Taitaa olla sama käytäntö kuin kuppiloissa auki klo 15.00, mutta 14.30 jälkeen ei pääse enää sisälle. Näin ainakin kävi mulle, ovi tikasti kiinni. ETTÄ SILLEEN!
SYVÄKANKAAN TERVEYSASEMA !
5
386
Vastaukset
- Ahmed Khaheli
Jos tänään kävit, (sunnuntai) niin ei ole kuin päivystys auki länskässä.
- auki on
kyllä mä oon arksin 14.30 jälkeenkin sisälle päässy...ettet vaan työntäny ovea...nehän aukeaa vetämällä heh heh
- hytisiä
Kiitos VIISAISTA VINKEISTÄ! Nyt opin tarkistamaan mikä päivä on sekä avaamaan oven. Ei päivääkään ettei jotain oppisi. P.S. Oisko vilä viisaita neuvoja.
- Kihti
Varaa soittamalla aika, niin hakevat kotoa. Riippuu tapauksesta?
- HEAD INGURY-99
tee niinkuin minä- mene rappusille makaamaan eläkä puhu jos puhutellaan. pääset sairaallaan jonon ohi. sitten voit alkaa valitella mitä ihmeellisempiä vaivoja. kaikki tutkitaan pään kuvauksessa.TÄTÄ ET SAA ILMAISEKSI MITENKÄÄN MUUTEN SUOMESSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661