussa.
Naiset ja muut tyyliasiantuntijat: onko napakorut "in" näin vuonna 2012? Kun välillä tuntuu et ne ois joku 2000-luvun alun villitys...
Ja miehet: onko napakoru seksikäs vai huomaatteko edes jos sellainen naisella on?
Kiva jos vastailette:)
Onko napakoru seksikäs?
7
2444
Vastaukset
- aikuinenaine(einyiha
Onhan ne ihan kivoja, ja seksikkäitä. Mutta se seksikkyys riippuu niin paljon siitä napakorun omistajasta (jos ymmärrät mitä tarkoitan...)
- miess
vastaus kysymykseen: ei ole. Lävistys kun tulehtuu, niin siinä sitä sitten on, "sexyä muotia"
- aikuinenaine(einyiha
Ei lävistykset välttämättä tulehdu. Joidenkin lävistyksien tulehtuminen on jopa erittäin harvinaista.
- Aikuinen mies
Napakoru etenkin timmissä masussa on toooosi sexy, oma vaimonikin otti semmoisen viimevuonna, näyttää tosi kivalta, ja naidessa tuntuu ihanalta.
Napakoru on seksikäs timmissä vartalossa!
- hyhhyh..
Vastenmielisyyden multihuipentuma..silpoa vielä tisseihinki niin on jo superseksiä..
- Quumista
Mulla oli riparilla samassa ryhmässä sellanen erittäin kuuma mimmi jolla oli napakoru. Se aina oli ulkona bikineissä ottamassa aurinkoo. Se napakoru kruunas sen kokonaisuuden. Riippuu paljon korun kantajasta onko se seksikäs, ainakin toi mun kertoma tapaus oli erittäin kuuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222